מאמר חשוב ומפוקח של פעיל ליכוד וותיק שנלקח מתוך התגובות לכתבה האחרונה...המאמר והמסר שלו מוכיחים שגם הוותיקים משוועים לשינוי בסניף הליכוד המקומי...

המלחמה על אופיו ודמותו של סניף הליכוד המקומי נוגעת ומעוררת גם את וותיקי הסניף בטירת כרמל.

אלי שלום

אני אשמח שהכתבה שלי תכנס לאתרך כמאמר

הנני פעיל ליכוד ותיק, מאז הקמת התנועה בעצם.
עבדתי עם כל מנהיגי הליכוד בעיר ובעצם מעולם ידי לא עזבה את הפתק " מחל" , גם בבחירות האחרונות הצבעתי " מחל " , אך לראשות העיר הצבעתי לאריה טל. במשך כל שנות פעילותי במפלגה ליויתי מקרוב את הנעשה ואני עדיין מלוה מקרוב ורואה את הכל.
כמו ברבים מסניפי הליכוד בארץ, גם הסניף שלנו בטירה סבל ממאבקים נוקשים מבית, ומועמדים מן החוץ דאגו תמיד ללבות את האש.
לצערי תמיד בין המאבקים שניטשו בין הבוגרים מי שנפגע הכי הרבה הם הצעירים בסניף.רבים מן הצעירים עזבו את הסניף מכיוון שלא ניתנה להם הזדמנות.אם נקח לדוגמא את דוד שחר המתוק שעזב לקדימה : אם רק היה מקבל את ההזדמנות להתקדם מראשי הסניף אני בטוח שהוא היה נישאר. לצערי הוא עזב.ועל זו הדרך חברים כמו אבסעיד, בני שטרית ועוד שנשארו מחוץ לאור הזרקורים.אני יציין כי הייתי מראשוני התומכים בשנות ה-90 באריה טל והייתי אחד מהותיקים ( אז עדיין לא הייתי ותיק)שהביאו אותו לסניף ותמכו בו לאורך כל הדרך.אני עדיין תןמך בראש העיר מר אריה טל ולדעתי,למרות שהוא מתקרב לגיל פרישה בשנתיים הקרובות צריך לתת לו עדיין גב וכתף,כי תוקפים אותו מכל הכיוונים.ולנושא המרכזי-לפני 5 שנים אני חושב, הכרתי בחור צעיר ומקסים,פרי כהן המוכר כבר היום יותר.אז הוא היה ממש בחיתוליו ואף אחד לא הכיר אותו.הבחור כשרוני,נואם מצוין ואיש איכותי , מסוג הצעירים שהסניף משווע להם.יו"ר הכנסת רובי ריבלין אמר לי אישית כי הבחור אחד הנואמים הגדולים ביותר ששמע ואפילו מזכיר את סגנונו של מנחם בגין ז"ל.לצערי המאבק שהתחולל בסניף לפני 3 שנים הסתיר אותו קצת מאור הזרקורים אבל עתידו לפניו.לעניין הבחירות בסניף-הבנתי שהקבוצה של מר פרי כהן מתמודד מול הקבוצה של יו"ר הסניף מר פריד אברהם,איש שאני מכבד מאוד, על אף השם הלא כל כך טוב שיצא לו בסניף.

אני חושב שצריך לתת למר פרי כהן הזדמנות להוביל את הסניף ולנסות לאחד אותו כמו שקורה בזמן האחרון בסניפים שונים בארץ.עם כל הכבוד לדעתי מר פריד הגיע לגיל פרישה וכמונו ותיקי הסניף הוא צריך לתת לצעירים הזדמנות, כמו שאומרים " העולם שייך לצעירים". עדיין צריך לתת כבוד רב לפריד , אבל בכל הנוגע לסנף מר פריד אברהם לא יוכל להובילו יותר.
בנוסף,וזה דבר שעדיין לא ביררתי ולכן אני עדיין לא מאמין על אף מה שקראתי כאן באתרך מר אבוחצירה-שמעתי שראש העיר מר אריה טל תומך במר פריד אברהם.אני מתכוון לדבר עם ראש העיר מר אריה טל, אם זה נכון כמובן,ולהביע את מחאתי.לא יתכן שראש העיר מר אריה טל יחסום את הצעירים ולפי מה שאני שומע כולם בסניף אוהבים את הקבוצה הצעירה הזאת והיא תנצח בעזרת ה'.
בתקווה לסניף מאוחד ושלם.

מ.לוי
סניף הליכוד טירת כרמל
ותודה רבה לנכדי המתוק שכתב לי את המאמר הזה.

תגובות

  1. יפה מאוד אהבתי לקרוא

    השבמחק
  2. אלי שלום , מי אמר שנשארו רק ותיקים בסניף ? כרגיל אתה כותב דברים שקריים , הסניף מחולק לחברה צעירים וותיקים יחד ומי שעזר ואו לא התבלט כנראה לא רצה מספיק וזואי הדמוקרטיה . מה פרי עשה בטירת כרמל ואו בסניף ? שום דבר . אז אל תמכור לנו חתול בשק .שבת שלום

    השבמחק
  3. אלי שבת שלום!

    בבחירות 2008 היו רשומים בסניף הליכוד מעל 900 מתפקדים. נותרו רק 451 לצערי. ברור לכולם שמדובר בגרעין של וותיקים שמתפקדים מזה שנים רבות + אינטרסנטים. גם אני חושב שצריך להכניס לסניף הליכוד דור חדש והרבה צעירים. ולכן המסר הוא פשוט אם יש בכוונתך להיבחר לתפקיד מוביל בסניף עליך לפקוד צעירים והרבה. מי שיביט היטב ברשימת המתפקדים (451) יראה בבירור גם אנשים שלא כל כך שייכים לליכוד והם ברשימה כגייס חמישי מעין סוס טרויאני, כדי לפורר את הסניף ולתת יתרון לאופוזיציה המקומית. כוחו של הליכוד כדברי השר כחלון הוא בליכוד השורות. ולכן אם מסתכלים על כל המפה מבינים שבטירת כרמל יש הרבה ליכודניקים שיצביעו ליכוד בבחירות לכנסת גם אם הםלא מתפקדים. ואילו לבחירות המקומיות יצביעו למי שתרם והוכיח עצמו. ומי שינסה לרכב על גל הליכוד כדי לגזור קופון בבחירות לעיריה יתאכזב וכבר היו דברים מעולם. צריך לזכור את העובדה הפשוטה: הציבור בטירת כרמל מספיק אינטלגנט כדי לבחור נכון. ניתן לעבוד על חלק האנשים חלק מהזמן, לא ניתן לעבוד על כולם כל הזמן.

    ליכודניק שמבין

    השבמחק
  4. אלי שבוע טוב ומבורך
    הכתבה של לוי רצה בכל התגובות שלך כי זו כתבה שמפרגנת לפרי
    אני שומע מפרי שטל ופריד הגיעו לגיל הפרישה לא מצאתי בחוקת הליכוד את גיל הפרישה אפילו בבחירת נשיא המדינה אין רמז שהנשיא זקן והעולם שייך לצעירים
    יצא לי לשמוע את פרי אבל נוכחתי לדעת שהוא רחוק מאבא שלו כי אבא שלו הוא נואם בחסד עליון
    לוי במידה ופריד שבעניך לא מתאים לך ואתה זקן שהנכד כותב למענך את המאמר שב בבית או בבית הקשיש כי העולם לא שייך לצעירים אלא למייסדים בכל גיל
    לפי המאמרים והכתבות המילים הם מילות פרי וכתבות כתבות אלי

    השבמחק
  5. אלי פרי דורון
    בבחירות לסניף אין צורך לשכנע את תושבי טירת הכרמל אלא רק את אלו שהתפקדו במידה ואתם פקדתם מעל מאתיים איש וכולם צעירים אין מנוס הסניף בידכם ולאחר מהפך שכזה ביבי נתניהו יצדיע לפרי כהן בפתיחת הסניף הטיראי

    השבמחק
  6. פעילים של טל לא אוהבים בצל בסלט
    פעילים של פרי אוכלים סטייק לבן כי זה כשר

    השבמחק
  7. אליקו לא משנה שנה חדשה
    אבל אתה בשלך תמשיך להשתלח בפריד וטל
    מעניין האם בשביל פרי אתה נחשב צעיר או זקן
    אני זוכר אותך חבר מועצת העיר מטעם המפד"ל
    מה לך ולליכוד בטירת הכרמל

    השבמחק
  8. מילים כדורבנות- ואני רוצה לחזק את המאמר ולומר שגם הצעירים בסניף צרגישים ככה. אני אישית מעודדת מאוד את הקבוצה הזו ורוצה שיצליחו אמן

    השבמחק
  9. אמיתי וכואב מר לוי-השינוי בפתח כך אנו מקווים..

    השבמחק
  10. אליקו שנה טובה לךבעוד 30 יום יאספו כל תושבי טירת הכרמל על מנת לבחור נציג לליכוד כל אחד רשאי לבחור את המועמד בין
    המועמדים יש צעירים שרוצים לקטוף ולקצור את מה שנטעו הוותיקים בעמל של שנים לצערי יש רבים שמתהדרים בנוצות לא להם לפחות אתה אלי אל תיפגע ואל תשמיץ את הוותיקים כי העלבונות מופנות להורינו וסבינו תאר לעצמך שיפתח אתר וישמיץ את אבא של פרי על לא עוול בכפו איך ירגיש אפי כהן במצב הזה אנא אלי אל תוביל אותנו למלחמות הדתיים לחילוניים ולא למפד"לניקים והליכודניקים

    השבמחק
  11. איזה גאווה יש לליכודניקים טוב שהנכדים יודעים לקרוא ולכתוב יש במה להתגאות

    השבמחק
  12. מר לוי היקר הוצאת לנו את המילים מהפה !!!

    השבמחק
  13. אמת ויציב אלי בלי השמצות שפוגעות ומעליבות את התושבים כולנו אחים לפני הבחירות ואחרי הבחירות חייבים לתת כבוד למבוגרים ולא להעליב אף אדם

    השבמחק
  14. המלחמה על אופיו ודמותו של סניף הליכוד המקומי נוגעת ומעוררת גם את וותיקי הסניף בטירת כרמל? טעות חמורה הבחירות מעוררות תאבון אצל כמה מהחזירים הצעירים שבעטו בכול המוסכמות ומפירים את הכללים הבלתי כתובים שהיו נהוגים עד היום

    השבמחק
  15. מר לוי היקר הוצאת לנו את המילים מהפה !!!
    כך הקריא הנכד החמוד לסבו הנחמד

    השבמחק
  16. הצבעת טל- קיבלת פריד !!!!

    השבמחק
  17. עוד חודש והצעירים כובשים את מצודת הסניף בטירת הכרמל ואז הכניסה תהיה לכול הצעירים בחינם לסניף

    השבמחק
  18. אבוחצירא התחיל לתקבק גם פה אני רואה, והתגובות לא מתאימות לו אז כרגיל הוא שולף את הרעל שלו, אליקו תתקדם יש לאנשים גם כן דיעות משלהם, ולא משלמים להם על זה.

    השבמחק
  19. אליקו היקר!

    לא חשוב אם זה דורון פרי או אריה טל העיקר לא פרג'ון שבתקופת כהונתו הצעיד את טירת כרמל 20 שנה לאחור וידרשו עוד שנים לתקן את הנזקים שגרם.

    אחד שמבין

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?