בזמן שישנת...אדוני ראש העיר!!!

בימים האחרונים, הונחו בתיבות הדואר של תושבי טירת כרמל, מעטפות שנשאו את הלוגו של העירייה ובתוכן היה מכתב אישי של ראש העיר אריה טל, שבו הוא מודה לתושבי העיר על שיתוף הפעולה המלא בזמן אסון הכרמל. ראש העיר גם משבח במכתבו את תפקודם של כלל עובדי העירייה ובתוכם גם את תפקודו של מערך החירום של העיר ביום האסון. אני לא מבין מה קורה פה...? מה...ראש העיר הזה חי בסרט...? מה...אני ורוב תושבי העיר כולל הסגן של ראש העיר דוד שחר, לא חיים באותה העיר שאריה טל הוא ראש המערכת בה...? מה...יכול להיות שהגיל של הבן אדם עד כדי כך משפיע על הדרך שלו לראות את המציאות...? אדוני ראש העיר, לצערי, בזמן שאתה ישנת...מח' הפיקוח שלך ביחד עם המשטרה המקומית, נכנסו לאטרף של צעקות במגאפונים שהכניס את כולם להיסטריה מיותרת ואגב...האטרף של אנשי הבטחון שלך אדוני, לא היה מבייש את הגרועים והמסוכנים שבדיירי ביה"ח המקומי. בזמן שאתה ישנת (והצטלמת) אדוני ראש העיר...הקשישים בשכונות הדרומיות, היו זרוקים ברחוב ללא יד מכוונת כשהם בוכים וחסרי אונים. בזמן שאתה ישנת (והצטלמת) אדוני ראש העיר, האנדרלמוסיה והכאוס שלטו בכל פינה בעיר. בזמן שאתה ישנת (והצטלמת) אדוני ראש העיר,לא היה לטירת כרמל מנהיג שיידע לשמור ולהרגיע את תושבי עירו וצאן מרעיתו...בזמן שאתה ישנת (והצטלמת) אדוני ראש העיר, במקום ראש עיר, היה לנו בטירת כרמל, דוגמן צילומים שדאג לדחוף את פרצופו בפני כל מצלמה משוטטת...מאת:אלי אבוחצרה

תגובות

  1. אלי שלום!

    לפחות הוא פונה לתושבים ומעודד את רוחם למרות שבאסון השריפה אריה טל לא ישן כי הבית שלו פונה (אל תשכח שהוא גר בשכונה שפונתה) והיה בעירייה רוב הזמן וניהל את האירוע. לא זכור לי שבזמן מלחמת לבנון השנייה אריה פרג'ון התייחס לתושבים. להזכירך נפלו 3 טילים סביב טירת כרמל ואנשים היו בחרדה. לא ראיתי מכתב שלו בזמנו. אבל בבחירות תיבת הדואר שלי הייתה מלאה במכתבי השמצות. למען ההגינות והאיזון תשתדל למצוא גם את החיובי.

    פטריוט מקומי

    השבמחק
  2. אלי,

    שוב המגיב בתשלום של טל חזר לעבוד (פטריוט מקומי=חיים=המגיב בתשלום של טל).

    כרגיל, אין לו שום תשובות אמיתיות, אז הוא הולך ומאשים את פרג'ון. מה הקשר?? למה כל פעם שאריה טל עושה משהו גרוע, המגיב בתשלום ממהר לדבר על פרג'ון? אריה טל ראש העיר או פרג'ון? פ-ת-ט-י.


    לגופו של עיניין, המכתב הזה מוכיח שוב פעם את הפתטיות של אריה טל ואת שיגעון הגדלות שלו. למה הוא לא מזכיר את סגני ראש העיר (או לפחות את דוד שחר) שהיו איתו ועזרו לו בתפעול האירוע?
    למה המכתב מדבר רק על אריה טל ומנהלי המחלקות? מה, דוד שחר לא עזר בתפעול האירוע? מה, דורון גרינברג לא היה שם?
    ככה זה אצל אריה טל, זה רק "אני", זה אף-פעם לא "אנחנו".... ואח"כ הוא מתפלא שדורון שוקל לעזוב...

    חיים (אבל לא המגיב בתשלום של אריה טל)

    השבמחק
  3. אין לי כל כוונה להתנצח עם המגיב מטעם פרג'ון. אבל מדבריו עולות העובדות הפשוטות: בזמן השריפה אריה טל תיפעל את האירוע, הסגנים היו ודורון גרינברג היה ובעצם כולם למעט פרג'ון. אז מה אם הוא באופוזיציה. האם בשעת צרה אינו יכול לבוא ולעזור. הוא טוב בהשמצות, הכפשות וגרימת סכסוכים אבל לעזור לאנשי עירו בעת צרה קשה לו מה יהיה לקראת הבחירות? הוא ישמיץ ויפזר הבטחות. אבל ניזכור גם ניזכור כי בשעות הקשות הוא לא היה שם כדי לעזור.

    פטריוט מקומי

    השבמחק
  4. אחד שיודע את האמתיום רביעי, 12 ינואר, 2011

    אריה טל ימכור ומאוד בזול את גרינברג. למעשה הוא כבר מכר אותו פשוט דורון לא ממש מבין את זה. ולגבי שחר טל ממש לא שם עליו. שחר וגרינברג שניכם כוחות חשובים בעיר הגיע הזמן שתתאחדו נגד טל שכל הזמן מצליח יחד עם העילג לסכסך ביניכם. הוא לא סופר אף אחד מכם.

    השבמחק
  5. חיים פטריוט מקומי ועוד אנשים טובים .טירת כרמל פשוט קטנה על השקרים של טל ,הוא לא פונה ישן בביתו משעה 1 עד 4 העירו אותו לפנות סופית את הברוש .אני אני אני זה טל שלא השתנה כלל וכלל שחר גרינברג ומריומה היו ותפקדו לאורך כל הדרך .קטוני המזכיר שעכשיו רוצים לזרוק היחיד מבין כל מנהלי המחלקות שהיה תפקד ואגן אבל טל לא סופר אותו משפחת אלאשוילי רוצה שהוא ילך .מי שמלקק כמו ציון סודרי בלס עמי שורד לשון ארוכה ליקוקים ותשבחות והעיר קורסת .מי יתן ואכן שחר וגרינברג יתאחדו טל משקר את כולם וצוחק כל הדרך לבנק .

    השבמחק
  6. אבוחצירא היקר אין אין עליך איך אתה מקבל מידע אמיתי תדע שכולם כועסים ופשוט שותקים .היום ניערך סיכום עם מבקר המדינה ומי לא בא ונונו ומריומה וגם שחר רוב הזמן היה בחוץ ושנתנו לו לדבר ראש העיר השתיק אותו .הצגה של הבימה וכולם שותקים היית צריך לראות איך הבכירים מסתכלים אחד על השני ולא מבינים מה קורה 11000 אלףכן נכון לא התבלתי 11000 אלף תושבים הוא פינה ואת בית החולים ממש גיבור לאומי .הוא לא היה בבית החולים האדם חולה מסוכן הוא מתיחל להאמין לסיפורים שלו וחבל.מריומה ונונו שחר וגרינברג תפסיקו לשתוק ממה אתם מפחדים תדיחו את טל מהר לפני שיחהי מאוחר.

    השבמחק
  7. אכן כמו שאמרתי. פרג'ון עלה רמה מהשמצות הוא התקדם לנסיונות לסכסך. אבל מה לעשות אנשים לא טפשים ומבינים שחוץ מזה הוא לא מועיל לעיר בכלום כעת. גם בשעות הקשות (אסון השריפה) הוא עמד בצד ולא עשה כלום וכעת אנשיו רק עומדים ומשמיצים.

    חיים

    השבמחק
  8. לאלי אבוחצירא,

    לאחרונה התגלה מי מפעיל את האתר השקרי של אריה טל, ומי מפברק תגובות בשם חיים. ובכן, זהו לא אחר מאשר תיאודור לוסקי (הידוע בכינויו: "תיאו").

    אלי, אני ושאר תושבי העיר, מאוד נשמח אם תביע את דעתך על זה שעובד עירייה שהועסק על ידי אריה טל, מפעיל אתר וכותב תגובות למען ראש העיר, וזאת על חשבון זמן העבודה שלו.

    בברכה,
    מאור, שחושף את השקרים של תיאו לוסקי=חיים

    השבמחק
  9. אלי היקר!

    הבלוג שלך אחל'ה. אבל כל המגיבים הם אנונימים. גם האחרון שבמגיבים הוא אנונימי שמנסה לנחש מי האנונימים האחרים. מה שהופך את הבלוג לאטרקטיבי. אבל גם הבלוג של אייל הטיראי הלא הוא פרג'ון ובא כוחו והבלוג של חיים הלא הוא מייצג את אריה טל או את דורון או את שחר או את עמרן וכן הלאה. מה שנחמד שכעת חלק מהפוליטיקה המקומית נעשית על גבי האינטרנט ולא רק בעיתונות הכתובה בה אין אפשרות להגיב. מה שמעניין שאנשים פוחדים להגיד את האמת ולכן הם אחרי מסיכות. חוץ ממך שתמיד היית גלוי ולא עושה חשבון ועל כך יישר כוח.

    יוסי

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?