כאוס ואובדן שליטה של ראש העיר על חברי ההנהלה שלו. כך עולה מדיווח של חבר בכיר בהנהלת העיר. הערכה: נטליה ילינסון הגישה מכתב התפטרות ממועצת העיר...

בפעם הרביעית בתוך חודש אחד, כינס ראש העיר אריה טל את מועצת העיר טירת כרמל(יום ראשון 05.08.12), רק כדי לנסות ולהשיג את שני השלישים מתוך חברי מועצת העיר שיתמכו בסעיף אישור המינוי הלא ראוי שנתפר במיוחד עבור אחותה של חברת המועצה ושותפתו הפוליטית נטליה ילינסון. בסיום הישיבה שהתארכה מעל לשעה וחצי בגלל שלא הצליחו לשכנע חבר מועצה סורר שסירב לתמוך בהצעה מבלי שחלק לפחות מההבטחות שהובטחו לו ע"י ראש העיר יקוימו, הוריד אריה טל בפעם הרביעית את ההצעה המבישה שנועדה להכשיר מינוי מסריח מריח של שחיתות פוליטית, מסדר יומה של המועצה. רגע לפני שראש העיר נעל את הישיבה, הניחה חברת המועצה נטליה ילינסון על שולחנו מסמך ובו על פי מקורות מהימנים ביותר, הודעת פיטורים של חברת המועצה ממועצת העיר. מאת: אלי אבוחצרה

בישיבת מועצה מבישה שהתנהלה אתמול בבניין העירייה, כך על פי מקור בכיר בהנהלת העיר שנכח בישיבה, הוחזקו שמונה חברי הנהלת העיר כשבויים במשך כשעה וחצי עד שראש העיר אריה טל הבין, שחבר המועצה ויו"ר סיעת ש"ס בעירייה חיים עמרן, שנעדר מהישיבה בכוונה תחילה וזאת כדי להעניש את מי שצריך (קרי ראש העיר) על אי קיום הבטחות שניתנו לסיעת ש"ס ולעומד בראשה כבר לפני שלוש שנים וחצי, לא יגיע לישיבה וכמובן שגם לא יתמוך בהצעה לאישור המינוי המביש שאותו מנסה ראש העיר לכפות על חברי ההנהלה. לאחר שעה וחצי שבהם הופעל מכבש לחצים אדיר על חיים עמרן,ולאחר שהאחרון עמד בסירובו להגיע לישיבת המועצה, החליט ראש העיר בפעם הרביעית בחודש אחד להסיר את ההצעה הבזויה מסדר יומה של המועצה. רגע לפני שהישיבה ננעלה, נראתה חברת המועצה נטליה ילינסון, מניחה על שולחנו של ראש העיר מכתב שעל פי מקורות מהימנים ביותר, מכיל את הודעת ההתפטרות שלה ממועצת העיר.

דבר העורך: אפתח את דבריי בהודעת בוזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז גדולה וענקית לראש העיר אריה טל שממשיך לבזות את תפקידו הרם, ובעיקר ממשיך לבזות את חברי מועצת העיר טירת כרמל, בניסיונות העקרים שלו עד עתה, לכפות על העיר טירת כרמל ובעיקר על נבחרי הציבור שלה, התנהלות ציבורית קלוקלת וחסרת בושה. מעבר לכך, הודעת ההתפטרות של חברת המועצה נטליה ילינסון, שתיכנס לתוקף רק ארבעים ושמונה שעות לאחר שהוגשה, וכמובן בהנחה שמדובר בהתפטרות אמיתית ולא בהתפטרות למען ההכשרה של המינוי המביש של אחותה, מכניסה את המערכת הפוליטית המקומית למערבולת קשה ולא צפויה. למצב הקשה והלא צפוי הזה, אחראי בעיקר ראש העיר אריה טל, שניגש לבחירות של -2008 ברשימה שכללה שישה חברים בלבד. ארבעה מהם נכנסו למועצת העיר הנוכחית(אריה טל, איציק ואנונו, דורון גרינברג ונטליה ילינסון) ושני האחרים הם קובי טובי מס' 5 ברשימה וחיים גבאי מס' 6. ברגע שהודעת ההתפטרות של חברת המועצה תכנס לתוקף, הבא אחריה ברשימה קובי טובי, אמור להיכנס כחבר מן המניין במועצת העיר. אבל, מכיוון שקובי טובי מחזיק ומנהל את הבריכה המקומית, הוא מנוע מלשמש חבר מועצה ועל פי מקורות מהימנים גם הבא אחריו ברשימה חיים גבאי, לא מעוניין בתפקיד. המצב המוזר הזה, יחייב את שר הפנים לפעול על פי התקנון, שקובע שיש לתת את המקום הפנוי במועצה, למי שקיבל במערכת הבחירות האחרונה, את מירב הקולות מבין אלה שלא עברו את אחוז החסימה. השלושה שהיו קרובים לעבור את אחוז החסימה במערכת הבחירות האחרונה היו אנדריי הזז, פריד אברהם ומיכאל כהן. לפי מיטב זכרוני, מבין השלושה האלה היה זה אנדריי הזז שהביא את מירב הקולות וכנראה שהוא גם זה שימלא את מקומה של חברת המועצה המתפטרת נטליה ילינסון, במועצת העיר.

חברת מועצת העיר נטליה ילינסון, הבטיחה למערכת תגובה עד השעה שלוש בצהריים. חיכינו עד לשעה 21:000 והתגובה לצערנו עדיין לא הגיעה.

כל הניסיונות להשיג את תגובתו של חבר המועצה חיים עמרן, לא צלחו לצערנו.

תגובות

  1. אותי כתושב המקום מעניין מאוד מאוד מדוע אריה טל מתאמץ כל כך אפילו לעבור על תקנות ולעיתים מתהלך בגבול החוקי כדי 1. שאחותה של ילינסון תעבוד בעירייה ב. להצביע בעד בנייה בניגוד להחלטת יו"ר הוועדה והכללים ?
    ואם זו התנהלותו מה עוד אנו לא יודעים ?

    השבמחק
  2. תראו במה מתעעסקים בקיץ הזה מה לא נשארו בעיות בעיר הזו
    בקיץ הזה היתה לנו בעיה גדולה עם המחירים הגבוהים ביותר של של הקיטנות 3300 שקלים ל 3 ילדים זה בזיון גדול ההורים התארגנו הבקשות והמכתבים לא עזרו ואז תושבים אמרו את שלהם ולא שלחו את הילדים באו לקיטנה רק 140 ילדים כל שאר הילדים העיר משהו כמו 2400 נשארו בבית
    עכשו פנו הורים ומספרים כי מבקשים מהם מחירים גדולים לצהרונים- משהו כמו 600 או 700 שקלים לכל ילד בחודש כולה צהרון 2 שעות של פעילות בצהריים אנשים כאן ממשיכים לחשוב שיעשו קופה על הגב של התושבים
    אז שיתחילו כאן להתעסק ולדאוג לתןשבים
    600 שקלים לילד 3 ילדים 1800 שקלים מצאו להם פריירים

    השבמחק
    תשובות
    1. מספיק לטחון כמה הקיטנות יקרות כי הם לא!!! לך ותבדוק, ותפסיק לכתוב נתונים לא נכונים כל הזמן כי אתה סתם מברבר למה לא תכתוב שהיו בקייטנות רק 2 ילדים זה אותו דבר.
      אותם שטויות אתה כותב על הצהרון אתה לא יודע מה נותנים שמה ,כמה שעות ומה המחירים בחוץ,אבל
      לתקוף ולדבר סתם זה הרבה יותר פשוט .
      לבדוק וללמוד את כל הנושא זה הרבה יותר קשה
      אז תתאמץ קצת חביבי לפני שאתה כותב סתם!!!!!!

      מחק
  3. חברים מה הולך בעיר כולו עובדת על זה כל הבלאגן

    השבמחק
  4. כדי לצאת בכבוד נטליה צריכה אולי להתפטר
    כי לצאת בכבוד אולי צריך לפטר את אחות של נטליה
    אולי לא צריך יותר עובדים כי יש יותר מידי

    השבמחק
  5. דואגים כל כך לאחות של נטליה משהו דואג למסכן מהעיר
    שנמצא ללא בית כבר שנתיים ואין לא מה לאכול הסיפור יצא בעיתון ידיעות הבנאדם חי מתחת לגשר ברך לשיפמן
    חברי העירייה כדי לצאת גברים שיקבלו את המסכן הזה לעבודה ויצילו אותו למה מה הוא שונה מאחות של נטליה
    לפחות הוא נולד בעיר וגדל בעיר למה על אחותה של נטליה נלחמים ואותו זורקים לכלבים למה כי אין לא אחות חברת עירייה

    השבמחק
  6. ברוך השם שאריה טל פורש, סוף סוף טירת כרמל תתקדם ונוכל לנשום בעיר הזו,
    בעיר הזו ישנם עוד תושבים לא רק גרוזינים,

    השבמחק
  7. האם הצדיק הגדול בסרט הזה הוא חיים עמרם
    השאלה אם יחזיק מעמד ומה לגבי שחר מוריס ואחרים
    האם להם אין דעה אישית ומה לגבי גרינברג החבר של לוינזון מה דעתו ??!!

    השבמחק
  8. דורון דאג לנטליה כי רק אתה יכול ובגדול

    השבמחק
  9. אל תשליכני לעת זיקנה ,
    לא מתאים לכתוב על ראש העיר הקשיש כל אחד בבוא היום יהיה זקן, אתם יודעים כמה לוחצים עליו לפרוש ולצאת לפנסיה, כניראה כל סביבתו הקרובה לוחצת עליו לפרוש בכבוד, אך כמה לחץ יש עליו מהכיוון הנגדי ,כל השווילילים וכל מלחכי הפינכה שפוחדים שיפרוש עוד השנה, עזבו את הבנדם הוא עייף תשוש ורוצה לנוח ,לך אריה תפרוש בכבוד , שזיקנתך לא תבייש את בחרותך, יש לך עדיין צ'אנס לפני הביזוי הגדול, את שלנו אמרנו!!

    השבמחק
  10. אריה פרש דורון רבץ

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?