ערב הכוון למועמדים לחטיבה העליונה של ביה"ס שיפמן נערך השבוע באשכול פיס. מאת: אלי אבוחצרה

כחלק מתהליך מעמיק ואינטנסיבי שעוברים תלמידי שכבה ט' של ביה"ס התיכון מקיף 'שיפמן' בטירת כרמל לפני שהם עולים לחטיבה העליונה, נערך ביום שלישי (31/01) ערב הכוון חגיגי לכל תלמידי השכבה והוריהם, שבו נחשפו בפניהם כל מקצועות ומגמות הלימוד ובתוך זה גם תנאי הקבלה למגמות השונות והסבר על האופק התעסוקתי של כל מגמה ומגמה. בנוסף, השתתפו התלמידים והוריהם בניסויים שנערכו במעבדות ביה"ס וגם נחשפו לטכנולוגיות חדשניות ולשיטות הוראה ייחודיות שטומנות בתוכן למידה משמעותית והוראה דיפרנציאלית.
צילום: יח"צ
לערב החשוב, שנערך באולם 'אשכול פיס' הגיעו מאות תלמידים, הורים וצוותים חינוכיים בכירים ובהם מנהלת ביה"ס אירית זליג, מנהלת החטיבה התחתונה, רחלי מאירי והרכזת הפדגוגית של החטיבה העליונה, צילה דומב. במהלך הערב ולאחריו, נפגשו התלמידים וההורים עם הצוותים החינוכיים של ביה"ס ובפגישות האלה הם שאלו שאלות חשובות ונענו בתשובות מפורטות. בסוף הערב קיבלו ההורים והתלמידים חוברת מידע שהכילה פירוט על כל הנעשה בחטיבה העליונה של ביה"ס.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

"מי אתם בכלל!! אני לא צריך אתכם!!"כך צעק אריה טל לעבר שני הסגנים שלו במהלך אירוע פרטי.הרקע: אי זימונם של השניים לישיבת עבודה שהתנהלה במסעדת יוקרה...