"הסרט של הפנטזיונר מהטירה"


"הסיפורים של הפנטזיונר מהטירה"
בימים האחרונים, נפתח בלוג חדש שקורא לעצמו "סיפורים מהטירה- חדשות טירת כרמל". בתיאור של הבלוג, ממשיך העורך של הבלוג (אייל משהו) להחמיא לעצמו וטוען שהוא המקור האמין והאובייקטיבי היחיד לחדשות בטירת כרמל. בתחילת הדרך של הבלו, החמאתי לרמת הכתיבה של העורך. לצערי, ככל שהעורך המשיך לכתוב, התברר שכתיבתו נטולה כל קשר למציאות ומקורה של הכתיבה מצוי ברכילות נמוכה שכל מטרתה לפגוע באנשים מסוימים. להלן מספר דוגמאות לפנטזיות שבהן חי וכותב "הפנטזיונר מהטירה" שקורא לעצמו מקור חדשות אמין:
"השקעתי, והגעתי לאירוע, אשר צפיתי שיהיה מלא מפה לפה, אך להפתעתי הרבה היו מעט אנשים, והיו שפע של מקומות פנויים באולם".
כך מדווח "הפנטזיונר מהטירה" מישיבת המועצה החגיגית בכתבה מיום ה- 29.01.09.
לא היה צריך עין מזוינת ולא היה צריך עין עיתונאית בישיבת המועצה החגיגית שנערכה באשכול פיס כדי לראות שהאולם היה מלא עד אפס מקום, עובדה זו בלבד אילצה רבים מהבאים לישיבה, לעמוד מפאת חוסר מקום.הפנטזיונר מהטירה ממשיך בניתוחיו הפוליטיים המלומדים שעיקרם לקוח מהדמיון הפורה והפנטזיות שהוא חי בהן בכתבה מיום ה-01.02.09: "לפי מקורות המקורבים לדוד שחר ולדורון גרינברג, נראה כי עיקר הקרב בקואליציה הנוכחית, הולך להיות הקרב על הסגנות בין דורון גרינברג לבין דוד שחר. גרינברג מעוניין להתמנות לסגן לתקופה של בין שנה וחצי לשנתיים, וזאת לאור ההבטחה שנתן לו אריה טל לפני הבחירות".
לא היה ולא נברא, הויכוח בין חברי הקואליציה העתידיים נטוש סביב הצורך בקואליציה רחבה ועל מי שיצטרך לשלם את המחיר הפוליטי כדי לקיים אותה. סיעתו של ראש העיר והחברים בה, כולל דורון גרינברג, הם לא חלק מאותו הויכוח סביב התשלום או הקבלה שיהיו פועל יוצא של קואליציה רחבה. שרבוב שמו של דורון גרינברג, כמי שחפץ להיות סגן ראש העיר, גובל בהוצאת דיבה ולשון הרע על דורון.
לא אלאה את הקוראים בעוד המון אי דיוקים שקיימים בכתיבתו של "הפנטזיונר מהטירה" אך זאת אני חייב לומר, לנטוע שנאת חינם בין אנשי הציבור של העיר, זהו מעשה חמור שנוגד את חוקי התורה ואת חוקיה של מדינת ישראל.
לאור הדברים האמורים לעיל ולאור המידע שהגיע אלי בדבר כוונה של רבים מאנשי הציבור בטירת כרמל, להגיש נגד "הפנטזיונר מהטירה" תלונה במשטרה על הוצאת לשון הרע, מצאתי לנכון להזהיר אותו מההשלכות שיש לכתיבה לא אחראית ולכתיבה שפוגעת בכבודם ובשמם של בני אדם בכלל ושל אנשי ציבור בפרט. את האזהרה "לפנטזיונר מהטירה" שלחתי בצורה אנונימית כדי שלא יגידו שאני מעביר אליו מידע בדבר הכוונה להגיש נגדו תלונה במשטרה. וזהו נוסח ההודעה ששלחתי "לפנטזיונר מהטירה" ואחריה התגובה ההיסטרית שלו שמעידה על עולם הדמיונות והסרטים שהוא חי בו. וזהו נוסח הודעתי:
ל"אייל הטיראי""מה כל כך לא ראוי במינוי סגן וממלא מקום לראש העיר. מה כל כך לא ראוי בהענקת תקציב לרכב חדש לראש העיר. אתה מתעסק ברכילות נמוכה שאין לה מקום בכתיבה עיתונאית. אתה רחוק מלהיות אובייקטיבי והעובדה שאתה מסרב להזדהות מעידה שאתה כותב דברי הבל שאין אמת מאחריהם. אם אתה מאמין במה שאתה כותב, אני מציע שתחתום את שמך המלא מתחת למילים כדי שאני ושאר האנשים שעדיין מבזבזים זמן על השטויות שאתה כותב, תהיה לנו סיבה להאמין בך. מעבר לזאת, אם אתה חושב שאתה יכול לכתוב מה שאתה רוצה ולהסתתר מתחת לשם בדוי, אתה טועה בגדול. תלונה אחת למשטרה על הוצאת לשון הרע ואתה תיכנס לקלבוש להרבה זמן. הוצאת לשון הרע היא עבירה פלילית שתחייב את המצשטרה לחשוף את השם שלך. אני מציע לך להיזהר במה שאתה כותב על אנשי הציבור. אני אישית מזהה בכתיבה שלך הרבה מאוד הכפשות שאין להן תימוכין או סימוכין במציאות.ראה
הוזהרת!!!".
וזהו נוסח תגובתו הלא פרופורציונאלית של הפנטזיונר:
לאנונימי...
ברצוני לציין רק, שאדון "אנונימי" - הבריון המאיים, שמאיים עלי רק בגלל שהעזתי להעביר ביקורת על אריה טל - שלח תוגבה נוספת, ובה הוא ממשיך לאיים עליי בצורה מפורשת. האיומים של אותו בריון כוללים הכל: החל מתלונה במשטרה (שאני ממש לא מפחד, מאחר שכל דבריי הם אמת - אני מזמין אותו להגיש תלונה במשטרה ולתבוע אותי - הוא רק יפסיד ויתבזה במשפט ובמשטרה), וכלה באיומים מרומזים לאלימות פיזית, ולזה ש"...אם תשמיך לכתוב כך - לא יהיה לך טוב...".
ובכן, תגובות הכוללות איומים פיזיים הגובלים בפליליים - לא יפורסמו. כל דבר אחר יפורסם. ולכן, אין לי כוונה לפרסם את תגובתו של אותו בריון פחדן, שמסתתר תחת השם "אנונימי", ומפזר איומים לכל עבר. שורת התגובות התומכות שמגיעות מתושבי העיר - מחזקות אותי רבות, ואני אמשיך לכתוב דיווחים עיתונאיים אמיתיים לטובת תושבי העיר, ולא אירתע ולא אפחד מאף פוליטיקאי שישלח עלי את הבריונים שלו.אייל- עורך חדשות טירת כרמל
תקראו ותשפטו אתם...האיש חי בסרטים ובעולם של דמיונות. בסרט שלו הוא גם גונב את השם של האתר שלי... "עורך אתר חדשות טירת כרמל- עאלק" גם זה אגב עילה לתביעה... אבל אני אסתפק בעובדה שתהיה יותר אמין ושפחות תסתמך על הפנטזיות שאתה חי בהן. אתה סתם עושה בושות לשם שעבדתי עליו קשה מאוד ועל זה אני לא סולח כל כך מהר...
מאת: אלי אבוחצרה "חדשות טירת כרמל"

תגובות

  1. כרגיל, אלי אבוחצירא משמיץ ותוקף את כולם, רק כי הם לא תומכים באריה טל.

    אלי אבוחצירא - אתה סתם עוד אחד מכנופיית הבריונים העלובים שמקיפים את אריה טל. ברוב טיפשותך, אתה אף רושם את זה בכתבה שלך: "...רק רציתי להזהיר אותו... בצורנ אנונימית... לטובתו...".
    ממש הטיעון הקלאסי להצדקת איומים. חבל שלא "הזהרת אותו לטובתו" , שעלולים להכות אותו ולפטר אותו.

    בריון עלוב של אריה טל - זה מה שאתה. והתגובה הזו, היא גם הפעם האחרונה שאני נכנס לאתר העלוב שלך.
    מהיום אני איכנס רק לאתר השני, ורק בגלל שתקפת אותו ככה.

    עלוב!

    השבמחק
  2. אלי היקר!

    אתה כותב מזה מספר שנים וגם מנהל פורום ואתה מוכר בעיר יישר כוח.
    הבחור שפתח בלוג "מתחרה" כביכול שתל את שמו ואת כתובת הבלוג שלו באתר שלך. הוא לא מזדהה (שם וטלפון) ובעצם הוא בנה את הפרסום הקטן שלו אצלך. אני מציע שתמחק כל איזכור שלו מהאתר שלך, מהבלוג שלך ומהפורום.
    תעשה חיפוש בגוגל "טירת כרמל" ותראה איפה הבלוג שלך ואיפה שלו. הרייטינג נקבע לפי מספר הכניסות. אל תהיה פראייר ואל תגיב. הבלוג שלו יגווע בנבכי האינטרנט מאליו. כדי לפרסם את הבלוג יהיה עליו לחשוף עצמו וכך כולם יראו את כוונותיו האמיתיות.

    השבמחק
  3. אלי,
    אני חושב שסוף-סוף קיבלת את העונש המגיע לך, על זה שאתה בונה אתר משמיץ שמטרתו היחידה היא להשמיץ את אריה פרג'ון, ואתה ממציא עליו כל היום שקרים ושקרים.

    אין עונש יותר הולם בשבילך, מאשר העובדה שהיום, מי שמחפש בגוגל: "אלי אבוחצירא טירת כרמל" - מגיע בתוצאה הראשונה לאתר של הבחור החדש הזה, לכתבה שלו עליך שבה הוא מגיב להשמצות הפרועות שלך.

    זה די אירוני, שאתה שבמשך חודשים ארוכים משמיץ את אריה פרג'ון מעל דפי הרשת - סוף סוף אתה מרגיש איך זה כשמשמיצים אותך באינטרנט ואין לך מה לעשות בנידון.

    אני מקווה שזה ילמד אותך לקח, לא להשמיץ אנשים, מאחר שכל דבר שאתה עושה לאחרים - אחרים יכולים לעשות גם לך.

    בתקווה שלמדת את הלקח שלך.
    דני כ.
    טירת כרמל

    השבמחק
  4. לדני כ.
    אתה כזה מטומטם ודביל שחבל לבזבז עליך ועל שכמותך....
    אתם יכולים וצריכים לאכול את הלב עוד חמש שנים תמימות...שיהיה לכם בתאבון!!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?