תלמידי טירת כרמל, יצאו היום לחופשת הקיץ הארוכה. אורטל, רכזת הנוער העירונית: "מועצת הנוער העירונית מתכננת קיץ לוהט בעיר"

                                               
 
                      
בתכנית הקיץ לנוער שתוכננה ע"י מועצת הנוער העירונית, לאחר תהליך מיפוי מקיף מאוד שבדק את צרכי ורצונות בני הנוער בעיר, ייהנו הצעירים של טירת כרמל מערבי קריוקי בגן נחום, הקרנות סרטים על מסך ענק בגן ברזני "הגן הלבן". ההקרנה הראשונה לשעות אחה"צ תותאם לסרט עבור ילדים ומיד לאחריו תהיה הקרנה של סרט לנוער. לילות לבנים בבריכה העירונית בטירת כרמל, יציאות לימית 2000, סופר-לנד ואירוע לסגירת הקיץ "Full Music" של החברה למתנ"סים בלונה גל בהשתתפות אמנים מהשורה הראשונה – די ג'י איילון מתנה, נתן גושן, שיר לוי , עידו בי וצוקי ואומנים נוספים במשך כל הלילה, מופע סטנד אפ של שחר חסון שיתקיים באשכול הפיס ועוד ...
גם במרכז הנוער נערכים לפתיחת הקיץ. בימים ראשון ורביעי, ובמהלך חופשת הקיץ מחכים לכם בני הנוער בקפה הנוער החל מהשעה 20:00 בערב ועד שעת חצות. במקביל, ניתן יהיה לשחק במגרש הכדורגל במרכז. למי שרוצה לשחק או להגיע למרכז הנוער ועדיין לא נכנס לכושר, הקיץ הוא מקבל הזדמנות להתחטב בחדר הכושר החדש של מרכז הנוער שפונק לאחרונה במיטב מכשירי האימון הקיימים בארץ. בקיצור, יהיה אחלה קיץ בטירת כרמל עבור בני הנוער שלה כי יש מה לעשות בטירת כרמל. מועצת הנוער גם מתכננת בכל שני וחמישי סיורים של מדריכי לילה בוגרים בליווי צוות נוער שיסיירו בגנים ובעיר מהשעה 21:00   ועד השעה 2:00 לפנות בוקר עם מצב רוח טוב, אוזן קשבת, חטיפים והפעלות.

אורטל, רכזת הנוער העירונית: "מועצת הנוער העירונית, מתכננת עבור בני הנוער בטירת כרמל, קיץ לוהט ומלא באירועים. אני, מועצת הנוער ושאר הצוותים העושים במלאכה, רוצים לאחל קיץ שמח ובטוח לתושבי טירת כרמל בכלל ולצעירי העיר בפרט. אני מזכירה לבני הנוער כי ניתן למצוא את כל העדכונים בנוגע לפעילויות השונות בדף הפייסבוק של "נוער טירת כרמל". אז אל תשכחו לעשות  לנו לייק...בין העושים לנו לייק בעמוד יוגרל כרטיס זוגי להופעה של שחר חסון".  

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?