"האנטיפטיות של אריה טל ובעיקר חוסר הלויאליות שלו כלפי התומכים הפוליטיים הקרובים ביותר שלו תפיל אותו" כך אומר בכיר במחנהו של מ"מ ראש העיר איציק ואנונו.

איציק ואנונו ביום הפריימריס בטירת כרמל. כמעט לבד וללא עזרה של השותף הפוליטי הבכיר שלו אריה טל שהפקיר אותו ולא עמד לצידו ביום הכי חשוב לו, ניצח איציק ואנונו את הבחירות האלה ברוב מוחץ תוך כדי שהוא מפעיל את השפעתו גם בערים אחרות ברחבי הארץ. העובדה הזאת בלבד מעידה על היכולות המדהימות שקיימות אצלו ובעיקר חסרות אצל ראש העיר אריה טל, שנזקק גם לשותפיו הפוליטיים אבל בעיקר הוא נזקק לתמיכתם ורחמיהם של שונאיו הפוליטיים המושבעים ביותר כדי לנצח בפריימריס של הליכוד בטירת כרמל.

"האנטיפטיות של אריה טל ובעיקר חוסר הלויאליות שלו כלפי התומכים הפוליטיים הקרובים ביותר שלו, הפכה את המלוכה שלו לנטולת קורות ויסודות תומכים והיא משולה לבניין ישן שרק מחכה לבולדוזרים (הפוליטיקאים הצעירים) שיעלו עליו ויסלקו אותו מן הנוף (העולם הפוליטי) של טירת כרמל" כך אמר השבוע אחד הבכירים במחנה של המנצח הגדול בפריימריס של קדימה בטירת כרמל, מ"מ ראש העיר איציק ואנונו. מאת:אלי אבוחצרה

אריה טל, ראש העיר של טירת כרמל, הוא אחד האנשים הזחוחים ביותר שהפוליטיקה בטירת כרמל ובכלל, יכולה להמציא. הזחיחות המרגיזה שלו באה לידי ביטוי בעיקר בזלזול הפוגע והמעליב שהוא מזלזל בשותפים הפוליטיים הזוטרים והבכירים שלו. את הזלזול הגלוי, המביש והמחפיר הזה שמעניק ראש העיר לשותפים הפוליטיים שלו, ניתן לראות ולהרגיש מהיום הראשון שהאיש הזה ישב על כיסא ראש העיר. אחד מהיסודות של החלפת שלטון מוטמע בצורך להחליף את שדרת הניהול שנכשלה על פי תפישת הציבור שהחליט בהליך בחירות חופשי להחליף את ראש העיר ואת כל מי שיישם את מדיניותו. כך זה נהוג בהנהגת העולם(ארה"ב) וכך זה נהוג בשלטון הארצי וכך זה היה אמור להיות גם בעת החלפת השלטון המקומי. אמה-מה...אצל ראש העיר שלנו הכל הולך הפוך. הוא דואג לשמר ולקדם את כל מי שבהליך הבחירות הציבור הודיע לו קבל עם ועדה שהוא נכשל, ומצד שני, הוא דאג לגמד ולהשפיל את כל אלה שהיו מיועדים לנסות ולהביא את השיפור שהציבור כל-כך מייחל לו עם הבחירה בשלטון החדש. זה התחיל בשיבוצי העבודה המשפילים שהוא העניק לקצינים הבכירים ביותר במטה הבחירות שלו במחלקת הביוב, הגינון ובתפקידי מנהלה מהנמוכים ביותר שקיימים בשרות הציבורי וזה נגמר בהענקת חסינות לכל אלה שנכשלו בעבר וממשיכים להיכשל גם היום בתפקידיהם החשובים לכולנו. "את השיבוצים המשפילים והכואבים לאנשים שלו, עושה אריה טל תוך כדי שהוא מצחקק עם הדובר שלו מוריס אסייג" אמרה לי אישיות בכירה בעיר לפני כשנתיים והעדות הזאת אומרת הכול על אריה טל והצוות הבכיר שלו. חמור מכך הוא היחס שזוכים לו השותפים הפוליטיים הבכירים של ראש העיר, שזוכים לקיטונות של בוז וזלזול מצד ראש העיר והצוות הבכיר שלו ששוללים ומונעים מהסגנים ומחברי המועצה את הזכויות והסמכויות שמגיעות להם מכוח החוק. ההתנהלות של ראש העיר והצוות הבכיר שלו אל מול השותפים הפוליטיים הבכירים שלו היא לא חוקית ומנוגדת לדיני עיריות ומנהל תקין ואולם, ראש העיר והצוות הבכיר שלו מנהלים את המדיניות המזלזלת והמבישה הזאת כלפי השותפים הפוליטיים שלהם בצורה סמויה ולא נראית לעין וזאת כדי שלא לעבור על החוק. תשאלו את הסגן שאחראי על תיק התכנון והבניה למי מהנדס העיר חייב דין וחשבון... תשאלו את הסגן שאחראי על תיק הרווחה למי מנהלת לשכת הרווחה חייבת דין וחשבון...תשאלו את המ"מ של ראש העיר אם מישהו סופר אותו כשראש העיר נמצא בחו"ל או מנוע מלתפקד. הזלזול הזה של ראש העיר בשותפים הפוליטיים שלו חי, נושם ומתקיים בעיקר בגלל חוסר האמון של השותפים הפוליטיים הבכירים ביכולת שלהם ולא בגלל כוחו הפוליטי של אריה טל ואת זה כדאי שכולם ידעו....הניצחון הגדול של מ"מ ראש העיר איציק ואנונו בפריימריס של קדימה בטירת כרמל, ריסק את העמוד האחרון שעליו נשענה הזחיחות הפוליטית המרגיזה של אריה טל, וכמו שכולם יודעים, בפוליטיקה אין חלל ריק והניצחון המתוק שריסק הוא גם יצק יסודות מבטון מזוין לשאיפות הפוליטיות של המ"מ הצעיר שכנראה הולך להסתער על כיסא ראש העיר של טירת כרמל בבחירות הבאות. בהצלחה.

תגובות

  1. אליקו יפה כתבת! ואל תלך רחוק מידי לפוליטיאים. מספיק שאריה טל לא מאפשר לעובדי העיריה הטובים להתבטא ומטפח רק את הכלומניקים. יש בעיריה עובדים מעולים שרוצים לעשות והצוות "הגאון" שלו לא נותן להם לעבוד ומדובר בהרבה כאלה. לא פלא שהעיריה מקרטעת. שיחפש את הטובים ויתן להם ליזום פרויקטים אבל לא! הוא רוצה שקט, נאומים בארועים ובילויים. זהו פרצופה של טירת הכרמל היום וזה עצוב!!!!!!

    השבמחק
  2. לעורך
    אתה לא חידשת כלום בכתבה הזאת, אריה טל היה כל חייו אגו-מנייאק שמאוהב בעצמו הוא חי כמו אגו-מנייאק שמאוהב בעצמו והוא גם ימות אגו-מנייאק שמאוהב בעצמו. חייבים להעיף את האפס הזה מהעירייה.

    השבמחק
  3. מחכה לתשובתך

    פלונית אלמונית

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?