"אתה מכריח אותי לאכול סלט שמורכב מהמון סוגים של ירקות וזאת מבלי לשאול אותי איזה ירק אני מעדיף בסלט…ומה אם אני שונא בצל!! כך אמר פעיל ליכוד לאריה טל..

ממשיכה המלחמה לכיבוש סניף הליכוד המקומי שמהווה סטרט-אפ מצוין למי שרואה עצמו כראש העיר הבא של טירת כרמל

"אתה מכריח אותי לאכול סלט (רשימה מוסכמת)שמורכב מהמון סוגים של ירקות(ערב רב של שותפים פוליטיים) וזאת מבלי לשאול אותי איזה ירק אני מעדיף בסלט…ומה אם אני שונא "בצל" (מישהו שלא מקובל עלי שיהיה ברשימה)ובסלט שאתה הכנת לי אדוני ראש העיר,"הבצל" הוא המרכיב העיקרי?!!" כך, במילים חריפות אלה פנה אל ראש העיר אחד השותפים המרכזיים לישיבת העבודה שארגנו פריד אברהם וראש אריה טל לצוות הבכיר שלהם ביום שלישי שעבר בלשכתו של ראש העיר. על פי עדויות של מקור בכיר שנכח בישיבה, המבטים של הנוכחים בישיבה הופנו לעברו של פריד אברהם, שנראה נבוך וחסר מנוחה וזאת למרות שהמטאפורה על "הבצל" בסלט לא כוונה אליו באופן ישיר. מאת:אלי אבוחצרה

ימים קשים עוברים על ראש העיר אריה טל. במועצת העיר יש לו אופוזיציה לוחמת שממררת לו את החיים ומקשה עליו לממש את ההבטחות שהבטיח לשותפים הקואליציוניים שלו שגם הם עושים לו צרות צרורות בגלל שהוא מתקשה לעמוד בהבטחות שהבטיח להם. גם בסניף הליכוד המקומי שהוא הבית הפוליטי של ראש העיר, החריקות, השנאות, הבגידות והסכינים בגב, הם בבחינת לחם חוק בסביבה הקרובה של אריה טל. החשדנות ההדדית בין השותפים שמרכיבים את המחנה שמוביל ראש העיר לבחירות הקרובות בסניף הליכוד המקומי, מאיימת לרסק את המחנה הזה הרבה לפני ה-31 לינואר יום הבחירות. "שום דבר לא סגור מבחינתי ואני פתוח להצעות" אמר לי אחד השותפים הבכירים במחנה של אריה טל, כאשר הבעתי את פליאתי מהעובדה שהוא בחר להצטרף לצד שמתעתד להתרסק בבחירות הקרובות. החריקות וחוסר האמון הגיעו גם לישיבת העבודה שקיים ראש העיר בלשכתו עם בכירי המחנה שלו ושל פריד אברהם. "הייתה שם פאניקה מהיכולות של פרי כהן בעבודת השטח שהוא עושה בין הפעילים" אמר לי מקור שנכח בישיבה והוסיף: "התחושה בישיבה הייתה שיש השלמה עם ההפסד בבחירות הקרובות שיהיו בסניף הליכוד המקומי". ל"חדשות טירת כרמל" נודע כי במחנהו של ראש העיר יש התנגדות עזה לשותפות שהוא רקם עם פריד אברהם. ההתנגדויות האלה מאלצות את ראש העיר בימים האחרונים להפעיל את כול כובד משקלו כדי להקטין בקרב בעלי זכות ההצבעה את ההתנגדות לשותפות שלו עם היו"ר הנוכחי פריד אברהם. אם ראש העיר יצליח או לא, הימים הבאים יגידו.

תגובות

  1. הי אלי-

    הקמפיין בחרת טל קיבלת פריד ניצח--שוב אריה טל לא יודע לעשות סדר בסניף-הוא יהיה חייב להסתדר עם פרי ודורון אין לו ברירה

    השבמחק
  2. נו זה היה ברור --פריד וטל זה כמו אחמניגאד ואובאמה

    השבמחק
  3. אלי ממה שאני שמעתי חצי מהנוכחים בישיבה בכלל לא חברי ליכוד

    השבמחק
  4. חברים אריה טל מזמן איבד את המכנסיים!!
    בסניף העסק סגור וגמור!
    אכן כל מי שיצביע לאריה טל -יקבל את פריד !!
    וכל מי שיצביע לפריד יקבל את -אריה טל!!
    האם זה מה שאנחנו החברים רוצים וצריכים -ממש ממש לא!הכל בנוי שם על סכינאות וחיסול חשבונות! ואינטרסים אישיים !
    ומי ברשימה : טל ,פריד ,גלסברג,אלקלעי ,דני אלואשוילי ,מוריס , פיני ???

    הגיע הזמן לנקות את האורוות ויפה שעה אחת קודם!

    מושחתים הביתה!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  5. אלי היקר
    גם אם "הבצל" לא כוון ישיר אל פריד כולם כולל פריד עצמו יודעים שהכוונה הייתה אליו ולא לאף אחד אחר
    אחד שיודע

    השבמחק
  6. אני מקווה שראש העיר יבין את הרמז שנתנו לו באותה הישיבה ויעיף את הבצל מהסלט המסריח שהכינו האנשים של אריה טל

    השבמחק
  7. אליקו הטבח
    ממה מורכבת רשימת הליכוד של פרי
    1 מהפייגלנים
    2 מהמפד"לניקים
    3 מגרינברג דורון שחבר לפרי מתוך שנאה עזה לטל
    האמת אני מעדיף סלט עם בצל ולא סטייק לבן מלא תולעים

    השבמחק
  8. . ברכה קטנה לי אליכם......... ♥
    אל תחפשו את הרע באדם,תחפשו תמיד את הטוב באדם!
    ...

    השבמחק
  9. הודעה דרמתית חסרת כול כוונה או רמז כלשהו...בתקופה הבזויה שכמה מאיתנו נאלצו להיוולד לתוכה, שבה פני הדור הם כפני הכלב המצוי בעיקר ברחוב...תקופה שעיקר מרכיביה מבוססים על חוסר כבוד הדדי, אי כיבוד אב ואם ודאגה ענקית לאינטרס האישי, להיות חולה במחלה הכי פשוטה שמרתקת אותך למיטה הפך להיות עונש בלתי נסבל עבור רבים מאתנו שנכלאו בתוך קורי העכביש שפרש הדור המזוין הזה בעת שנולד...אבל, "לא לעולם חוסן" והעולם הוא עגול...הצעירים של היום הם בוודאות יהיו המבוגרים של מחר ולכן כדאי מאוד שהם ירדו מהעץ הגבוה שהם כל-כך נהנים לשבת עליו...יום טוב לכולם והמון בריאות.אליקו שתהיה בריא אני חיפשתי מאמר כתבה או מסר לומר לך "לא לעולם חוסן" אנא אל תשתלח באנשי הליכוד הוותיקים והמבוגרים ותשלח אותם לבית הקשיש ולהכתיר במקומם את פרי הצעיר והנמרץ והכי חשוב "אל יתהלל חוגר כמפתח" ומניין לך שטל יזרוק את פריד יום לאחר הבחירות בליכוד ואיך הגעת למסקנה שאנשי טירת כרמל לא משכילים לא חכמים ואריה טל מרמה משקר כותרת ההודעה חסרת כול כוונה או רמז ההפך הוא הנכון זה בדיוק מה שעושה פרי לפריד אברהם מורו ורבו הפוליטי בדיוק בימים אלו ועל מעשים אלו יום הכיפור לא מכפר

    השבמחק
  10. ריד אברהם ביתן 10 שידור ישיר
    פריד הוא הגאווה והתקווה של הליכוד
    פריד הוא הנציג האמתי של טירת כרמל בעני הליכוד
    פריד הוא אריה אמתי במצודה שהתמלאה בזאבים חולי כלבת
    יום שלישי, 27 דצמבר, 2011

    השבמחק
  11. אליקו אבוחצרה
    "...הכאוס ואבדן השליטה מכתיבים את ההיסטוריה שעדיין לא נכתבה על חורבנו של בית שלישי. מדינת ישראל שהוקמה כדי לשמש מגן לעם היהודי, הופכת למלכודת מוות שמקיזה דם יהודי יותר מכול המלחמות שידע העם הזה מאז מעשה הבריאה..." כך תיראה כותרת העיתון של "אנסי הדעות ואוכלי הנבלות" אם הם ימשיכו במסע ההסתה שלהם כנגד ציבורים שלמים שמסרבים ליישר קו עם הדעות שלהם, יום אחרי שתתחיל מלחמת האחים במדינה הזאת...כדי למנוע את מלחמת האחים הכל-כך קרובה, חייבים להפסיק את מסע ההסתה של "אנסי הדעות ואוכלי הנבלות" כנגד הציבורים שלא מסכימים אתם. "אני אבוא חשבון" מי אמר למי?

    השבמחק
  12. כמה סתומים הטיראים אלי כותב להם כתבות שלוש וארבע פעמים והטיראים הסתומים לא מבינים ואני לא מאמין שיבינו.טוב שיש את אליקו צדיק אחד בסדום

    השבמחק
  13. ישבתי בבית הקפה בדד ופגשתי בכיר של קדימה שאמר לפי הסקר שיש בידו 90 אחוז מבוחרי אריה טל מצטערים על הבחירה ועוד הוסיף ואמר אילו פרי היה מתמודד לפני כן הם היו בחורים בפרי הצעיר

    השבמחק
  14. 31/01/2112 פרי יצא מלך אבל למחרת דורון ישלח אותו לאלף עזאזל ויחבור לטל ופריד ויעשו סולחה כי הם הליכוד האמתי ואז בבחירות הליכוד יקבל 9 מנדטים מינימום איך אומרים אחסן(גזור) ושמור

    השבמחק
  15. אייל האמין והיקר אני שולח כתבות לאליקו והוא מסנן את הכתבות שלא מפרגנות ומהללות את פרי ולכן אני אשלח לך גם העתק על מנת שאלפי הגולשים שלך יבינו מה מעלים אליקו מעשרות הגולשים הנאמנים שלו

    השבמחק
  16. אלי שלום

    אני אשמח שהכתבה שלי תכנס לאתרך כמאמר

    הנני פעיל ליכוד ותיק, מאז הקמת התנועה בעצם.
    עבדתי עם כל מנהיגי הליכוד בעיר ובעצם מעולם ידי לא עזבה את הפתק " מחל" , גם בבחירות האחרונות הצבעתי " מחל " , אך לראשות העיר הצבעתי לאריה טל.
    במשך כל שנות פעילותי במפלגה ליויתי מקרוב את הנעשה ואני עדיין מלוה מקרוב ורואה את הכל.
    כמו ברבים מסניפי הליכוד בארץ, גם הסניף שלנו בטירה סבל ממאבקים נוקשים מבית, ומועמדים מן החוץ דאגו תמיד ללבות את האש.
    לצערי תמיד בין המאבקים שניטשו בין הבוגרים מי שנפגע הכי הרבה הם הצעירים בסניף.רבים מן הצעירים עזבו את הסניף מכיוון שלא ניתנה להם הזדמנות.אם נקח לדוגמא את דוד שחר המתוק שעזב לקדימה : אם רק היה מקבל את ההזדמנות להתקדם מראשי הסניף אני בטוח שהוא היה נשאר.לצערי הוא עזב.
    ועל זו הדרך חברים כמו אבסעיד, בני שטרית ועוד שנשארו מחוץ לאור הזרקורים.
    אני יציין כי הייתי מראשוני התומכים בשנות ה-90 באריה טל והייתי אחד מהותיקים ( אז עדיין לא הייתי ותיק)שהביאו אותו לסניף ותמכו בו לאורך כל הדרך.אני עדיין תןמך בראש העיר מר אריה טל ולדעתי,למרות שהוא מתקרב לגיל פרישה בשנתיים הקרובות צריך לתת לו עדיין גב וכתף,כי תוקפים אותו מכל הכיוונים.
    ולנושא המרכזי-לפני 5 שנים אני חושב, הכרתי בחור צעיר ומקסים,פרי כהן המוכר כבר היום יותר.אז הוא היה ממש בחיתוליו ואף אחד לא הכיר אותו.הבחור כשרוני,נואם מצוין ואיש איכותי , מסוג הצעירים שהסניף משווע להם.יו"ר הכנסת רובי ריבלין אמר לי אישית כי הבחור אחד הנואמים הגדולים ביותר ששמע ואפילו מזכיר את סגנונו של מנחם בגין ז"ל.
    לצערי המאבק שהתחולל בסניף לפני 3 שנים הסתיר אותו קצת מאור הזרקורים אבל עתידו לפניו.
    לעניין הבחירות בסניף-הבנתי שהקבוצה של מר פרי כהן מתמודד מול הקבוצה של יו"ר הסניף מר פריד אברהם,איש שאני מכבד מאוד, על אף השם הלא כל כך טוב שיצא לו בסניף.
    אני חושב שצריך לתת למר פרי כהן הזדמנות להוביל את הסניף ולנסות לאחד אותו כמו שקורה בזמן האחרון בסניפים שונים בארץ.עם כל הכבוד לדעתי מר פריד הגיע לגיל פרישה וכמונו ותיקי הסניף הוא צריך לתת לצעירים הזדמנות, כמו שאומרים " העולם שייך לצעירים". עדיין צריך לתת כבוד רב לפריד , אבל בכל הנוגע לסנף מר פריד אברהם לא יוכל להובילו יותר.
    בנוסף,וזה דבר שעדיין לא ביררתי ולכן אני עדיין לא מאמין על אף מה שקראתי כאן באתרך מר אבוחצירה-שמעתי שראש העיר מר אריה טל תומך במר פריד אברהם.אני מתכוון לדבר עם ראש העיר מר אריה טל, אם זה נכון כמובן,ולהביע את מחאתי.לא יתכן שראש העיר מר אריה טל יחסום את הצעירים ולפי מה שאני שומע כולם בסניף אוהבים את הקבוצה הצעירה הזאת והיא תנצח בעזרת ה'.
    בתקווה לסניף מאוחד ושלם

    מ.לוי
    סניף הליכוד טירת כרמל
    ותודה רבה לנכדי המתוק שכתב לי את המאמר הזה.

    השבמחק
  17. הצבעת טל- קיבלת פריד !!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?