הצילו את תנועת הליכוד בטירת כרמל מההנהגה הכושלת!! הצילו!!!

חייבים להחליף את ההנהגה בטירת כרמל





455 בעלי זכות הצבעה בסניף הליכוד של טירת כרמל, כך עולה מרשימת בעלי זכות ההצבעה לוועידת הליכוד שתתקיים ב-31 לינואר 2012 שהוציאה תנועת הליכוד ושהגיע לידי חדשות טירת כרמל.


הנתונים שעולים מרשימת בעלי זכות ההצבעה מקרב מתפקדי הליכוד בטירת כרמל, מעידים על מגמת התרסקות של סניף הליכוד המקומי, שהחלה עם כישלונו של אריה טל במערכת הבחירות של 2003. כישלון זה דרדר את הסניף מ-1500 מתפקדים ל-1000 מתפקדים שנותרו במערכת הבחירות של 2008. חמש שנים לאחר מכן, בבחירות של 2008 היה זה כישלונו הצורב של יו"ר הסניף פריד אברהם, שדרדר עוד יותר את מצבו של סניף הליכוד בטירת כרמל, שהיום רשומים בו רק 455 בעלי זכות הצבעה. עובדות פשוטות אלו, שמגובות בנתונים מדאיגים ביותר עבור התנועה, מחייבות הליך חשיבה מחודש בקרב מצביעי המפלגה בטירת כרמל. חשיבה מחודשת זו, צריכה להיות מכוונת בעיקר להחלפת ההנהגה הקיימת של תנועת הליכוד בטירת כרמל. כוחות צעירים ורעננים הם בבחינת צורך קיומי עבור סניף הליכוד המקומי. הבחירות בוועידת הליכוד שייערכו בסוף חודש ינואר הקרוב, הן ההזדמנות הטובה ביותר להציל את סניף הליכוד המקומי מאבדון. טירת כרמל ובעיקר תנועת הליכוד בטירת כרמל, צריכה וחייבת הצערה של ההנהגה שלה. בטירת כרמל יש הרבה צעירים מוכשרים וראויים שלא מקבלים יחס ופרגון מהוותיקים.



פרי כהן, מס' 2 בסניף הליכוד המקומי ואחד הצעירים המבטיחים בטירת כרמל, הצהיר בפני חדשות טירת כרמל על ההתמודדות שלו בוועידה: "אני מתכוון לפעול בוועידה הקרובה למען הרכב מועצה שתהיה בו נציגות הולמת ומייצגת של כלל הרבדים באוכלוסיה המקומית ושכמובן חלקם של הצעירים באותה הנציגות יהיה חשוב ומשפיע" כך מצהיר המתמודד הצעיר שמאחריו יש מנוע של כ-200 מתפקדים ומוסיף: "בגלל מיעוט בעלי זכות ההצבעה בסניף המקומי, יש פה הזדמנות היסטורית לעשות שינויים בהרכב ההנהגה. אני קורא לכל המתפקדים להגיע ביום הבחירות ולהצביע כדי לקחת חלק בוועידה החשובה הזאת. אני מאמין שיש בכוחי לאחד את הסניף ולהחזיר אותו לימיו הגדולים עת היו בו אלפי חברים" סיכם פרי כהן. מאת:אלי אבוחצרה

תגובות

  1. לפרי הצעיר ןלא לנצח
    האמת אני בן 62 וליכדניק משנת 77 ועד היום
    מדוע אתה רוצה לזרוק אתי ואת חברי מהליכוד
    ולהכניס רק צעירים מתוך ה350 חברים נכון להיום
    200 מתוכם מעל גיל 50 וב 31/01/2012 אנו ניזכור את
    פרי הצעיר שמכנה אותי ואת חבריי זקני הליכוד......
    פרי ביננו לו היה לך 20 אחוז חתימות של חברי הסניף
    אתה יכול להיות יו"ר ללא בחירות

    השבמחק
  2. אליקו היקר
    אתה לא רשום כמי שהתפקד לליכוד
    וחבל שצעיר כמוך לא ברשימת מתפקדי הליכוד

    השבמחק
  3. לפרי הצעיר אני בת 22 וחברת ליכוד מעל שנה אני אבחר בך כי אתה צעיר נאה ורציני וגם חכם ואני בטוחה שאתה יודע לעשות טוב לעיר הזו

    השבמחק
  4. לאליקו המלך
    היכן נימצאת הרשימה של המתפקדים כי באתר ליכודניק היא לא מופיעה אודה לך ולפרי היקר אים תפרסמו את האתר ואיך להיכנס בקלות ולפרי בהצלחה
    אפשר לפרסם את הרשימה בפייסבוק של פרי כי אני והוא מחוברים

    השבמחק
  5. אלי- חשוב מאד לדייק ולאמר את האמת!
    ואני מקווה שאתה דוגל בדרך זו:
    פרי לא מס'2 בסניף הליכוד,ומעולם לא היה!
    פרי היה מס' 2 ברשימה של פריד מטעם הליכוד לראשות העיר שאפילו לא קיבלו מנדט 1 בלבד !!!

    אז כישלון 1 כבר יש לילדון שנקרא פרי!!!

    השבמחק
  6. איפה איפה אותם אלפים ,צעירים כבשו את הליכוד ,בלבולי שכל בגרוש .אין כל בעייה שתריץ את פרי הוגן לגיטמי ואפילו מותר ,אבל תודיע לכולם אנו בעד פרי .לעצם העניין המספרים מדברים בעד עצמם הליכוד התרסק ,כל ממזר יהיה כאן מלך .פריד הזקן המנוסה לדעתי לוקח את הסניף בהליכה .הצביעו לו 360 בפתק הצהוב בהנחה שמרביתם מתפקדים השני שליש שלו .דרך אגב כמה חברי מרכז יהיו ל455 מתפקדים ,כמה חברי מועצת סניף .טל צריך להתעשת במהירות ולהחליט מה עושים חובר לפריד על מנת לחסום את פרי או חובר לפרח על מנת לרסק את פריד .כמה מתפקדים יש לגריברג ,יורם זיו ,אבסעיד מיכאל כהן ,ונונו ימים יגידו .

    השבמחק
  7. מה אומר ומה אדבר. יש הזדמנות רצינית לצעירים לקחת את הסניף. פרי היקר אני מבטיח להצביע לך

    שמעון כהן.

    סניף טירת כרמל

    השבמחק
  8. הו הא מי זה בא יו"ר הסניף הבא--

    דור הולך ודור בא

    פרי כהן אין- פריד אברהם אווט !!!

    השבמחק
  9. לאליקו שלנו האחד ויחיד
    אנא העבר כתבה זואת לפרי ואמור לו את מה שאביו היה אומר לכולם "אל יתהולל חוגר כמפתח"
    וגם שלחו ללישכת עורכי הדין מכתב שמכיל כתבות שפרי הכריז שהוא מספר 2 בליכוד וגם איחד 50.000 מתפקדי ליכוד והוא נילחם למען ניתוק הצפון מצפון תל-אביב

    השבמחק
  10. פרי מספר 2 במידה והיה זוכה הליכוד ב 2 מנדטים

    השבמחק
  11. לאליקו את פרי
    מאת הליכודניק הזקן אני וחבריי מארגנים קבוצה שתתנגד לפרי ואנו מחתימים מתפקדים על מנת להוציא את פרי מחוץ לרשימת הליכוד בגלל שהוא מוציא את סניפי הליכוד מהמרכז ומפעיל אותם נגד ביבי זה מעשה שלא יעשה

    השבמחק
  12. הצעיר יקח את הסניף בהליכה.
    אבל השאלה מה יהיה אחרי ?

    השבמחק
  13. לכל המגיבים.
    אני ראיתי את פרי מעביר טפסים למצודה כמויות לא רעות בכלל.

    אני לא יודע אם להאמין לאלי שיש רק 455 מצביעים זה לא נראה לי הגיוני, אבל אם זה המצב חבל לכולם על הזמן.

    אלי, בן כמה פרי ?

    השבמחק
  14. ערב טוב שמח משה לוי אני מהסניף המקומי.

    למה פריד לא פתח את הסניף ב-3 שנים אחרונות?
    למה פריד הלך נגד אריה טל וממשיך ללכת נגדו?

    אריה תרסק את פריד הגיע הזמן

    השבמחק
  15. מאתיים מתפקדים ארבע מאות את מי זה מעניין ?

    ראיתי איזה בחור עם כיפה משגע אנשים עם הטפסים של התנועה המסריחה הזו מה הוא חושב שנחנו בטירה אוהבים את הליכוד ??

    נמאס לנו מהליכוד ,רק שלי יחימוביץ. אריה טל ראש עיר גרוע. פריד סוס מת ,גם הצעיר הזה נראה לי עסקן לא קטן. יאלללה שישרף כל הסניף הזה גם ככה מכער את העיר.

    איש העבודה
    אבי אבוגזל

    השבמחק
  16. הסיפור האמיתי ( והעצוב ) של סניף הליכוד בטירת כרמל :

    2008- פריד אברהם חובר לפרגון על מנת להפיל את טל ולשם כך מגייס את משפחת כהן העסקנים. משפחת כהן מגייסת 15 מתפקדים.
    סה"כ סניף היה : 850 מתפקדים.

    אריה טל לא רוצה להתבזות ועוזב את הסניף וזוכה בראשות העיר פותח את כולם ומרסק את פריד.

    2012-אמור להיות בחירות בסניף.

    הסניף יורד ל450 מתפקדים ( לפי מה שפורסם)

    פריד מרוסק
    פרי שמר על האנשים ( רק בגלל שפקד אותם בכסף)

    טל- מקיא על הסניף.

    מה יהיה?

    נראה שפרי המעצבן יקח את הסניף

    השבמחק
  17. מה רק 400 מתפקדים?????

    השבמחק
  18. מה קרה לכל לברי הליכוד ?

    היו פעם 2000.

    חבל, דווקא שהליכוד בשלטון...

    השבמחק
  19. איזו התרגשות סוף סוף להעיף את פרידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד

    הרס לאריה טל את הבריאות

    טל המלך !!!!

    השבמחק
  20. מה קשור פריד עכשיו???

    הוא הפסיד כבר בבחירות האחרונות, עיזבו אותו לנפשו

    השבמחק
  21. לאליקו
    גם אני נזכרתי בפתגם עתיק ומתאים לפרי הצעיר
    "אבות אכלו בוסר ושני בנים תקהינה "

    השבמחק
  22. חברות וחברים לא להתרגש מעל למידה
    דורון גרינברג הישר והאמין לוקח את סניף הליכוד בעיר
    מובטח לו רוב של 90% מקרב המצביעים

    השבמחק
  23. יש לי שאלה לפרי ושיענה
    מתי לאחרונה ביקרת בסניף המקומי ואיך יתכן שאתה ניפגש עם שרים מהליכוד וזה לא קרה בתוך סניף הליכוד

    השבמחק
  24. לשמעון כהן תבחר בפרי כהן ותהפכו את סניף הליכוד לבית מקדש ואז כולם יעלו לרגל הרי אתם כוהנים

    השבמחק
  25. היסטוריה בטירת כרמל

    השבמחק
  26. אינני יודע מי פקד כמה ומה. מה שאני כן יודע זה שיש אנטיגוניזם גדול כלפי אברהם פריד כבר 15 שנה בקרב הגרעין הקשה בסניף המקומי. אנשים כמו מקס שרביט, ויקטור בן שושן הספר, מרדושי, נטליה ילינסון ועוד רבים בקרב הותיקים מחכים שנים להוריד את פריד וזה התבטא בבחירות האחרונות למוניציפלי. גם צעירים כמו יוסי אבסעיד ( בחור טוב) ויורם זיו יושבים שנים מתוסכלים לאחר שאת העוגה אוכל פריד די לבד אני אומר. אריה טל מחכה בפינה לריסוקו המוחלט של פריד, לאחר שהמם אותו במוניציפלי האחרון. קשה לי להאמין שטל לא ירסק את פריד הפעם, כשיש לו הזדמנות לאחר שקם לפריד שטן ממחנהו עצמו בשם פרי.
    הייתי מציע לכולם להדיח את פריד- לא משנה מי יהיה מה. בכל אופן לטעמי פריד הוא בלון נפוח, וכפי שהתגלה קלונו במוניציפלי האחרון , כך יתגלה קלונו גם בבחירות הפנימיות בליכוד ( זה מריח כמו הנוק אווט שטל נתן לו ב-93)

    אריק

    השבמחק
  27. תבדקו את הרשימות טוב טוב ותגלו שלפריד כבר אין גרעין קשה ( ציפור קטנה)

    אחד שיודע

    השבמחק
  28. אני טיראי.

    אוהב את עירי טירת כרמל שנים.

    איש ליכוד יותר מ-25 שנים.

    ויש לי דבר אחד ויחיד להגד

    צריך להעיף את פריד מהעיר נמאס ממנו לא סובל אותו-אני מצהיר שכל מי שילך נגדו אני איתו

    השבמחק
  29. לפי הנתונים-

    יש לפרי מעל 200 סך הכל 455 בסניף.
    כמה יבואו להצביע ? בערך 300
    מסקנה : פרי לוקח בהליכה.

    הבנתי שהבחירות האלה לא קשורות לעירייה. מישהו שיאיר את עיני?תומר באזוב

    השבמחק
  30. לאליקו שטוען שיש 555 מתפקדים
    גם אים פרי הביא 300 טפסים למצודה
    זה לא יעזור כי לא חלפו 16 חודשים
    ואין זכות בחירה לאותם החדשים ויותר מזה
    גם קוד 99 לא עבר בחוקה ודינו כדין מתפקד חדש
    כל זה קרה לאחר שהגישו עתירה לליכוד שהוא מפלה בין
    המתפקדים ועובר על חוקת הליכוד למנוע אפליות

    השבמחק
  31. חברים שכחתם שגם הקווקזים מריצים את המועמד שלהם

    השבמחק
  32. לפרי הצעיר איך תבקש מזקני העיר לבחור בך מה תספר להם ומה תבטיח חוץ "מאבטיח שאחרי יומיים יסריח"

    השבמחק
  33. שלום רב חדשות טירת כרמל.

    מדוע איננו מקבלים את התמונה
    המלאה ?
    כלומר אין לי דבר נגד פרי כהן ( בחור מצויין היה חזן אצלנו), אבל מי מתמודד מולו על תפקיד מנכל הסניף ?

    פריד ? אריה טל ?
    צריך לעשות סדר בדברים. אולי תאיר את עיננו. ואגב אני בעד כניסת צעירים לתפקידי מפתח, ראה בגרוזיה שר האוצר בן 28 ומנהל טוב את המדינה באוצר.
    (אברם אדגיאשוילי)

    תודה רבה וישר כוח זה אתר טוב לעיר

    השבמחק
  34. פרי בעצימת עיניים לוקח את הסניף . חכו להפתעות ותראו מי עוד תומך בו

    השבמחק
  35. מה עם אסף אלעזר העורך דין ? הוא לא רץ בסוף לראשות הליכוד? פרסמתם ככה באתר אם אני לא טועה.

    השבמחק
  36. פרי זה לא שאתה כזה גאון !!!

    מה אתה מתלהב שיש לך 200 מתפקדים בסניף???

    למה מה זה 200 מתפקדים ???? בליכוד יש 100 אלף !!!

    יש לך פשוט מזל שכולם נרדמו בשמירה ולא פקדו אנשים...

    455 מתפקדים בטירה מעוז הליכוד ??? וואלה פרי יותר מזל משכל

    השבמחק
  37. פרי המזליקו- מזכיר מישהו

    השבמחק
  38. זה לא חוכמה לשלם על המתפקדים ...

    בוא נראה את פרי מכניס 200 בלי לשלם ומתוך ציונות........ בחיים לא מצליח

    השבמחק
  39. 400???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? נראה לי בדיחה לא מצחיקה---יש בסניף 1000 לא?

    השבמחק
  40. חבר'ה זה המייל שלי- ronenav35@gmail.com/

    קוראים לי רונן ואני מטירה -

    אני מוכן להתערב על סכום של 4 ספרות עם מי שרוצה --

    אני מהמר על פרי כהן

    אני לא צוחק מי שרוצה התערבות מוזמן להשאיר את הנייד שלו במייל שלי ואחזור אליו-שמים את הכסף אצל ערב

    רונן

    השבמחק
  41. נקווה שתשכילו לשלוח את פריד הבייתה.אני מתפקד לאומי ותיק בסניף, לא כמו פריד, פרי, טל העסקנים - פריד תמך בהתנתקות- לא נשכח ולא נסלח !!!
    מקווה שירות נגדנו מישהו ראוי-רק לא פריד!!!

    השבמחק
  42. פריד אולי תספר לנו על הגרעין הקשה בסניף וכמה הוא " תומך בך". אבא שלי הוא חבר ליכוד ותיק עוד מימי בגין, והוא לא שכח איך גרשת אותו מהסניף !!!!חשבנו שלפני שנתיים היכינו אותך מספיק..כנראה שלו נתראה בועידה.

    א
    אר
    ארי
    אריה טל

    פ
    פר
    פרי כהן

    י
    יל
    ילמ
    ילמד
    ילמדו

    א
    או
    אות
    אותך

    ל
    לק
    לקח


    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  43. ראיתי ביום כיפור האחרון בבית כנסת של התוניסאים ברמבם את אריה טל ופרי בלחיצת ידיים ושיחה לבבית... רומן ? :)

    השבמחק
  44. לאלי שלום
    בתור ליכודניק ותיק אני מציע למר פרי הצעיר במקום לרוץ אולי כדי לו לברוח ולקחת איתו את פריד וטל ממקורות יודעי דבר ראשי המפלגה מעדיפים את דורון גרינברג שמכונה ההוא מההייטק שכנראה ירוץ גם לראשות העיר אם סיכוים טובים לנצח ידוע שהפירוש לדורון זה מתנה\שי וגרינברג זה הר ירוק ואולי סוף סוף עירנו היפה תהפוך לירוקה ונקיה מכול שחיתות ואז כול העיר יחד אם חיים נישתה לחיים

    השבמחק
  45. מה מבלבלים את המוח שפרי משלם על מתפקדים? למה פעם ראשונה שעושים את זה בסניף??

    אתם חינכתם את הצעירים ככה תתמודדו עם זה

    השבמחק
  46. פרי יותר מזל משכל

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?