חכמים אבל...עם גנים של מיעוט

המראות הקשים שבקעו ממרקעי הטלוויזיה בשבוע האחרון, שבהם נראו חיילי צה"ל המובחרים ביותר, מקבלים מכות ומושפלים בידי אספסוף מתפרע, מוכיחים מעל לכול ספק שמדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם שבה המיעוט עושה פוגרומים ברוב. בנוסף, ההתנהלות והפניקה שאחזה בכול מקבלי ההחלטות במדינת היהודים, גרמה לכך שמדינת ישראל הפכה למדינה היחידה בעולם שמאפשרת לטרוריסטים ומנהיגיהם שפורעים ורוצחים באזרחיה היהודים, להתפאר במה שהם עשו, עושים ויעשו ליהודים החזירים בכול אמצעי תקשורת זמין ובעיקר באמצעי התקשורת הממלכתיים של מדינת היהודים. "פעילי השלום" הטורקים שביצעו פוגרום בחיילי צה"ל השבוע, מוצגים ע"י התקשורת העולמית כגיבורים שחזרו משדה הקרב ורק אצלנו התקשורת ממשיכה בהאשמה ובהלקאה העצמית ומחפשת אשמים שלא קיימים. מגדילים לעשות אותם כתבים לענייני ערבים, שמחדירים פחד ברוב היהודי המפוחד, שאם חלילה לא נבקש סליחה מהטורקים או לא נדבר על ליבם של מנהיגיהם המופרעים, גורלנו יהיה רע ומר. מאז ומתמיד, התקשורת הישראלית מהלכת אימים על הציבור בישראל ומציגה את הרוצחים ושולחיהם כמי שעתידים להשמיד את מדינת היהודים אם לא נשכיל לעשות איתם שלום בזמן.
מאז מהומות אוקטובר 2000 ומותם של 13 "הצדיקים" הערבים הישראלים, נדמה שמדינת ישראל מאבדת את עצמה לדעת. וועדת אור שהוקמה לאחר מהומות אוקטובר והתנהלה בצדקנות שלא הייתה מביישת את האפיפיור ומסקנותיה, שהיו בהתאם לאותה צדקנות שאפיינה את הקמתה, פגעה קשות בכוח ההרתעה של כוחות הביטחון אל מול המיעוט במדינת ישראל.
בעקבות מסקנותיהם של חכמי החלם שישבו בוועדת אור, היום כל ערבי קטן ומושתן, מרשה לעצמו בלי פחד, לרגום שוטרים באבנים ולהרוס ניידות משטרה. לזרוק רימוני רסס והלם על כוחות הביטחון שבאים לעשות את עבודתם. לשרוף בתים ומכוניות של יהודים ולגרום להם לברוח מבתיהם. להתחיל עם הבחורות שלנו לנגד עינינו. ללכלך על היהודים ולקלל אותם בכל מקומות הבילוי. אנחנו (הרוב) וגם שוטרי ישראל, כבולים בצדקנות של חולי הנפש שמנהיגים את מדינתנו הנאורה.
בגדול....עדיף כבר להיות מיעוט עם כבוד ולא רוב בלי כבוד.
מאת:אלי אבוחצרה

תגובות

  1. בס"ד
    לאלי שלום!
    בקשר לאנשים החכמים בעניי הקבלן שעובד
    ברחוב ז'בוטיסקי הוא החכם של טירת הכרמל
    כל מי שנסע ברחוב ראה את עובדי הניקיון
    מנקים את הכביש והמדרכה מהחול והחצץ
    שהקבלן שפך. לידעת טל אנו התושבים רואים
    ורושמים וגם מצלמים

    השבמחק
  2. הקבלן ו3 העובדים נמצאים בכל העבודות שמבוצעות
    יוצא - שקבלן אחד מקבל את כל העבודות
    עבודה של יומיים לוקחת שנתיים
    סכנת נפשות בכל מקום
    לכלוך ופסולת בנין ברחובות.
    מסכנים תושבי טירת כרמל.
    כמה חבל וכואב גם בשאר התחומים המצב על הפנים אין תרבות בעיר אין ספורט בעיר . יש לכלוך בשכונות! יש מפגעי בטיחות! יש בעיר את אדון אילן מלכה שהתחיל לגזום היום 6.6.10 עצים ברחוב הראשי שנגזמו לפני זמן קצר.
    מישהו יכול להסביר זאת ? להסביר לנו למה אילן מלכה גוזם כל הזמן ראיתם אדם שמסתפר כל יום.
    אלי אבוחצירה תסביר לנו מה קורא בטירת כרמל.

    השבמחק
  3. השכונות בעיר על הפנים הלכלול,העשבים שולטים בכל פינה . על איזה נקיון כותב מגיב 1 הרחובות ז'בוטנסקי וכלניות מלוכלכות כל הזמן. מתי ביקרתם בספורטאים, בביאליק או בוויצמן או בבן צבי. ראיתם אך נראים המגרשים של המתנ"ס, ומגרשי המשחקים ? בושה וחרפה. בכניסות לעיר יש פרחים יעני מנקים אבל מה לעזאזל עם השכונות.בשכונות לא תראו את עובדי העירייה. לא תראו טרקטור.
    אלי אתה צריך להתרכז בדברים האלה לצלם לכתוב . מה אנחנו לא בני אדם.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?