משחק הוקרה לזכרו של צ'רלי כהל ז"ל נערך במתנ"ס בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה


צ'רלי כהן ז"ל, שחקן כדורגל בחסד עליון ואחד ממחזיקי הכדור הטובים והגדולים שנראו על מגרשי הקט רגל במדינת ישראל, נחשב עד היום לאגדת כדורגל בקרב רבים מוותיקי העיר טירת כרמל.
שחקני הקבוצות ובני משפחתו של צ'רלי כהן ז"ל רגע לפני המשחק. צילום: יח"צ
מחלקת הספורט במתנ"ס המקומי, שאותה מנהל כבר שנים רבות אליקו קורקוס הוותיק, מקפידה לערוך בכל שנה משחק כדורגל לזכרו של צ'רלי כהן מאז שהשחקן המוכשר הלך לעולמו לאחר מחלה קשה.
צ'רלי כהן ז"ל נחשב לאגדת כדורגל בטירת כרמל. צילום: יח"צ
אתמול (ראשון), נערך במגרש הקט רגל המטופח של המתנ"ס המקומי זו השנה השלישית, משחק הוקרה לזכרו של צ'רלי כהן ז"ל שבו התחרו קבוצת המתנ"ס נגד קבוצת ב.מ.ב שבהן שולבו שחקנים צעירים ושחקנים וותיקים ששיחקו בעבר עם צ'רלי כהן ז"ל.

בסיום המשחק, שהיה מותח ורב שערים, ניצחה קבוצת המתנ"ס שאותה הוביל יעקוב סודרי הוותיק בתוצאה 6:5. השחקן המצטיין במשחק היה יעקב סודרי שכבש ארבעה שערים לזכות קבוצת המתנ"ס ובהם גם את שער הניצחון שהובקע בדקת הסיום של המשחק.

לאחר המשחק, נערך טקס חלוקת מדליות בהשתתפות בני משפחתו של צ'רלי כהן ז"ל ובהם גם שלושת ילדיו ריקי, אורטל ואשר שגם השתתף במשחק כשחקן והצטיין בו. בני המשפחה הודו לשחקנים ולמחלקת הספורט של המתנ"ס בטירת כרמל על המחווה היפה שהם עושים לזכרו של צ'רלי כהן ז"ל. יהי זכרו ברוך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

"מי אתם בכלל!! אני לא צריך אתכם!!"כך צעק אריה טל לעבר שני הסגנים שלו במהלך אירוע פרטי.הרקע: אי זימונם של השניים לישיבת עבודה שהתנהלה במסעדת יוקרה...