אקדמיה ללימודי כדורסל הוקמה בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

במסגרת השאיפה של גורמי החינוך בעירייה ובראשם ראש העיר אריה טל, לקדם ולפתח את נושא החינוך לספורט בקרב תושבי טירת כרמל בכלל ובקרב בני הנוער בפרט, הקימה מחלקת הספורט של המתנ"ס המקומי בשיתוף עם מאמן הכדורסל ליאור עובדיה, את האקדמיה הראשונה ללימודי משחק הכדורסל בטירת כרמל, שילמדו ויתחנכו בה ילדים ובני נוער מהעיר.
ליאור עובדיה, המאמן ויוזם רעיון ההקמה של האקדמיה לכדורסל בטירת כרמל. צילום: יח"צ
באקדמיה לכדורסל- הפועל טירת כרמל, שנמצאת בימים אלה בשלבי ההקמה הראשוניים, ייבחנו ויתאמנו בשלב הראשון שחקנים שהם ילידי 2002 ועד 2005. בכפוף לכמות השחקנים שיירשמו למיונים ולמבחנים, השאיפה של מקימי האקדמיה היא לבנות שתי קבוצות ילדים ושתי קבוצות נערים שישחקו בעונת המשחקים 2017/2018 בליגת הילדים והנערים של איגוד הכדורסל במחוז חיפה. בנוסף, הנערים והילדים שילמדו באקדמיה לכדורסל, יוכלו להשתלב בעתיד בקבוצת הבוגרים של הפועל טירת כרמל בכדורסל, שמשחקת בליגה ב' במחוז זבולון.
מודעה שמזמינה את הצעירים בטירת כרמל להיבחן באקדמיה לכדורסל. 
"הקמת האקדמיה לכדורסל בטירת כרמל זה חלום שהתגשם בעזרתם הרבה של עיריית טירת כרמל ורכז הספורט העירוני, אליקו קורקוס" אומר ליאור עובדיה, המאמן והוגה הרעיון של הקמת האקדמיה לכדורסל בעיר ומוסיף: "המטרה של הקמת האקדמיה מצויה בשאיפה להעניק לספורטאים הצעירים בטירת כרמל אפשרות לממש את הפוטנציאל הספורטיבי שטמון בהם עד למצב שבו הם יוכלו להרים את הרמה בקבוצה הבוגרת לרמה של הליגות הבכירות במדינה".

בימים אלה החלה ההרשמה לאקדמיה לכדורסל- הפועל טירת כרמל ובחופשת הפסח הקרובה, בתאריכים 03/04/17 -06/04/17 בין השעות 10:00 ל-11:30, יתקיימו באולם הספורט של מרכז הפיס המקומי (סמוך לביה"ס יגאל אלון) יומיים של מבחני קבלה לאקדמיה לכדורסל. 

תגובות

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

יזכור ישראל ויתברך בזרעו ויאבל על זיו העלומים וחמדת הגבורה...