התפטרות מפתיעה ולא צפויה של ממלא מקום ראש העיר איציק ואנונו. בכיר במערכת הפוליטית "אריה טל מנצל את ההתפטרות של איציק ואנונו כדי לחלק אתננים ליריבים הפוליטיים העתידיים שלו ובכך למנוע את יריבותם בבחירות הבאות"

במהלך מפתיע ולא צפוי, שתפס את כול המערכת הפוליטית בטירת כרמל עם המכנסיים למטה, הודיע סגן וממלא מקום ראש העיר איציק ואנונו על התפטרותו לאלתר מכל תפקידיו בעירייה למעט חברותו במועצת העיר. "מעזבונו" של איציק ואנונו ייהנו סגן ראש העיר לשעבר דוד שחר, שאמור להתמנות למ"מ ראש העיר הבא ולמחזיק תיק חזות העיר וזאת ללא שכר וגם סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה ברוך מריומה, שיקבל שכר מלא עד לסיום הקדנציה שלו וזאת בכפוף לאישורה של מועצת העיר. איציק ואנונו: "אני לוקח פסק זמן של עשרה חודשים כדי לנוח ולהקדיש זמן לעסקיי הפרטיים. אין לי יד בכל מה שראש העיר החליט לעשות עם השכר שוויתרתי עליו או עם תפקיד המ"מ. אני לא מתערב ולא מעורב בזה".
האם זוהי סופה של דרך אצל שניים מבכירי הפוליטיקאים בטירת כרמל, או שזוהי רק ירידה לצורך עליה. ימים יגידו... 
דבר העורך: כבר חודשים רבים שהשמועות סביב הרצון של מ"מ ראש העיר איציק ואנונו להתפטר מתפקידיו הביצועיים בעירייה רצות בכל שביל רכילות מצוי. השמועות והדיבורים סביב הכוונות של איציק פרנסו גם הרבה מהפרלמנטים המקומיים שלא מצאו תשובה לתעלומה שנקרית איציק ואנונו. במכתב שנשלח ביום שישי האחרון לכול חברי מועצת העיר, שבו נתבשרו חברי המועצה לראשונה על כוונתו של ממלא מקום ראש העיר איציק ואנונו, להתפטר מכול תפקידיו הביצועיים בעיריית טירת כרמל, אומתו כל השמועות וקיבלו מעמד של ידיעה רשמית. על המהלך המפתיע של מ"מ ראש העיר, קפץ בשמחה רבה ראש העיר אריה טל, שרק לפני שבועיים ביטל את חגיגות שמחת התורה בעיר בגלל אילוצי תקציב ובמקום לנצל את המהלך המבורך של המ"מ שלו כדי לחסוך לקופה הציבורית המידלדלת של העיר טירת כרמל כסף, החליט לנצל את המצב כדי לחלק את הסוכריות שנפלו עליו משמים בין שותפים פוטנציאלים עתידיים. המהלך הלא מפתיע של ראש העיר הלא מוצלח של טירת כרמל, נועד בעיקר כדי לסגור את האפשרות ששניים מהמתמודדים הבכירים על הנישה שלו בקרב המצביעים הלא דתיים בטירת כרמל לפתק הצהוב(פתק ההצבעה לראשות העיר) יתמודדו נגדו בבחירות הבאות. לחדשות טירת כרמל נודע כי תפקיד הממלא מקום המתפנה, כולל השכר שבצידו,ף הוצעו כבר לדורון גריברג  כדי שיירד מהכוונה שלו להתמודד לתפקיד ראש העיר בבחירות הבאות והוא סירב בתוקף. בכיר במערכת: "אריה טל משתמש בכל האמצעים שעומדים לרשותו כדי לשרוד עוד קדנציה".

דוד שחר: " מאחרי המהלך הזה יש המון כוונות טובות שנועדו להביא את טירת כרמל למחוזות חדשים. אנחנו חיים בעיר שיש בה המון פוטנציאל שלא נוצל עד היום והגיע הזמן לעשות שינוי. אני רוצה בהזדמנות הזאת לשבח את המ"מ הפורש איציק ואנונו שניחן בהמון כישרון פוליטי והדבר הוכח לא פעם בתקציבי הענק שהוא הביא מהשלטון המרכזי לטובת פיתוחה של טירת כרמל. לא הובטח לי שום דבר ולא הבטחתי שום דבר תמורת המינוי הזה".

ברוך מריומה: :כמו שפעלתי שנים ארוכות לטובת טירת כרמל ותושביה ללא שכר, אני מבטיח לפעול לפחות באותה המידה גם עם שכר. לא הבטחתי דבר לשום גורם בעירייה לרבות ראש העיר בתמורה לשינוי במעמדי".

דורון גרינברג: "לא מעוניין להגיב".

תגובות

  1. לעורך היקר והנכבד

    לדעתי בלבד, ראש העיר נפל למלכודת ! ועוד איזה,
    הסגן הפורש הינו אחד הפוליטיקאים המבריקים והטקטיקנים שיש בעירנו הנכשלת,
    היש ביקום אדם שיוותר על כשלוש מאות אלף ש"ח לא כולל הטבות ? ובמיוחד איש כמו הסגן היוצא, ניראה לך שהוא פלינטרופ על או שהוא אמא טרזה שיוותר כך סתם ?
    להוי ידוע שישנה חקירה כנגד ראש העיר,,הנמצאת בתנור ותוצואותיה בוא יבואו,,,
    עוד ידוע שאיציק הנכבד מחובר במקומות הנכונים אולי הגיעה אליו ידיעה ממקורות יודעי דבר ש,,,,
    כך שהוא רוצה אולי לצאת נקי ולא להזדהם כחבר פעיל בעירייה ולא להיות שותף כביכול לראש,,,
    סתם מחשבה ,,,,,הרי לא עוזבים כך סתם "בית חם מצופה בשוקולד"

    השבמחק
  2. לעורך

    בית חם יש רק בכפר הגמלאים,
    כשהספינה טובעת העכברים בורחים ראשונים, וראשון הבורחים הוא העכבר שנרטב קצת בזנב,
    או שהעכבר ראה ספינה חדשה באופק,
    עד שבעירייה יקלטו את המהלך המבריק, הם יכנסו כולם לפח האשפה של ההיסטוריה.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?