פער של עשרות אחוזים לטובתו של המועמד הצעיר פרי כהן על היו"ר הוותיק פריד אברהם. נותרו עוד כעשרה ימים עד למועד הסופי להגשת מועמדות למועצה ולמרכז.

פרי כהן הצעיר המבטיח, בכנס עם אלון סיסו ושוקי אוחנה מראשי המטה לאיחוד סניפי הליכוד בצפון ומהמתמודדים החזקים ביותר לכנסת הבאה ממחוז חיפה ומחוז הצפון.


פרי כהן הצעיר, שהוא גם מס' 2 בסניף הליכוד המקומי, מוביל בעשרות אחוזים על פריד אברהם הוותיק שהוא גם היו"ר הבלתי מעורער של סניף הליכוד המקומי בעשר השנים האחרונות. כך עולה מניתוח הזהות הפרסונאלית של רשימת בעלי זכות ההצבעה לבחירות שייערכו ב-31 לינואר לבחירת 41 חברי מועצת הסניף המקומי של תנועת הליכוד.מאת:אלי אבוחצרה
מאז פורסמה באתר "חדשות טירת כרמל" הידיעה בדבר מיעוטם של בעלי זכות ההצבעה בסניף הליכוד המקומי, המערכת הפוליטית בטירת כרמל נמצאת במרקחה שדוגמה לה אפשר למצוא רק במערכת בחירות סוערת במיוחד לראשות העיר. פגישות ליליות בין שומרי סוד, פגישות בבתי הקפה בין שותפים פוליטיים, שותפויות פוליטיות חדשות שנרקמות בחדרי חדרים והמון המון רצון להביא הנהגה חדשה לעיר, מהווים רק חלק קטן מהתכונה הרבה שנפלה על הפוליטיקאים הקטנים והגדולים של טירת כרמל מאז פרסום הידיעה. בתוך כל התכונה הפורה והמעניינת הזאת, בחר "חדשות טירת כרמל" לנסות ולנתח את זהותם הפרסונאלית של בעלי זכות ההצבעה בקרב מתפקדי הליכוד בטירת כרמל, וזאת על פי רשימה שפרסמה תנועת הליכוד. ראוי לציין שהבדיקה שלנו היא לא מדעית...מניתוח הזהות הפרסונאלית של בעלי זכות ההצבעה בסניף הליכוד המקומי עולה כי: 35% (כ-150 מתפקדים)מכלל בעלי זכות ההצבעה מזוהים עם המועמד הצעיר ומס' 2 בסניף המקומי פרי כהן. 10% (בין 40 ל-50 מתפקדים) מכלל בעלי זכות ההצבעה מזוהים עם ראש העיר אריה טל. עם יו"ר הסניף המקומי פריד אברהם הוותיק מזוהים רק כ-7% (בין 20 ל-25 מתפקדים) מכלל בעלי זכות ההצבעה בסניף. שאר בעלי זכות ההצבעה מתפזרים בין כמה מוקדי כוח בסניף. אם נוסיף לנתונים האלה את האנטגוניזם האדיר שיש אצל שאר מוקדי הכוח בסניף המקומי כנגד היו"ר הוותיק פריד אברהם, נגיע למסקנה הברורה והמובנת מאליה, פרי כהן, המועמד הצעיר והמבטיח, הולך לרסק את פריד אברהם הוותיק בבחירות הקרובות.

בירור עם המצודה בתל אביב, העלה כי לסניף טירת כרמל ייבחרו בבחירות הקרובות 41 חברי מועצה חדשים. כמו כן, התנועה הקצתה לסניף בטירת כרמל, שישה חברים במרכז הליכוד הארצי. מי שרוצה להתמודד על מקום במועצת הסניף המקומי או על מקום כחבר מרכז הליכוד, חייב להרשם עד לתאריך ה-15.11.11 שבו תיסגר הרשימה. כל מועמד למועצת הסניף חייב בתשלום של 350 ש"ח וכל מועמד לחברות במרכז הליכוד חייב בתשלום של 500 ש"ח לטובת התנועה. בהצלחה לכולם.

תגובות

  1. לאליקו שבוע טוב
    חורף חם מתכנן פרי וזו זכותו
    אבל הזילזול שהוא מפגין כלפי פריד
    זה לא מוסיף כבוד לטיראים הגאים
    ולכן אני אבחר את האדם שנותן כבוד
    ולראיה יש כתבה של פריד שמסביר מי הוא ומה הוא
    דור המייסדים ואני אישית השתכנעתי

    השבמחק
  2. לפרי הנמרץ
    במידה ו442 איש לא יבחרו בך זה יראה כישלון
    ולייצג 50.000 ולא להיות יו"ר הסניף זה לא יעבוד

    השבמחק
  3. פרי
    אמרו עליו שהוא מגשר על הפערים

    השבמחק
  4. איזה יופי!! סוף סוף מישהו דואג להסביר שגם לנו יש זכות להיבחר ולא רק למושחתים האלה שעושים מה שהם רוצים בסניף מאז קום המדינה אלוהים תודה לך ולפרי כהן שסוף סוף יש בן אדם נורמלי שמסביר שגם לנו המתפקדים יש זכויות
    ליכודניק גאה

    השבמחק
  5. לאלי אבוחצירע
    למה אתה עושה צחוק מהעבודה שבע אחוז לתת לפריד זה רוע לב נגד כל אוהב ליכוד הבנאדם מחוק וזה לא קשור עם זה יהיה פרי שמרי או מוחמד
    פעיל של אריה טל

    השבמחק
  6. רק פריד טוב לליכוד
    האגודה למען ההעדפה העצמית
    חחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  7. סוף סוף יש מועמד שמאמין שהמתפקדים של הליכוד הם בני אדם חושבים ולא איזה עדר של חמורים שקונים אותם בנזיד של עדשים אריה טל ופרחיד אברהם אתם היסטוריה רעה של הסניף המקומי והגיע הזמן שתעופו!!!
    טיראיתגאה

    השבמחק
  8. פרי כהן המלך
    פריד אברהם גמר את הסוס
    אריה טל לכלא
    טירה למשולש
    והליכוד על הגובה
    חחחחחחחחח

    השבמחק
  9. אליקו מה לך כי תלין על הליכוד
    הליכוד הוא לא ביתך ואתה לא מבאי ביתו
    מעולם לא בחרת ליכוד ולא שילמת דמי חבר

    השבמחק
  10. פרי הצעיר והנכבד
    מדוע הפסקת להביא שרים וחברי כנסת
    הרי כולם יודעים שבזכותך הם מגיעים
    ולכן אנו מבקשים שתמשיך ואל תפחד
    ואני אומר פרי המלך הצעיר

    השבמחק
  11. זה בסדר וזה טוב באמת הגיע הזמן שיהיו בחירות בסניף שלנו. אני מאחל הצלחה לכולם ובעיקר לצעירים-חשוב שיהיה הכל נקי והוגן.

    כל הכבוד על הבחירות

    מ.לוי

    השבמחק
  12. פרי היקר שלום!!!
    מדוע אתה לא מפרסם את התכניות שלך
    ומה אתה רוצה לעשות למען העיר
    והאים אתה רוצה להיות ראש עיר או סגן
    תן לנו כיון אתה אדם חיובי ורצוי בעיר

    השבמחק
  13. יאלללה פרי התותח תן בראש !!!

    השבמחק
  14. הבחירות גמורות חברים- פרי כהן יו"ר הסניף

    השבמחק
  15. שני שליש לפרי סגור

    השבמחק
  16. לאליקן היקר
    מתוך 41 חברי סניף שאמורים להיבחר יש רק 19 איש ששילמו. בכל מקום משלמים במאות אחוזים יותר ואילו בטירת הכרמל המצב הפוך מה דעתך על נתון זה

    השבמחק
  17. אלי העיתונאי
    מדוע אין לך סקר עבור כל המתמודדים בסניף בתאריך 31/01/2112 לפי הסקר החדש דורון גרינברג מוביל בהפרש ניכר כי הוא היחיד שלא רימה ושיקר ודאג לצרף אליו אנשים ישרים ואמינים ולא נגועים בשחיתות וטובות הנאה

    השבמחק
  18. אלי שלום !!!

    רציתי לציין בתחילת דברי שאתרך הוא מעניין מאוד ונותן תמונה בהירה למה שקורה בעירנו טירת כרמל.חבל שהמקומון של מר אזוט לא מדבר כמעט בכלל על המצב הפוליטי בעיר.

    רציתי לציין את דעתי בנוגע לבחירות בסניף הליכוד המקומי : יו"ר הסניף הינו אדם לא מקובל כלל וכלל בליכוד בעיר ובעיר בכלל, ולכן חייבים שינוי מתבקש. כאיש ליכוד די ותיק אבוא להצביע וגם אנסה למשוך אחרים לשינוי.

    אלי היקר תמשיך בעבודתך הנאמנה למען תושבי העיר.

    השבמחק
  19. נקווה שפרי לא ישכח אחרי הבחירות לעמוד בהבטחות שלו ויפתח סוף סוף את הסניף לציבור הליכודי !

    השבמחק
  20. פריד צריך לפרוש עכשיו די !!!!!!

    השבמחק
  21. אלי אתה טועה לפריד יש 0% בסניף -הבחירות יוכיחו !!!

    השבמחק
  22. לאליקו היכן הכתבות שאני שלחתי כתבה אחת נגד
    פרי וכתבה בעד פרי ובאורח פלא פורסמה הכתבה האוהדת את פרי וגם נוכחתי להבין ולהאמין שאתה מצנזר כתבות

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?