משחק הוקרה לזכרו של שרלי כהן ז"ל התקיים במתנ"ס המקומי. מאת: אלי אבוחצרה

כחלק ממסורת שמתקיימת כבר ארבע שנים ברציפות, התקיים השבוע משחק קט-רגל לזכרו של שרלי כהן ז"ל, שהיה אחד מכישרונות הכדורגל הגדולים שצמח בטירת כרמל של פעם.
שרלי כהן ז"ל.
צ'רלי כהן ז"ל, הלך לעולמו לאחר מאבק עיקש במחלת הסרטן בחודש מרץ 2013 והוא בין 59 שנים בלבד, בצעירותו, היה שרלי כהן ז"ל, שחקן כדורגל מוכשר ביותר שהצליח לתעתע ולהתל בטובי שחקני ההגנה שניסו לחלץ ממנו את הכדור או להפריע לו באחד ממהלכי המשחק החכמים שלו. בנוסף, אישיותו הצנועה ואהבת הזולת שהייתה מוטמעת בנפשו של  שרלי כהן ז"ל, הקנתו לו מקום של כבוד בקרב הבריות ובקרב הילדים והנערים שהעריצו אותו.
טטתיקי טירת כרמל ושחקני קבוצת ב.מ.ב. בתמונה משותפת לפני המשחק. צילום:יח"צ
במשחק ההוקרה לזכרו של שרלי כהן ז"ל, שנפתח בדקת דומיה לזכרו, התמודדה קבוצת וותיקי העיר טירת כרמל שאותה הוביל רכז הספורט העירוני, אליקו קורקוס, נגד קבוצת ב.מ.ב שאותה הוביל החלוץ הוותיק אלי היימן. קבוצת ב.מ.ב השתלטה על המשחק כבר בתחילתו והובילה 3:0 שצומצם ל-3:1 דקה לפני המחצית. במחצית השנייה הצליחו וותיקי טירת כרמל להשוות את התוצאה ל-3:3 שבה הסתיים המשחק. במשחק הארכה של חמש דקות, הצליחו וותיקי טירת כרמל לחולל מהפך מפתיע וניצחו את המשחק בתוצאה 5:3. בסוף המשחק נערך טקס קטן שבו ילדיו של שרלי כהן ז"ל, העניקו את הגביע לקפטן הקבוצה המנצחת, אשר לוגסי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

"מי אתם בכלל!! אני לא צריך אתכם!!"כך צעק אריה טל לעבר שני הסגנים שלו במהלך אירוע פרטי.הרקע: אי זימונם של השניים לישיבת עבודה שהתנהלה במסעדת יוקרה...