מפקד חדש לתחנת משטרת טירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

בטקס מרשים ומרגש שנערך ביום רביעי (05/10) ברחבת המסדרים של תחנת משטרת טירת כרמל, הועבר הפיקוד על תחנת המשטרה בעיר מידיו של סנ"צ אלי מגן שפיקד על התחנה בשנתיים האחרונות, לפיקודו של סנ"צ יוסי גבאי.
סנ"צ יוסי גבאי, המפקד החדש של תחנת טירת כרמל. צילום: דוברות מחוז חוף
בטקס המרגש, השתתפו שוטרים, מתנדבים, בני משפחה וקציני משטרה רבים וביניהם סגן מפקד המחוז ומפקד המחוז, ניצב עמוס יעקוב שהודה בדברי הברכה שלו לקצין היוצא ולקצין הנכנס ואיחל להם הצלחה בתפקידיהם החדשים ולא שכח להזכיר להם את גודל האחריות שמונחת על כתפיהם לפקודיהם ולאזרחים שאותם הם משרתים. בסיום דבריו, איחל מפקד המחוז לשוטרים ולבני משפחותיהם, שנה טובה ומבורכת.

חילוף המפקדים בתחנת משטרת טירת כרמל, נעשה במסגרת שורה של מינויים חדשים במשטרת ישראל שאושרו ע"י המפכ"ל רוני אלשיך. במסגרת סבב המינויים החדש, מונה מפקד תחנת המשטרה בטירת כרמל בשנתיים האחרונות, סנ"צ אלי מגן לפקד על תחנת המשטרה בעיר עכו וסנ"צ יוסי גבאי, מונה במקומו לפקד על תחנת המשטרה בטירת כרמל.
טקס החלפת המפקדים בתחנת טירת כרמל. צילום: דוברות מחוז חוף
סנ"צ יוסי גבאי, מפקדה החדש של תחנת טירת כרמל, החל את דרכו במשטרת ישראל בשנת 1987 כחבלן של מרחב הגליל. בהמשך דרכו בארגון, ביצע סנ"צ יוסי גבאי מספר תפקידים חשובים וביניהם מפקד היס"מ בתחנת כרמיאל, סגן מפקד תחנת עכו, סגן מפקד קורס קצינים, מפקד משל"ט חוף וסגן מפקד תחנת זבולון, תפקיד שהוא מילא עד כניסתו לתפקיד מפקד תחנת טירת כרמל.

סנ"צ אלי מגן, שפיקד על תחנת המשטרה בטירת כרמל בשנתיים האחרונות ובמסגרת סבב המינויים החדש יתחיל לפקד על תחנת המשטרה בעכו, החל את דרכו במשטרת ישראל בשנת 1992 ובמהלך השנים ביצע בארגון החשוב הזה מספר תפקידים וביניהם ראש משרד חקירות במשטרת חדרה, מפקד מחלקה בקורס קצינים במלמ"ש, קצין נוער אח"מ צפון, קצין מודיעין במשטרת זבולון ומפקד משטרת טירת כרמל. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?