גבר בשנות השלושים נפל הערב לבור בעומק של כחמישה מטרים בטירת כרמל וחולץ ע"י לוחמי אש שהוזעקו למקום. מאת: אלי אבוחצרה

תושב הקריות כבן שלושים וחמש שהגיע לטירת כרמל לבקר קרובי משפחה, נפל הערב לבור בעומק של כחמישה מטרים שנחפר בקרן הפינה של בניין מגורים מאוכלס ברחוב הפלמ"ח בטירת כרמל ונלכד בתוכו. הגבר, שנפצע באורח קל במהלך הנפילה, לא איבד את עשתונותיו והזעיק את המשטרה.
הבור בעומק חמישה מטרים שאליו נפל תושה הקריות. צילום: אלי אבוחצרה
לאחר קבלת הקריאה, הוזעקו למקום ניידות משטרה וכוחות הצלה וביניהם מד"א ולוחמי אש. לאחר כשעה חולץ הגבר ע"י לוחמי האש ורגע לפני שפונה לבית החולים עם פציעה שהוגדרה כקלה, סיפר שבסך הכול ביקש לשפוך את מימיו בפינה ובשל החשכה הכבדה במקום, הוא לא ראה את הבור ונפל לתוכו.
כוחות ההצלה מפנים את הלכוד בבור. צילום: גלית סםן
הבור המסוכן שעומקו כחמישה מטרים ורוחבו כשלושה מטרים, נחפר כאמור בקרן הפינה של בניין מגורים מאוכלס והושאר פתוח ללא שלטי אזהרה וללא גדר שמונעת גישה אליו. כל אדם, מבוגר או ילד שירצה באור יום ובוודאי שבחשכה מוחלטת, לקצר את דרכו בשטח בניין המגורים לא יבחין בבור מכיוון שפתחו מוסתר בצד האחר של הבניין. הדבר נכון גם לגבי ילדים שיבחרו לשחק במקום ולהם לא בטוח שיהיה טלפון להזעיק את המשטרה...לידיעת משטרת ישראל ועיריית טירת כרמל.

דיירים שמתגוררים בבניין שבקרן הפינה שלו נחפר הבור המסוכן, סיפרו למבט לחדשות טירת כרמל, שהבור המסוכן נחפר כחלק מהתחלה של פרויקט תמ"א 38 שדיירי הבניין חתמו על עליו עם קבלן שהם התעקשו לא למסור את שמו. הדיירים מוסיפים ומספרים על החשש שלהם שילד או ילדה של אחד הדיירים בבניין ישלם בחייו לאחר שייפול לבור הפתוח שגם לאחר הנפילה היום, אף אחד לא דואג לכסות או לסמן אותו בשלטי אזהרה...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?