"יום לאחר הבחירות בליכוד במחנה של אריה טל מתכוונים לזרוק את פריד לכל הרוחות" כך אומר חבר תנועת "קדימה" שמזוהה עם המחנה של אריה טל.

פריד אברהם בתמונה מימים יפים יותר לפני הבחירות של 2008.

"התרגיל המסריח שראש העיר אריה טל והאנשים שלו מבשלים לפריד אברהם אחרי הפריימריס של הליכוד, יגרום לפריד להתגעגע לתבשיל המסריח שבישלו לו אריה טל ואריה פרג'ון לאחר הבחירות של 1993" כך אמר לי השבוע בכיר במחנהו של ראש העיר אריה טל שהוא בכלל מתפקד של "קדימה" בטירת כרמל. פרי כהן: "אני קורא ליו"ר הסניף פריד אברהם להתעשת ולחבור לכוחות השפויים והנאמנים של הליכוד". מאת:אלי אבוחצרה

לפני כשבוע, ישבתי באחד מבתי הקפה בעיר עם מתפקד וותיק של "קדימה" שמוכר כתומך נלהב של ראש העיר אריה טל ואחד הבכירים במחנה שלו. השיחה בינינו קלחה וזרמה לכיוון מערכת הבחירות בסניף הליכוד המקומי ואני פניתי אל בן שיחי המלומד וביקשתי שיסביר לי את מהות החיבור בין אריה טל לפריד אברהם. במענה לבקשה, בן שיחי שפך, במתכוון או שלא, אש וגופרית מהסוג ששומרים רק לשנואים ביותר: "את השפיץ(הבגידה) שמתכוון אריה טל להכניס בגב של פריד אחרי הפריימריס עוד לא ראו פה בטירה, פריד עוד יתגעגע לבגידה שהייתה בבחירות של 2003". "אני לא מבין" הקשתי על בין שיחי המלומד והשונא: "פריד אברהם הוא לא איזה פראייר והוא בטח לקח בחשבון את השנאה שיש לאריה טל אליו". בן שיחי פרץ בצחוק גדול ואמר: "פריד היום חלש ומוחלש בסניף הליכוד ואין לו הרבה מתפקדים שתומכים בו ובגלל זה מס' החברים במועצת הסניף העתידית שאריה טל הקצה לו ברשימה המוסכמת במסגרת הדיל ביניהם הוא קטן ומשאיר את גורלו של פריד אברהם בידיים ובהחלטה של אריה טל והאנשים שלו. יום לאחר הבחירות מתכוונים במחנה של אריה טל לזרוק את פריד אברהם לכל הרוחות" אומר בן שיחי ללא ניד של עפעף.

כדי שכולם יבינו למה בן שיחי המלומד והשונא התכוון, אני אתן את ההסבר הבא. מן הידועות הוא, שהבחירות בתנועת הליכוד והתוצאות שלהן, תלויות בסוג הדילים (הרשימות המוסכמות)שעושים רכזי הכוחות "בשוק" המתפקדים שיש להם זכות הצבעה בזמן הפריימריס. על תקופת הפריימריס בליכוד, נהוג להגיד "שכל ממזר עם שניים וחצי מתפקדים, הופך למלך בעיני המתמודדים". מתמודד שרוצה להנהיג את סניף הליכוד בעירו, חייב להשיג רוב של נאמנים שלו במועצת הסניף שבה הוא מתמודד. את הרוב הדרוש לו, מנסה המתמודד להשיג במהלך משאים ומתנים שהוא מנהל לפני הבחירות עם מוקדי הכוח השונים בסניף. במהלך אותם משאים ומתנים, נהוג לחלק מושבים במועצת הסניף בין רכזי הכוחות השונים וזאת על פי מפתח מסוים שנבנה על פי מספר המתפקדים שמזוהים פרסונאלית עם אותם רכזי כוח וגם לפי מספר בעלי זכות ההצבעה באותו הסניף. לדוגמא, בסניף של טירת כרמל שנכללים בו 442 בעלי זכות הצבעה, אם לפעיל מסוים יש עשרים מתפקדים שמזוהים אתו, סביר להניח שבמסגרת המשא ומתן הוא יקבל שלושה חברי מועצה.

פרי כהן: "בכל סניפי הליכוד בארץ, הפעילים של תנועת "קדימה" בוחשים בקלחת הבחירות הפנימיות של התנועה. כנראה שהם מרגישים שהמפלגה שלהם לפני ריסוק טוטאלי והם רוצים לזרוע הרס וחורבן גם אצלנו. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת ולקרוא ליו"ר הסניף פריד אברהם להתעשת ולחבור לכוחות השפויים בטירת כרמל כדי למנוע מעצמו את הביזיון שמכין לו המחנה השני. פריד אברהם הוא איש שיש לו המון זכויות בתנועת הליכוד בכלל ובטירת כרמל בפרט. אני נפגשתי אתו בעבר והצעתי לו מקום של כבוד בהנהגת הסניף העתידית והוא סירב. אני פונה אליו שוב מעל הבמה הזאת ואומר לו: פריד, ידידי מורי ורבי, אדם צריך לדעת מתי לשלם את המחיר למען הבית שהוא אוהב. אני מבטיח לך מקום של כבוד בין אלה שאוהבים אותך ומוקירים את פועלך. בוא ועזור לנו להציל את הסניף המקומי מאנשים שבינם לבין תנועת הליכוד אין כלום".

פריד אברהם סירב להגיב על הידיעה.

תגובות

  1. אלי אני לכודניק וותיק אבל "זקן" לפי פרי בוא הסבר נמק ופרט איך אנשי קדימה יכולים להשפיע על תוצאות הבחירות אולי גם בל"ד ומר"צ ישפיעו או שלכולם מותר לבחור ורק ללכודניקים שהתפקדו אסור לבחור ולהיבחר

    השבמחק
  2. אלי אבוחצירע
    בן אדם מתחיל לבנות בית ואריה טל הוציא לו צו הריסה שאלו את אריה על מה ולמה הצו אז הוא ענה אני מכיר את האיש הוא לא יוציא התר בנייה בטירת הכרמל סוגרים עסקה על מנת להפר אותה נותנים מילה על מנת לא לקיים
    וכולי וכולי (הכל מהדמיון שלי לא אמתי)

    השבמחק
  3. אליקו הפרשן!
    כך צריך לקרוא לך?
    פתאום אתה יודע הכל ומפרשן את הכל, מה יהיה, ומי גדול ומי קטן.
    אליקו, יש עוד דעות והם שונות!!!

    השבמחק
  4. אלי אני אהבל תסביר לי איך מתפקד בכיר של קדימה תומך נלהב של טל אולי גם עשה חוגי בית הזמין את טל ומופז ולביני ותקפו את הליכוד ושבחו את קדימה

    השבמחק
  5. אריה טל בבקשה תן לפריד מאה ימי חסד אל תזרוק אותו יום לאחר הבחירות לכול הרוחות

    השבמחק
  6. אלי תגיד לי את המספרים הזוכים של הלוטו

    השבמחק
  7. אלי רציתי לדעת במי יבחר יחבס בפרי או בדורון

    השבמחק
  8. נכון אלי פריד בתמונה מימים יפים ובעוד חודשיים יהיו אלו ימים יותר יפים

    השבמחק
  9. יצאתי מדעתי ולא יודע מתי אשוב
    מודה ועוזב ירוחם

    השבמחק
  10. כששני שונאים ויריבים גדולים חוברים יחד יש סיבה. והסיבה היא בטח חשובה. רדו מהעץ שלכם כל הרכלנים עם כל סיפורי הבעיטה בת... שפריד יקבל. ההתחברות היא למען מטרה אחת ויחידה. שניהם מרוויחים ממנה!!!!

    השבמחק
  11. לאנונימי שיצא מדעתו, ולא יודע מתי ישוב.

    אל תשוב!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  12. נכון פרי "אדם צריך לדעת מתי לשלם את המחיר למען הבית שהוא אוהב " יש אנשים שלמדו זאת על בשרם ויש אנשים שלומדים מטעויות של האחר

    השבמחק
  13. מענין האם מועצת העיתונות מינתה את אבוחצירה להיות פרשן פוליטי? סתם צחקתי, הוא מינה את עצמו!

    השבמחק
  14. אלי ופרי יצאו מדעתם יום לאחר הבחירות כי פריד יבחר ברוב קולות ליו"ר הסניף ולפי החוקה האחרונה אדם שמכהן מעל 10 שנים לא יתמודד אלא יבחר ללא בחירות וכאשר יפרוש יתקיימו בחירות תוך 60 יום רק באותו הסניף

    השבמחק
  15. אלי שלום--

    מי זה ההזוי הזה עם התגובה האחרונה ? מאיפה הוא הביא את זה ? עלילות הקלבריפין???
    חחחחחחח.... הצעירים לוקחים זו עובדה מוגמרת ...

    בהצלחה ...

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?