בטירת כרמל כל יום הוא חג פורים וכל אחד זוכה...הפעם זכה יורם זיו בפיס המקומי...

יורם זיו. המינוי הנוכחי פוגע בתדמית הנקייה והצחה שהייתה מיוחסת לו עד היום.

מועצת העיר טירת כרמל אישרה את מינויו של יורם זיו, מי שהיה עוזרו ויד ימינו של ראש העיר לשעבר אריה פרג'ון, לעוזרם האישי של שלושת הסגנים של ראש העיר אריה טל. המינוי המפתיע שהכה רבים מהברנז'ה הפוליטית המקומית בתדהמה, היווה פינאלה עגום ליום מאכזב במיוחד עבור ראש העיר לשעבר אריה פרג'ון, שהתבשר היום כי בית המשפט לעניינים מנהליים דחה את כל העתירות שלו כנגד החלטות מועצת העיר מיום ה-01.09.11 וחייב אותו לשלם הוצאות משפט בסכום של עשרים אלף שקל שיחולקו בין עיריית טירת כרמל וחברת שר-אל. יורם זיו: "אני אשמח לתרום מניסיוני לרווחת התושבים בטירת כרמל". אריה פרג'ון העדיף לעת הזאת שלא להגיב על הידיעה. מאת:אלי אבוחצרה

דבר העורך: מינויו של יורם זיו לעוזרם האישי של שלושת הסגנים של ראש העיר אריה טל, הוא עוד חוליה בשרשרת תשלומי האתנן הפוליטי שאריה טל משלם על שרידותו בכיסא ראש העיר של טירת כרמל. שיהיה ברור, אין לי אפילו פרומיל של טענה כלפי יורם זיו או חוסר אמון ביכולת שלו לבצע את התפקיד החשוב. נהפוך-הוא, יורם זיו הוא אחד האנשים היותר מוכשרים של העיר טירת כרמל וכל תפקיד שיוצע לו יהיה קטן עליו בכמה מידות. אבל, ויש אבל גדול...אני לא מצליח להבין למה צריך למנות בעלות של שכר בכירים עוזר אישי לסגנים חסרי סמכויות ופועל יוצא מזה גם חסרי עבודה בעצמם. סגני ראש העיר של טירת כרמל, הם היחידים במדינת ישראל שמגיעים בכל יום לעבודה ומוצאים שלחן נקי ממשימות. לא תמצאו אצלם יומן פגישות מסודר כיאה לנושאי משרות בכירות מהסוג שאליהן הם נבחרו ומונו. לא תראו אותם מנהלים ישיבות עבודה עם בכירי המחלקות שעליהם הם אחראים מיניסטריאלית. לא תראו אותם (למעט הממלא מקום איציק ואנונו) מבצעים שליחויות במסדרונות הכנסת עבור תושבי טירת כרמל. בקיצור...מגיעים בתשע בבוקר למשרד והולכים הביתה באחת לאכול צהריים. חשוב להדגיש שהסגנים, כל אחד לחוד וכולם ביחד, אינם אשמים במצב העגום הזה. האשם הבלעדי בביזיון הזה הוא ראש העיר אריה טל, שמעדיף לשמור קרוב ללבו ותחת כנפיו את כל הסמכויות הבלעדיות וכך בעצם לקצץ את כנפיהם של שותפיו הפוליטיים פן חלילה הם ימריאו מעליו בשמי הפוליטיקה הטיראית.

תגובות

  1. עורך יקר!
    מהכתבה שלך אני מבין שהשופט בבית המשפט "לא אכל את הסיפורים" של פרג'ון והוא הטיל עליו לפצות את העירייה ואת חברת שר-אל אני לא יודע בדיוק כיצד הם נקראים.
    כנראה הוא לא למד מהפעם הקודמת שבה השופט רון שפירא רמז שאינו דובר אמת כאשר הסתיר נתונים וקבע שעליו לפנות את כיסא ראש העיר.
    וברוח הימים משנכנס אדר מרבים בשמחה אז חג פורים שמח לכל תושבי עירי וגם לך עורך יקר וגם למגיב המתקרא עץ הדעת שגם הוא מספר סיפורים דומים לאלה של פרג'ון.
    אחד שיודע

    השבמחק
  2. מועצת העיר טירת כרמל אישרה את מינויו של יורם זיו לעוזרם האישי של שלושת הסגנים של ראש העיר אריה טל. עץ הדעת בוודאי יתקוף את המינוי הבזוי הזה ובצדק.אבל מי המציא את המינוי הנ"ל....אריה פרגון.בבחירות לפני 8 שנים כדי להיבחר פיתה פרגון את יורם זיו שהיה בליכוד כדי שיערוק לצדו ובתמורה המציא את את התפקיד עוזר לראש העיר.זה לא שחיתות !!! אבל זה פרגון אז מותר לו..... וזה רק מעשה אחד מכל מעשה השחיתות של אריה פרגון.בהמשך אני יביא עוד כמה ממעשי השחיתות של אריה פרגון בזמן כהונתו כראש עיר...עץ הדעת לא תוקף את פרגון למה הוא לא בתפקיד...אלשיך כן בתפקיד ?ילנה כן בתפקיד ? שחר כן בתפקיד? למה איפה ואיפה....ומי הצביע בעד המינוי מר יחבס. מר מריומה. מר גרינברג .מר עמרן, הגב' ילנה, הגב' אלשיך, שאתה מחזיק מהם אנשים ישרים .ואני מצטט אותך מתובה קודמת שלך " מר יחבס. מר מריומה. מר גרינברג .מר עמרן, הגב' ילנה, הגב' אלשיך, אל תתנו יד לגזל הזה להמשך, זהו גזל של ממש מקופה ציבורית,"

    השבמחק
  3. לעורך הנכבד

    היות ועיריית טירת כרמל הפכה לסניף של לשכת עבודה,
    אני ממליץ לגאוני מועצת העיר המהוללים, כולל למובטל החדש יורם זיו להצטרף לנאס"א,
    חבר מועצה נכבד יש לך תואר במתמטיקה, במדעים או בהנדסה ומאחוריך שלוש שנות טיסה, זו ההזדמנות שלך! נאס"א מחפשת אותך
    סוכנות החלל האמריקאית פתחה את המיונים לתפקיד הנכסף לכלל אזרחי טירת כרמל, אך רק יחידי סגולה יזכו לטוס למשימה הבאה ברחבי החלל
    נאס"א, סוכנות החלל של ארצות הברית, פרסמה לפני מספר ימים הודעה רשמית המיועדת לכלל האזרחים בטירת כרמל ובפרט לחברי מועצ העיר שעומדים בדרישות שהוצבו, להגיש את מועמדותם בהקדם. המתאימים ביותר יזכו להתמיין, ורק 8-12 מהם יזכו לאייש את התפקיד הנכסף. מנאס"א נמסר כי תהליך ההכשרה צפוי להסתיים במהלך שנת 2013, "בשביל מדענים, מהנדסים ובעלי תארים מתקדמים בתחומי המדעים, אשר תמיד חלמו לטוס לחלל, זו הזדמנות מדהימה להצטרף
    כמו כן, הפנייה לציבור נובעת ממסקנות דוח שפרסמה המועצה הלאומית למחקר בארצות הברית, מהן עלה, בין היתר,
    כי יש לטפח דור חדש ואיכותי של אנשי חלל, זאת לאור הפרישה הצפויה של רבים מהאסטרונאוטים הפעילים כיום.
    עכשיו גם חבר מועצה טירת כרמל יכול

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
  4. לאנונימי שמסלף ומשקר כדרכו בקודש!
    המינוי הזה של יורם זיו - הוא מינוי פוליטי שבא לשמור על ההסכם הפוליטי בבחירות לסניף הליכוד שיהיו בעוד חודשיים שלושה!!
    מי שהצביע בעד המינוי התמוה הזה הוא גם איציק וענונו
    גם דוד שחר גם מוריס בנימין למעשה כולם !!!!
    ולהגיד לך אנונימי סלפן שאלי לא צודק??
    לך תעשה סיבוב בעיריה תראב ותבדוק:
    מתי מגיעים הסגנים כולל וענונו?
    מתי הולכים הסגנים ?
    כמה הפסקות הם עושים?
    מתי אם בכלל המחשב שלהם עובד או פתוח או אם הם בכלל יודעים להשתמש בו?
    מה עושים כל היום חוץ מלהסתכל על הקירות ולנקות אבק!
    ועל זה משלמים להם מכספי ציבור כ 28000 ש"ח לחודש!!

    ואם זה לא מספיק אזי עכשיו יש להם עוזר שלוקח עוד כ 20000 ש"ח לחודש והוא יהיה אחראי על ?????
    על מה? על מי?? עבור מי?? מי צריך בכלל??

    אבל אריה טל ממשיך לגזול את הקופה הציבורית !
    אחרי שהאכיל את משפחת אלואשוילי הוא עובר לקינוחים
    ולממתקים!!

    אוי לנו ואבוי לנו לראש עיר כזה לסגנים כאלה ולעוד עוזר כזה!!

    אזרחים יקרים ואיכפתיים -קומו ותשמיעו את קוליכם!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מגיב נחמד (השמיעו קולכם)

      אני בטוח שאכפת לך מהישוב, והנעשה "במסדרונות" ובחדרי חדרים חשוכים, ואוליי אתה מגיב חדש כאן, אז עיצה, א. אל תכעס, זה בעצם כמו ויאגרה לראיס (ידוע שהוא אימפוטנט מחשבתית)וכך יעלוז ליבו ותעלוזנה בנות פלישתים.2. חבר יקר ! הצטרף גם אתה אלינו למהפכה החברתית בשם "צדק חברתי טירת כרמל",פרטים נוספים אל העורך ומשם אליי בצורה אנונימית ודיסקרטית, יש מצטרפים בקצב עולה.
      ג. המשך לכתוב כאן, החשוב בצורה תרבותית, אנחנו עם מצפון ומצפן,תזכור זאת.
      יש שחושבים, שהבלוג הזה הוא "רק" לקוראים בודדים, אז ככה חבר יקר, לפי נתונים אובייקטיבים שקיבלתי גם מהעורך, (חשוב לומר איני מכיר את העורך רק דרך אימל חסוי שלי), בצורה מודפסת העתק הדבק מקורי, כ-4000 קוראים וצופים מידי חודש !! כן כן גם אני הייתי מסופק, אך לאחר בדיקה הסתבר שנכון הדבר, ולהפתעתי הרבה יש לומר יש גם צופים מארצות הברית, לפי ניתוח הצפיה בבלוג, מדהים, כך חבר יקר "קולך" לא לריק,

      שלך באופן מיוחד עץ הדעת

      מחק
  5. טירה היא עיר של שודדים וגנבים ולא יעזור לכם כלום

    השבמחק
  6. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הסגנים של אריה טל צריכים עוזר שיעזור להם להרוג את הזבובים שמפריעים להם לישון בעירייה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה עיר של מטומטמים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח את כל העירייה הזאת צריך לאשפז במחלקה הסגורה של הבית חולים בטירה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  7. לעורך הנכבד מעם

    תושבים יקרים ונכבדים אתם הכוח שלנו אל תוותרו "צדק חברתי".

    יש קוראים החושבים שאני בעד ואו צד של מישהו מהפוליטיקאים המקומיים, לא כותב על הא ועל דא, ולא על ה"קודם" ולא על ההווה, אני אדון לעצמי, לי לא אומרים מה לכתוב, לחשוב, וכד', למען הסר ספק אינני לצד כלשהו, אלא רק לטובת הישוב נטו בלי אינטרס כל שהוא, נטול אגו ונטול דברים חומריים לדידי זה הבל הבלים , עד שזה מגיע לפגיעה בחלשים, רבותיי אני כאן ,ואולי הפוליטיקאים המקומיים הורגלו להשקפה מסוימת כלפי התושב בטירת כרמל והזלזול בחשיבה שלו, ואולי "הם חושבים" שהם מורמים מעם, וכולם טיפשים, ויש כאלה ש"קופצים" על השלל כאילו כספו של התושב הוא הפקר, ואולי ואולי, שוב יש כאלה "שחושבים" נו, עוד אחד שמבלבל מוח, אז ככה, אומר לכל ה"פוליטיקאים" המקומיים כולל ככככולם, כאן זה הסתיים לכם, אני זן אחר, חושב 5 צעדים לפניכם, למשל אני יודע מה חושב כעת ראש העיר, וסגן ראש העיר לשעבר, ומה חושב "היועץ" של ראש העיר, מה אמרו אחד לשני, כמעט הכל.
    קוראים נכבדים, גם למסופקים שבניכם, אני אכתוב על כולם בלי יוצא מהכלל, רק סבלנות ,אל תחפזו, אנחנו ביחד תושבים יקרים ניתן "להם" להקיא את כל כספינו שנלקחו בלי רשותנו, סבלנות!!
    יש לי דרך, תוכנית, אסטרטגיה, וטקטיקה, הכול סדור ומתוכנן היטב עד לפרט האחרון, תבדקו אותי במהלך החודשים הקרובים. החשוב הוא שאינני רוצה מאומה לעצמי , טוב לי מה שיש לי, ולא מקנא על מה שאין לי, לי "לעומתם" , יש כוח עצום בלתי ניתן לכימות (מלשון כמות) והוא הידע !! שניתן לי ברוך השם אלוהי ישראל תודה לך בורא עולם.

    תושבים ביחד נשנה חשיבה וביחד לצדק החברתי טירת כרמל

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
    תשובות
    1. לעץ הדעת
      אתה מחזיק מעצמך אחד שהמציא את הגלגל.כל דבר אתה יודע !!.לכל דבר יש לך תשובה!!.אתה ממליץ !!כל מי שמגיב לך אתה עונה בצורה מלגלגת.כמה שטיות אתה יכול לכתוב.לדברך כ-4000 קוראים וצופים מידי חודש !!לפי הנתון הזה אתה יכול להבחר לראשות העיר בקלי קלות.אבל דבר אחד אתה לא מבין שרק אני כנראה עונה על כל תגובה שלך לא משנה באיזה נושא ואתה חושב שיש פה איזה דיון רציני.נראה לי לפי התגובות שלך ושלי שרק שנינו מגיבים מתוך 8 תגובות לכתבה הזאת לך עץ הדעת 3 לי 3 ו2 תגובות לא שייכות....במקום לדבר שטויות ולתקוף את כל מי שזז אולי תפרסם את משנתך הסדורה.שכולם ידעו את הפתרונות שרק אתה יודע אותם כדי שטירת כרמל תוכל לצעוד קדימה בנושא חינוך ותרבות,פיתוח העיר ותשתיות וכו'.והדבר החשוב ביותר אם אתה כזה תותח תחשוף את עצמך ואל תתחבא מאחורי הכינוי עץ הדעת כי הפכת לבדיחה לכן אני עונה לך על כל תגובה שלך.פשוט משעמם לי וככה אני מעביר את הזמן.הנני פנסיונר שהתחיל לעבוד מיד אחרי השחרור ובגיל 67 יצא לפנסיה .!!!

      מחק
  8. למגיב הטורדן

    ראה, אני מבין מי אתה, אתה האיש המכונה הזיקית, הואיל שאיני נוהג לקריאות גנאי, אז החלטתי, שמהיום אקרה לך , "בעל הגבה", וזאת משום, כשרואים אותך משוחח על ועם כל דבר גם על ג'ולים,אתה מרים את גבתך בארשת רצינית שכזו, אך היות וצריך הסבר נוסף לכינוי הנ"ל,אז כך "בעל", זהוא בעל זבוב אלוהי עקרון,להסבר נוסף תפתח תנ"ך, זבוב? אתה כמו זבוב טורדן ומטרידן, גבה ? הנך כגיבנת על הישוב והתושבים,
    זאת ועוד היות ואתה גם כאן לא מקורי ומצטט ומעתיק את כתיבתי ומנסה לרכב על כתיבתי, ולקבל "במה" ממני, מהיום אתה באיגנור ממני, (תפתח מילון אנגלי עיברי), זאת עד לתגובות רציניות בלבד! ותאמת תתחיל לדאוג, כי אתה ולא רק, תחזירו את כל הכסף שנילקח מהתושבים ללא רשותם "בתפקידכם" השונים, "יש חוק ויש דיין", בגין אמר פעם,"יש שופטים בירושלים", אנו לא נימצאים בחלל ריק.

    עץ הדעת

    השבמחק
  9. עורך יקר

    יורם זיו כמשל ולשנינה
    מה שקורה במועצת העיר זהו רק סימפטום למחלה.

    במאמרך הנך כותב על יורם זיו "תדמית נקיה וצחה" , ואני רוצה לומר לך שאתה צודק רק בכתיבה, אך לא במחשבה כלומר,
    אם אומרים למשהו שיש לו ארבע רגליים , זנב, ושפם, ומיילל , זהו חתול , נכון. אך אם אומר לך שיש חיה על פניו למראית עין, שקטה. ארבע רגליים, דומה לכלב, ונמצאת בסוואנה באפריקה, מי זו? נכון הצבוע, ובכן אלו הן תכונותיו של יורם זיו ככה אני חושב,
    לעניות דעתי זהו האיש באמת, ככה הוא , זו אישיותו, לא בכדי רשמת "תדמית", אדם זה חי בתדמית "של" ולדעתי אדם ריק. ואסביר מדוע,
    א. לפי מיטב זכרוני, פטרונו היה אריה פרג'ון, עם אידאולוגיה שונה לחלוטין מהנוכחית מה קרה פתאום?
    ב. אילו היה בו דעת, היה הולך על תפקיד כזה? להיות מדריך מלווה תומך ל-3 סגנים , מה הם לא מסוגלים להכין קפה לבד? או לא יודעים איך לשבת על כיסא, או לאכול לבד, לא כותב על תפעול מחשב זה בוודאי יש לי ספקות, הרי הסגנים בעצמם לא עושים כמעט כלום , רוב הזמן "מתים" משעמום, ועדיין חלק מהם "מקבל" למעלה מ-1200 ₪ ליום !
    ג. אילו הייתה בו דעת, ורצה להתקדם, ככה מתקדמים? מי שאוכל שאריות של אחרים..... תמיד ישאר.....ותמיד יזכר כעוזר של העוזרים.
    ד. עורך יקר, אני חושב שאין בו דעת , משום שהוא טעה, בכדי לפנות ללשכת עבודה היה עליו לפנות ימינה, אך למזלו, פנה שמאלה ככה סתם לעת ערב, ופתאום מונה לעוזר של הסגנים, במחשבה שנייה,אולי, אריאלה ממפעל הפיס התקשרה אליו.
    ה. נוכחתי לדעת בנוסף לכל זה, שהוא פעל כמו אדם חסר לב ומצפון, כספים שהיו מיועדים לטיפול בילדים, ואו כל יעוד סוציאלי אחר, יחסר עכשיו, משום שלדעתי ימסרו לאיש הזה.
    ו. עורך יקר, אילו היה מובטל, אני מחבק אותו ,ותומך בו, אבל ידוע שמשפחתו מעסיקה עובדים רבים, בוודאי שהיו מוצאים לו עבודה למטה לחמו, העירייה אינה הכתובת, אלו הן כספי ציבור, ואינו הפקר.
    אדון זיו אם אתה חושב שאתה משהו ומישהו, תוכיח זאת לא על גבינו וכספנו אנחנו הציבור לא נותנים מנדט למחטפים כאלה , אלו הם כספי ציבור,
    "שאגת... " אמרת? ישיבה אמרת? אלוקי ישראל אמרת? בית מדרש לאברכים אמרת? רבנים אמרת? בית כנסת אמרת? הכל בלוף, אדון זיו אין ולא יהיה לך אלוהים, אלוהיך אלוהי הממון והשררה, אתה כמו רבים אחרים בישוב, הפנקס פתוח והיד רושמת.


    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכן עץ החיים כנראה עבר עליך משהו נוראי

      מחק
  10. כמה אהבה יש בעיר טירת כרמל , סוף סוף מינוי מוצלח לראש העיר , יורם זיו תושב העיר בעל יכולות ניהוליות טובות מאוד , איש עשיה ומנהל פרוייקטים גם בתקופתו של פרג׳ון, לדעתי קצת פרגון לא יזיק לכם מגיבים יקרים , כולם רוצים להחליף את הפקידים הבכירים וכשממנים תושב העיר אתם לא נותנים לא 100 ימי חסד , הבחור מוכשר מאוד וכל הכותבים יאכלו את הכובע בעוד כמה חודשים 

    השבמחק
    תשובות
    1. למגיב (כמה אהבה)

      ימי חסד? על מה ולמה? הבחור מוכשר? הייתה לו חברה לשיווק דלתות מה איתה? יוכלו כובע? יש אנשים שרוצים רק לאכול לחם ומים, ובשבת ארוחה חמה זה כל רצונם ואין להם, כי גם אדון זיו "שותף" עכשיו לחגיגה. אתה מבין את זה!?
      השבע לעולם לא יבין את הרעב ! יש אנשים רעבים בטירת כרמל מובן לך, ויש ילדים שחסרים להם חוגים, ויש יתומים ואלמנות, וחד הוריות, ועכשיו יחסר עוד מקופת השרצים בעירייה.
      קל דעת שכמוך שילך ללשכת עבודה!!!

      שלכם עץ הדעת

      מחק
    2. עץ יבש כנראה אתה צריך ואו הולך ללשכת עבודה , לגבי ילדים יתומים ורעבים , תעשה פרומיל ממה שיורם זיו ועוזר לאנשים וילדים , ולא רק לך למנהלי בתי הספר בעיר ותשאל אותם לגבי האיש והנכונות שלו לעזור , יורם עושה ועץ מדבר ......
      עץ הריח 

      מחק
  11. יורם זיו ואיציק ונונו = ראש העיר הבא !!! תרשמו לעצמכם

    השבמחק
  12. די לאותם נבחרי ציבור רוצים הנהגה חדשה - איציק ונונו ויורם זיו זה הזמן שלכם ללכד רשימה חדשה

    השבמחק
  13. למגיב המתקרא עץ הדעת!

    לפי כמות התגובות שלך, אתה עובד במשרה מלאה. מה עוד שאתה מנסה להשתמש בביטויים ופתגמים מספרי הקודש. אין ספק שאתה טוקבקיסט חצר מחצרו של פרג'ון. אני ממליץ לך גם להגיב בבלוג שפתח הבן של פרג'ון "אייל הטיראי" עאלק. אני מקווה שלפחות אתה מתוגמל מצידו של פרג'ון אחרת עמלך לשווא.
    בכל מקרה אתה מוזמן לעיין בפסק הדין שניתן בשבוע שבו קבע השופט כי פרג'ון מספר סיפורים שאין כל קשר בינם לבין המציאות. די דומה לסיפורים שלך. דבר אחד בטוח שניכם חיים בלה לה לנד.
    חוץ מזה בסופו של דבר עץ הדעת הוא אכן סוג של עץ
    אחד שמבין

    השבמחק
  14. אלי שלום , לידיעתך אריה פרגון ניסה להיות ראש עיר במשך הרבה מאוד זמן והתחבר להרבה מאוד אנשים ומה יצא , כשיורם זיו ואנשיו הצטרפו לפרגון סוף סוף פרגון הגיע לכסא הנכסף ראש עיר , בפעם האחרונה הפסיד פרגון רק בגללו ובגלל מספר 2 הנצחי שלו , יורם זיו הצטרף אליו בהסכמה לא בחוזה לכל החיים ובטח יורם לא מפדלניק וישאר ליכודניק . לגביך עץ החיים אתה מוזמן להתקשר ליורם ועם יש בעיה אני יזום פגישה ותשמע ממנו מה עבר בתקופתו של פרגון ואולי תלמד שאחרון האנשים שצריכים פרנסה הוא יורם , שלא כמו חלק מאנשיו של פרגון הבחור מוכשר איש עבודה שיכול לעבוד בעסקים פרטים ולהרוויח קצת יותר . תפסיק ללך כי אתה ללכלוך גדול שמסתתר אחרי האתר ,לגבי בית כנסת הכולל וכד׳ יש אלוהים בשמים ומי שמדבר ופוגע יפגע בסוף . יורם עוזר לאנשים מה שאתה לא עושה ורק יושב ורושם דברים מלוכלכים , ומי אתה שתעביר ביקורת על המשכורת שיורם יקבל איפה היית בתקופתו של פרגון שיורם קיבל משכורת ורוני אליהו קיבל משכורת כסגן ואבא שלו קיבל משכורת במועצה הדתית והדובר שלו יובל פלג והמבקר שהוא הביא ועוד אז איפה היית עץ יבש .
    אחד שיודע הרבה חברים אז די לליכלוך

    השבמחק
    תשובות
    1. למגיב (אלי שלום)

      מגיב באמת יקר,להצלחה פנים רבות, ולכשלון יש אבא אחד.. וזה לא משנה לגבי אישיותו של אדם כל שהוא, כשמחליפים פטרונים לפי המצב "בשוק",כשהשוק עולה אז קונים, וכשיורד "מוכרים", זוהי לא חשיבה נכונה,ובוודאי שלא אסטרטגית, אוליי טקטית, וזוהי טעות, אם לטענתך, הוא מוכשר אדרבא שיוכיח זאת ע"י מהלכים מבריקים, ובכספו שלו,
      קח עיצה ששווה הון רב, "מניה" קונים רק בשוק יורד ! למדתי זאת מוורן באפט.
      מגיב יקר אתה מטריח כותב שורות אלו, משום ששוב מישהו שולח אותי לשאול, יש כאן במה, שיכתוב כל מה עבר בתקופת פרג'ון, ואו את עשייתו של זיו, מוכשר ?? אז מה לו בכספי ציבור? יש עסקים פרטיים שילך לשם, מתנדב, עוזר לאנשים, א. זוהי חובתו המוסרית ב. הוא מצפה לקבל פרס על עזרה לאנשים?, שוב איני מתנצל על כתיבתי, רק אומר שיורם זיו פגע בי, מדוע אני ולא רק צריכים לממן את פרנסתו? יש לו עסקים אמרתם? ואגב ראיתיו עובד עם עיריית טירת כרמל ומתנהל עם מנהל מחלקה, האם לפני "בחירתו" לעוזר הייתה לו התקשרות עיסקית כל שהיא עם עיריית טירת כרמל ? מצפה לתשובה !!
      מגיב יקר, אם למר זיו יש "חומר" ואו מה עבר בתקופת פרג'ון הוא מוזמן לכתוב כאן, לדעתי במה מספיק מכובדת, ואם יש לו משהו חסוי. דרך העורך לאימל החסוי ודיסקרטי שלי, רק בקשה קטנה, היות ואתה אדם אינטלגנט ולא רק לך, בדרך כלל כשאני מעביר ביקורת על פוליטיקאי כל שהוא מיד הכעס מתנקז לפרג'ון, אוליי סוף סוף שמישהו יכתוב משהו מבוסס על פרג'ון, פחדנים אמרתם?
      מגיב יקר, אינני מסתתר, אני אדם פרטי, יש חוק המגן על פרטיותי, ופועל על פיו, כשאהיה נבחר ציבור זה אחרת, וזו לא משאת חיי.

      שלך עץ הדעת

      מחק
  15. לעורך שלום , בדקתי ומצאתי שיורם זיו הולך להרוויח 7000 ש״ ח נטו ? למה יורם צריך את זה ? ומה המשכורת של ציון סודרי שמינה פרגון ? ומשכורתם של רבים במועצה הדתית בתקופתו של פרגון ?
    יורם תתרחק מהעיר ומהאנשים הקטנים האלו כגון העץ היבש השליח שללללל.
    מהיום אני העץ עם ריח של עוד ושלא יבדו עליכם אותם אנשים שלא. קיבלו גוב מפרגון ועברו לטל וחוזרים לפרגון .
    שלכם עץ ריח

    השבמחק
  16. לעורך ולתושבים המגיבים שלום

    אני לא ארשום מה אני חושב על כמה מהמגיבים כאן, זה רק מפאת כבודכם כבודנו כעיר ואם בישראל, משום שיש צופים וקוראים גם באמריקה הרחוקה בדוק!, ובכן אני לא מתכוון לענות בבודדת, אענה בצרור, מי שעוקב אחר כתבותיי ודאי ישים לב, להשקפותיי הסוציאליות, והסולידאריות עם החלש בחברה, לכן אני כאן, אינני רוצה תפקיד כל שהוא, לא כסף ולא שררה, מספיק לי דיי והותר, ומה שאני חושב על עצמי, אני שוב חוזר, אני חושב 5 צעדים לפניכם , ויש לי תגובות מוכנות, שהכנתי מבעוד מועד, אני רק לוחץ אינטר, והמלחמה שלי לא איתכם תושבים יקרים, מלחמתי למען החלש בחברה, לרעב, לנכה, ולקשיי יום, כשאני רואה את הביזה בכספי ציבור זה מאוד חורה לי כמצפוני סט, אתם הרי רואים מה שקורה בעיר, אז מה ההתחסדות? ולתומכי זיו, אין לכם בושה, אם חסרה לו פרנסה מילא, אז מה הצעד הנבזי הזה, פשוט מה, אני מצייר את זה כלהק שקנאים העטים על דגי הבריכות בשדות ים, מה הוא חושב לעצמו מה? הנה קופה ציבורית ויאללה עליהום? תתבייש לך יורם זיו! 7000 ₪ זה גם הרבה יש נכים שמקבלים 1700 ₪ לחודש זה כבר 3 חודשיות של נכה ואו 100 שעות תגבור לילד במתמטיקה תתבייש ! דת אמרתם , אלוהים יש לכם שאגת ? "הנציג" שלכם יביא אתכם אל פי התהום, דתכם אינה דתנו, אלוהכם אינו אלהינו, מסתבר שאלוהי השררה אלוהכם, כנציגכם יורם זיו, הנביא ישעיהו אמר "הסירו רוע מעללכם" כוונתו הייתה בדיוק לזה.

    נ.ב. אני לא מתכוון להתייחס לתגובות חלולות.

    שלכם באהבה עץ הדעת

    השבמחק
  17. לעץ הדעת
    עד לתגובה הזאת עוד החזקתי ממך. אבל אחרי תגובה כזאת אתה באמת עץ אבל חלול.אני מדגיש בתגובתי שאני מצטט אותך אתה קובע שאני לא מקורי ומצטט מעתיק את כתיבתך ומנסה לרכב על כתיבתך, עוד ציטוט שלך" תתחיל לדאוג, כי אתה ולא רק, תחזירו את כל הכסף שנילקח מהתושבים ללא רשותם "בתפקידכם" השונים, ....ממה להתחיל לדאוג ועל איזה כסף אתה מדבר ואיזה תפקיד בדיוק !!! עץ חלול אני פנסיונר של חברה פרטית אז איך בדיוק זה שייך.אם יש לך יושר ואומץ תזדהה כדי שאני יוכל לתבוע אותך על הוצאת דיבה ממני בעל הגבה

    השבמחק
  18. עץ יבש ורקוב , אלוהים יש אחד , אני מציע לך לבדוק את השושלת שלך אולי אתה לא שייך לדת שלנו , לגבי החברים באמריקה הם בדיוק כמנו ואתה יכול לרשום הכל כנראה אתה מפחד עץ יבש שתתגלה בעוד זמן מה ותתביש בכל מה שרשמת עד היום , אני מציע לך עזרה טיפול חינם ע״י פסיכולוג שיבדוק את שורש הבעיה אצלך . רק פרגון יכול לעשות לך שטיפת מוח שכזאת , אתה צריך טיפול שוב עץ יבש .

    השבמחק
  19. אנונימי אומר :"חג שמח "
    היום פורים ועליו נרמ " ונהפוך הוא "
    אולי לשם שינוי יהיו כתבות טובות ,מפרגנות ברוח "אהבת חינם " ולא אותה שנאת חינם.
    למה כל הזמן ללכלך וללכלך ???
    חג שמח

    השבמחק
  20. עורך יקר

    "ועשו לי משכן ושכנתי בתוכם" פרשת תרומה, , בית הכנסת זהו מקדש מעט,

    לאחר שחָרַב בית המקדש השני ובוטלו הקרבת הקורבנות והעליות לרגל, הפכו בתי הכנסת למקום הפולחן המרכזי של היהודים ולתחליף מצומצם לבית המקדש. בית הכנסת כּוּנה בפי חז"ל בכינוי "מִקְדָּש מְעַט", כלומר, מקום הממלא חלקית את תפקידו של בית המקדש. חז"ל שאבו את הביטוי מדבריו של הנביא יחזקאל: "לָכֵן אֱמֹר כֹּה אָמַר אֲדֹנָי ה' כִּי הִרְחַקְתִּים בַּגּוֹיִם וְכִי הֲפִיצוֹתִים בָּאֲרָצוֹת וָאֱהִי לָהֶם לְמִקְדָּשׁ מְעַט בָּאֲרָצוֹת אֲשֶׁר בָּאוּ שָׁם"
    מצות לא-תעשה "שלא לאבד בית המקדש או בתי כנסיות ובתי מדרשות" (ספר המצוות לרמב"ם, לא תעשה ס"ה). איסור הריסת בית הכנסת פורש בגמ' במסכת מגילה דף כו ובבבא בתרא בדף ג. בגמ' הללו כתוב שאסור לנתוץ ולהרוס בית כנסת ואפילו חלק ממנו. מקור האיסור נובע מן ההלכה המובאת בספרי כלפי הנותץ אבן מן ההיכל, מן המזבח או מן העזרה שעובר בלא תעשה שנאמר "לא תעשון כן לה' אלוהיכם". מאחר שבית כנסת נקרא גם 'מקדש מעט' הרי דינו לעניין איסור נתיצה, שווה למקומות המוזכרים לעיל. לסיכום:
    א] אסור בשום פנים להרוס בית כנסת גם אם יש עליו צו הריסה מן השלטונות.
    ב] אם מטרת פעולת ההריסה היא בנייתו של הבית במקום אחר, מרווח וחדש יותר, התירו הפוסקים האחרונים להרוס את הבית הראשון ובלבד שיש למתפללים מקום אחר ומרווח, בו יוכלו בינתיים להתפלל.
    ומדוע אני כותב דברים חשובים אלו:? ובכן בכל יום שאני נזכר, וכמעט כל יום שרואה את חורבות בית הכנסת בשכ' רמב"ם שנהרס ע"י השלטונות בישראל בטירת כרמל, ליבי נצבט ועיני נרטבת בלחלוחית של דמע, ושואל האם אני חולם, בוהה, או שזה סתם חלום בלהה, אבל החלום אינו חלום, ריבון עולם, זה כאן בישראל ,בטירת כרמל, ושואל מה לא עשיתי כדי למנוע את ניצוץ בית הכנסת? אך יש לי אליבי, וספק אם יתקבל בדין של מעלה, אך כאן בדין של מטה, מקווה שיתקבל, פשוט לא ידעתי על הריסת בית הכנסת, אלא רק אחר מעשה, ידיעה בעיתון, ואולי עצמתי עיניי, אבל לא,
    בבית דין של מעלה, אין משחקים הכל בוידאו, והכל יבואו למשפט לפניו ברעדה, ויישאלו שאלה, את כל מי שראה ושמע וידע,ולא מנע, מה עשית כדי למנוע את ניתוץ בית מקדשי, מקדש המעט, את הפסקת תפילותיי, שבתותי חגיי ומועדיי? כן גם אתה אזרח ירא ה' שראיתה ושמעת את הקולות ועצמת עינך, ואוזנך, על זה נבוא כולנו למשפט בדין של מעלה,
    אך בקשה אחת לי.
    הבנתי לפי חלוקת קרקעות בטירת כרמל, חולקה קרקע לבניית בית כנסת לעמותה מסוימת, ואני מברך על כך, כן ירבו, אולי יאות לבם לתת קרקע זו למתפללי בית הכנסת התמימים והענווים שנהרס, הרי לעמותה זו יש קשרים בעירייה, ויוכלו לקבל עוד קרקע לבניית בית כנסת, ואני יחזק ידיהם וכך יקדשו שם שמיים ברבים, וכך יבנו יותר מקדשי מעט בטירת כרמל,

    שלכם בתפילה כנה עץ הדעת

    השבמחק
    תשובות
    1. עץ יבש , אתה יבש מאוד ומנסה לסכסך בין אנשים טהורים ובין אדם לחברו , תגיד כואב לך הלב שעמותה קיבלה מגרש שהיא תקוע 10 שנים ע״י עמותה של רח מעלה נוף שלא הצליחו לבנות בית כנסת , ואז העמותה שזכתה במגרש פעלה לקבל אותה , איפה הייתם לפני זה , נראה לך שנישאר במקלט שכל יום יש בו הצפות מים והמקום קטן לגודל המשתמשים במקום ، תראה רק אדם שפל עושה מניפולציות כמו שאתה עושה וזה העץ היבש 

      מחק
    2. לעץ הדעת (מגיב מטעם פרג'ון)
      מעשה המבנה הלא חוקי שנהרס הוא פשוט. אדם בנה בית באופן לא חוקי. הגדיל לעשות וציפצף על אנשי החוק שהוציאו לו צו הריסה. ברוב חוכמתו כתב על הבית הלא חוקי בית כנסת והכניס ספרי תורה וכעת אמר שזה בית כנסת וחשב שלא יהרס. הרעיון מקורי ונחמד אבל לא חוקי. למה הדבר דומה לאדם שגנב תפילין ומניח אותם ומתפלל. הרי ברור לכל יהודי שאם הוא תורם לישיבה כסף שמקורו בגזל הרי הוא חוטא ורוח המקום אינה נוחה הימנו. שכח עץ הדעת לציין שפרג'ון הביא מגפון לאירוע ההריסה וניסה להסית את הציבור כנגד רשויות החוק. לא ברור לי מדוע בעירייה לא דאגו להגיש תלונה כנגד הסתה חמורה?
      אחד ששואל

      מחק
    3. למגיב החוקתי

      בפרקי אבות, כתוב, עם עקש תתעקש,עם נפתל תתפתל.ועם פלספן תתפלסף, אז אני יתפלסף עימך.
      לפי דברך, ניכר שאין בך אמונה בבורא עולם, ומקוה שבסוף התגובה תחשוב היטב על אמונה בבורא ותחזור בתשובה אמיתית,ובכן בטיעונך אתה קובע שהמבנה אינו חוקי, נניח שכך, ומכך אני מקיש, שגם מיגרון אינה חוקית, אריאל אינה חוקית, רוב ההתיישבות אינה חוקית, ובוודאי לטיעונך גם פינוי גוש קטיף כשר, זאת משום ברגע שממשלת ישראל קבעה לאחר הצבעה שמקום זה שטח צבאי סגור,ונוסיף שבכלל תל אביב אינה חוקית, ובוודאי שטירת כרמל אינה חוקית, (תפתח מפת א"י של קום המדינה),זאת לפי שיטתך! כי לשיטתי ברגע שיש ספר תורה במקום אוטומט זה חוקי, כי אני אדם דתי ומאמין
      ובעל אמונה שהכל שייך לבורא, ולבורא יש את האין סוף, לא אחזור על מה שרשמת הכל מופרך מהיסוד, כתוב "כי לי השמיים ולי הארץ" והארץ נתן לבני האדם..לעבודתו יתברך. אני מקוה שתחזור בך..
      לגבי פרג'ון אני בוודאי כועס ורותח עליו ועל שני עוזריו האימפוטנטים חסרי התבונה, מגפון רק? היה צריך לתקוע בשופרות כיהושוע בין נון
      ולהעיר את כל יושבי הארץ על מנת למנוע הריסת הבית, וזאת לאחר קבלת אישור להפגין, ואגב אתה גם קורא להגיש תלונה, עברת עכשיו לסוגיית "דין מוסר", בגלל מיגבלות לא אוכל לעוד הרצאה.. תחזור בתשובה

      עץ הדעת

      מחק
  21. עץ הדעת כנראה לא יהודי , מנסה לסכסך בין כל חברי מועצת העיר וממשיך למתפללים בבתי הכנסת מקומו הגיהנום

    השבמחק
  22. עץ הדעת היקר לפי סגנון כתיבתך אני יודע בוודאות מי הנך, שהרי נתקלתי בך מספר פעמים. דפוס התבטאויותך מוכרים לי היטב כמו גם שגיאות הכתיב שלך ( הבודדות יש לומר אך עקביות ) אני אחשוף זהותך במידה ולא תעשה זאת עד כניסת השבת מאחר והנך שומר שבת ומצוות .... רמז ..... וגם חבריך לכולל

    השבמחק
    תשובות
    1. למגיב החושף

      חלילה לי כלפי אלוקים ואדם,לא למחלוקת הדבר הקב"ה שונא מחלוקות, הכוונה במאמר לעיל הייתה לאנשים מסוימים והאמן לי שהם מבינים, אנא קרא את כל מאמריי ותבין היטב ! אני זן אחר, תבחן אותי בהמשך, כעת בעקבות זאת שחשדת בכשר...
      אתה יכול רק להיות חשפן, במועדון קליפסו ביפו, אתה בוודאות יודע מי אני?! יש לי עיסקה איתך, מסכים?! אתה שומר שבת, אם במוצאי שבת "כי תשא" תכוסה בצרעת (אע"פ שמחלה זו נכחדה כמעט) אז טעיתה, אדם שחושד בחברו בדבר שאין לחושדו בו.
      "החושד בכשרים - לוקה בגופו", שכן מצינו שכשביקש הקב"ה לשלוח את משה להוציא את בני ישראל מארץ מצרים, השיב לו משה: "והן לא יאמינו לי". מכיון שגלוי וידוע לפני הקב"ה שישראל מאמינים בני מאמינים הם, נמצא שחשד משה בכשרים. לכן לקה משה בגופו, ונצטרע בידו, שנאמר: "ויאמר ה' לו עוד הבא נא ידך בחיקך... והנה ידו מצורעת כשלג".
      "החושד בכשרים" הוא אחד מעשרים וארבעה דברים המעכבים את התשובה.
      החושד את חברו בדבר שאין בו, עליו לפייסו, ולא עוד אלא שצריך לברכו, שכן מצינו שאמר עלי הכהן לחנה לאחר שחשדה בשכרות: "ואלהי ישראל יתן את שלתך אשר שאלת מעמו". ועליך לרוץ ולפייסו, חשדת אותו אפילו במחשבה. אברך אלאק

      נ.ב. אל תנסה לחשוף אותי, אני "מוגן" אפילו מאנונימוס האקרים..אך בגלל שאתה חשפן, אתן לך רמז..אני הצל שלך.
      עץ הדעת

      מחק
  23. עץ הדעת חג שמח ,
    אני ממש מתרגש ונפעם כל פעם מחדש איזה ידע ,איזה סגנון כתיבה כולם מתרגזים חוששים ,מגיבים .די מספיק אני אישית החלטתי לא לענות לך יותר לא להתייחס ,אתה חסר ערך .כותב שטויות חצאי אמיתות ולעיתים גם שקרים ומתחבא .צא אל הציבור גלוי וברור ,הצג את עצמך מעשיך ואז נחליט נחש אמיתי ,צבוע ,אריה ,נמר או סתם גוק מעצבן .יש לך הרבה זמן השתלט על האתר ,אליקו מאפשר לך זאת ואתה מנצל את הבמה בצורה מעולה מעצבן את כולם ללא יוצא מן הכלל .הפסיקו להגיב עץ הדעת או הטמטמום עץ הבערות או הגאונות ,תמיד יש קו דק מאוד בן שגעון לגאונות .אנחנו יודעים עליך כך אתה כותב שאתה איש מערכת הבטחון לא משטרה ,דתי שומר מצוות משועמם עד המוות ,מבין הכל יודע לפתור הכל ,כנראה איש פרגון ,פועל לפי משנה סדורה עם תשובות מוכנות .די נמאס רד מאיתנו שבת תשובה תרומה ,זכור הבנו שאתה בעל ידע .תרום את הידע לילדי המועדניות ,בתי הספר או הקשישים בעיר ,הצטרף לסיירת הורים או למשמר האזרחי ,תפסיק לקשקש ולקשקש בלי סוף .תכתוב כמה שאתה רוצה על מה שחשקה נפשך אנחנו מפסיקים לענות לך .נראה מה יהיה כנראה וכאן ארני כבר הבלש שיודע את תגובתך תענה לעצמך בשמות אחרים.
    שבת שלום .

    השבמחק
  24. כל הכבוד לאנונימי האחרון פשוט צריך להפסיק עם הבחור שקורא לעצמו עץ , הבחור עובר משהו וצריך ליבש אותו , אז תפסיקו לענות ושיהיה לכם פורים שמח

    השבמחק
  25. עורך יקר

    ביום ראשון הקרוב 12.3.12 אתן ייעוץ לא מחייב בתחום המשפטי, כגון,רשויות מקומיות, שלטון מקומי, מונציפלי, מדיניות ציבורית, מבקר מדינה ,ומקצת מהתחום האזרחי,
    הייעוץ אינו מחייב ואינו המלצה , הייעוץ יינתן בכלליות ,כולל אבני דרך להתנהלות, בתחומים הרשומים לעיל,
    כל ההמלצות שתינתנה הם לפי חוקי מדינת ישראל, במקום שיש "לקונה" (חוסר בהוראת חוק כל שהיא)
    המחוקק נתן מענה, בצורת חוזרי מנכלים, ואו תקנות שונות שהותקנו,
    יש להדגיש הייעוץ שינתן אינו פרטני, אלא בכלליות ואינו מחייב, וכמובן לאחר אישור מעורך הבלוג
    ובהסכמתו.

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
  26. לעץ הדעת שלום רב
    לאחר בדיקה והתייעצות עם גורמי מקצןע בתחום, החלטתי שאין מקום לאפשר לך מתן ייעוץ משפטי לקוראי האתר. המניעה נובעת מהעובדה שאתה מקפיד שלא להזדהות. . .
    בברכה
    אלי אבוחצרה

    השבמחק
  27. לאלי שבת שלום , תפרגן קצת לדוד שחר ברוך מריומה ואיציק ונונו על העשיה שלהם במשך כל השנים , גם דברים קטנים וגם דברים פחות טובים , זה נקרה שקיפות לשני הצדדים , שבת שלום וחג שמח לתושבי טירת כרמל

    השבמחק
    תשובות
    1. מה השטות הזו עץ הדעת...
      יש לנו את דוד שחר "העץ הנדיב"
      רק תשאלו למי הוא לא עזר ובמי הוא לא תמך הכל רק מתוך שליחות ורוח ההתנדבות נטו

      מחק
  28. לעורך שלום

    מנהיג ומנהיגות

    כשאני מביט על המנהיגות המקומית לדורותיה , זוהי בברירת מחדל אחת גדולה, מתמשכת, היא עוברת כחוט השני ,ממנהיג זה לאחר, להיות מנהיג, יש צורך בתכונות מיוחדות, כלומר יש צורות שונות של מנהיגים, יש את צ'רציל, בגין, ולהבדיל משה רבינו, וצ'ה גברה כמנהיג מהפכן, כל אחד בסגנונו ויחודו, אך לכולם מכנה משותף אחד, הייתה להם דרך, השקפת עולם, וחזון, ולכול אלה שציינתי, נסחפו אחריהם ההמונים, ומדוע כך? ומהו קסמם? ,פשוט מאוד, הם נתנו תקווה להמונים, זה החשוב, כשאין חזון, ותקווה, ההמון יהיה כבוי ומיואש, הדלק המניע להמונים הם, התקווה ואופטימיות ,
    כשלמנהיג יש את התכונות שנזכרו לעיל, זהו מנהיג אמיתי, וכשהוא מגיע לכס הנכסף, אינו חושש ממאומה כי הוא יודע מהי הדרך, והחזון, ומוציא לפועל את דרכו, חשוב לומר, אין מנהיג, שעושה לבד הכול, מנהיג אמיתי, שיודע את כוחו , אין לו ריכוזיות, אלא מבזר סמכויות, הן לפקידים והן לנושאי משרה תחת סמכותו, מנהיג אמיתי, רק חושב, ומנהל "מלמעלה", ורק החלטות חשובות עולות אליו לדיון,
    המנהיג המקומי, הבנתי, לפי הלך הרוח ברחוב, שהוא אימפוטנט חשיבתי, ופחדן, המרכז את כל ההחלטות בידיו, אך לא עליו אני מכוון, אלא על קודמו, על כך במאמר הבא.

    הצטרפו גם אתם לתנועה החדשה "צדק חברתי טירת כרמל"

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
  29. עורך יקר

    פרג'ון אריה מצליח ראש העיר לשעבר

    כראיס לשעבר,יש לי אליך המון כעס ובטן מלאה, בתגובות למאמריי כאן, נשלפו הרבה ציפורניים, חרבות, וחיצים, כלפיך, אולי בצדק, הצעתי לכולם, לכתוב את " הרבב" שיש כלפיך, אך כולם פחדנים,
    חוזרים על מנטרות ישנות, יש כאלה מסיבה כזו ויש כזו, אך הרושם הכללי, אתה "מפיל עליהם אימה",
    גם לי כפובליציסט יש כלפיך לא מעט, אך כשאני שוקל , לכאן או לכאן, המשקל נוטה להקל עימך, יש לך פריבילגיה שאתה באופוזיציה, וזכות יתר נוספת, כאחד שהשקיע בחינוך , ובנוסף "מפעל ההזנה" שהנחלתה, כשאני יודע שלילד יש ארוחה חמה לפחות פעם ביום, ובטן שבעה, אותי קנית,
    אך השיחה כאן, היא מנהיגות, האם אתה אריה מצליח, מנהיג ? ובכן, לדעתי לא באלף רבתי,אומנם אתה בהחלט ראוי, להיבחר, גם לעברך, אפילו ששנוי במחלוקת הינך ראוי, השאלה האם אתה בכושר מנהיגותי ?
    התנהלותך עד להיום הייתה כשלון חרוץ, אתה ריכוזי מדיי, פחדן מדיי לבזר סמכויות, ומסביבך רק גלמים, פודלים, אין לך צוות היגוי רציני, אין צוות חשיבה היפכא מסתברא , ולא חזון, ההמונים "שלך"
    הם הזוכרים לך "חסד נעורים" מה עם הדור הצעיר ? זנחת אותו ?,
    מצליח אריה... אתן לך עצת זהב. יש אנשים מאוד רציניים סביב המיליה שלך ,תאמר תודה לשני הגלמים שאיתך, עשה פריימריס אמיתי, ולך ללמוד ניהול לא חשוב מה, אחר תדע מהו ניהול נכון, ודבר חשוב נוסף, תמיד, אבל תמיד, תאמר אמת, קראתי את פסה"ד בעתירה האחרונה, לא נעים , בלשון המעטה מכבודך, זה עורך דין שייצג אותך ? הרי סטודנט למשפטים b.b.l שנה שניה יודע שהמושג "למיטב ידיעתי" אינו ראיה מוצקה, ודבר נוסף העולה מפסק הדין, שאתה עצמך חילצת את הראיס "מניגוד עניינים" כשבאמצע הישיבה אתה מזכיר לראיס, שיש לו ניגוד עניינים ואז הוא יצא מהישיבה, לאחר מכן מגיש עתירה, לא רציני, דבר נוסף, אולי די כבר עם עתירות !! אם היה לך צוות חשיבה זה היה בוודאי ניראה אחרת,

    אריה מצליח ראה איך אני פועל, תעקוב אחריי היטב, ותלמד, כיצד בלי עתירה אחת, מינוי אחר מינוי אני "מפיל" כמו דומינו. לנו יש צוות חשיבה, היפכה מסתברא, ותוכניות מגירה...

    נ.ב. הצלחה בהמשך יהיה לך מאוד קשה הפעם...יש תנועה חדשה "צדק חברתי"

    שלך עץ הדעת

    השבמחק
  30. עורך יקר

    האח הגדול כמשל. "עוזר" ל ס ג נ י ם,

    כל בוקר הסגנים יקראו אחד, אחד, לחדר הטיפולי לקבל כדור, כך אני מדמיין, יתחיל העוזר את שיגרת יומו.. רגע, אבל זה אמיתי, לא דמיון, נכון!? אבל, רגע, מדוע מינה ראש העיר וחבר מרעיו עוזר לסגנים? שוב, מנסה לחשוב, אולי "הם" זקוקים באמת לעזרה בגלל מוגבלות , אולי ?, אבל לשם כך יש לפנות לחב' המספקת שירותי סיעוד ,( שיכלול בתוכו גם התקנת לחצני מצוקה), רגע במחשבה שניה אולי יש בעיה נפשית, מחשבתית,? אם כך היה על הראיס, לפנות לער"ן, שוב לא יכול להיות, אני הרי מכיר אני את הסגנים, הם נורמטיביים, מדברים יפה, מתלבשים והולכים לבד, במיוחד כשחלק מהם נכנס לבנק לבדוק אם "נכנס" גם האש"ל למשכורת של 26500 ש"ח, אז מדוע לעזאזל, צריך עוזר,רגע יופי, עליתי על זה, "הם" עובדים קשה מבוקר עד ליל בתחומי סמכותם, אח, אח, שוב פעם אכזבה, הרי כולם יודעים כולל הראיס, שאינם עושים, ומשועממים עד "מוות", תאמת פעם ראיתי אחד הסגנים מפהק בצהרי היום משעמום, הדבר הפליא אותי, כי רק הרגע שתה איתי 3 כוסות קפה!!!,
    זהו, סופית אני יודע מדוע המינוי, "לעוזר" אין פרנסה, אז מועצת העיר כקהילה תומכת, "סידרה" לו פרנסה, רגע ! רגע!, שוב טעיתי, אבל לעוזר יש עסקים, הקשורים גם לחברה השייכת למשפחתו והעוזר עבד שם, אם כך יש לו פרנסה... שוב אכזבה, מאוכזב מעצמי,,, יש! יש! יש! מצאתי מדוע, הבחירות קרובות, ויש חוזר מנכ"ל האוסר מינוי פוליטי, בשנת בחירות, אז ראש העיר בכדי לעקוף חוזר זה, מינה תעוזר לפני שנת הבחירות, לעוזר יש כאילו כמה "מצביעים", אז זה כמו אתנן, אבל רטרואקטיבי, איזה ממזר הראיס, חכם, "יענו", עשה "כביש עוקף" לחוזר מנכ"ל, יודע מה כל הכבוד על "התרגיל המבריק",
    לכן אני כאן להפוך לך אדוני ראש העיר את "התרגיל למסריח". רק לפי החוק !!! ללא עתירה אחת !
    והאירוניה, שאתם שם בעירייה לבד תגישו עתירות נגד עצמכם.

    נ.ב. אני יודע של מי המינוי באמת, אך הראיס יש לו אחריות מיניסטריאלית, וחוץ מזה וענונו ראש העיר הבא....

    הצטרפו גם אתם לתנועת "צדק חברתי טירת כרמל"

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?