הסתיימו עבודות שיפוץ הטריבונות של מגרש הקט-רגל במתנ"ס המקומי

הטריבונות לפני השיפוץ
הטריבונות אחרי השיפוץ
רגע לפני פתיחת משחקי טורניר הקט-רגל של קיץ 2013, הסתיימו עבודות השיפוץ שהביאו סוף חשוב וטוב, למחזה המביש והבלתי בטיחותי שהיה מנת חלקם של אוהדי כדורגל רבים, שבאו לחזות בטורניר גביע ראש העיר בקט-רגל, שמהווה את אחד מאירועי הספורט של העיר טירת כרמל, בתקופת הקיץ.



באחד מערבי השבוע החולף, במהלך אירוע פרטי של חבר, יצא לי להיתקל במנהל הספורט הישובי אליקו קורקוס. כבר בשניות הראשונות לפגישה ביני לבין אליקו, הבחנתי כי הבחור מחייך הרבה מעבר למה שהוא היה צריך לחייך עקב המפגש בינינו. "מה פשר החיוך הבלתי פוסק על פניך?" שאלתי את רכז הספורט המוכשר. "איך אני לא אחייך" אמר לי אליקו כשהחיוך עדיין מרוח לכל אורך פניו והוסיף: "שנים שאני מחכה לזה וסוף סוף יש טריבונות נורמליות לאוהדים שיגיעו לטורניר הקט-רגל. ובאה לציון גאולה" המשיך אליקו בקו המשיחי שלו שהעיד על כמות הייסורים שעברה עליו עד שראה טריבונות נורמליות במגרש הקט-רגל שמארח את טורניר גביע ראש העיר, שהוא הבייבי שלו בחמש עשרה השנים האחרונות.
"מאות אלפי שקלים הושקעו בשיפוץ הטריבונות" אומר למבט מקור בכיר שמעורה בפרויקט השיפוץ ומוסיף: "כמאתיים אלף ₪ גויסו ע"י המתנ"ס המקומי מקרן המתקנים של "ווינר" ואת שאר הכסף השקיעה עיריית טירת כרמל. אוהדי הכדורגל שיגיעו ביום ראשון הקרוב לטקס פתיחת הטורניר לשנת 2013, יופתעו בוודאי מאיכות הטריבונות שיעמדו לרשותם בקיץ הזה. "במשך עשרים שנה סבלנו מטריבונות שבורות ומסוכנות שהיוו סכנה גדולה לילדים הרבים שנהגו לבוא בהמוניהם למשחקי הקט-רגל של הקיץ" אומר תושב מקומי שביקר במקום והוסיף: "עכשיו סוף סוף נוכל ליהנות גם מהישיבה ולא רק מהכדורגל".   מאת: אלי אבוחצרה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?