טקס חלוקת תעודות לתלמידים מצטיינים נערך בביה"ס שיפמן בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

כ-200 תלמידים מתוך כ-1000 שלומדים בביה"ס התיכון 'שיפמן' בטירת כרמל, נבחרו בשנת הלימודים תשע"ו כתלמידים שהצטיינו מבחינה לימודית, ערכית וחברתית.
הצוות החינוכי הבכיר של ביה"ס שיפמן מחלק לתלמידים המצטיינים את התעודות
בערב חמישי (16/06), התכנסו מאות תלמידים, הורים גאים וצוותים חינוכיים, ברחבת האמפי-תיאטרון של ביה"ס התיכון 'שיפמן' בטירת כרמל, כדי להשתתף בטקס שבו חולקו תעודות ההצטיינות לתלמידים המאושרים.

בתחילת הטקס, הוזמנה מנהלת ביה"ס, אירית זליג, לשאת דברי ברכה לתלמידים ואמרה כי היא גאה ונרגשת "אני יודעת שניתנה לי ולצוות החינוכי של ביה"ס, זכות גדולה ללמד ולחנך ובעיקר להיות שותפים להישגים הנפלאים שלכם בתחום הלימודי והערכי-חברתי".
כולם התכנסו ברחבת האמפי-תאטרון של ביה"ס לכבוד הטקס
בהמשך, גרנית יהושוע, הרכזת החברתית של ביה"ס שגם הנחתה את הערב המרגש,  העניקה לכל אחד ואחת מהתלמידים שבלטו בפעילותם החברתית ובמעורבותם בקהילה בשנת הלימודים תשע"ו, תעודת הצטיינות חברתית שניתנה על "מעורבות חברתית, התמדה בעשייה ערכית ותרומה לקהילה".

בתום חלוקת התעודות, צפו התלמידים והאורחים במצגת שסיכמה את כל העשייה החברתית - ערכית שהייתה בבית הספר 'שיפמן' בשנת הלימודים תשע"ו, שהוכנה על ידי מישר זוהר ולילך יונה ממועצת התלמידים. לאחר מכן, הוקרנה מצגת נוספת ובה הוצגו ההישגיים הפדגוגיים המרשימים של תלמידי בית הספר 'שיפמן' וביניהם סיורים של המגמות השונות, למידה משמעותית, פרסי הוקרה ועוד...רגע לפני סיום הטקס, עלתה לבמה אופיר הרוש, זמרת צעירה ומוכשרת שלומדת בשכבה ט' של ביה"ס, וריגשה את מאות האורחים כשביצעה סולו לשיר "הללויה".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

"מי אתם בכלל!! אני לא צריך אתכם!!"כך צעק אריה טל לעבר שני הסגנים שלו במהלך אירוע פרטי.הרקע: אי זימונם של השניים לישיבת עבודה שהתנהלה במסעדת יוקרה...