המהלך הפוליטי המבריק של מ"מ ראש העיר איציק ואנונו, שהחליט שנה לפני הבחירות לוותר על התפקיד והמשכורת השמנה שקיבל מעיריית טירת כרמל, חשף את גודל הסיכסוכים הפנימיים שקיימים בין חברי הנהלת העיר לראש העיר אריה טל.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר החדש ברוך מריומה, האיש שסוף סוף קיבל הכרה וגם יכולת לקבל שכר על העשייה הציבורית הרחבה ורבת השנים שלו. חדשות טירת כרמל מאחלים לו הצלחה באישור של המינוי במשרד הפנים וכמובן הצלחה גם בתפקיד, הלכה למעשה.
דבר העורך: יריבויות קשות שמתובלות ברגשי נקם עזים, בין חלק מחברי הנהלת העיר טירת כרמל לראש העיר אריה טל, משביתים כבר כמה חודשים את יכולתו של ראש העיר להעביר אפילו את ההחלטות הפשוטות ביותר במועצת העיר. החידלון הזה שנובע בעיקר מחוסר האמון שמביעים חברי הנהלת העיר ביכולתו של ראש העיר לנהל את הקואליציה ואת העיר, פוגע בעיקר בטירת כרמל ובתושביה התמימים. בכיר בהנהלה: "הדבר הכי חזק, הכי ישר ובעיקר הכי נאמן במועצת העיר נכון להיום, זוהי האופוזיציה בראשותו של אריה פרג'ון..." מאת: אלי אבוחצרה
ישיבת מועצת העיר האחרונה שנערכה בערב שני האחרון(22.10.12), הייתה צריכה להיות חגיגית עבור חלק מחברי ההנהלה וזאת בגלל חילופי הגברי שהיו אמורים להתבצע בין חברי ההנהלה הבכירים שמחזיקים בתפקידי מפתח בעירייה שמתבטאים גם בשכר וגם במעמד כפי שפורסם לראשונה באתר זה. ברם...למרות המעמד החגיגי שלשמו נתכנסו עיתונאים ותושבים רבים, היה מבזה לראות איך ראש העיר אריה טל, מתפתל בצורך להסביר לאורחים את נוכחותם הדלה של חברי ההנהלה שלו בישיבה. הביזיון בא לידי ביטוי בעיקר בגלל נוכחותם של שישה חברי הנהלה בלבד. התירוצים התחילו במחלה של האחד ועברו למותו של קרוב משפחה של האחר. מתוך שלושה עשר חברי מועצת העיר טירת כרמל, רק שישה חברי מועצה טרחו להגיע לישיבה. מיעוט חברי המועצה שנכחו בישיבה, שהיה מתחת למה שהחוק קובע כמינימום חברי מועצה (שבעה חברים) שנדרשים כדי לקיים ישיבה חוקית, מנע מראש העיר לפתוח את הישיבה ונתן את האות למרוץ מטורף של חלק מחברי ההנהלה שהיה להם אינטרס אישי מובהק לקיים את הישיבה, לנסות ולהשיג את חבר המועצה השביעי שיטרח לבוא ולקיים את חובתו הציבורית. המצב האבסורדי הזה במועצת העיר טירת כרמל, הוא בעיקר תולדה של חוסר המנהיגות ובעיקר חוסר הנאמנות שהקרין ראש העיר במהלך חמש השנים האחרונות כלפי שותפיו הפוליטיים הבכירים וגם הזוטרים. "יש לא מעט מחברי ההנהלה שמחכים בפינה לראש העיר על מנת להביך אותו" אומר חדשות טירת כרמל אחד מחברי ההנהלה הבכירים ומוסיף: "גם אם היו משיגים את חבר המועצה השביעי כדי לקיים ישיבת מועצה חוקית, שלושה חברי הנהלה מתוך השישה שהגיעו, לא היו תומכים במינויו של דוד שחר למ"מ ראש העיר". ובכל זאת, מקור בכיר בעירייה שנכח בישיבת מועצת העיר, דיווח לחדשות טירת כרמל שלמרות חסרונו של חבר המועצה השביעי שהיה חשוב לחוקיותה של הישיבה, העביר ראש העיר במועצת העיר את האצלת הסמכויות של תיק חזות העיר לסגן ראש העיר בשכר מלא, ברוך מריומה. ראוי לציין שאישור זה שנתנה המועצה בהרכבה הלא חוקי, כפוף לבדיקה ואישור של משרד הפנים.

ארבע שנים לאחר שקיבל שוב את אמון הציבור ושנה לפני המועד החוקי של הבחירות לראשות העיר טירת כרמל, הסכסוכים הפנימיים ובעיקר משחקי האגו המטופשים שמתנהלים בתוך גן הילדים שאריה טל מנהל בעיריית טירת כרמל, עדיין מהווים את הנושא העיקרי שעליו מושקעת רוב האנרגיה של נבחרי הציבור בעירנו הקטנטונת....

תגובות

  1. לעורך היקר

    כמה שאתה צודק, עיר מוכת ליצנים שמנהלים עיר,
    לדאבון לב זה אמיתי וזה כאן בעירנו עדת ליצנים ללא רועה מנהלת אותנו,
    זו פעם ראשונה בחיי שאני רוצה שהשנה הקרובה תחלוף לה ביעף.
    דיי נמאסתם !

    השבמחק
  2. מדוע לא מינו את דורון לסגן ?
    מדוע לא מינו את יחבס לסגן הרי הוא גנב את המנדט משחר למען אריה טל זה המינימום שטל יכול לעשות למענו

    השבמחק
  3. עורך נכבד

    הזיות ראש העיר לגבי השכונה החדשה גלי כרמל מתנפצת בפרצופו , ראש העיר מתפאר מעל כל "במה" על נהירה של תושבי חוץ לטירת כרמל בעקבות הוריקן הבנייה בשכונה זו אך לדאבון לב בעקבות פרסום מכרז של מנהל מקרקעי ישראל למכירת מגרשים נוספים לבנייה אין קופצים ואין קבלנים שמעוניינים לבנות בטירת כרמל פרט לשני קבלנים שהציעו מחיר נמוך אשר כאמור נפסלו, זה אומר 1. שחבל על הרוכשים תושבי העיר שקנו שם בתים במחירים גבוהים 2. אין נהירה וביקוש לבתים בשכונה זו ולראיה אף קבלן לא הגיש הצעה כי אין ביקוש. הכל הזיות ומצגי שוא.
    מציע ל"יועץ" ראש העיר להמליץ לו שלא יפטפט, שתיקה שווא זהב מאשר הצהרות ללא כיסוי.
    כתבה בגלובס לא נגענו. נדל"ן.
    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000794978#fromelement=hp_folders_607

    השבמחק
  4. בדיחה לשבת בדיחמין בטירת כרמל

    סגן ראש עיר....שחר דוד ללא שכר..חה חה חה חה
    סגן שני מריומה עם שכר חה חה חה חה חה
    סגן שלישי מוריס בנימין בשכר חה חה חה חה

    סה"כ עלות הבדיחה עולה לתושב למעלה מ-50.000 ש"ח בחודש.
    עוד בדיחה בהמשך

    השבמחק
  5. בדיחה למוצ"ש

    הותקנה חניה (לנכה) בצומת מרכזית בלב העיר במקום צר מדרכה מסומנת באדום והכי מטופש שיש במקום מעקה בטיחות וכל זה לנכה, רגע איך נכה יכול לקפוץ מעל מעקה בטיחות ? זה אמיתי? לא יכול להיות ? כן זה כאן בטירת כרמל בחסות העירייה !!!
    ולאחר בדיקה התבררה הבדיחה... זהו מקורב לסגן ראש העיר,האם לכל נכה "יסדרו" חניה כזו ? והחמור ביותר כאן שאת מעקה הבטיחות חתכו והתקינו מנעול אז הבנתם את זה.

    השבמחק
  6. מדוע המכרז לא יצא לפועל ?
    למה להאשים את ראש העיר הרי הוא רק רוצה ומחפש ודואג לנו התושבים . נו ומה רוצים הקבלנים להרוויח כמה שיותר על כל יחידת דיור הם משקיעים מאתיים אלף שח והם גורפים (גונבים) מיליון שח ומה יש לאליקו המדופלם לעשות מיד רץ לטיל את האשמה על ראש העיר

    השבמחק
    תשובות
    1. למגיב הנחמד
      אתה באמת חמוד ומתוק ואני מאוד מעריך את הגנתך על ראש העיר.
      אך כשיש דברים שלא מבינים עדיף לשתוק. ככה תמיד תהיה חכם, בסדר חמוד.
      אבל בגלל שאתה מתוק אסביר לך כמה דברים.
      המכרז לא יצא אל הפועל משום שאין ביקוש של תושבי חוץ לרכישת בתים בטירת כרמל, אפילו להשקעה לא כדאי למשקיע פוטנציאלי לרכוש.
      אנשי עסקים בונים רק כשיש ביקוש, לטירת כרמל אין ביקוש נקודה. ואתה יודע מדוע ? מפני שאנשי עסקים קוראים עיתונים והם קראו על רמת החינוך, על רמת התחזוקה בחזות העיר,על התנהלות ראש העיר, וכו' וכו' לא מעוניין להשחיר את פני העיר ואתה יודע על מה אני כותב.

      תושב מודאג

      מחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?