הבגידה הגדולה של חותמי מסמך "המרד" במ"מ ראש העיר איציק ואנונו. הפגנת כוח קטנה של ראש העיר, גרמה לארבעה מתוך שבעת החותמים לקבל רגלים קרות ולחזור בהם...

חברי הנהלת העיר טירת כרמל באחת הישיבות של המועצה בעבר. ההרמוניה והאידיליה כבר מזמן לא שם ואפילו השנאה ליריב הפוליטי אריה פרג'ון, כבר לא מאחדת את חברי ההנהלה של ראש העיר אריה טל.

איומים ומניפולציות אישיות, היו רק חלק מהאמצעים שהפעיל ראש העיר אריה טל, כנגד חמישה מתוך שבעת חברי הנהלת העירייה, כדי שיחזרו בהם מהחתימה על מסמך הדרישה לקיום ישיבת מועצה שלא מן המניין שתדון בהתעלמות של ראש העיר והכפופים לו מההוראות של חוזר מנכ"ל משרד הפנים. כך מוסרים גורמים פוליטיים בכירים ביותר בעיריית טירת כרמל.מאת:אלי אבוחצרה

כזכור, במסמך שנמסר בערב חג העצמאות למזכיר העירייה שמוליק קטוני ע"י נציג מטעמו של מ"מ ראש העיר איציק ואנונו, הייתה דרישה של מ"מ ראש העיר, בגיבוי חתימתם של שבעה מחברי ההנהלה שחברו אליו, לקיים ישיבת מועצה שלא מן המניין בניגוד או שלא על דעתו של ראש העיר, כדי לדון בהתנהלות מוסדות העירייה ובראשם ראש העיר אריה טל, בכל הנוגע להתקשרויות עם יועצים משפטיים. ממכתבים ששלח בעבר מ"מ ראש העיר איציק ואנונו, לראש העיר אריה טל ולגזבר העירייה הרצל רגב,שלא זכו למענה או התייחסות של השניים, עולה כי העירייה והעומד בראשה, פועלים לכאורה בניגוד להוראות חוזר מנכ"ל של משרד הפנים בכל הנוגע לקבלת שירותים משפטיים עבור העירייה ומוסדותיה. ראש העיר אריה טל, שראה בהתארגנות של בכירי הקואליציה שלו "מרד" לכל דבר ועניין, הפעיל את מלוא כובד משקלו הפוליטי והאישי על חברי המועצה הסוררים, כדי שישנו את דעתם ויבטלו את חתימתם על המסמך. על פי מקורות פוליטיים בכירים בעיריית טירת כרמל, ראש העיר אריה טל, הפעיל לחצים אדירים על לפחות חמישה מתוך שבעת החותמים. הלחצים על חברי המועצה כללו הטרדות טלפוניות ואיומים בשלילת סמכויות של סגן ראש עיר אחד לפחות, מהלך שהיה שולל מאותו הסגן גם את השכר שהוא מקבל על תפקידו. אותם מקורות פוליטיים בכירים, יודעים לספר גם על מניפולציות אישיות שהפעיל ראש העיר על חברי המועצה כדי שישנו את דעתם ואת חתימתם על הדרישה לקיים ישיבת מועצה שלא מן המניין, שבה יחויבו ראש העיר והפקידות הבכירה של העירייה לתת מענה לשאלות ששאל מ"מ ראש העיר איציק ואנונו, בשני מכתביו האחרונים.

לחדשות טירת כרמל נודע מפי מקורות פוליטיים בכירים בעירייה, כי בעקבות האיומים וההפחדות שנקט ראש העיר אריה טל בחברי המועצה שחתמו על הדרישה, החליטו ארבעה מהחותמים (מוריס בנימין, מזל אלשייך, איציק יחבס ודוד שחר)לבטל את חתימתם על המסמך וזאת על פי דרישתו ובקשתו של ראש העיר. בשיחה שניהלתי עם מרבית חברי המועצה שחתמו על המסמך, הכחישו כולם כי ראש העיר אריה טל, איים עליהם בצורה כזאת או אחרת כדי שיבטלו את חתימתם על המסמך.

סגן ראש העיר מוריס בנימין: "ביטול החתימה שלי ושל חברת המועצה מסיעתי מזל אלשייך, נבע מהעובדה ששנינו קיבלנו הבטחה מראש העיר כי הנושאים שהיו אמורים להתברר בישיבת המועצה שנדרשה מהמסמך האמור, יתבררו בישיבת ההנהלה הקרובה ביותר, על כן החלטתי שהמסמך לא רלוונטי יותר ובשל כך גם ביטלתי את חתימתי. ראש העיר לא איים לבטל את סמכויותיי".

עד לכתיבת שורות אלה, לא ניתן היה להשיג את תגובתו של ממלא מקום ראש העיר, איציק ואנונו.

תגובות

  1. כרגיל נמושות , בגלל זה אי אפשר לעשות שינוי אמיתי עם חברי עירייה שכאלו , צריך מנהיגות חדשה לעיר , אנשים חדשים , מה קרה בטירת כרמל ב 20 שנים האחרונות , תשווה אותנו לנשר , קריות , אור עקיבא , בית שאן , חדרה ועוד ועוד , טירת כרמל קפואה יבשה ולא מתפתחת , בתי ספר מוזנחים , גנים ציבורים מוזנחים לא תקינים ולא מתקדמים כמו הפארקים במדינה , וכד׳ .
    איציק ונונו ויורם זיו אנשים פעילים אנשי שטח שעושים ויעשו בעתיד את השינוי בעיר , מקווה מאוד שיחברו יחד במערכת הבחירות .

    השבמחק
  2. מוריס בנימין ומזל אלשך הנמושות:
    תחליפו את שם הסיעה שלכם "אמינות ויושר" ?????????

    לרשימת " פחדנות ,בוגדנות ,סחטנות ,ואינטרסנטיות!"

    מה לא עושים בשביל לשמור על המשכורת ולהמשיך לקבל עבודה לבני המשפחה !!

    דוד שחר "הזיקית " - לא אמין לא ישר ! סחטן ושקרן!!

    השבמחק
    תשובות
    1. דוד שחר אחד ויחיד דוד שחר המלך!!!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?