רק פרי כהן יכול ומסוגל

שמחתם של המנצחים, פרי כהן ויו"ר לשכת עורכי הדין החדש דורון ברזילי



לאחר עשר שנים ללא בחירות, אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, הבחירות לוועידת הליכוד בסניף טירת כרמל ובכל סניפי הליכוד בארץ, יתקיימו ב-31.01.12 כך מוסר מקור בתנועת הליכוד הארצית. מאת:אלי אבוחצרה


ההחלטה של ראשי הליכוד לקיים את הבחירות לוועידת הליכוד כבר בתחילת השנה הבאה, תוסיף לכאוס ולחוסר הוודאות הקיימים במילא במערכת הפוליטית בטירת כרמל. הבחירות לוועידת הליכוד אמורות להתקיים אחת לארבע שנים. בבחירות האלה, אמורים מתפקדי הליכוד שצברו שישה עשר חודשים מיום התפקדותם, לבחור את נציגיהם למועצת הסניף שבו הם חברים. מס' חברי המועצה בכל סניף וסניף, נקבע על פי מספר המתפקדים לאותו הסניף. הסניף בטירת כרמל מונה כ-650 בעלי זכות בחירה וזה מקנה לסניף המקומי 41 חברי מועצת סניף. כעשרה ימים לאחר הבחירות לוועידה שיקבעו את הרכב החברים במועצת הסניף, יתכנסו חברי מועצת הסניף החדשים ויבחרו ברוב קולות את יו"ר הסניף. הרכב המועצה והשיוך הפרסונאלי שלה, יעניקו לראש הקבוצה שמוביל אותה המון כוח ויוקרה....


לתוך מאבקי הכוח שעתידים להתחולל סביב הסניף המקומי של הליכוד, נכנס פרי כהן הצעיר, שנחשב לאחד האנשים החזקים כיום בסניף. מקורות יודעי דבר יודעים לספר שהבחור לא יודע מנוחה מהי...הוא רץ מבית לבית ופוקד אנשים. הוא בונה רשת של קשרים עם ראשי סניפים מכל רחבי הארץ. הוא נפגש במסגרת קידום העמותה שהוא היו"ר שלה עם שרים וחברי כנסת מכל גווני הקשת הפוליטית. בקיצור...הבחור הצעיר הזה לא משאיר פינה אחת לא סגורה. הכוח של פרי כהן בסניף המקומי מוערך על ידי מקורות יודעי דבר ב350 מתפקדים בעלי זכות בחירה וידו של הבחור עוד נטויה. כחלק מאותה אסטרטגיה שאומרת להשאיר דלת פתוחה לכולם, נפגש פרי כהן עם כל הגורמים הפוליטיים השונים וביניהם דורון גריברג, חיים עמרן ואפילו פגישה חטופה בקפה ארומה בחוף הכרמל עם יו"ר הסניף פריד אברהם.


פרי כהן, בן טירת כרמל, התפקד לליכוד לפני כעשר שנים ואת עיקר פעילותו הפוליטית בחמש השנים האחרונות תיעל לטובת הצעירים בטירת כרמל ובכלל. פרי כהן שסיים לאחרונה את לימודי המשפטים שלו, נבחר לפני כשנתיים וחצי בבחירות חשאיות למס' 2 בסניף הליכוד המקומי. תמיכתו הבלתי מסויגת במועמדות של פריד אברהם לראשות העיר היא אשר הביאה לכניעתו ופרישתו של אריה טל מהמרוץ לראשות הסניף בטירת כרמל. חושיו הפוליטיים המחודדים של פרי כהן סייעו לאחרונה לדורון ברזילי לנצח בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין במדינת ישראל. פרי כהן באמצעות משרד עורכי הדין שבו הוא מתמחה, יעץ ותמך באמצעות האנשים שלו במועמדות של דורון ברזילי וזה כאמור ניצח והדיח את גיא-רון, היו"ר מזה 12 שנים של לשכת עורכי הדין בישראל.

פרי כהן: "אני מתכוון לעשות הכל כדי לאחד את סניף הליכוד המקומי. אני רוצה לצרף כמה שיותר צעירים וזאת כדי שיהיה להם הכוח להשפיע במקומות הנכונים. הצעירים של טירת כרמל, סבלו וסובלים יותר מדי זמן מההנהגה הפוליטית שמזניחה את הצרכים המיוחדים שלהם. אני מתכוון לשנות המגמה הזאת ולהעביר אותה מן העולם.

תגובות

  1. יש לנו בחור מספר 1 בליכוד

    השבמחק
  2. פרי שלום
    שלחתי לך מייל –מה שמופיע בפייסבוק שלך
    שמי ארז לוי והייתי חבר ליכוד בסניף מאז שנת 90.עזרתי לאריה טל בפריימריס 93 ועזרתי לו לנצח את פריד.לפני שנתיים עזבתי את התנועה-ויחד איתי כל הקבוצה שלי שמונה לא מעט אנשים.
    אני עוקב אחריך בתקופה האחרונה ומוצאת חן בעיני מאוד הפעילות שלך.אני לא מחפש תפקיד או משהו כזה—הרצון היחידי שלי הוא לקדם את העיר בה גדלתי.אני רוצה לחזור לליכוד וגם להחזיר את הקבוצה שלי. האם זה אפשרי? מה צריך לעשות..אני כותב את ההודעה הזאת כי השארתי לך הודעה עם הנייד שלי לפני יומיים(במייל שלך שמופיע בפייסבוק) ולא חזרת אלי עדיין...אני מאוד רוצה לחזור ולעזור לך בסניף. אני מקווה שלא תאכזב אותנו.
    אז מחכה לך –ארז לוי(הפרטים אצלך במייל)

    השבמחק
  3. פרי הוא סתם קבלן קולות-אז יש לו 400 מתפקדים –מה זה אומר שצריך לתת לו להוביל?

    השבמחק
  4. פתח לכם את התחת פרי הזה הא? ככה זה שנרדמים בשמירה חברים...

    השבמחק
  5. אני לא אוהב את השיטה של פרי כהן-הוא מחתים אנשים בכוח –ממש משגע אותם –עזוב זה לא דרך

    השבמחק
  6. יאלללה רוצים אחדות בסניף—פרי תבורך על הדרך שלך...

    השבמחק
  7. אחרי 30 שנים של גועל נפש סוף סוף מישהו משדר אחדות בסניף הזה—מעולה אני איתך בחור

    השבמחק
  8. לא פגשתי אותו אף פעם אבל ברור שאני מצביע לו –נראה טוב נשמע טוב פשוט טוב –נקווה שזה לא משחק רק

    השבמחק
  9. וואלה באמת ראיתי את פריד ופרי ביום שישי האחרון בתחנת דלק—אולי פריד מילא לו טנק?חחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  10. גרינברג מטפח את פרי –אחד שמבין

    השבמחק
  11. פרי היקר שלום

    הסניף בטירת כרמל מרוסק מ-ר-ו-ס-ק.
    אתה מחזיק למעלה מחצי סניף...עזוב אותך מכווווולם-קח את הסניף לידיים ותתחיל לבנות עתיד חדש לעיר
    כולנו מאחוריך

    השבמחק
  12. אני לא מבין
    פריד כבר בן 70-אריה טל למי שלא יודע גם בגיל שלו 70 69 משהו כזה

    שיהיו לנו בריאים ויפרשו...די כמה אפשר!!!

    תנו לפרי גרינברג שחר ונונו את המושכות-גם ככה השכוננות על הפנים

    השבמחק
  13. קולות מהלשכה

    מי שקצת מתמחה בנבכי הליכוד יודע: פריד אברהם מחוק מבחינת ביבי נתניהו.מי שמדבר עם היועצים של נתניהו כבר שמע מהם שביבי לא מעוניין בפריד אברהם יותר.המועדפים של ביבי הם אריה טל ופרי כהן.כדאי לכם להמר עליהם
    אחד שיודע (אבל באמת)

    השבמחק
  14. נכון אתה עושה אדוני הצעיר שאתה נותן לפריד את הכבוד.אסור לשכוח שפריד קידם את העיר מאוד בעבר.נכון שהיום פריד כבר לקראת פרישה אבל צריך לתת לו את הכבוד.חוץ מזה גם לפריד יש חלק בקידום שלך אסור לשכוח.לכן שמחתי לקרוא שאתה ופריד בהבנה.כל הכבוד פרי-עתיד גדול צפוי לך.אני אגב מתפקד בסניף-הכול שלי מובטח לך

    השבמחק
  15. רגע רגע אתה חבר של פריד חבר של טל חבר של שחר חבר של גרינברג חבר של חיים עמרן חבר של כל העולם צריך לחתוך מתי שהוא חבוב

    השבמחק
  16. זמן לשינוי

    השבמחק
  17. בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
    סניף מסריחחחח

    השבמחק
  18. מה קשור פריד?הוא לא הפסיד כבר?

    השבמחק
  19. גרינברג המלךךךך השפוי היחידי

    השבמחק
  20. אלי למה אתה לא מפרסם שחוץ מהמתפקדים שיש לו פרי גם סגר עם 2 פעילים רציניים?
    אסי ו.....הפתעה...אם אתה רוצה לדעת את השני שלם לי...

    השבמחק
  21. פרי עובדכמו כחלון –אחד אחד בלי להתבייש

    השבמחק
  22. אויש אבוחצירה על מה אתה מדבר???בכלל לא יהיו בחירות בטירה-פרי סגר כבר עם כולםםםם

    השבמחק
  23. יהיה לו קשה לקחת את ראשות העיר

    השבמחק
  24. מישהו אמר שכונות? ויצמן גיורא שרת—להמשיך אריה להמשיך???????????

    השבמחק
  25. סוף סוף נורמלי אחד בשטח

    השבמחק
  26. אם אתם רוצים מהפך בעיר

    פרי+ שחר= ראשות עיר

    השבמחק
  27. פריד הולך סוף סוף הבייתה...חגיגה לעיראקים ולנהגי המוניותתתת

    השבמחק
  28. פרי ראש עיר= פריד מנכל העירייה= לא ממליץ

    השבמחק
  29. פרי ופריד סגורים ביחד—הם תמיד היו ביחד—אף פעם לא נפרדו,גם השם שלהם דומה חחחח

    השבמחק
  30. פרי? פריד? טל? שחר? גריברג?
    רק פרגון

    השבמחק
  31. הו הא מי זה בא...

    השבמחק
  32. פריד תעשה מהלך גדול--פרי לפרונט

    רק כך!

    השבמחק
  33. פרגון פרגון פרגון התותח

    השבמחק
  34. אני הולך באופן די קבוע,
    הרופא אמר: זה יעשה אותך רגוע
    זה טוב ללב גם לכבד זה טוב מאוד,
    מרענן, נותן למערכת לעבוד.
    אנשים חולפים גם הם הולכים,
    פה ושם שומע רסיסי מילים
    לא מדבר מה כבר יש כאן להגיד,
    הולך ישר משתדל לשמור על קצב, להתמיד.
    אני הולך אור עולה בחלונות,
    ערב יורד, מריח חביתות
    פה ושם רואה צלליות בחדרים,
    רסיסי חיים של אנשים אחרים.
    עכשיו שקט חלפה לה אימת הסקאד,
    כאן לא רחוק, נפל אחד
    ותמיד אני מרגיש כאן את המתח באוויר,
    בא עם הרוח ממלא את כל העיר.
    עכשיו הכול זורם, הדם פועם, אני מזיע
    הרופא אמר: טוב ללכת כל יום קצת... עד שתגיע.

    אני הולך דרך ערים מעושנות,
    דם על האספלט זעקות שבר וקינות
    טיול קצר בין הערביים,
    אני הולך כך לפחות שנות אלפיים.
    ואלו הם הרחובות בהם הלכתי לבית ספר,
    כשהייתי מדמיין את הכביש נהר זורם
    הולך במדבר עד שאעבור את הירדן,
    אבא ואמא מחכים לילד הזקן.
    אני הולך בעיר מוכרת וזרה,
    לא שייך למגזר לא נכנס למגירה,
    הלב שלי פתוח פה ושם גם מהבהב,
    הולך ומתרחק הולך ומתקרב.
    עוד סיבוב סביב אותה הכיכר,
    קרוב לבית הכי רחוק שאפשר,
    כשאחזור האישה שלי לא תכיר את מי שבא,
    היא תגיד לי: מצטערת, זאת לא הכתובת הנכונה.
    עכשיו הכול זורם, הדם פועם, אני מזיע
    הרופא אמר: טוב ללכת כל יום קצת... עד שתגיע.

    אני הולך בשדות הבר המעטים,
    שנשארו בין מגדלים לקניונים
    סורק תחנות לא קולט את המקום,
    עומד על גשר ההלכה מחפש את דרך השלום.
    עכשיו הכול זורם, הדם פועם, אני מזיע
    הרופא אמר: טוב ללכת כל יום קצת... עד שתגיע.

    רסיסי לילה
    (2011)

    מוקדש לכל זקני הסניף שלא רוצים לשחרר את התחת שלהם משם...

    השבמחק
  35. יחי המלך החדש!

    השבמחק
  36. איפה הימים המלולכלכם

    איפה...

    השבמחק
  37. רק פרי הקטן יכול ליפול בגדול
    איך פרי חבר של טל למרות שהוא גרם לכך שטל לא יתמודד מול פריד לפי הכתבה של אלי
    ואים באמת יש לפרי 350 מתפקדים אז למה הוא לא ביקר בסניף הליכוד לפחות 3 שנים אפילו מפתח לסניף אין לו
    מספר 2 ללא בחירות זה כמו מלך ללא ממלכה .
    מאת ראש לשכת נשיאי הועידה הבלתי קרואה

    השבמחק
  38. לאלי 10 שנים לא היו בחירות בסניף
    לפני 10 שנים פרי חגג בר מצווה בסניף
    יכול להיות שגם מינו אותו להיות הסגן של פריד
    כי אמרו זה הקטן גדול יהיה

    השבמחק
  39. פרי ופריד--זה מה שנשאר

    השבמחק
  40. ראש העיר הבא

    השבמחק
  41. גריברגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגג ופרייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

    שילוב מנצחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  42. אריה טל

    גיל: 68
    פריד אברהם

    גיל 68

    פרי כהן

    גיל:28

    ?

    ?

    השבמחק
  43. פרי גבר עם ביצים!!!

    כל הכבוד !!

    השבמחק
  44. נו אז הוא לקח את הסניף אז מה?

    מה עם העירייה?

    השבמחק
  45. אל תסמוך אל אףאחד בעיר הזו

    השבמחק
  46. ראיתי את הרשימה של הסניף מה זה כמה כהן יש שם? איזה 200--החמולה של פרי--ככה זה טירה חמולות..עצוב

    השבמחק
  47. מזל טוב לראש הליכוד החדש פרי כהן...

    מאחיך היקר:)

    השבמחק
  48. שלום רב

    שמי אבנר מתפקד ותיק ואני אדאג שפרי ימעך את כולם בסניף

    השבמחק
  49. אווווווווווווווו אני מבסוט

    אני נהג מונית כבר 30 שנה בעיר ואויויויוי איזה מכה אנחנו מכינים לפריד!!! איזו מכה!! לא יודע מי זה פרי שמרי אבל מי שיתמודד נגד פריד אנחנו איתו --100 נהגי מוניות יד אחת נגד פריד--נלמד אותך לקח סוף סוף !

    השבמחק
  50. תגידו מה פריד הזה השתגע?? הוא רוצה עוד התמודדות???

    לא הספיקה לו המכה שנתנו לו לפני שנתיים???

    0 מנדטים !!!!

    אפססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס

    השבמחק
  51. רגע מה פרי כבר עשה?

    הוא פוקד כבר מיליון שנה יענו 5 שנים לפחות

    כל שנה מכניס 100 איש--נו? ביג דיל

    ואל תשכחו שאיזה 200 זה רק בני משפחה מחמולת כהן...

    נו...

    תותח

    פחחחח..


    חמס

    השבמחק
  52. ראש ליכוד צעיר...נשמע טוב ניתן לו צאנס

    השבמחק
  53. כל התגובות אוהדות לפרי
    תגובה שאינה אוהדת לא מופיעה באתר
    מעניין למה

    השבמחק
  54. פרי היקר
    האים אתה יכול לשלים מניין של 9 ליכודניקים
    במידה ותמצא 10 ליכודניקים שתומכים בך אתה בעניי
    מלך הסניף.רק אל תישכח את הסניף לא רואים כי העשבייה
    השטלטה וצומחת פרי/א

    השבמחק
  55. למגיב האחרון-ראינו תוצאות בשטח לפני שנתיים וחצי

    פרי כהן חיסל את מי שעמד מולו בבחירות וניצח!! ניצח בבחירות אמיתיות חביבי!!! קלפי,ועדה...אתה יודע איך זה ...מועצת הסניף תמכה בו נחרצות!

    ומי ניצח לפריד את הפריימריס מול טל?? מי חמודי מי?

    נכון--פ-ר-י כ-ה-ן...

    מי לא מפסיק לפקוד לסניף מי?? נכון

    פ-ר-י

    אגב לטעמי הכתב המעיט בערכו--לפרי יש לפחות 600 מתפקדים בסניף...

    נכון חמודי?

    אז תתחיל להתרגל ---אתה צריך משהו מהשרים,חכים ? לפנות ל--פ-ר-י...

    אגב אני בטוח שהוא יעזור-לא כמו ב30 שנה האחרונות...

    נכון חמודי?

    השבמחק
  56. לאדם שעונה לחמודי לדעתי הוא אלי
    לי לא זכור שהיו בחירות בסניף אני חבר ליכוד ותיק
    אני כן זוכר שהיו בחירות למועצת העיר ולראשות העיר
    ומשום מה אברהם פריד לא עבר את המינימום 400 בוחרים
    לפרי יש 600 מתפקדים היכן הם נעלמו ביום הבחירות
    600 מתפקדים זה כפול 5 תמיד כי יש את שאר בני המשפחה
    לכל פעיל שיש 51% מהמתפקדים הוא הופך להיות יושב ראש הסניף באופן אוטומט כך כתוב בחוקת הליכוד העדכנית חודש טוב חמודי

    השבמחק
  57. למגיב האחרון- ב-21.10.2008 התקיימו בחירות בכל הסניפים בארץ ובאמת פרי כהן זכה במקום ה-1 בסניף טירת כרמל( סתם לדוגמה בסניף טבריה ניצח ציון פיניאן שהיום הוא חבר כנסת,בסניף נשר פרדי מליק,שהיום הוא סגן ראש העיר בנשר ועוד תותחים).אם תרצה תרשום לי כאן את המייל שלך ואשלח לך את התוצאות הרשמיות מהמצודה.אגב,פרי כהן היה גם הכי צעיר בארץ מתוך כ-150 רשויות מקומיות שזכה במקום ה-1.

    בידידות

    השבמחק
  58. הכלבים נובחים והשיירה עוברת!
    לכו ותלמדו מדגרינברג ! חבל לכם על הזמן!
    בשקט ומבלי להתגאות ולהשויץ הבחור עובד ועובד במרץ!

    ולו יש קבלות !
    אחד שיודע ובתוך העיניינים!

    השבמחק
  59. אלי הסניגור השופט והתליין בקיא בכל הנתונים .עובדות ומספרים גם אנחנו יודעים פריד הגדול ופרי הענק קיבלו פחות ממנדט לא עברו את אחוז החסימה פריד קיבל 360 קולות בפתק הצהוב אז עכשיו תתחיל לחשב .
    אט אט הדרך ארוכה אני מקווה שפרי לא שומע לעצות של מפני שהוא רק ינזק .פרי עדיין לא עשה כל פעולה החלב בשפתיו צעיר צעיר איזה רקורד הוא מביא .אל יתהלל חוגר כמפתח .את זה אתה בטוח תדע לפרש .זכרו טל ראש עיר טוב רע ראש עיר לכן אין פריימריס .

    השבמחק
  60. יש כמה דברים שהנ"ל כנראה לא יודע...

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?