"חכם ואמיץ על ילדים קטנים" אריה טל שותק כמו דג איפה שצריך לדבר ומדבר הרבה איפה שחייבים לשתוק!!!

ראש העיר אריה טל, במועצת העיר הוא שותק כמו דג אל מול טענות האופוזיציה ובגני הילדים הוא מוצא אומץ לדבר.

"ראש העיר אריה טל, מנצל את מסיבות החנוכה בגני הילדים, לטובת העברת מסרים פוליטיים וכדי לבוא חשבון עם גורמי האופוזיציה במועצת העיר" כך עולה מתלונות שהגיעו למערכת "חדשות טירת כרמל". מאת: אלי אבוחצרה

כידוע לכולם, לפני כניסת חג החנוכה, נוהגים מוסדות החינוך בעיר ובתוכם גם גני הילדים, להזמין את כבוד ראש העיר לשאת ברכות לכבוד החג לילדים להורים וגם לעוסקים במלאכת החינוך החשובה. אלא מה, מתלונות שהגיעו אליי במהלך היומיים האחרונים, מסתבר שראש העיר מר אריה טל, מנצל את המעמד המכובד והלא פוליטי שמעניקים לו מוסדות החינוך וההורים, לטובת העברת מסרים פוליטיים וסגירת חשבונות עם האופוזיציה. "אני לא מבין למה הילד שלי בן החמש צריך לשמוע שהאופוזיציה בעירייה מפריעה לראש העיר לקדם את טירת כרמל" אמר לי הורה נבוך ומודאג מהתנהלותו של ראש העיר במסיבת החנוכה של הבן שלו בגן. יש לציין שמשרד החינוך אוסר איסור מוחלט על אנשי ציבור לעשות שימוש פוליטי בתחומי מוסדות החינוך הפורמאליים. "אם יש לראש העיר בעיות עם האופוזיציה שיעלה אותן במועצת העיר ולא במסיבות הגן של הילדים הקטנים" סיכם האב המודאג.

תגובות

  1. אליקו שבוע טוב
    אני ואשתי ובננו הקטן ראינו ושמענו והתרגשנו מדברי ראש העיר האמת אתה לא נוכחת ולא שמעת את ראש העיר מר אריה טל אני שמעתי והסרטתי את המעמד המכובד שראש העיר כבד אותנו באופן אישי ולא על ידי שליח אלא הוא אישית טרח להגיע
    נ.ב את המלחמה האישית שלך עם ראש העיר על תעשה על הגב הרך של בני הקטן

    השבמחק
  2. אילקו !!!!!!!!!!!!!!!!!הבת שלי גם בת 5 והיא שמעה ורואה את הדברים הטובים שעושה אריה טל למורות שאתה "מוציא דיבתו רעה " היום קראנו בפרשת השבוע

    השבמחק
  3. איה טל הבין שיש לו עסק עם אנשים קטנונים ..וקטנים
    ולכן הוא החליט שהמקום בו עליו לומר את דבריו זה בגן הילדים.
    ודרך אגב..הילדים הקטנים הללו יותר בוגרים מהוריהם.

    השבמחק
  4. אלי היקר
    כאילו שאתה לא יודע שאריה טל חכם רק על חלשים וקטנים ממנו בישיבות המועצה הוא רועד כמו התינוקת של אחי כשמוציאים אותה מהמקלחת כשאריה פרג'ון מדבר
    רק אריה פרג'ון יכול
    טיראי

    השבמחק
  5. הלו!!!!!!!!!!!!!!!
    אנשים רעים!!!!!!!!!!!!
    תוציאו את הפוליטיקה המלוכלכת והמסריחה שלכם מגני הילדים שלנו!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  6. מי שהורס את הכיף של ילדים קטנים בפוליטיקה המסריחה של העיר הזאת הוא חסר אחריות וזבל שלא ברא השטן
    אבא מודאג

    השבמחק
  7. אלי אבוחצירא
    אני לא מתעניין בפוליטיקה ובטח שאני לא מתעניין בזבל שמתעסקים ומרוויחים מהפוליטיקה אבל אם מישהו מהבני זונות האלה ירעיל את הילדה שלי בליכלוך שלו ושל החברים המלוכלכים שלו אני נשבע להוציא את עצמי ואת המשפחה שלי מדיר החזירים הזה שנקרא טירה!!!!!!!!!!
    שילכו לקיבינמט כל הזבל האלה מהפוליטיקה

    השבמחק
  8. אריה הוא ראש העיר הבא ולא יעזור לך כלום יא אלי אבוחצירע

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?