"תנאים של חוסר אמון"

אושר לעיריית טירת כרמל להשכיר את מבנה הגן הישן בשכונת ביאליק. כך עולה מבדיקה של מערכת חדשות טירת כרמל.

כזכור, באתר הזה, בכתבה מתאריך ה-26.07.10 פורסם לראשונה על העימות החריף שהתקיים בישיבת מועצת העיר מתאריך ה-26.07.10 שבה תקף בחריפות יו"ר האופוזיציה וראש העיר לשעבר אריה פרג'ון, את כוונתה של העירייה להשכיר לגורם שלישי מבנה ציבורי ששייך לחברת השיכון הציבורית "עמידר" לטובת גן ציבורי וזאת בניגוד לתנאי החוזה שאוסרים במפורש להשכיר נכס השייך לחברת "עמידר לגורם שלישי ללא אישור החברה. "יש לי חשש כבד שכל נושא הגן הציבורי נועד לקדם אינטרסים של מקורבים שאני לא רוצה לנקוב בשמם" טען, תקף אריה פרג'ון, באותה ישיבה סוערת את ראש העיר ואת חברי ההנהלה שלו. במקביל, שלח אריה פרג'ון מכתב למנהל מחוז חיפה של חברת "עמידר" והאיר את עניו לגבי כוונותיה של עיריית טירת כרמל. במכתב תשובה, הודיע מנהל המחוז לאריה פרג'ון, שכל נושא המבנה הציבורי שהושכר לעיריית טירת כרמל בשכונת ביאליק, הועבר לטיפולו ובדיקתו של היועץ המשפטי של משרד השיכון כדי שהוא יקבל החלטה בעניין. בדיקה עוקבת של חדשות טירת כרמל, העלתה שעיריית טירת כרמל, קיבלה את אישור חברת "עמידר" להשכיר את הנכס שלה בתנאי שהיא תעמוד בשלוש דרישות מחייבות. 1)הסכם ההתקשרות של העירייה עם השוכר, יהיה לשנה אחת בלבד. 2)העירייה או השוכר, ישפצו את המבנה בפיקוח של חברת "עמידר" על חשבונם. 3)כל סכום שיגבה מהשוכר ויעלה על 320 ₪ שהעירייה משלמת לחברת "עמידר", יועבר ישירות לחברת "עמידר".

מקור בכיר בעיריית טירת כרמל, שהיה שותף וגם ניהל מספר רב של פרוייקטים לשיפוץ ובנייה של מבנים ציבוריים, העריך את עלות השיפוץ של המבנה הישן בשכונת ביאליק ב-150.000₪. "לא נראה לי שמישהו בעיר הזאת, יהיה מספיק טיפש להשקיע 150.000 ₪ בשיפוץ של מבנה רק כדי להנות ממנו שנה אחת" אמר אותו המקור בחיוך רחב. מאת: אלי אבוחצרה

תגובות

  1. אלי שלום!

    לדעתי זהו עניין פעוט שחבל לבזבז עליו זמן ואנרגיה.
    טוב שמשפצים את הגן ומפעילים אותו מאשר יהיה מבנה מוזנח באמצע העיר. אז אני מבין לפי מה שכתבת שאריה פרג'ון ניסה לטרפד ולא הצליח. ואף על פי המקלות בגלגלים והנסיון לתקוע כל פרויקט בעיר מקדמים את הבנייה בעיר.
    שתהיה לכולנו שנה טובה.

    חיים

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?