כושר יקר להם

קהילה מורכבת גם מאנשים שאין להם...

חדר הכושר שמציע המתנ"ס המקומי לתושבי טירת כרמל, יקר ב-20% מחדרי הכושר שמציעים מתנס"ים בערים שהאוכלוסיה בהם מגיעה מאותו מוצא סוציואקונומי של התושבים בטירת כרמל, כך עולה מבדיקה שערכנו עם שלושת המתנס"ים של קרית ים, אור עקיבא והעיר נתיבות. מאת: אלי אבוחצרה


תלונות רבות על המחיר הגבוה שנדרשים לשלם משתמשי חדר הכושר שמציע המתנ"ס המקומי, הגיעו לאחרונה למערכת חדשות טירת כרמל. בדיקה עם אליקו קורקוס, רכז הספורט של המתנ"ס המקומי, העלתה שהמשתמשים בחדר הכושר שממוקם במרכז הפיס הקהילתי ואשר פתוח שעתיים בבוקר ועוד חמש שעות בערב, משלמים 130 ₪ בעבור כל חודש ומי שעושה מנוי לשנה מקבל חודש חינם וזה כולל גם ביטוח. בחשבון פשוט, משתמש בחדר הכושר שמציע המתנ"ס בטירת כרמל, ישלם בשנה כ-1430 ₪ לאחר הנחה. בשיחה איתי הדגיש אליקו את הכסף הרב שהושקע בחדר הכושר החדש וגם את עלויות הביטוח היקרות. כמו כן, דאג אליקו קורקוס להדגיש שהוא ערך בדיקה מקיפה בכל המתנס"ים האזוריים וזאת על מנת להגיע למחיר הטוב ביותר בעבור התושבים בטירת כרמל. ראוי לציין, שהמשתמשים בחדר הכושר המקומי שילמו בעבר 70 ₪ בעבור חודש שימוש. לאחר שיפוץ חדר הכושר, החליט מי שהחליט להעלות את המחיר ב-80% לערך, דבר שהוא גם לא הגיוני וגם חסר רגישות והתחשבות בכיסם של המשתמשים בחדר הכושר.


בדיקה שערכתי עם שלושה מתנס"ים אשר נותנים שרות לאוכלוסיה שמוצאה הסוציואקונומי דומה לאוכלוסיה בטירת כרמל, העלתה שהמחיר שגובה המתנ"ס המקומי בעבור השימוש בחדר הכושר, גבוה בלפחות עשרים אחוז מהמתנס"ים שנבדקו. שלושת המתנס"ים שנבדקו משרתים את התושבים בקרית ים, אור עקיבא ונתיבות ואלה המחירים שהם מציעים לתושבי עירם בעבור השימוש בחדר הכושר.


במתנ"ס קרית ים, משלמים המשתמשים 550 ₪ לחצי שנה+ 55 ₪ דמי ביטוח ששווים לשנה שלמה. בחשבון פשוט, ישלמו המשתמשמים בחדר הכושר שמציע המתנ"ס בקרית ים, כ-1155 ₪ לשנה שהם כעשרים וחמישה אחוז פחות ממה שמשלמים בטירת כרמל.


בחדר הכושר של אור עקיבא, משלמים המשתמשים כ-1330 ₪ לשנה שהם כעשרה אחוז פחות ממה שמשלמים בטירת כרמל.


בחדר הכושר שמציע המתנ"ס של העיר נתיבות, ואשר פתוח לשרות התושבים משש בבוקר ועד השעה 23 בערב ללא הפסקה, (כפול מהזמן שחדר הכושר בטירת כרמל פתוח)משלמים המשתמשים כ-115 ₪ לחודש שהם כעשרה אחוז פחות ממה שמשלמים בטירת כרמל.


דורון גרינברג, חבר מועצת העיר ויו"ר הנהלת המתנ"ס: "חדר הכושר עבר שיפוץ ושדרוג ברמה הגבוהה ביותר לרווחת הקהילה המקומית. בישיבת ההנהלה שקדמה לפתיחת חדר הכושר, דרשתי שלפני קביעת מחיר השימוש, יש לבצע בדיקה מקיפה של מחירי השימוש בחדרי הכושר שמציעים המתנס"ם האזוריים. למיטב ידיעתי, לאחר הבדיקה נקבע מחיר שימוש שדומה ואף נמוך מרוב המתנס"ים באזור. בכל מקרה, כל תושב שמתקשה לשלם את המחיר הנדרש, רשאי לקבל הנחה של עשרה אחוז בתנאי שיביא הוכחות לאי יכולת כלכלית. אני כיו"ר המתנ"ס, דוגל בהעלאת רמת השרות ורמת המתקנים שניתן בהם שרות לתושבים בטירת כרמל. לצערי, על שרות ומתקנים ברמה גבוהה, צריך לפעמים לשלם קצת יותר..."

תגובות

  1. לאלי היחצן שלום הדברים הטובים שאתה כותב הם רק על פרי כהן מס 2 בליכוד והאמת הוא ניפגש עם כל השרים של הליכוד והשר האחרון בוגי יעלון הוא הזמין לטירת כרמל רק חבל שהשרים לא יבחרו את פרי אלא התושבים .והדברים הרעים שאתה כותב זה כל מה שקורה בעיר הכול הרוס הכול שבור וראש העיר גנב רמאי שקרן ונוכל .זה מה שאני מבין מהכתבות שלך. בכבוד רב האזרח הותיק נעים

    השבמחק
  2. לאזרח הנעים נעים. תגיד מה קשור פרי כהן לכתבה הזו??

    יש לך בעיה שמישהו חזק בליכוד והוא מהעיר שלך? פרי רק יכול לתרום לעיר עם הקשרים שצבר בליכוד בעמל רב אז נעים היקר לך תזדיין!!!

    השבמחק
  3. נעים תפסיק לבלבל במוח ,אלי אתה תותח קולע בול ולא עושה הנחות לאף אחד .
    נכון פשוט יקר ולא סביר בכלל ,כל ההשקעות לא היו על חשבון המתנ"ס כך שהטיעון חסר כל ערך .לעצם העניין הורדת המחיר תביא עוד ועוד משתמשים ,מדוע המתנ"ס צריך להרוויח בעלות כזאת יש חדרי כושר טובים יותר עם ספא גקוזי וסוואנה .גרינברג היקר אבנר ממשיך להוליך אותך שולל לא איכפת לו מהתושבים תוכיח מנהיגות פשוט תוריד את המחיר ושלא יבלבלו לך את המח שום תחשיב לא מראה מחיר מופרז מופקע ולא סביר לתמורה ולשעות הפתיחה פשוט תחקיר למופת .חג שמח

    השבמחק
  4. אנונימי לאלי.
    אתה לא מפרסם תגובות שאינם נוחות לך.
    ומצד שני אתה מפרסם מה שבא לך וזה כולל.........
    לכלוכים.
    לכלכת על נעים.וכתבת שהוא ילך להזדיין.
    זה צורה של עיתונאי ?
    פיככככככככככככככככככככ

    השבמחק
  5. אני חדש(ישן)בטירה.נראה לי קצת יקר מידי לשלם סכום כזה.בעוש שבמקום אחר עם השקעה נוספת ולא מופרזת אקבל תנאים יותר טובים ושעות פעילות נוחות וטובות יותר.בקיצור מישהו כבר אמר לכם,תורידו מחירים שיבואו יותר ולא להעלות כדי "להראות" כאילו טובים יותר.תנחתו ותרדו לעם אחרת תשארו לבד.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?