נושא שיקום השכונות הדרומיות עמד במרכז ביקורו של סגן שר השיכון ז'קי לוי בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

ז'קי לוי, סגן שר השיכון וחבר כנסת מטעם סיעת הליכוד, ביקר ביום שלישי (07/02) עם הצוות הבכיר של משרדו בטירת כרמל כאורחו האישי של ראש העיר אריה טל. במהלך הביקור, נערכה ישיבת עבודה משותפת בין בכירי עיריית טירת כרמל ובראשם ראש העיר אריה טל, לסגן שר השיכון, ז'קי לוי וצוותו הבכיר.
צילום: יח"צ
בפתח הישיבה, ברך ראש העיר את סגן השר והודה לו על הביקור ולאחר מכן, הציג ראש העיר את תהליך הפיתוח המואץ שעוברת טירת כרמל וגם פרש בפני סגן השר את תוכניות הפיתוח העתידיות של טירת כרמל. בנוסף,  סגן השר שמע מראש העיר על מספר בעיות בירוקרטיות ובעיות עם האוכלוסייה קשת היום שגרה באזור הדרומי של העיר, שמעכבות את תהליך הפיתוח של השכונות הדרומיות במסגרת התוכנית הממשלתית 'פינוי בינוי'.
צילום: יח"צ
סגן שר השיכון, ז'קי לוי, הודה לראש העיר אריה טל ולצוות הבכיר שלו על האירוח החם והמלבב ואמר כי הוא חוזה שטירת כרמל תהפוך בעוד מספר שנים לעיר המבוקשת ביותר באזור ובשל כך הוא רואה ברכה בכל השקעה בה. בנושא השכונות הדרומיות, אמר סגן השר כי בשל המקום שבו הוא גדל, אין מי שמבין טוב יותר ממנו את המצוקות של האוכלוסייה קשת היום ובשל כך, הוא יעשה מאמצים כבירים לצרף את טירת כרמל לתוכנית שהוא הגה לאחרונה ושרצה כבר כפיילוט בשתי ערי פריפריה, ועל פיה המעורבות הממשלתית בפרויקט 'פינוי בינוי' היא מחויבת המציאות וזאת בשל הצורך להעניק כדאיות כלכלית לקבלנים שירצו לבצע את הפרויקט בשכונות שערך הבתים בהן, נמוך.
צילום: יח"צ
סגן שר השיכון, ז'קי לוי, הוא בנו השני של דוד לוי, שר השיכון בממשלתו של מנחם בגין ושר החוץ בממשלתו של יצחק שמיר והנציג הבכיר והמזוהה ביותר שהיה לעדות המזרח. בשנת 2004 נבחר ז'קי לוי לראש עיריית בית שאן ובזמן הזה שימש גם כסגן יו"ר השלטון המקומי. בבחירות לכנסת העשרים, נבחר ז'קי לוי לכנסת כנציג מחוז הגליל והעמקים ובהמשך מונה לסגן שר השיכון, תחת השר יואב גלנט.

לאחר הישיבה, סיירו סגן השר וצוותו הבכיר ברחבי העיר טירת כרמל כשהם מלווים בראש העיר אריה טל ובמהנדס העיר בוריס טיקמן. במהלך הסיור, ביקרו האורחים בשכונות הדרומיות ובשכונות החדשות תוך שהם מקבלים הסברים עמוקים ומקיפים על כל נושא הפיתוח מראש העיר אריה טל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

"מי אתם בכלל!! אני לא צריך אתכם!!"כך צעק אריה טל לעבר שני הסגנים שלו במהלך אירוע פרטי.הרקע: אי זימונם של השניים לישיבת עבודה שהתנהלה במסעדת יוקרה...