איציק איציק היזהר!!! כי יבואו זאבים יאכלו אותך אםםםם!!!!!!!!!!!!

הזאב שמחכה לרגע שכיפה אדומה תיכנס למלכודת...




"איציק ואנונו, סגן וממלא מקום ראש העיר, יפרוש מתפקידו במהלך חודש יולי לטובת עסקיו הפרטיים" כך מוסר מקור בכיר בעיריית טירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה



כפי שפורסם באתר זה, גמלה בלבו של סגן ומ"מ ראש העיר איציק ואנונו, ההחלטה לפרוש מהתפקיד בעיריית טירת כרמל. על פי המקור שמסר את הידיעה, בפגישה שנערכה השבוע בין ראש העיר אריה טל לבין איציק ואנונו, סוכם כי ברוך מריומה,סגן ראש העיר ללא שכר ומחזיק תיק הרווחה, ימונה לממלא מקום ראש העיר בשכר מלא במקומו של איציק ואנונו. למהלך הזה נדרשת הסכמה של הרוב במועצת העיר, דבר שאינו בכיסו של אריה טל.



לחדשות טירת כרמל נודע כי ראש העיר אריה טל, יזם פגישה בסוף השבוע עם מוריס בנימין, ראש סיעת אמינות ויושר ומי שמתעתד להתמנות ב-10.07 לסגן ראש העיר במקומו של דוד שחר וזאת על פי הסכם הרוטציה שנחתם לפני שנתיים וחצי. על מימוש הסכם הרוטציה אף אחד לא יכול לאיים גם לא ראש העיר אבל, לראש העיר נתונה הסמכות להחליט אם לשלם שכר לסגן החדש או שהמינוי שלו יהיה ללא שכר. מנקודת הכוח הזאת, כך על פי מקור מוסמך, בפגישה שהתקיימה כאמור, הציב ראש העיר אריה טל אולטימטום למוריס בנימין, ובו הוא דורש ממנו וממזל אלשייך, המספר שתיים במפלגה שלו, לתמוך בשלוש הצעות שראש העיר מתכוון להעלות במועצה הקרובה. שלוש ההצעות שראש העיר מתכוון להעלות במועצה הקרובה הן: 1)אישור התמיכה הכספית לקבוצת הכדורגל המקומית. 2) אישור פיטוריו של מזכיר העירייה, שמוליק קטוני. 3) אישור המינוי של ברוך מריומה לסגן וממלא מקום ראש העיר לשנתיים וחצי הבאות. לכל שלוש ההצעות האמורות אין לראש העיר תמיכה או רוב במועצת העיר. על פי אותו המקור, מוריס בנימין נעלב מהניסיונות לכפות עליו ועל חברי מפלגתו הצבעות שלא מקובלות עליו, תוך כדי איום על פרנסתו העתידית. "את הפגישה עם ראש העיר עזב מוריס בנימין בכעס רב". סיכם המקור את הדיווח שלו.



דבר העורך: יסלחו כולם אבל, אני עדיין חושב שכל המהלכים האלה, כולל האינפרמציות שמגיעות אלי מהפגישות הסודיות ביותר, נועדו בעיקר לשכנע את האוזניים של איציק ואנונו, שמה חלילה הוא יחזור בו מההחלטה לפרוש עד אמצע יולי. הדיסאינפורמציה שמוזרמת ברחוב הטיראי בשפע, מעידה שהמניפולציות האישיות עובדות שעות נוספות לפני שעת "הדד ליין". כל ההצגה הזאת נועדה להציב את דורון גרינברג, מקורבו ואיש סודו של אריה טל בעמדת הזינוק הטובה ביותר לכיבוש כיסא ראש העיר, והעמדה הזאת נמצאת רק בתפקיד הממלא מקום. הסיכום עם איציק ואנונו על מינויו של ברוך מריומה במקומו, נועד בעיקר כדי להרגיע את איציק ולתת לו תחושה שהוא שותף מלא להחלטה מי יחליף אותו. אני לא מבין איך אפשר לסגור על מינוי כשאין למינוי הזה רוב במועצה. ההערכה שלי ואני מדגיש זאת רק הערכה, אומרת כך: אריה טל יבטיח לאיציק ואנונו שהיחיד שיחליף אותו יהיה ברוך מריומה, איציק ישתכנע ויפרוש. לאחר חודש תתקבל החלטה שאין רוב למינוי הזה ואז תיבנה קואליציה חדשה שבה דורון גריברג יהיה ממלא מקום ומוריס בנימין סגן בשכר מלא. לצערי...כל השאר (מריומה, ואנונו, פרג'ון) הם בובות בתיאטרון השקר של ראש העיר וחבורתו.....

תגובות

  1. אלי היקר!

    בסופו של דבר המניפולציות הן רק של פרג'ון. האיש משמיץ ודואג להזרים לך מידע שגוי בכוונה. הוא מנסה לחבל ולהכשיל את ראש העיר ולא איכפת לו שגם אתה כתושב תסבול.

    האנשים בטירת כרמל לא מטומטמים והם קוראים את המפה באופן נכון. לא סתם החליטו שהוא נכשל כראש העיר ודאגו להחליפו. אבל הוא בשלו משמיץ את כולם. הוא חושב שמועצת העיר צריכה להתנהג כמו מועצת השבט בהישרדות. הוא קומבינטור !!!

    אל תשתף איתו פעולה. אם יש לו מידע על שחיתויות שילך למשטרה ולא ינצל אותך ואת האינטרנט כדי להשמיץ מאחורי מסיכה. הסתתרות אחרי אנונימיות באינטרנט מתאימה לאנשים שאין להם אומץ או שמשקרים או שכוונותיהם לא כשרות.
    אחד שמבין

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?