"מי אתם בכלל!! אני לא צריך אתכם!!"כך צעק אריה טל לעבר שני הסגנים שלו במהלך אירוע פרטי.הרקע: אי זימונם של השניים לישיבת עבודה שהתנהלה במסעדת יוקרה...

חברי הקואליציה של אריה טל באחת מישיבות המועצה האחרונות. עד מתי תמשיך הגועליציה של אריה טל למשול עלינו וכמה זה בדיוק יעלה לנו אם הם ימשיכו לפנק את עצמם בארוחות פאר על חשבונו???

עימות מילולי חריף בין ראש העיר אריה טל לבין שניים מהסגנים שלו באירוע הבר-מצווה שערך רונן צרור לבנו באולמי "טיירה" בקיסריה. הרקע לעימות: אי זימונם של השניים לישיבת עבודה של ראש העיר עם מנהלי המחלקות של עיריית טירת כרמל, שכללה גם ארוחת צהריים עשירה בעלות של למעלה מ-2.000 ₪ מכספו של משלם המסים בטירת כרמל.מאת:אלי אבוחצרה
ביום ראשון האחרון, הוזמנו כול מנהלי המחלקות בעירייה, לישיבת עבודה חגיגית באחת ממסעדות היוקרה של מלון הולידיי-אין שעל הכרמל. נושא הישיבה כלל תוכניות עבודה שנתיות והערכות לשנה הבאה. אמה-מה...ראש העיר שכח בעוונותיו, להזמין לארוחה החגיגית את שני הסגנים שלו, שאחראים מיניסטריאלית על מנהלי המחלקות שסבו סביב השולחן החגיגי במסעדת היוקרה. באותו יום ראשון האחרון, הוזמנו רבים מבכירי העירייה בטירת כרמל למסיבת בר-מצווה שנערכה באולמי "טיירה" שממוקמים באזור התעשייה של העיר קיסריה. ראש העיר אריה טל, היה בין המוזמנים והוא הגיע למסיבה באותו הרכב יחד עם סגנו מוריס בנימין, חברת מועצת העיר מזל אלשייך ומיכאל כהן. חצי שעה לאחר שהגיעה החבורה לאולם האירועים, מישהו הדליף לשני הסגנים שישבו עוד קודם בשולחן, על הארוחה החגיגית שהתקיימה בצהריים עם הכפופים להם ושאליה הם לא הוזמנו. הגילוי המעליב גרם להתפתחות חריפה של דין ודברים בין ראש העיר אריה טל לשני הסגנים שלו בעירייה שהסתיים בדפיקה עזה של ראש העיר אריה טל על השולחן, תוך כדי שהוא צורח "מי אתם בכלל!! אני לא צריך אתכם!!!". לאחר מכן, לעיניהם המשתאות של רבים מהאורחים, קם ראש העיר ונטש את האולם כשהוא מותיר את סגנו מוריס בנימין, את חברת המועצה מזל אלשייך ואת מיכאל כהן ללא רכב לחזור הביתה. אכן...נסתרות הן דרכי הגועליציה של אריה טל.

תגובות

  1. איזה שחיתות!! איזה גועל נפש!!רק בטירה זה יכול לקרותהגועל נפש הזה
    אני מתביש

    השבמחק
  2. אלי היקר
    אני מבין שהכעס של שני הסגנים לא היה על בזבוז כספי הציבור נכון????? הם כעסו למה לא הזמינה אותם לארוחת השחיתות שנערכה על חשבון התושבים בטירה?????על זה נאמר לא מדובשם ולא מעוקצם של האוכלי חינם
    חחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  3. לאט לאט מתגלה הפרצוף האמיתי של ראש העיר הזה
    מתי כבר יגיע יום הבחירות מתי

    השבמחק
  4. תאמין לי אלי אתה בן אדם משועמם חבל על הזמן אין לך מה לעשות בחיים חוץ מלכתוב שטויותנראה אותך גבר מפרסם את התגובה שלי

    השבמחק
  5. מושחתים הביתה!!!

    השבמחק
  6. גועל נפש מה שהולך בעיר הזאת אני מתבייש בכל פעם שאני קורא מאת הכתבות שלך אלי שחושפות את הפרצוף האמיתי של האנשים בעיר הזאת
    טיראי

    השבמחק
  7. רק פריד יציל את העיר הזאת מהמושחתים

    השבמחק
  8. אלי ממו הוא האיש הנכון בזמן הנכון לנהל את העיר המשוגעת הזאת
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  9. שיוציאו את כל הכספים והמרץ למען
    השכונות המוזנחות והמלוכלכות
    עליק 2000 שקלים לארוחה מזה חיה משפחה שלמה

    השבמחק
  10. על מה אלפים שקלים לארוחה של אוכלי החינם
    שמרווחים עשרות אלפי שקלים כל חודש
    בושה וחרפה אתם מבינים למה דורון גרינברג
    עזב את הקואלציה ואת ראש העיר
    רוץ דורון קדימה גרינברג

    השבמחק
  11. באמת למה צריך כל כך הרבה סגנים שלוקחים
    בוחטה של כסף ולא עושים שום דבר עך חשבון התושבים

    השבמחק
  12. אליקו אני באמת לא מבין גם אלו שלא השתתפו בארוחת "השחיתות" כהגדרתך האם גם הם מושחתים נו עד מתי תוציא את את תושבי טירת הכרמל כשודדים גנבים וטיפשים וכולם ממתינים למשיח פרי שיגאל אותם מטיפשותם

    השבמחק
  13. גם אני אומר שאתה אדם משועמם אין לך השכלה ולא כבוד רק רכילות ושקר לרוב

    השבמחק
  14. רוץ דורון רוץ!
    תמשיך במהלך ואנחנו כולנו איתך חבריך וידידיך הנאמנים שמאמינים ותומכים בך!
    אל תקשיב לכל הקולות האינטרסנטיים ולכל המזלזלים למינהם! ימים יגידו והתוצאות בוא יבואו!
    וטוב שהתפקחת לפני שנה ולא עכשיו והבנת עם מי יש לך עסק !
    ולא מפחד להזדהות - אבי!

    השבמחק
  15. ויקום המלפפון ויכה את הגנן

    השבמחק
  16. אריה טל הוא ראש עיר ש/ל הביוקר
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  17. עירייה של מושחתים!!!

    השבמחק
  18. אוכלי חינם כל הפוליטיקה הזאת חבל על הזמן של כולנו
    שיזדיינו כול האפסים האלה

    השבמחק
  19. י אבוחצירא
    אני לא מתעניין בפוליטיקה ובטח שאני לא מתעניין בזבל שמתעסקים ומרוויחים מהפוליטיקה אבל אם מישהו מהבני זונות האלה ירעיל את הילדה שלי בליכלוך שלו ושל החברים המלוכלכים שלו אני נשבע להוציא את עצמי ואת המשפחה שלי מדיר החזירים הזה שנקרא טירה!!!!!!!!!!
    שילכו לקיבינמט כל הזבל האלה מהפוליטיקה
    יום ראשון, 18 דצמבר,

    השבמחק
  20. "אברהם אברהם אל תשלח ידך אל הנער"
    והנה גדל הנער והפך להיות" בן סורר ומורד"

    השבמחק
  21. מלח הארץ
    מלאך של טירת הכרמל
    אדם משכמו ומעלה
    כבוד ראש העיר מר אריה טל

    השבמחק
  22. עד מתי רשעים יעלוזו במדינה הזאת...??

    השבמחק
  23. לאלי מדוע אין לנו ראש מועצה דתית מבני המקום

    השבמחק
  24. אליקו אני באמת לא מבין גם אלו שלא השתתפו בארוחת "השחיתות" כהגדרתך האם גם הם מושחתים נו עד מתי תוציא את את תושבי טירת הכרמל כשודדים גנבים וטיפשים וכולם ממתינים למשיח פרי שיגאל אותם מטיפשותם

    השבמחק
  25. אני באמת לא מבין אותך אלי אריה טל נטע לך עץ בנה לך בית והנה אתה הורס את הבית וכורת את הענף שאתה יושב עליו וכול זה על מנת לומר לא דאגו לי ולא נתנו לי

    השבמחק
  26. אוכלי חינם כל הפוליטיקה הזאת חבל על הזמן של כולנו
    שיזדיינו כול האפסים האלה

    השבמחק
  27. פעם ממש לא מזמן אליקו היה כותב מאמרים אקטואליים מפרש ומסביר מה מסמל כול חג והנה בתקופה האחרונה הפך האתר למקור הרכילות השקרית על העיר ותושביה ואני מקווה שיקרה נס גדול ואליקו יחזור לשפיות ולעצמו כי פוליטיקה זה מקצוע מלוכלך לאנשים לא ישרים

    השבמחק
  28. מס' המבקרים באתר "סיפורים מהטירה"

    24,155
    יום שישי, 9 בדצמבר 2011
    "ישראל היום": חוקר משרד הפנים גילה חשדות לאי-סדרים

    השבמחק
  29. אבוחצירא התחיל לתקבק גם פה אני רואה, והתגובות לא מתאימות לו אז כרגיל הוא שולף את הרעל שלו, אליקו תתקדם יש לאנשים גם כן דיעות משלהם, ולא משלמים להם על זה.

    השבמחק
  30. תודה לך אליקו נס גדול קרה לתושבי טירת הכרמל אין לך יותר תגובות שמציגות את תושבי העיר כאנשים הנחותים ביותר בכל המדינה

    השבמחק
  31. אריה טל ראש עיריית טירת כרמל הוא סופר כחלון
    כך אמר ראש הממשלה ביבי נתניהו תהיו כחלונים ולא לבוא ולומר אני הייתי עושה טוב יותר כי אני צעיר וחכם יותר ובואו נחליף את ההנהגה הוותיקה

    השבמחק
  32. פריד אברהם ביתן 10 שידור ישיר
    פריד הוא הגאווה והתקווה של הליכוד
    פריד הוא הנציג האמתי של טירת כרמל בעני הליכוד
    פריד הוא אריה אמתי במצודה שהתמלאה בזאבים חולי כלבת

    השבמחק
  33. אליקו אבו ניצא בחופשת חנופה
    מנהל בית הספר הוא פרי כהן
    בנתיים אליקו למד רק פתגמים
    והאחרון בהם הוא "מכל מלמדי השכלתי"

    השבמחק
  34. אליקו אתה אומר גועליצייה אזיי גם דורון שייך לגועליצייה הרי הוא תמך בכל ההצעות של אריה טל
    ללא תנאי

    השבמחק
  35. הודעה דרמתית חסרת כול כוונה או רמז כלשהו...בתקופה הבזויה שכמה מאיתנו נאלצו להיוולד לתוכה, שבה פני הדור הם כפני הכלב המצוי בעיקר ברחוב...תקופה שעיקר מרכיביה מבוססים על חוסר כבוד הדדי, אי כיבוד אב ואם ודאגה ענקית לאינטרס האישי, להיות חולה במחלה הכי פשוטה שמרתקת אותך למיטה הפך להיות עונש בלתי נסבל עבור רבים מאתנו שנכלאו בתוך קורי העכביש שפרש הדור המזוין הזה בעת שנולד...אבל, "לא לעולם חוסן" והעולם הוא עגול...הצעירים של היום הם בוודאות יהיו המבוגרים של מחר ולכן כדאי מאוד שהם ירדו מהעץ הגבוה שהם כל-כך נהנים לשבת עליו...יום טוב לכולם והמון בריאות.אליקו שתהיה בריא אני חיפשתי מאמר כתבה או מסר לומר לך "לא לעולם חוסן" אנא אל תשתלח באנשי הליכוד הוותיקים והמבוגרים ותשלח אותם לבית הקשיש ולהכתיר במקומם את פרי הצעיר והנמרץ והכי חשוב "אל יתהלל חוגר כמפתח" ומניין לך שטל יזרוק את פריד יום לאחר הבחירות בליכוד ואיך הגעת למסקנה שאנשי טירת כרמל לא משכילים לא חכמים ואריה טל מרמה משקר כותרת ההודעה חסרת כול כוונה או רמז ההפך הוא הנכון זה בדיוק מה שעושה פרי לפריד אברהם מורו ורבו הפוליטי בדיוק בימים אלו ועל מעשים אלו יום הכיפור לא מכפר

    השבמחק
  36. . ברכה קטנה לי אליכם......... ♥
    אל תחפשו את הרע באדם,תחפשו תמיד את הטוב באדם!
    ...

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?