"פוליטיקאים קטנים וחסרי אחריות עושים שימוש ציני בחומרים ישנים וזורעים פחד ובהלה בציבור כדי להשיג רווח פוליטי"


כך אומר היום בכיר במחלקה לביטחון בעיריית טירת כרמל, בעקבות השימוש הציני שעושים חלק ממובילי קמפיין הבחירות של אחת המפלגות בעיר, בדו"ח מבקר המדינה מלפני חמש שנים שמתייחס למוכנות של עיריית טירת כרמל לשעת חירום.
מחסן החירום החדש שנבנה בעלות של למעלה משני מיליון ש"ח. צילום: יח"צ

הדו"ח, שכולל מספר הערות מינוריות שמתייחסות להתנהלות מערך החירום של עיריית טירת כרמל בזמן אסון השריפה הגדולה בכרמל, מופץ בקבוצות הווטסאפ של דיירי השכונות החדשות מבלי להדגיש שמדובר בדו"ח ישן שהטעויות שעלו ממנו נלמדו ותוקנו לאין ערוך מאז שהוא פורסם ועד היום.
המחסנים מולאו בציוד לשעת חירום חדש בעלות של מאות אלפי שקלים. צילום: יח"צ

"פרסום הדו"ח ללא בדיקת מצב ההיערכות של מערכי החירום בעירייה היום ותוך התעלמות מכוונת מתאריך הוצאת הדו"ח, מעידה על התנהלות חמורה שיש בה כוונה להטעות את ציבור הבוחרים בטירת כרמל ובכך להרוויח הון פוליטי תוך יצירת מצג שווא שגורם לחרדה מיותרת בציבור" אומר בכעס הבכיר במחלקה לביטחון של העירייה.

מבדיקה שערכנו במערכי החירום של עיריית טירת כרמל, למדנו שמאז פרסום דו"ח מבקר המדינה לפני מספר שנים, עיריית טירת כרמל השקיעה מיליוני שקלים בשיפור מערך הביטחון של תושבי העיר. בתוך ההשקעה הזאת ניתן למצוא את מחסן החירום החדש שנבנה בשכונה הדרומית בעיר בעלות של למעלה משני מיליון ₪, המוקד העירוני החדש שביחד עם מטה החירום החדש תוקצבו בסכום של למעלה משני מיליון ₪, המצלמות שהותקנו בכל נקודות המפתח בטירת כרמל ובכל גני הילדים בעלות של כארבעה מיליון ₪ ויחידת השיטור העירוני שהוקמה בעלויות כספיות גבוהות שהעניקו ניידת שיטור נוספת בכל משמרת ושתי ניידות נוספות בכל סוף שבוע והכל כדי להגביר את תחושת הביטחון של תושבי העיר טירת כרמל.

"מחלקת הביטחון של עיריית טירת כרמל בהובלה של ראש העיר אריה טל, עושה הכל כדי לשמור על ביטחון תושבי העיר בזמן שגרה ונערכת להעניק לתושבים את כל המענים בשעת חירום. מפקד פיקוד העורף שביקר בטירת כרמל, התרשם שהעיר ברמת מוכנות טובה מאוד לחירום" אומר הבכיר במחלקה לביטחון ומוסיף: "מצער אותי שיש אנשים חסרי אחריות שזורעים פחד ופניקה בציבור תוך שימוש בחומרים ישנים ולא רלוונטיים והכל למען רווח פוליטי. אנחנו נמצאים בתקופה רגישה מבחינה ביטחונית וכל אמירה לא אחראית בנושא המוכנות של מערך החירום בעירייה יכולה לגרום חרדה גדולה לתושבי העיר".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?