ביה"ס היסודי אפרים צמח בטירת כרמל נבחר להשתתף בפיילוט ארצי של תוכנית המצוינות 'כיתת מופת'. מאת: אלי אבוחצרה

במסגרת ערב היכרות מאורגן ומושקע שארגן הצוות החינוכי של ביה"ס היסודי דתי 'אפרים צמח' לעשרות הורים לתלמידים ותלמידות שעולים בשנה הבאה לכיתה א', שבו קיבלו ההורים הסברים ומצגות על כלל התוכניות הפדגוגיות והחינוכיות שמעניק ביה"ס לתלמידיו, חשפה המנהלת מירה אלמליח כי ביה"ס 'אפרים צמח' נבחר להיות חלק מפיילוט ארצי של תוכנית המצוינות הלימודית 'מופת' שמיועדת להתחיל עם תלמידי כיתות א' בשנת הלימודים תשע"ח ולהמשיך עד אשר אותם תלמידים יסיימו את המסגרת השש שנתית של ביה"ס.
מנהלת ביה"ס אפרים צמח, מירה אלמליח והצוות הבכיר של התוכנית מופת. צילום: יח"צ
תוכנית המצוינות הלימודית 'מופת' שכיום מחזיקה ב-120 כיתות שפרושות לאורך ולרוחב מערכת החינוך הפורמלית של מדינת ישראל, היא תוכנית לימודים שהרעיון המרכזי שעומד מאחריה מצוי ברצון לעודד תלמידים סקרנים ובעלי מוטיבציה לימודית גבוהה שמשולבת עם זיקה למתמטיקה ומדעים במסגרת הבית ספרית להגיע למצוינות לימודית אישית וחברתית וזאת כדי להרחיב את מעגל התלמידים שיכולים להגיע להישגים לימודיים גבוהים ולמצוינות בתחום המתמטיקה, המדעים והפיזיקה.
צילום: יח"צ
לערב החשיפה המעניין שנערך בערב יום שלישי (17/01) באולם קבלת הפנים של ביה"ס, הגיעו בכירים בתוכנית 'מופת' ובראשם מנכ"לית תוכנית 'מופת' אורנה שניידרמן שנשאה דברים בפני ההורים ובהם הציגה את עיקרי תוכנית המצוינות לכיתות א' ובכלל תוך הדגשת החשיבות שיש לשיתוף הפעולה של המשפחה בבניית הסולם שיעזור לילדים לטפס במעלה המצוינות הלימודית תוך מיצוי היכולות הלימודיות והחברתיות שלהם.
צילום: יח"צ
במסגרת התוכנית, שאותה ילוו מומחים מטעם 'מופת' שידריכו את צוותי ההוראה והחינוך של ביה"ס אפרים צמח, ייהנו התלמידים שייבחרו לכיתת 'מופת' מאווירה תומכת ומעודדת תוך שילוב בני משפחת התלמיד בתוכנית הלימודים ומתוכנית לימודים שתתקיים במסגרת שתקדם דיאלוגים יצירתיים ופיתוח חשיבה עצמאית תוך שילוב והעשרה של הנושאים האחרים הנלמדים במסגרת הבית ספרית.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

"מי אתם בכלל!! אני לא צריך אתכם!!"כך צעק אריה טל לעבר שני הסגנים שלו במהלך אירוע פרטי.הרקע: אי זימונם של השניים לישיבת עבודה שהתנהלה במסעדת יוקרה...