"יצאנו מדעתנו ותכף נשוב, זה מה שאומרים אריה טל ופריד אברהם למתפקדי הליכוד" אומר המתמודד הצעיר פרי כהן על החיבור בין שני היריבים המושבעים שהתאחדו נגדו

הפתק שהשאירו שני השונאים המושבעים, ראש העיר אריה טל ויו"ר הסניף פריד אברהם, בכניסה לאוהל הסולחה שהוקם בעיקר בעזרת יסודות האינטרס האישי.
ראש העיר אריה טל עשה סולחה עם שונאו המושבע פריד אברהם. "אריה טל שכח כנראה, שמי שמשמש היום יו"ר בסניף הליכוד היה בעבר סגן ושותף של היריב הפוליטי החריף ביותר שלו ואני מדבר על ראש העיר לשעבר אריה פרג'ון". אומר בכיר במחנהו של אריה טל ומוסיף:"האהבה הפתאומית שנפלה על שני השונאים המושבעים האלה, נולדה כצורך וחובה לעצור את פרי כהן הצעיר בדהירה שלו לכבוש את סניף הליכוד המקומי. מי שמחפש סיפור אהבה בסולחה הזאת לא ימצא אותה גם אם יעמוד לרשותו הסונאר הכי משוכלל בעולם. הכול אינטרסים כלכליים אצל השניים האלה" מסכם הבכיר. מאת:אלי אבוחצרה
פרי כהן:"החיבור הזה בין שני השונאים המושבעים של הפוליטיקה המקומית, מעיד יותר מכול על הצורך הדחוף בהחלפה של הנהגת הליכוד בטירת כרמל. עשרים שנה שהסניף המקומי סובל מהיריבות של אריה טל ופריד אברהם, יריבות שגרמה לפירוקה של תנועת הליכוד בטירת כרמל עד למצב שאין אפילו חבר מועצה אחד מטעם הליכוד במועצת העיר. סניף הליכוד המקומי היה מאז ומתמיד המרכז הפוליטי הגדול של טירת כרמל, היום, במצבו הפוליטי המביך, עם ירידה של אלף מתפקדים לסניף וכישלון טוטאלי בבחירות האחרונות, מהווה הסניף המקומי עדות כואבת לאיך אסור להנהגה להתנהל ואיך אסור לה בעיקר, להתנהג. החיבור בין ראש העיר אריה טל לבין היו"ר הנוכחי פריד אברהם, מעיד בעיקר על האופי של השניים האלה שאומרים לכל המתפקדים שעוד נשארו נאמנים לתנועה "יצאנו מדעתנו למען האינטרס שלנו, ותכף נשוב אליה למען נקמתנו". אני סומך על שיקול הדעת של המתפקדים, שידעו לקבל את ההחלטה הנכונה שתביא לשינויים מרחיקי לכת בסניף הליכוד המקומי" סיכם פרי כהן את תגובתו.

תגובות

  1. אלי "אל יתהלל חוגר כמפתח"

    השבמחק
  2. יצא ממני הכבוד ואין סיכוי שיחזור

    השבמחק
  3. פחחחחחח חיבור עלק !!! אלה מרמים אחד את השני כבר 25 שנה..

    השבמחק
  4. תגיד אלי מה זה משנה מי מתחבר למי ? הרי הכל חרטא--מי שפקד יותר ינצח בוא נראה את התוצאות --אגב אריה טל לא בקדימה ? איך הוא קשור לליכוד?

    השבמחק
  5. פרי סע לאט תגיע מהר

    השבמחק
  6. פריד אברהם ואריה טל יצאתם לנו כבר מכל החורים אתם גועל נפש !!!

    השבמחק
  7. אריה טל בושה וחרפה נראה לך שתמכור לנו את פריד ?? מה אנחנו מפגרים ????

    רק פרי כהן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  8. אריה טל יצא מגדרו והעניק הטבות לבוחרים המסורים שחירפו נפשם על מנת להחזיר את אריה לכס המלוכה

    השבמחק
  9. לכל קוראי האתר שלום רב. אני מעדיף לא לחשוף את שמי וזהותי אך ברצוני להעניק את חוות דעתי לגבי תנועת הליכוד בעיר והמצב בעיר בכלל-עקב היותי איש ליכוד ותחק וגם בעל זכות הצבעה.

    הסניף שלנו נמצא בתרדמה כבר 10 שנים מאז הועידה האחרונה ופרט לפתיחתו בבחירות לראשות העיר הסניף סגור. אנשי הליכוד האמיתיים בסניף משוועים לשינוי כבר שנים רבות אך לצערי התנועה לא השכילה לקיים בחירות כבר המון זמן.
    אני לא מעוניין לתקוף אדם זה או אחר, אלא ברצוני לומר שלטעמי מי שמנופף בדגל השינוי ינצח בבחירות הקרובות ברוב מוחץ. כאחד שעבר כבר ועידות בליכוד ברצוני לומר גם שאי אפשר להלבין לנו מועמד כזה או אחר ואני אישית אתן את התמיה לבלוק שינופף בשינוי.
    ולכן הבחירה שלי מאוד פשוטה- אני תומך בבלוק של פרי כהן ואתן לו את כל הגיבוי.

    בהצלחה .

    השבמחק
  10. אלי תפסיק לבלבל את המוח עם כתבות על הליכוד, ברור שהבחור הצעייר לוקח, גם אם יעמוד מול פריד דחליל הוא יקח. תן לנו קצת כתבות על העיר יצא לנו מהתחת הסניף הזה.

    תזהר אלי אני יעזוב את האתר הזה, סתם אתה בסדר אלי אחלה אתר

    השבמחק
  11. יצאתי מדעתי היום כי לא הזכירו את אריה פרגון האיש שהגה תכנן בנה והוציא לפועל את הספרייה העירונית בטירת הכרמל

    השבמחק
  12. הדעת לא סובלת פוליטיקה מסריחה כפי שקרה היום משום מה שמו של פרגון ראש העיר הקודם לא הוזכר שלא לדבר שאפילו לא הוזמן אבל שמחתי לשמוע את מר עוזי דיין שהסביר את משמעות המילה ברית מילה ומילה זו מילה וחבל שלא נמצאה מילה טובה על אבי "המילה" מר פרגון

    השבמחק
  13. פרי צרות של עשירים
    יש לפרי 27 איש מתוך ה41 חברי מרכז
    שיש לסניף הטיראי על פי חוק המחנה הגדול מקבל מקסימום 2/3 שהם 27 חברי סניף +6 חברי מרכז
    ובשבוע האחרון זרמו לפרי קרוב למאה בקשות להצטרף
    למחנה שלו לכן הבחירה וההתלבטות קשה מאוד

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?