ראש העיר אריה טל נפרד באופן אישי מרכזת הנוער העירונית המוערכת אורטל חדד. מאת: אלי אבוחצרה

ראש העיר אריה טל, זימן ביום שני (14/11) ללשכתו את מנהלי החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי בטירת כרמל, כדי לחלוק כבוד ולהיפרד מרכזת הנוער העירונית אורטל חדד, שמסיימת בעוד כשבועיים את תפקידה במרכז הנוער העירוני של טירת כרמל, כדי לנהל את יחידת הנוער בקרית ביאליק.
ראש העיר אריה טל ורכזת הנוער העירונית אורטל חדד בתמונה משותפת עם מנהלי החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי בטירת כרמל. צילום: יח"צ
אורטל חדד, רכזת הנוער העירונית, החלה את עבודתה במתנ"ס טירת כרמל לפני כארבע שנים ומאז היא מרכזת את רוב פעילותה במרכז הנוער המקומי. בתקופת פעילותה של אורטל חדד כרכזת נוער עירונית, היא קידמה מאוד את נושא פיתוח מנהיגות צעירה בטירת כרמל ובתוכה גם את מועצת הנוער העירונית, שעזרה לה להוביל פעילויות רבות ומגוונות למען בני הנוער בעיר שהשיא שלהן היה מסיבת ה-'טן פרטי' שנערכה במרכז הנוער המקומי ומשכה אליה אלפי בני נוער נלהבים.

ראש העיר אריה טל, שיבח את עבודתה ותרומתה של אורטל חדד בארבע השנים האחרונות לקידום פעילויות הנוער הרבות בטירת כרמל וציין שלאורך כל תקופת עבודתה, גילתה אורטל חדד לויאליות לעיר ולבני הנוער שלה. ראש העיר איחל לאורטל חדד בסוף דבריו הצלחה בהמשך הדרך וציין שהיא מוזמנת לחזור בכל עת שתרצה כי טירת כרמל הייתה ותמיד תישאר הבית שלה.

מנהליה של אורטל חדד בארבע השנים האחרונות וביניהם מנהל המתנ"ס אבנר כהן ומנהל מחלקת הנוער בעבר וסגן מנהל מחלקת החינוך היום, ציון סודרי, שיבחו את עבודתה של רכזת הנוער המוכשרת והודו לה על התרומה הענקית שלה לרווחתם של בני הנוער בטירת כרמל וגם איחלו לה הצלחה בהמשך הדרך המקצועית ובכלל.

בסיום מילות הפרידה החמות והמרגשות, העניקה אורטל חדד לראש העיר, קולאז' תמונות שבו היו תמונות ממגוון פעילויות בני הנוער בטירת כרמל בארבע השנים האחרונות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

"מי אתם בכלל!! אני לא צריך אתכם!!"כך צעק אריה טל לעבר שני הסגנים שלו במהלך אירוע פרטי.הרקע: אי זימונם של השניים לישיבת עבודה שהתנהלה במסעדת יוקרה...