צדק חזירי מבית היוצר של עיריית טירת כרמל



כך נראה לאחר השיפוץ, שביל שמשרת מאות ואלפים מתושבי טירת כרמל בדרכם לעירייה ולמרכז המסחרי הישן.
ממשיך הזלזול של ראש העיר אריה טל, בתושבי העיר טירת כרמל ובהוראות החוק. כך עולה ממכתב ששלח ראש האופוזיציה אריה פרג'ון, לוועדה לחיוב אישי ובו דרישה חד משמעית לבדיקת שיפוץ הכניסה שנעשה בכספי ציבור לבניין שבו גר עד לפני שבועיים אונגר צבי ז"ל, חמו ואבי אשתו של ראש העיר.מאת:אלי אבוחצרה
כידוע לכולם, רח' הרב וויינרב בטירת כרמל, עבר בחודשיים האחרונים שיפוץ מבורך מכספי ציבור. במהלך השיפוץ, נתקבלו במערכת "חדשות טירת כרמל" תלונות רבות על אי השוויון וזה בלשון המעטה, שנוהגת העירייה בכל מה שקשור לשילוב הסמטאות והשבילים הרבים שמסתעפים מרח' וויינרב בשיפוץ הנרחב. מערכת "חדשות טירת כרמל" דחתה את כל התלונות עד לאחר סיום השיפוץ ואכן, בדיקה שנערכה ברח' לאחר השיפוץ, הוכיחה שטענות התושבים לחוסר שוויון היו מוצדקות.


וכך נראה לאחר השיפוץ השביל שמוביל לבניין שבו התגורר אונגר צבי ז"ל, חמו ואבי אשתו של ראש העיר. מתוך עשרה שבילים שמסתעפים מהרחוב האמור רק שניים זכו לשיפוץ יסודי. אחד משני השבילים המיוחסים מוביל לביתו של מקורב לראש העיר והשביל השני שזכה להשקעה גדולה במיוחד, מוביל לבניין שבו גר אונגר צבי ז"ל שהלך לעולמו לפני כשבועיים ושכידוע הוא גם אביה של בתיה טל, אשתו של ראש העיר וככל הנראה גם היורשת היחידה של הדירה שממוקמת בבניין האמור. לעומתם, כל שאר השבילים והסמטאות שמסתעפים מהרחוב, כולל שבילים שמשרתים אלפים מתושבי העיר בדרכם לעירייה ולמרכז המסחרי הישן, הושארו מוזנחים ומלוכלכים.
במכתב לוועדה לחיוב אישי של משרד הפנים, דורש אריה פרג'ון לבדוק בדיקה מעמיקה את חוסר הצדק המשווע שנהג בו ראש העיר ביחס שלו לכלל תושבי העיר ולתושבי רח' וויינרב בתוכם. כמו כן, אם רואה החשבון שבודק מטעם הועדה לחיוב אישי את התלונה של אריה פרג'ון, ימצא כי נעשה בשיפוץ שימוש לא חוקי בכספי ציבור, יחויב ראש העיר אריה טל, להחזיר מכיסו הפרטי לקופת הציבור את הכספים שהושקעו בשיפוץ השבילים המובילים לבתיהם של המקורבים שלו.
אריה פרג'ון: "הגיע הזמן שאריה טל ינהג בהגינות ובלי משוא פנים בתושבים של טירת כרמל. כספי הציבור שייכים אך ורק לציבור וכל מי שיכניס את ידו לתוך הקופה הציבורית אני אדאג שהוא יחזיר לקופה הציבורית את הכסף מכיסו הפרטי".


תגובות

  1. בס"ד
    לאלי לא חלפו 30 יום מיום פטירתו של אונגר צבי ז"ל
    והנה תוקפים את ראש העיר כאילו הוא סלל כביש גישה
    פרטי לבית פרטי את צבי אונגר שהכרנו וידענו שאת רוב זמנו הוא הקדיש למען העיר ותושבי העיר ובעינו כולם היו שוים ביום הלויה שלו לאחר השמעת ההספדים שאל אותי בני החייל אבא האים לאיש הזה המדינה נתנה פרס או הוקרה על מפעל חיים ואני עניתי לא יודע ואים לא אנו מצווים לעשות משהו על מנת להנציח את פועלו של צבי אונגר ז"ל
    נפלה בחלקי זכות גדולה להכיר אדם משכמו ומעלה יהי זכרו ברוך כהן מאיר

    השבמחק
  2. אלי היקר!

    האם חסרים נושאים לכתוב עליהם? האם אתה נותן במה למספרי סיפורים להעלות את סיפוריהם בבלוג שלך והכוונה כמובן לפרג'ון ובנו בבלוג שפתחו. דרך אגב כל סיפורי הבדים בנושאי "השחיתויות" כביכול רשומים כבר שם. אבל אם כבר כתבת את הסיפור לפחות תכתוב את מה שקדם לחלקו השני. אדון פרג'ון שכידוע החליט להתנקם בכל תושבי טירת כרמל מאז שהפסיד בבחירות ויעשה הכל כדי להשמיץ ולפגוע בראש העיר ובתושבי טירת כרמל. הלך וכתב למשרד הפנים שהעירייה עוזרת לקשישים בניגוד לנהלים. כתוצאה מכך נתן ראש העיר אריה טל הוראה לעבוד עפ"י הנהלים ובכך נפגעו קשישים רבים בעיר שלא יכלו לתקן ברז, או לתקן שביל שבור שגרם לנפילתם. בין אותם הקשישים שנפגעו נמצאים גם מקורבים של פרג'ון. אריה טל הוציא אגרת התנצלות בפני קשישי טירת כרמל והודיע שלא יוכל לסייע יותר בגלל התנגדות של פרג'ון. (להזכירך פרג'ון גם פגע בכספי התמיכות לעמותות בטירת כרמל ובכך פגע באנשים שלו). רחוב ויינריב עבר שיפוץ יסודי לרווחת התושבים הגרים ברחוב וחלק נכבד מהם הם תושבים שתמכו בפרג'ון. ראש העיר הוציא אגרת לתושבי העיר שבה הוא סיפר באופן פשוט כיצד פרג'ון המנסה בכל דרך לפגוע בראש העיר גרם לפגיעה בקשישי העיר. חמתו של פרג'ון בערה בו והחליט לחפש "סיפור" ומצא כי חמו של ראש העיר ז"ל, איש יקר שתרם רבות לעירנו, שנפטר לפני שבועיים התגורר ברחוב וינריב והחליט לספר את סיפור הבדים. הוא שכח לציין שלבית שבו גר חמו של ראש העיר מגיע גם שביל שלא עבר שיפוץ יסודי. כמה פאטתי למר פרג'ון נגמרו הסיפורים והחליט לעלות מדרגה ולפגוע בתושבי טירת כרמל גם באלה שעברו מן העולם. בסופו של דבר אנחנו תושבי טירת כרמל יהודים מאמינים ואומרים "אחרי מות קדושים אמור". פרג'ון חצה קווים אדומים של פגיעה בערכים יהודיים והעיקר להוציא את דיבת העיר רעה.
    בית המקדש חרב בגלל שינאת חינם.

    שתהיה שבת שלום לכולם

    חיים

    השבמחק
  3. לחיים...
    לצערי, סיפורי הבדים כפי שאתה קורא להם, בנויים ממציאות עגומה שאיתה צריכים לחיות רוב תושבי טירת כרמל מאז היבחרו של אריה טל לראשות העיר. אלף איגרות שקריות מהסוג שהפיץ אריה טל לתושבים, לא יכולות להעניק הכשר להתנהלות לא חוקית של ראש עיר וחבר המקורבים שלו. לבי כואב על "המלאך הלבן" שקם לטירת כרמל בדמותו של אריה טל. מעניין שכל קשיש או מסכן שהוא שלח את עובדי העירייה לעזור לו, קשור בצורה כזאת או אחרת לראש העיר.אריה פרג'ון, עושה עבודת קודש בשמירה על הכסף של כולנו גם אם הוא עושה את זה ממניעים שלך נקמה פוליטית. אותנו כאזרחים מן השורה, צריכה וחייבת לעניין ולשמח רק העובדה שיש מי ששומר על כבודנו וכספנו. אריה פרג'ון מפריע לאריה טל והחברים שלו לעשות מה שהם רוצים וזה אוכל אותם. לרוב הפוליטיקאים בטירת כרמל יש תחושה שהם יכולים לעשות ככל העולה על רוחם באין מפריע...בא אריה פרג'ון ואומר לא עוד!!! וכולנו צריכים להגיד לו תודה על כך.זכורה לי ישיבת מועצה שבה נכחתי בתחילת הקדנציה של אריה טל, שבה העיר אריה פרג'ון על בזבוז כספי ציבור שלא לצורך ובמקום לקבל מחמאות על התנהלותו הראויה, צרח עליו אחד מסגני ראש העיר שאני מתבייש לציין את שמו,ואמר לו "אריה פרג'ון, אם אתה תגלה את הסודות שלנו אנחנו נדאג לגלות את הסודות שלך". אתה מבין מר חיים...סגן ראש עיר, בישיבת מועצה מן המניין, בנוכחות עיתונאי, אומר לראש האופוזיציה, "אם אתה לא תגלה על הגניבות שלנו אנחנו לא נגלה על הגניבות שלך". לטובתה ולכבודה של העיר טירת כרמל, אריה פרג'ון אמר לאותו הסגן, "אם יש לך משהו נגדי, אני מפציר בך ללכת עם זה למשטרה.
    אלי אבוחצרה

    השבמחק
  4. אדון עיתונאי
    מכיר את המשפט " טול קורה מבין עיניך "???

    השבמחק
  5. לאלי היקר חיים לא לא יכול לקבל ביקורת על אריה טל
    ואני עד היום לא יודע מי זה חיים ההזוי הזה אבל אתה אלי אל תגן על אף אחד כי אתה לא אמור להביע דעה
    לצד זה או אחר אתה תמשיך להריץ ולקדם את פרי הצעיר כי הוא יו"ר פורום סניפי הליכוד בצפון והוא יכול להחליט מי יהיה ראש הממשלה הבא בליכוד כמובן שאלתי כמה חברי ליכוד בטירת הכרמל מה דעתם על פרי הצעיר והנמרץ ולא מצאתי אחד שיגיד מילה טובה אלא ההפך איך אומרים "ביתי הוא מבצרי"

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?