"ויוה לקבוצת הבאגט הלוהט"

יש אליפות!! ויש אלופים!!!צולם ב-22.07.10
במשחק גמר קלאסי ומותח, הסתיים טורניר הקט-רגל של טירת כרמל הקרוי על שמו של דוד גביסון ז"ל, תושב טירת כרמל ומי שהיה אחד משחקניה הבולטים של קבוצת הכדורגל של הפועל חיפה מליגת העל. משחק הגמר, היה גולת הכותרת של טורניר שארך כארבעה שבועות בניצוחו המקצועי של רכז הספורט של המתנ"ס המקומי, אליקו קורקוס. ניכר היה שבהפקת הטורניר ובעיקר בהפקתו של משחק הגמר, הושקעה עבודה רבה ע"י המתנ"ס המקומי ובעיקר ע"י רכז הספורט אליקו קורקוס וצוות העוזרים הנאמנים שלו. מוזיקה ומופעי ריקוד של בנות האולפן למחול הנעימו את זמנם של כמאתיים האוהדים שהתקבצו ובאו ליהנות מכדורגל מקומי ונאלצו לשבת על המושבים המבישים והלא בטוחים שהעמידה לרשותם עיריית הגיהנום והעומד בראשה. במחצית משחק הגמר, ניתן מופע זיקוקים מרהיב שלא היה מבייש שום חגיגת עצמאות של עיר ואם בישראל(כול הכבוד לאליקו ולכול עובדי המתנ"ס על היוזמה והרצון לעשות למען התושבים).
יש עירייה של בטלנים!! ויש מתנ"ס של נאמנים!!!22.07.10
למשחק הגמר עלו שתי הקבוצות המצטיינות של הטורניר: קבוצת "הבאגט הלוהט" שהייתה נראית כקבוצה שבנויה משחקנים קרים ומחושבים ומולם עמדה קבוצת "אילי אטיאס" ששחקניה נראו כשחקני נשמה שיתנו הכול כדי לנצח ולזכות בגביע. הרבה מתח היה במגרש לפני המשחק והמתח הזה גלש גם ליציע האוהדים ששמונים אחוז ממנו, אהד את קבוצת "אילי אטיאס". בפתיחת המשחק נראה ששתי הקבוצות מנהלות משחק טקטי ביניהן ואת רוב האנרגיות הוציאו השחקנים על משחק הגנה זהיר. בדקה העשירית של המשחק, בהתקפה מהירה ומפתיעה של קבוצת "הבאגט הלוהט" הפתיע החלוץ איתמר צאיידה את השוער רוני אטיאס מקבוצת "אילי אטיאס" בבעיטה חזקה שהחדירה את הכדור לפינה הרחוקה וקבע 1-0 לקבוצת "הבאגט הלוהט. מרגע זה המשחק נפתח ושחקניה של קבוצת "אילי אטיאס" פתחו מבערים לקול תשואות הקהל הרב שבא לעודד אותם. עברו בדיוק חמש דקות עד אשר שלום בן עשור, החלוץ של קבוצת "אילי אטיאס" ניצל מהומה בהגנת היריבים ושלח את הכדור פנימה 1-1 וזאת גם הייתה תוצאת המחצית. המחצית השניה נפתחה בלחץ של שתי הקבוצות על השערים ובדקה ה-32 ראתה קבוצת "הבאגט הלוהט" עמל למאמציה כאשר מאור לוי הכניע את השוער רוני אטיאס וקבע יתרון של 2-1 לקבוצתו. בעידודו של הקהל הרב, ניסו שחקניה של קבוצת "אילי אטיאס" לשנות את רוע הגזירה ותוך כדי הפקירו את ההגנה ועל כך הם נענשו. בדקה ה-38 היה זה שוב החלוץ המצטיין איתמר צאיידה שניצל רגע של מבוכה בהגנת היריבה והכניע בשנית את השוער המצטיין רוני אטיאס וקבע את תוצאת המשחק 3-1 לקבוצת "הבאגט הלוהט". בסוף המשחק זכו שתי הקבוצות לתשואות הקהל שהודה להם על משחק טוב שענה על כול הציפיות. שחקן מצטיין: רוני אטיאס.

יש אליפות!!! ויש נוער אלוף!!!22.07.10

במשחק גמר מוקדם שנערך בין שתי קבוצות הנוער שעלו, זכתה קבוצת "החתולים המטפסים" שמייצגת את שיכבה י' בביה"ס שיפמן וזאת לאחר שגברה בתוצאה 0-3 על קבוצת "נוער א" שמייצגת את מרכז הנוער המקומי.

זקנים, בוגרים וגם צעירים חברו לזכרו של דוד גביסון ז"ל.22.07.10

במשחק ראווה נוסף, גברה קבוצת הוותיקים של מועדון הכדורגל "הפועל חיפה" על קבוצת הוותיקים של טירת כרמל בתוצאה 3-1. את המשחקים המוקדמים שפט השופט יעקוב בן חמו ובמשחק הגמר הוא נעזר בשופט ליגת העל איליה. מאת:אלי אבוחצרה

תגובות

  1. בס"ד
    לאלי שבת שלום!
    מדוע טל לא העניק את הגביע
    לקובצה המנצחת על הטריבונה?
    לידעתך בכול מיגרש שיש קהל
    ושחקנים מיגרש כזה היה ניסגר
    לצמיתות ויפתח רק לאחר שניבדק
    וקיבל את האישורים.במיגרש זה אים חלילה
    יתרחש אסון טל והכפופים לו יכולים לשלם
    במאסר כולל יושב ראש המתנ'ס .
    בדקתי השתכנעתי וכתבתי.שבת שלום

    השבמחק
  2. אלי שלום!

    שוב הוכחת לכולם בסדרת המאמרים האחרונים בבלוג שלך:
    בטירת כרמל יש המון תושבים עם נשמה גדולה. לא משנה מי יהיה ראש העיר מגרש הכדורגל במתנ"ס מוזנח מזה מספר שנים (נשאר בדיוק אותו דבר גם בטורנירים שנערכו בזמנו של פרג'ון) אם תבדוק את תקציבי המתנ"ס רוב הכסף למשכורות ולא לקידום התשתיות. ושוב הוכחת כי הפקידים שרובם לא גרים בעיר מקבלים את משכורתם, התושבים משלמים ארנונה ולא מקבלים את התמורה ועולם כמנהגו נוהג. בסיפור הפשוט הזה יש מרוויחים (הפקידים) ויש מפסידים (התושבים) ונאיבי אחד (מאיר המעיר) שמנסה לצייר את הטוב ואת הרע בסיפור (טל מול פרג'ון)ולא קולט שהוא בין המפסידים.
    פטריוט מקומי

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?