במבחן התוצאה- מערכת החינוך בטירת כרמל נכשלה. טירת כרמל היא הבזבזנית הגדולה ביותר של כספי ציבור בכל מה שנוגע לתוצאה אל מול השקעה...

מערכת החינוך בטירת כרמל, ובמיוחד אחוז הזכאים לתעודות בגרות מקרב התלמידים שלומדים בה, תקועה הרבה מאחרי הגרועות שבמערכות החינוך המוניציפאליות במדינת ישראל וזאת למרות העובדה שהיא משויכת לקבוצת מדרוג טיפוח נמוך, שמחייבת את משרד החינוך להעניק יחס וטיפוח מיוחד לתלמידיה בגלל שהמערכת שהם לומדים בה אינה משכילה לספק להם אותו. כך עולה מנתונים שמפרסם משרד החינוך בנוגע לאחוז הזכאים לתעודות בגרות לשנת תש"ע. מאת:אלי אבוחצרה

קבוצת מדרג טיפוח נמוכה

רשות מקומית

מחזור סיום

אחוז הזכאים לתעודת בגרות

טמרה

תש"ע

453

436

96.25%

438

96.69%

297

65.56%

טירת כרמל

תש"ע

260

199

76.54%

236

90.77%

164

63.08%

בית ג'ן

תש"ע

206

186

90.29%

201

97.57%

158

76.7%

ג'דיידה-מכר

תש"ע

239

207

86.61%

232

97.07%

161

67.36%

אור עקיבא

תש"ע

265

202

76.23%

249

93.96%

182

68.68

"לטירת כרמל יש מערכת חינוך נפלאה, מושקעת, אכפתית הרואה את הפרט" אומר מנהל מחלקת החינוך של עיריית טירת כרמל עמינדב וייס, בראיון שנתן לעלון המביש שמפיץ ראש העיר בקרב התושבים. בגוף הריאיון מוסיף מנהל מחלקת החינוך הבלתי נגמר של העיר טירת כרמל, להחמיא לעצמו דרך המערכת שהוא אחראי עליה לטוב ולרע. בריאיון המביך שנכתב על דפי העלון המביש, ממשיך מנהל מחלקת החינוך את השטות הנבזית והמטעה שקובעת כי עיריית טירת כרמל משקיעה הכי הרבה כסף בתלמידים שלה...כן, כנראה שרוב הכסף מושקע במנהלים כושלים שממחזרים קלישאות שעבר זמנן ובטל קורבנן. מדד של כל מערכת ובפרט זו האמונה על השכלתו וחינוכו של הדור הצעיר, חייב להיקבע במבחן התוצאה ולא במבחן ההשקעה, את זה חייב לדעת כל מנהל זוטר ולא רק מנהל של מערכת חינוך בעיר ואם בישראל. כשאנחנו בודקים את המערכת שאתה מר עמינדב וייס, מנהל בעשרים ה שנים האחרונות במבחן התוצאה ולא במבחן ההשקעה, אנחנו מוצאים שאחוז הזכאים לתעודות בגרות (שזו האינדיקציה הטובה ביותר למדוד הצלחה של מערכת חינוך) בקרב התלמידים שלומדים בכפרים בית ג'אן (76.7%) ג'דיידה-מאכר (67.36%) טמרה (65.56%) ואור עקיבא (68.68%) גבוה בהרבה מאחוז הזכאים (63.08%%)לתעודת בגרות בקרב התלמידים שלומדים במערכת שאתה מנהל בעשרים השנים האחרונות.

כל הנתונים מתייחסים לשנת תש"ע וראוי לציין שהנתון שמפרסם משרד החינוך כולל גם את הזכאים שלומדים מחוץ למסגרות הלימודיות בטירת כרמל וכמובן שזה כשלעצמו מגדיל את אחוז "ההצלחה" המיוחס למערכת החינוך הכושלת במילא של טירת כרמל. בהצגת הנתונים נעשו השוואות רק עם ערים וכפרים הדומים לנו בקבוצת המדרוג. במדינת ישראל יש עוד המון ערים בסדר גודל של טירת כרמל ועם אוכלוסיה ממוצא סוציו-אקונומי דומה, שנמצאות כמה ליגות מעלינו בכל מה שקשור לחינוך הדור הצעיר שלהן. בין הערים האלה אפשר למצוא את הישוב "אבן יהודה" שאחוז הזכאים בין תלמידיו לתעודת בגרות עומד על למעלה משמונים אחוז והעיר "נשר" שממוצע התלמידים שזכאים בה לתעודת בגרות עומד על שבעים ושניים אחוזים. לידיעתך מר עמינדב וייס, אין לך וגם לא לראש העיר מר אריה טל במה להתגאות וכדאי שגם אתה וגם הוא תשקלו פרישה מרצון כל עוד אתם יכולים...

תגובות

  1. לעורך היקר

    עורך יקר אתה מפנה את הכישלון לש.ג., אותי למדו שהמפקד תמיד הוא האחראי !!! כלומר הראיס !!!
    מתוך נתון הסטטיסטי, מערכת החינוך בישוב כשלה כשלון צורב, 96 תלמידים ללא בגרות !!!

    כישלון צורב. ועל זה אני מדבר, ובכן לפי פילוח סטטיסטי שאני עשיתי הכישלון גדול אך משרד החינוך, בלוליינות מספרית ,מנסה לחפות על ממדי הכישלון, לא מעוניין להלאות את התושבים במספרים ובאחוזים, אך נתון אחד צורם לי, הזועק לשמים, סה"כ תלמידי יב' בישוב הם 260, ורק 164 תלמידים זכאים לתעודת בגרות, מה עם 96 תלמידים שלא זכאים, ? זהו נתון מדהים !! כמעט 40% לא מגיעים כלל לתעודת בגרות!!!! זאת בהתחשב שהישוב במדרג טיפוח נמוכה !! וכמובן שיחידות הלימוד הן מעטות, ראש העיר מתגאה על "הצלחת החינוך " בישוב.
    בנוסף, וחמור לא פחות, ראש העיר א-ר-י-ה ט-ל, הצטרף למשלחת Y.R.F תורמים מארה"ב (הזדמנות לכל ילד) ומצהיר קבל עם ועיתון קול החוף, ציטוט מתוך דבריו של אריה טל,
    "מחמם את הלב לראות כמה חשובים למייסדים (כלומר לתורמים).. חינוכם של ילדי ישראל , וממשיך אריה טל..אין לי ספק כי בזכות תרומתם ופעילותם אנו יכולים להקדיש משאבים..והתוצאות בשטח מוכיחות שהכסף אינו לשוא". וממשיכה הגב' גלית טולדנו- האריס מנכלית העמותה ,שנה לפני כניסתה של העמותה לישוב בשנת 1997, רק 26% היו זכאים לתעודת בגרות ...לאחר מס' שנים בעקבות פעילות העמותה הנתונים צמחו ל-60%".
    כעת למסקנות העולות מתוך הדברים לעיל, 1, שראש העיר מצהיר מעל דפי העיתון שלעמותה הנ"ל חשובים חינוכם של ילדי ישראל ! 2. שבזכות העמותה מס' נתוני הבגרויות עלה !! 3. אם כדברי אריה טל
    התוצאות בשטח מוכיחות הצלחה, מדוע 96 תלמידים אינם בעלי תעודת בגרות שהם כמעט 40% ??
    4. נניח ש-164 הצליחו בבגרויות , מי אבי "ההצלחה" הזו ? אריה טל ? ואו העמותה ? משאיר מסקנות סופיות לתושב.
    בכסף שניתן "מתנה" למס הכנסה ע"י ראש העיר מתוך מס כ50% ממשכורתו השניה, 960000 ₪, היה ניתן לדעתי, הצלחה נוספת לתלמידים נוספים, בתגבורים ע"י מורים פרטים, תקנו אותי אם אני טועה.

    תושבים יקרים הצטרפו גם אתם לתנועת "צדק חברתי"

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
    תשובות
    1. לעורך

      נתון נוסף, שצריך, לקומם ולזעזע את אמות הסיפים, שאחוז הלומדים מחוץ לישוב מזעזע, יש 24% הלומדים מחוץ לישוב בטירת כרמל,
      לעומת 4% בטמרה,בית ג'ן 10%, ג'דיידה/מכר 13% הלומדים מחוץ לישוב!!!!נכון מדהים,זה אומר
      שתנאי ורמת הלימוד , אצל "אחינו" גבוהה, יותר מאשר בעיר הקודש תובב"א טירת כרמל,
      לא רשמתי השקעה, כדי להצליח לא צריכה "השקעה"
      חומרית, צריך ראש עיר "חושב".

      שלכם עץ הדעת

      מחק
  2. לעורך הנכבד

    תושבים יקרים, אנא שילחו מכתבים לעיריית טירת כרמל והעתיקו ,בשיטת העתק הדבק,
    לעורך, כעיתונאי ומתוקף תפקידך עליך להעביר שאילתות ליועץ המשפטי.!!

    אל: 1. היועץ המשפטי עיריית טירת כרמל
    2. מבקר פנים עיריית טירת כרמל
    3. האחראי על הרשות טירת כרמל

    חומר לבדיקה ולמחשבה לנזכרים לעיל.
    חוזר המנכל הכללי מיום 4/4/11 חוזר מס' 02-2011 סעיף 7 להנחיות

    (ניתן למצוא את חוזרי המנכ"ל באתר משרד הפנים, לשונית ,פרסומים ומידע שימושי, יש חוזרי מנכ"ל
    המסומנים ב + ללחוץ עליו, ויופיעו החוזרים לסוגיהם, לידיעת התושבים ולא רק.)

    ישנם חוקים והנחיות לגבי ניגוד עניינים של מועמדים לתפקידי נושאי משרה בשלטון המקומי,
    נוהל לבדיקה ומניעת ניגוד עניינים עובדי הרשויות

    מטרת נוהל זה לקבוע את ההליך שבאמצעותו יובטח כי טרם איושן של משרות מסוימות ברשויות המקומיות, תיבחן סוגיית ניגוד העניינים לגבי המועמד לתפקיד
    נוהל זה יחול על כל מועמד המתמנה למשרה מן המשרות שיפורטו להלן,
    1. משרות שהמינוי להן טעון את אישור מועצת הרשות המקומית.
    4. יועצים ועוזרים של ראש הרשות וסגניו.

    לאחרונה מועצת העיר הצביעה על מינוי "עוזר" לסגנים. האם בוצע הנוהל לחוזר המנכ"ל הנ"ל?
    האם בוצע הנוהל של מילוי שאלון לאיתור חשש לניגוד עניינים.
    אם כן,אנא פרסמו תוצאותיו באתר העירייה,
    אם לא בוצעו הנהלים לחוזר מנכ"ל זה, דעו שהינכם שותפים לאחריות ,

    הדין הישראלי אוסר על עובד הציבור להימצא במצב בו קיימת אפשרות שיהיה נתון בניגוד עניינים. (הביטוי "עובד ציבור" מתייחס לעובדים, נבחרים ועוד. בנוסף, קיים חשש, שגם אם עובד הציבור עצמו לא יושפע מאינטרסים אישיים או אחרים, הרי שעצם העובדה שיש לו אינטרס אחר, עלולה לערער את אמון הציבור בכך שהפעיל את סמכותו בצורה עניינית, הגונה וחסרת פניות.
    אלו הם כספי ציבור, ונוהל סדרי מנהל תקין, אנחנו בטירת כרמל משנים "חשיבה" .רוצים שקיפות.

    עץ הדעת

    השבמחק
  3. לעורך שלום

    מידע כללי על ניגוד עניינים לפי הדין.

    חשוב להדגיש, שהכלל האוסר על הימצאות במצב של חשש לניגוד עניינים חל על סוגים רבים מאד של עובדי ציבור. המונח "עובד ציבור" הוא מונח בעל משמעות רחבה, והוא כולל את כל מי שממלא תפקיד בשירות הציבור, לרבות נבחרים – חברי כנסת, ראשי רשויות מקומיות וחברי מועצות הרשויות המקומיות.

    הדין הישראלי אוסר על עובד הציבור להימצא במצב בו קיימת אפשרות שיהיה נתון בניגוד עניינים. (הביטוי "עובד ציבור" מתייחס לעובדים, נבחרים ועוד. ר' פירוט בנושא זה להלן).
    בנוסף, קיים חשש, שגם אם עובד הציבור עצמו לא יושפע מאינטרסים אישיים או אחרים, הרי שעצם העובדה שיש לו אינטרס אחר, עלולה לערער את אמון הציבור בכך שהפעיל את סמכותו בצורה עניינית, הגונה וחסרת פניות. העיקרון מוצא ביטוי בהוראות חוק רבות. בין השאר, הוא מעוגן בכללים 2 ו-3, הקובעים כדלקמן:

    "2. מילוי תפקיד באמון וללא משוא פנים

    חבר מועצה ינהג במילוי תפקידו באמון וללא משוא פנים, תוך גישה הוגנת כלפי הכל ובלי שיהיה לו עניין אישי בהחלטותיו ובפעולותיו, אף למראית עין.

    3. חובה למנוע ניגוד עניינים. (לפי הדין אי ידיעה ואו אי בדיקה אינו פוטר!)לכן יש יועץ משפטי.

    חבר מועצה ינהל ענייניו כך שלא יהיה ניגוד עניינים בין תפקידו כחבר מועצה לבין תפקיד אחר או עניין אישי שלו".

    ב. עיקרון יסוד – כלל עצמאי

    בפסק הדין בבג"צ 531/79 סיעת הליכוד בעיריית פתח תקוה נ' ראש עיריית פתח תקוה (פ"ד לד (2), 566, ולהלן – עניין סיעת הליכוד) קבע בית המשפט, שהאיסור על הימצאות במצב של ניגוד עניינים הוא כלל יסוד בשיטתנו המשפטית, והוא פועל יוצא של דיני האמון.
    בעיקרון כללי, החל על כל רשויות השלטון, וכי אין צורך בהוראה חקוקה מיוחדת (חוק או תקנה) על מנת לקבוע, שמצב, בו קיים חשש שעובד ציבור מסויים נתון בניגוד עניינים הוא מצב שאסור לו להימצא בו.

    בסעיף 10 לפסק הדין בעניין סיעת הליכוד קבע כב' השופט ברק:

    "עצם העובדה כי עניין לנו בגוף פוליטי נבחר, אין בה כדי לשלול את תחולתם של הכללים בדבר ניגוד עניינים. כל משרתי הציבור חייבים להימנע מניגוד עניינים, ודבר זה חל במיוחד על נבחרי ציבור, החשופים לעניין הציבור והחייבים לשמש דוגמא לציבור."
    וכלל זה חל על, ניגוד עניינים אישי, ניגוד עניינים בייצוג, ניגוד עניינים מוסדי,

    מוגש להרחבת אופקים לתושבי טירת כרמל

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
  4. לעורך שלום

    המשך לניגוד עניינים

    ח. הכללים למניעת ניגוד עניינים של נבחרי ציבור ברשויות המקומיות

    כאמור, כללים 2 ו-3 קובעים את העקרונות, אשר כפי שהוסבר לעיל, נקבעו בפסיקת בתי המשפט. שאר הכללים מהווים פירוט או נגזרות של אותם עקרונות:

    "2 מילוי תפקיד באמון וללא משוא פנים

    חבר מועצה ינהג במילוי תפקידו באמון וללא משוא פנים, תוך גישה הוגנת כלפי הכל ובלי שיהיה לו עניין אישי בהחלטותיו ובפעולותיו, אף למראית עין.


    3.חובה למנוע ניגוד עניינים, (חל על כל נושאי המשרה כולל כולם.)
    חבר מועצה ינהל ענייניו כך שלא יהיה ניגוד עניינים בין תפקידו כחבר מועצה לבין תפקיד אחר או עניין אישי שלו".
    כלל 8. מתייחס לניגוד עניינים מוסדי, וקובע, כי חבר מועצה לא יטפל, במסגרת כהונתו במועצה, בנושאים שגורמים לו להימצא, במישרין או בעקיפין, במצב של ניגוד עניינים בין תפקידיו השונים.
    כלל 11. מתייחס לניגוד עניינים אישי, וקובע, כי חבר מועצה לא יטפל, במסגרת כהונתו במועצה, בנושאים שיש לו בהם עניין אישי, ויודיע למועצה על העניין האישי שיש לו.
    כלל 12, המתייחס למצב, בו חבר המועצה עושה עסקה עם הרשות המקומית בה הוא מכהן. החשש הוא, שקרבתו של אותו חבר מועצה לגורמים המוסמכים לקבל החלטות באותה רשות היא שגרמה לכריתת החוזה.
    כלל 13. אוסר על חבר המועצה לעשות שימוש בנכסי המועצה, והוא מבוסס על הרעיון, כי חבר המועצה נבחר לתפקידו על מנת לקדם את ענייני הציבור ואסור לו להפיק תועלת לעצמו מכהונתו הציבורית.
    כלל 16. אוסר על חבר מועצה, אשר מייצג את ענייניו של סקטור עסקי מסויים לא יהיה חבר בגופים של הרשות המקומית הדנים בבקשות אישיות של חברי אותו סקטור או סקטור מתחרה לו.
    כלל 17. אוסר על חבר המועצה לייצג גורמים כלשהם בפני הרשות המקומית. זאת, על מנת שלא לתת לאותם גורמים יתרון בלתי הוגן על פני גורמים אחרים, שאינם מקורבים למועצה, ועל מנת למנוע מצב, בו חבר מועצה מפיק רווח כלכלי ממעמדו הציבורי.
    כללים 18-20 מתייחסים למצב בו חבר מועצה מקבל מתנה, הטבה או "טובת הנאה" אחרת, במסגרת תפקידו, ולגבולות האסור והמותר בתחומים אלה.

    מוגש להאחבת אופקים לתושבי טירת כרמל

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
  5. לעורך שלום

    השלכות לניגוד עניינים,

    ט.תוצאות הפרת האיסור להימצא במצב של ניגוד עניינים

    להפרת האיסור על הימצאות במצב של ניגוד עניינים השלכות במספר מישורים משפטיים, כמפורט להלן,

    1) במישור המינהלי:

    2) במישור הפלילי:

    החקיקה כוללת מספר עבירות פליליות בתחום ניגוד העניינים. למשל: סעיף 122 לפקודת העיריות קובע, כי חבר מועצה אשר טיפל בעניין שיש לו עניין אישי בו – עבר עבירה פלילית; סעיף 122א לפקודת העיריות קובע, כי אסור לעירייה להתקשר בחוזה עם חבר המועצה או עם אדם אחר הקשור עמו. פעולה בניגוד לאיסור הנ"ל מהווה עבירה פלילית שיש עמה קלון;
    בנוסף, ייתכן ועובד הציבור שביצע פעולה או קיבל החלטה כשהוא נגוע בניגוד עניינים יהיה אחראי בפלילים. פרק ט' לחוק העונשין, התשל"ז-1977 עוסק ב"פגיעות בסדרי השלטון והמשפט", וכולל מספר עבירות פליליות שמתבססות על האיסור על הימצאות במצב של ניגוד עניינים, ומתייחסות למצבים שונים של ניגוד עניינים. העבירה החמורה מכולן היא עבירת השוחד. עבירה אחרת היא "עובד ציבורי שיש לו זיקה פרטית" (סעיף 278). "שימוש לרעה בכוח המשרה" (סעיף 280) היא עבירה נוספת. העבירה הכללית הרלוונטית היא מרמה והפרת אמונים (סעיף 284 לחוק העונשין, התשל"ז-1977).

    מוגש להרחבת אופקים לתושבי טירת כרמל
    מתוך אתר השלטון מקומי,משרד המשפטים, משרד הפנים,

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
  6. התמונה קשה מאוד- נוריד את התלמידים בבתי ספר בחיפה ומחוץ לעיר נקבל מצב לא נורמלי מכל 10 תלמידים רק 4 עם בגרות וזה במקרה הטוב מה שיוצא שפחות מ40 אחוז גומרים עם בגרות

    השבמחק
  7. ההורים ששולחים את הילדים ללמוד בטירת הכרמל עושים שטות גדולה ומהמרים על עתיד הילדים שלהם

    השבמחק
  8. רוב הכסף הולך על משכורות שלא יעבדו עלינו בעיניים
    אף אחד מהם לא רואה ממטר את הילדים

    השבמחק
  9. זה לא סוד שהמצב על הפנים מי שיכול לומד בחיפה

    השבמחק
  10. עושים כאן הנחות המצב על הפנים
    זה לא עיר זו שכונה יודעים לקחת משכורות
    ולרא לעבוד

    השבמחק
  11. תשאלו את התלמידים הם יגידו לכם לבד מה דפוק כל כך
    כאן.

    השבמחק
  12. בגרויות הצחקתם אותנו הכל בלוף
    תסתובבו בעיר ותבינו... מה הנוער בעיר שונה
    מערים אחרות. כמה עשרות אנשים מקבלים משכורות
    שכאילו הם עובדים בחינוך ובנוער הכל בלוף.
    מתי מנהל מחלקת החינוך הנכבד הסתובב בעיר בשעות הערב הלילה או בשבתות והוא מקבל עשרות אלפי שקלים בחודש
    צודק אחד הכותבים תשאלו את הנוער ואולי נבין כמה העסק כאן דפוק

    השבמחק
  13. עורך נכבד

    סכומים ומספרים "כחלומות בהקיץ" למקבלי שכר מינמום ולא רק. ולהורים המצפים "שהילד" תהיה לו בגרות..

    ראש העיר שכר 1920000 כמעט 2 מליון ש"ח ללא תוספות
    סגן א' שכר 1560000 מעל למיליון וחצי ללא תוספות
    סגן ב' שכר 1560000 מעל למיליון וחצי ללא תוספות
    דובר עירייה 1200000 מליון מאתיים ש"ח
    מנהלת מזכירת לשכה 1080000 מיליון שמונים אלף
    גזבר מעל למיליון ש"ח (5 שנים)
    מהנדס למעלה למיליון ש"ח (5 שנים)
    4 ראשי אגף משכורת של 18000 לחודש לאחד, כפול 4 שכר ל5 שנים 5400000 חמישה מליון וארבע מאות

    חברה כלכלית " 150000 ש"ח חוב על לא כלום,

    סה"כ לערך כ-15000000 כן לא טעיתם כחמש עשרה מיליון ש"ח משכורת בכירים, ללא תנאים נילווים כמו רכב קרנות למינהם וכד', אם נחשב ונתרגם את התנאים הנילווים נגיע למספר אסטרונומי.סכום דימיוני לכל הדעות בהתחשב לתמורה שאנו התושבים מקבלים.
    תקן אותי אדוני הגזבר, אם טעיתי לגבי המספרים...

    להורים לילדים,לחולים, זקנים, נכים,מקבלי קצבאות, קשיי יום, מובטלים, ולסתם עניים שמתקשים לגמור את החודש, קחו את המספרים והסכומים אלה, וחילמו שאוליי יום יבוא....

    אל תגידו יום יבוא, הביאו את היום
    הצטרפו גם אתם לתנועת "צדק חברתי"

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
  14. לעורך הנכבד

    יש פוליטיקאים השמחים לאידו של אדם "בנפילתו"

    הדברים אמורים לגבי פסה"ד האחרון של מר פרג'ון, מתוך ראיה והנפשות הפועלות בישוב,
    ככה חיככו ידיהם בערב שבת, ובוודאי שאריה טל חייך מאוזן לאוזן, על דחיית העתירה,
    ובחוכמה רבה פרג'ון הגיב לך, "שהוא לא מגיב לעת הזו", כמה שהוא צדק....
    ובכן אני אחלץ את מר' פרג'ון מדחיה זו, ואו לפחות אנסה,
    ובכן לפי העולה מפסק הדין, נימוקו של כב' השופט בדחיית העתירה, נסבה בעיקר על שראש העיר
    לא נכח ולא הצביע בישיבה הנ"ל, לכן יש כאן חור ענק בנימוק השופט,
    לפי מיטב זכרוני מקריאת פסה"ד, המשיבים לעתירה היו כל חברי הקואליציה, כולל מר' וענונו, ילנה בלינסון, ודורון גרינברג, שהם חברי סיעת ראש העיר סיעת "טל",כמובן בתוספת חברי הקואליציה,
    כעת אם חב' שר-אל נתנה שירות לראש העיר וסיעתו לפני הבחירות, החשוב כאן שחב' שר-אל יחצנה גם
    את סיעתו, מדגיש גם את סיעתו, אזי ישנו כאן חור גדול בפס"ד, אומנם ראש העיר לא נוכח בישיבה,
    אך חבריו לסיעה כן הצביעו, ובכך יש ניגוד עניינים בגדול !!!! זא אומר ששלושת חברי סיעתו היו שותפים הן להצבעה, והן לניגוד העניינים, משום שהם קיבלו שירות מהחברה, ובכך יש טעם לפגם,
    כעת מה עושים? אז כך, מי שמכיר את פרג'ון , מיד לומר לו לקרוא את כתבתי זו, ב. יש לעורך דינו
    לבקש בקשה לדיון נוסף, בדחיפות, מכבוד השופט, ולנמק את הבקשה כהמלצתי, ובקשה נוספת להארכת מועד להגשת ערעור לעליון, הכול בתנאי שחב' שר-אל שירתה את סיעת "טל" לפני הבחירות.
    הלוואי שיצליח,,,,,,משום שאני כאיש הירא את הקב"ה ,חייב לעזור מדין תורה,,,"עזוב תעזוב עימו"
    בהצלחה, נדמה לי שיש 45 יום לערעור במחוזי,

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
  15. לעץ הדעץ!!

    ושחת להוסיף עוד משכורת של עוזר ממלא מקום ראש העיר
    " אדון יורם זיו " - שמחפש פרנסה!!
    שלא עושה כלום והוא יהיה אחראי על כלום וגם הוא לא יעשה כלום והוא יעלה למשלם המיסים מכספי הציבור : כמה ????? 240000 ש"ח בשנה !!!

    על מה? ולמה? ולמה שותקים התושבים??

    השבמחק
  16. לעורך הנפלא

    ציבור ותושבים יקרים

    הנני מתריע על בזבוזי כספי ציבור מזה זמן, התרעה זו מופנית למנהיגי ולנבחרי הציבור בטירת כרמל,
    לאחרונה מונה "עוזר" לסגנים, כל חברי הקואליציה הצביעו בעד "המינוי", לא סביר ולא הגיוני, אדם שפוטר ע"י ראש העיר, ימצא פתאום לאחר 3 שנים כ"מתאים",וימונה שוב ע"י ראש העיר, יש כאן טעם לפגם, מבחינה ציבורית,ולטוהר סדרי מנהל תקין, זאת כאשר הבחירות קרובות,
    ולדעתי יש גם טעם לפגם גם מבחינה משפטית ל"ניגוד עניינים", המבין בוודאי "מבין", ורק אומר שהדין
    קובע ,ש"ניגוד עניינים" הוא גם למראית עין, חד וחלק! להווה ידוע, שהעוזר, עבד עם עיריית טירת כרמל, או כקבלן משנה ואו כעובד/שליח חברה כל שהיא הנותנת שירות לעירייה טירת כרמל, ועבד גם מול מנהל מחלקה ידוע,ועוד,,,,
    ציבור ותושבים יקרים, היות שכותב שורות אלו, רחמן בן רחמנים, ציינתי במאמריי השונים לעיל, את
    הנהלים, סעיפי חוק, וחוזרי מנכ"ל שונים, כדי ליידע את התושבים ולא רק,ולהתריע, על מצב של ניגוד עניינים, וכן לנוהל מינויים בשלטון המקומי, שאחד מהם, הוא מילוי שאלון ע"י מאייש המשרה,
    חברי מועצה אתם הצבעתם בעד המינוי, האם משהוא מכם בדק את השאלון ? האם בדקתם היטב, לפני הצבעה, את כל, אבל כל ההיבטים גם המשפטיים, של מינוי זה ? רק דעו שהדין קובע גם "למראית עין" , אי ידיעת החוק, ואו אי בדיקת עניין כל שהוא, אינה פוטרת !!! מבחינת הדין, חובה עליכם לבדוק , לפני כל הצבעה, "מורא הדין" חל גם עליכם,
    תושבים יקרים, לי,ולכם, יש חטיבה של עורכי דין, אני רק לוחץ אינטר במקלדת , וענייניי מטופלים, חלק מהם ע"י התנועה לאיכות השלטון בראשותו של אליעד שרגא, חלק מהם ע"י מרכז השלטון המקומי, מבקר מדינה, מבקר משרד המשפטים, ומבקר משרד הפנים ועוד, זכותו של כל אזרח להגיש בקשה לבדיקת נושא כל שהוא, ע"י הרשויות הנזכרים לעיל וחובתם לבדוק,
    תושבים יקרים, במאמרים הבאים , אציין את כתובתם, דואר אלקטרוני, וטלפונים, ופקסים של רשויות הללו,

    אל תגידו יום יבוא, הביאו את היום. תושבים יקרים הצטרפו גם אתם ל"טובים" , "צדק חברתי"

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
    תשובות
    1. עץ הדעת ה״גאון״ איפה היית עד היום , כל כך הרבה יודע ולא עושה שום דבר לא שנה לא שנתיים אלה הרבה יותר , כנראה אתה לא מסוגל מעבר לעלות דברים שקרים באתר של אלי אתה לא מסוגל לעשות לתרום ואו שום דבר . כרגיל קישקושים חסרי ביצוע , אולי תציע לנו הקוראים לבוא ולעשות דברים בפועל להשתתף במפגשים רלוונטים כמו שולחן עגול שהתקיים לפני מספר ימים , להתנדב בבית תמחוי ועוד ועוד , אבל מה אתה עושה מקשקש שוב ושוב , אולי תקים קבוצת כדורגל חלופית למה שיש וכד׳

      מחק
  17. לעורך

    תושבים יקרים

    אין לי מילים להודות על תמיכתכם בי וברעיונותיי,
    רק אציין, שלא רק אתם תושבי המקום, תומכים בנו, בצדק חברתי טירת כרמל, אנחנו "הטובים",
    אלא גם עשרות קוראים מארצות הברית, מרוסיה, אוקראינה, ו...גרמניה, אנחנו לא לבד,,
    "הם" ברכב ובסוסים ואנחנו "הטובים" בשם ה',נעשה ונצליח, תודה תודה לככככולם.

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
  18. לעץ החלול
    שפרגון היה ראש עיר לא היו בעלי התפקידים הנ"ל עם אותם משכורות.מה אריה טל המציא אותם !!!פרגון אולי שכחת הימציא ליורם זיו את תפקיד יועץ וכולם יודעים שזה היה שוחד פולטי....אז מה אתה מתפלא .אני לא בחרתי באריה טל וגם לא אבחר בו בעתיד אבל אל תהיה צבועעעע משכורות הבכירים נקבעים ע"י משרד הפנים ומאושרים באוצר!!!גם שפרגון היה ראש עיר היתה אותה כמות של ילדים מהיישוב שלמדו בחיפה.....לדברך בוא נחסוך לא צריך גזבר,מהנדס עיר,מזכיר,סגנים וכו'.ראש עיר שיהיה מוכשר ככל שיהיה לא יכול לנהל עיר ללא סגנים......כנראה במשנתך הסדורה יש אדם כזה תציג אותו שנתרשם ממנו.

    השבמחק
  19. לעץ הרקוב שלום רב , יש אנשים שחושבים ועושים , ויש אנשים שמדברים ולא עושים כלום ואפילו מזיקים כמו כלבים שנובחים ולא נושכים כזה הוא אתה . יום טוב

    השבמחק
  20. לאלי ועץ הדעת שלום , מה מיכאל כהן העוזר של ראש העיר וגם עוזר גנן עושה למען העיר , ומה השכר שלו כולל שעות נוספות ורכב ?????

    השבמחק
  21. לאנונימי האחרון!
    מיכאל כהן לא עוזר ראש העיר ולא נעליים!!
    התקן שלו הוא עוזר גנן שבחיים לא החזיק מגרפה או מעדר! הידע שלו בגינון הוא כמו של עץ הדעת בחג - טו-בשבט!!
    מיכאל כהן משמש כנהג של ראש העיר למרות שאיו לו תקן ומשלמים משכורת ושעות נוספות ואחזקת רכב על נהיזה בלבד!!

    ולמיכאל כהן יש משרד אצל מהנדס העיר שמשמש - לבית קפה ולמפגשים פוליטיים!!

    השבמחק
  22. עץ חלול
    אתה משתמש בסמים..?.אתה הזוי בצורה קיצונית אין לך במקרה במקרה תומכים באירןןןןןן..........ואיך בדיוק עשרות קוראים מארצות הברית, מרוסיה, אוקראינה שלטענך קוראים את השטויות שלך יכולים להשפיע הרי הם לא יכולים להצביע בבחירות.........אני מציע לך להחליף רופא כנראה הכדורים שאתה לוקח לא משפיעים עליך טוב........

    השבמחק
  23. למגיב האחרון!

    אני מסכים איתך לגבי האבחנה שלך בהתייחס ל"עץ הדעת" אין ספק שהאיש מספר סיפורים די דומה לסיפורים של פרג'ון. אם הוא חושב שיש שמץ של אמת בסיפוריו: שיחשוף את עצמו (וכמובן גם לתביעות דיבה), או שיציג מועמדות בבחירות הבאות ונראה אותו "פותר את הבעיות".
    אני אישית חושב שהוא מתאים להיות בבית "האח הגדול" שם הוא יקבל כדורים בחינם ויש סיכוי טוב שהוא לא יודח עד סוף העונה. בכל מקרה הוא כותב "המון" וזה לא מתאים לאינטרנט. באינטרנט כותבים קצר ולא חופרים.
    אחד שמבין

    השבמחק
  24. לעורך שלום

    אל תושבי טירת כרמל היקרים מפז

    מצורפים לכם פקסים וטלפונים, של המוסדות המטפלים ,בליקויים ופגמים, בהחלטות ואו כל נושא שהוא
    שנפגעתם ע"י הרשות המקומית, יש בנוסף אתר לכל משרד, פניות הציבור, שם יש אפשרות למשלוח בדואר אלקטרוני את תלונתכם. מי שמתקשה שיפנה אליי דרך העורך, חשוב לדעת, ברגע שאתם שולחים את תלונתכם, אתם מוגנים, פרטיכם יהיו חסויים, ע"פ חוק, כן יטפלו בכם באדיבות וברצינות,
    במיוחד ע"י התנועה לאיכות השלטון ומבקר המדינה,
    פניות הציבור משרד הפנים

    חשוב: יש לשלוח רק תלונות רציניות מבוססות, החוק מגן עליכם !!! תיווכחו איזה פלאים,,

    מרכז השלטון המקומי
    כתובת: רח' הארבעה 19, ת"א, מיקוד: 64739.
    טלפון: 03-6844222. פקס: 03-6844201.

    מבקר המדינה ירושלים
    רח' בית הדפוס 12, גבעת שאול ת"ד 1081
    מיקוד 91010 טל. 02-6665000 פקס 02-6665204

    ליחידה לפניות הציבור במשרד הפנים ת.ד. 1333 ירושלים 91012
    בפקס: 02-6293323 בטלפון: 02-6293354
    בדואר אלקטרוני : בשימוש בטופס המקוון לפניות הציבור אתר משרד הפנים

    רכזי מחלקת פניות הציבור התנועה לאיכות השלטון

    נטלי גורל
    הדיה שובל
    תמר הלוי
    pniyot@mqg.org.il

    נגמרו החגיגות, הכל על פי חוק, וחלוקת משאבים צודקת, לככככולם !

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
  25. עורך יקר

    40% לערך ללא בגרות מתוך 260 תלמידים, חלק מהם שנכשלו, והחלק היותר חמור, אלה שכלל לא ניגשו לבחינות,
    אבל עורך יקר גם גם בטל בשישים,
    האם יש לך נתון של האחוז שעבר את תנאי הסף כניסה לאוניבסיטה ? זהו הנתון החשוב ביותר !!!
    למצער שאם תבדוק את אחוז המתעדדים להיות שחקני כדורגל הגרף ינסוק השמיימה כי ככה הגישה של ראשי הישוב, כדורגל, וישיבה על ברזלים והנצחת העוני מקור כוחם,, רק למחשבה

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
  26. לעורך הנכבד

    תושבים וקוראים נכבדים

    עדיין אני ממתין להחלטת היועצים המשפטיים של משרד הפנים לגבי מועמדותו של העוזר, מלשון עוזרת, כמו מטפלת, מטפל, בשפה האקדמית זה כמו עוזר פיליפני, ואגב עוזר פיליפני, יקר מעוזר תאילנדי, רגע, אם לוקחים עוזר תאילנדי, ומצרפים אותו לעוזר פיליפני, הרווחנו שני עוזרים זרים, אז מה יותר זול ? שני זרים ואו ישראלי חסר בושה ? תאמת סוגיה שצריך ליתן עליה את הדעת,
    רגע העוזרים הזרים יש להם הרשאת תעסוקה ? נכון, לא!
    אבל גם לעוזר הישראלי אין הרשאת תעסקה, התושבים לא מרשים ואינם פרייארים של אף אחד, לכן אני ממתין לתשובת יועצי משרד הפנים לגבי אשרת עבודה לעוזר הישראלי, אם יקבל "אשרת עבודה" הוא יקבל ויזה, מהתנועה לאיכות השלטון, ומברק ממבקר המדינה, הרבה עודי"ם "מתים" לשלוח לעוזר הישראלי מכתבי נו, נו, נו, נו,
    אנחנו התרענו את שלנו עשינו, בלי תלונות בהמשך,,,,
    כספי התושבים אינו הפקר יותר.

    נ.ב. העיתונאי מרדכי גילת "מישראל היום" מוסר ד"ש חמה לאריה טל...הצטרף אליו לד"ש רואה החשבון ירון ספורטה....זו השמועה.

    אל תגידו יום יבוא, הביאו את היום,
    הצטרף גם את לתנועת "צדק חברתי" טירת כרמל

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
  27. חברים יקרים
    מה שלא תגידו נכון יורם זיו בחור נהדר מגיע לו לקבל תפקיד הוא יכול לתרום וכו....הכל נכון אבל יש כאן באמת בעיה יש כאן ניגוד אינטרסים אך החברים בעיריה
    לא אמרו או לפחות שאלו בזמן שקיבלו את ההחלטה לכולם ידוע שליורם ובני משפחתו יש עסק והם מוכרים לעירייה אז מה לא ימשיכו לקנות ....הצחקת אותנו ימשיכו ועוד אך ימשיכו בעירייה עוד יריבו מי יקנה יותר זו מלכודת דבש לכולם ראו הוזהרתם

    השבמחק
    תשובות
    1. מזה קשור , לכל בעלי העסקים בטירת כרמל יש להם משפחה ואו מקורב כזה או אחר , לא קונים מהם , אין קשר בין הדברים ובמידה ויש שיורם זיו לא יתעסק בזה .

      מחק
  28. מקור אמין , יורם זיו סירב לקבל את התפקיד כעוזר למרות שמועצת העיר אישרה אותו לתפקיד , עדין אני בודק זאת מול גורמים המקורבים להנ״ל.

    השבמחק
  29. עורך נכבד

    תושבים יקרים ואהובים

    אם נכונה השמועה, שהעוזר "המושלם", הודח מתפקידו, עקב לחץ תקשורתי, זה אומר ניצחון ל"צדק חברתי", תאמת אני קצת מאוכזב שהעוזר "הודח", מפני שצדק חברתי רצה להעלות על "מוקד" את כל חברי המועצה שהצביעו בעד, משום שעץ הדעת לא פועל בנדמה לי ואו ולמיטב ידיעתי, עץ הדעת "לוקח" תיקים רק של 100% הצלחה, לא 99% רק 100%,כלומר חברי המועצה "ידעו" בוודאות שיש ניגוד עניינים והצביעו בעד! מבחינה משפטית זהו דבר חמור ביותר, ויש מצב שזה מגרד את תחום הפלילי,
    "צדק חברתי" ימתין להודעה רשמית על ביטול המינוי,
    ויעבור ל"איש" הבא שמונה על כורחו של התושב. צדק חברתי ועץ הדעת לא מוותרים, החגיגה הסתיימה כספו של הציבור אינו הפקר !!!

    טיפה ועוד טיפה הופכים לנהר,,,
    הצטרף גם אתה לצדק חברתי, יש לנו תמיכה מכוח החוק,
    וע"י המון גורמי חוק. לחלוקה צודקת של משאבי העירייה לכל התושבים,

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
  30. עץ חלול שלום , נראה לך שזיו יורם יסרב לקבל תפקיד מהשטויות שאתה כותב פה , יש לבחור קצת יותר רצון לפרנס את משפחתו בכבוד , מה שאתה לא עושה אלה יושב בדרום העיר בדירה מעורפלת וכותב שטויות , למה ליורם לקבל משכורת נמוכה מכל מנהלי המדורים והמחלקות ועוזרי הגננים , כשיורם תאמין לי יעבוד יותר קשה מרוב האנשים שמוזכרים בכתבות שלך , לצערי עם הידיעה נכונה הפסדנו בגדול בחור כישרוני

    השבמחק
  31. לעורך שלום

    "בחור כשרוני", "עם פוטנציאל",

    תושבים יקרים אלופיי ומיודעיי,

    אני לעיתים קורא על "נבחרים" למינהם בישוב כמו כשרוני, מתנדב. עם פוטנציאל,
    לצערי, זהו הלבל והרף, לנבחרי הציבור בישוב, כשרוני, מתנדב וכו', אתם מבינים רבותיי, "כשרוני"
    לפעמים זה מצחיק אותי בצחוק מתגלגל, לכן רבותיי ומכובדיי, "אנחנו" צדק חברתי, נעלה את הרף לנבחרי ציבור בישוב,
    ויש "מתנדבים" המסתובבים עם תיק שחור, שקיבלו כמעט 800000 ש"ח לא כולל משכורות מהחברה הכלכית,
    יש המכנים אותם "מתנדב" , ולא פחות חמור, יש המגינים עליהם,בדמות פנסיונרים מחיל האוויר, הלועגים על " דרום העיר" ובוודאי שאתה גם מכנה אותם "צ'חצ'חים", כאשר המתנדב ולא רק , "בנו" קריירה על גבם של תושבי "דרום העיר", ברוב חוצפתם "המתנדבים" מסתובבים לעת ערב בין מסעדות באזור, ואוספים שאריות מזון שנשארו וכביכול מעבירים לנזקקים, כדי שבבוא היום "יצביעו" עבורם, אני בז לך ולא רק ,בוחלים ממעשיך "מתנדב" אלאק, מה שחשוב לכם "מתנדבים", הוא להנציח את העוני, והבערות, אחרת מי "יצביע עבורכם? "צדק חברתי" יחזיר כבודם של תושבים המתקשים, יעלה קרנם, ויחזיר את חיוכם של תושב ילד קשיש, תושבים אלו אינם "מסכנים", מאחורי כל "מסכן" מסתתרת נשמה ,כבוד,ואדם, כן גם הם רוצים, אבל הגורל ואתם הנבחרים גרמתם להם להיות "דרום העיר", גם הם רוצים ארוחה חמה שבושלה במיוחד להם ולילדהם, ולא שאריות מהקוסמוס, כן גם לימודים לכל ילד כדי לא להיות "מתנדב" ואו כ"שרוני" בעתיד,
    לעניינו, לא מספיק להיות כשרוני עם פוטנצ', נבחר חייב להיות עם עבר מוכח בתחומו, אנחנו הציבור לא רוצים ש"יתגלחו" על חשבוננו, לכול הכשרוניים, עזבו את התושבים התמימים והנפלאים תנו להם "שקט"
    אני מיחל לאישים כשרוניים כמו, ניר ברקת רה"ע ירושלים, כמו חולדאי, רוביק דנילוביץ ב"ש וכו', לכול הכשרוניים והמתנדבים, טירת כרמל לפני 30 שנה, מה השתנה ? כולכם רק רוצים משכורות ושתהיה לכם "פנסיה" זהו, תושבי העיר מעניינים אתכם כקליפת השום ואו כמו קליפה של כמה מהנבחרים במקום,

    הצטרף גם אתה לצדק חברתי טירת כרמל

    לתושבי "דרום העיר" עץ הדעת איתכם בכול מצב,
    אני לא רוצה ולא מעוניין שתצביעו עבורי!! קומו עמדו על זכויותכם !! מגיע לכם זה שלכם !!

    השבמחק
  32. לעורך הנכבד

    תושבים וקוראים נכבדים אין מענישים אלא אם מזהירין!!

    עדיין אני ממתין להחלטת היועצים המשפטיים של משרד הפנים לגבי מועמדותו של העוזר, מלשון עוזרת, כמו מטפלת, מטפל, בשפה האקדמית זה כמו עוזר פיליפני, ואגב עוזר פיליפני, יקר מעוזר תאילנדי, רגע, אם לוקחים עוזר תאילנדי, ומצרפים אותו לעוזר פיליפני, הרווחנו שני עוזרים זרים, אז מה יותר זול ? שני זרים ואו ישראלי חסר בושה ? תאמת סוגיה שצריך ליתן עליה את הדעת,
    רגע העוזרים הזרים יש להם הרשאת תעסוקה ? נכון, לא!
    אבל גם לעוזר הישראלי אין הרשאת תעסקה, התושבים לא מרשים ואינם פרייארים של אף אחד, לכן אני ממתין לתשובת יועצי משרד הפנים לגבי אשרת עבודה לעוזר הישראלי, אם יקבל "אשרת עבודה" הוא יקבל ויזה, מהתנועה לאיכות השלטון, ומברק ממבקר המדינה, הרבה עודי"ם "מתים" לשלוח לעוזר הישראלי מכתבי נו, נו, נו, נו,
    אנחנו התרענו את שלנו עשינו, בלי תלונות בהמשך,,,,
    כספי התושבים אינו הפקר יותר.

    נ.ב. העיתונאי מרדכי גילת "מישראל היום" מוסר ד"ש חמה לאריה טל...הצטרף אליו לד"ש רואה החשבון ירון ספורטה....זו השמועה.

    אל תגידו יום יבוא, הביאו את היום,
    הצטרף גם את לתנועת "צדק חברתי" טירת כרמל

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?