ארבעה חזירי בר שחדרו באמצע היום לשכונת מגורים בטירת כרמל נורו והומתו. מאת:אלי אבוחצרה

תנופת הבנייה המאסיבית שחווה העיר טירת כרמל בשנים האחרונות, פגעה שלא במתכוון במשכנן הטבעי של חיות הבר שחיות בסביבה ההררית שמקיפה את העיר וגרמה לרבות מהן ובמיוחד לחזירי הבר לנוס על נפשם תוך חיפוש בלתי פוסק אחרי מקורות מזון...החיפוש אחרי מקורות מזון, גרם לחזירי הבר להתקרב לבתי המגורים של תושבי טירת כרמל שגרים בשכונות שגובלות עם אתרי הבנייה השונים ובכך להבהיל מאוד את תושבי אותן השכונות.
אילוסטרציה
ביום ראשון (09/10) בשעות הצהריים, נצפו ארבעה חזירי בר משוטטים באחת משכונות המגורים בצפון העיר טירת כרמל. תושבים מבוהלים הזעיקו את הגורמים המקצועיים של העירייה ואלה התקשו להרחיק את חזירי הבר בשל האיסור החמור לפגוע בהם עקב ההגנה שיש שלהם מהגדרתם כחיה מוגנת.


בשל החשש לביטחונם של תושבי השכונה שמתגוררים בה מאות מילדי העיר, הוזעק לעיר צוות של רשות הטבע והגנים שכלל בתוכו צייד מקצועי. בשל הרגישות והקרבה לבתי מגורים, נתבקשה משטרת ישראל להעניק לצייד אישור לירות בחזירי הבר כדי לנטרל אותם. משטרת ישראל העניקה את אישור הירי וחזירי הבר הומתו ופונו מהמקום.

תגובות

  1. שלא במתכוון?? שדדנו ופרקנו לנ את הבית כדי להרים עוד מגדל דירות! עצוב לי שירו בהם. אנשים הופכים אימפןטנטים כשמשהו מאיים על הנוחיות שלהם

    השבמחק
  2. איך הורגים זו חיית בר מוגנת אםשר היה לגרש אותם למה להרוג אנשים רעים

    השבמחק
  3. איך הורגים זו חיית בר מוגנת אםשר היה לגרש אותם למה להרוג אנשים רעים

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?