עובדי עיריית טירת כרמל חגגו את חג פורים בנשף עשיר וססגוני. מאת: אלי אבוחצרה

מאות מעובדי עיריית טירת כרמל ובתוכם גם מנהלי מחלקות ואישי ציבור בכירים ובהם ראש העיר אריה טל ואשתו בתיה, מ"מ ראש העיר מוריס אסייג, סגן ראש העיר מוריס בנימין ויועץ התקשורת הבכיר יורם כרפיס, התכנסו בערב יום חמישי באולמי 'פיליסיטי' בטירת כרמל, כדי לחגוג את כניסתו של חג הפורים, בנשף עשיר וססגוני שהפיק עבורם וועד העובדים בראשותה של חגית אמיגה.
צילום: יח"צ
במהלך הנשף, שכלל מזנון אוכל עשיר בבשרים מסוגים שונים ופלטות של פרודוקטים וסלטים ובאר חופשי של שתייה חריפה וקלה, נהנו העובדים מהופעה אומנותית מרהיבה ומשמחת של מלכת הדראג הנוצצת של ישראל, סוזי-בום שלוותה בשתי רקדניות בטן מקצועיות שהעניקו מופע בלתי נשכח.
צילום: יח"צ
בין המופעים השונים, השתתפו החוגגים בתחרות תחפושות מרשימה שבסופה הוענקו פרסים משמעותיים לשלושת הזוכים. בין לבין, נהנו החוגגים משלל מייצגים אומנותיים של חברת 'גיא הפקות'. בנוסף, זכו החוגגים לאיפור מקצועי שניתן להם בצורה חופשית בזמן שהחוגגים האחרים רוקדים לצלילי המוזיקה של הדי ג'יי מייקל ומצטלמים אצל צלם מקצועי לתמונות מגנט שחולקו בצורה חופשית.
צילום: יח"צ

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

"מי אתם בכלל!! אני לא צריך אתכם!!"כך צעק אריה טל לעבר שני הסגנים שלו במהלך אירוע פרטי.הרקע: אי זימונם של השניים לישיבת עבודה שהתנהלה במסעדת יוקרה...