השמועה אומרת ש...הקואליציה של אריה טל נמצאת בהליך פירוק

בשבועות האחרונים ובמיוחד בימים האחרונים, רב סרן שמועתי עובד שעות נוספות בשדה הקטל הפוליטי של טירת כרמל. אתר "חדשות טירת כרמל" אסף עבורכם את מיטב הרכילות הפוליטית האחרונה שמבוססת בעיקר על כתביו של רב סרן שמועתי שמוכן להישבע באבי אבותיו ז"ל שהכל נכון...!! אז ככה...

השמועה הראשונה אומרת ש... דורון גרינברג (מס' 2 ברשימתו של אריה טל) ונטשה (מס' 4 ברשימתו של אריה טל), חברו יחד כנגד ראש העיר אריה טל וזאת לאחר סכסוך עמוק ותהומי בין השניים. הדם הרע והחלפת העקיצות המילוליות בין שני האישים, הובילו את דורון גרינברג לחפש חלופות לקראת הבחירות הבאות ובימים אלה הוא מנהל מגעים קדחתניים עם נציגים ממפלגת "ישראל ביתינו" של אביגדור ליברמן. לתשומת לבו של ברוך מריומה, סגן ראש העיר ונציגה הבכיר של מפלגת "ישראל ביתינו" בטירת כרמל.


השמועה השניה אומרת ש...דוד שחר, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הבינוי בעירייה, מתכוון לטרפד את מהלך הרוטציה (החלפת הסגנים בעירייה) בינו לבין מוריס בנימין שמתוכנן לעוד ארבעה חודשים. האיום של דוד שחר נובע מהדרישה שלו לחזור להיות היו"ר של המתנ"ס המקומי על חשבונו של היו"ר הנוכחי דורון גרינברג, לאחר קיום הסכם הרוטציה. "חדשות טירת כרמל" בדק ומצא שלמרות שדוד שחר הצביע בזמנו בעד הסכם הרוטציה, החוק מאפשר לו לארגן רוב במועצה שימנע את מינויו של מוריס בנימין למרות ההסכם. צריך לחכות ולראות אם דוד שחר יכול לעשות את הבלתי אפשרי ולמצוא רוב שימנע את הסכם הרוטציה בינו לבין מוריס בנימין.


השמועה השלישית אומרת ש... פרי כהן, מס' 2 בסניף הליכוד המקומי, מתכוון לכבוש את ראשות סניף הליכוד המקומי בבחירות שיערכו בתחילת השנה הבאה. השמועה מתעקשת להדגיש שפרי כהן אינו מתכוון לרוץ בבחירות המוניציפאליות אלא לרכז את עיקר כוחו בכיוונה של כנסת ישראל. יפה לו לבחור הצעיר ואנחנו מאחלים לו הצלחה!!


השמועה הרביעית אומרת ש...ברוך מריומה, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה, סגר הסכם פוליטי עם ראש העיר לשעבר שמעניק לו את המקום השני ברשימתו של אריה פרג'ון בבחירות הבאות. השמועות לא יודעות לספר אם ההסכם נעשה על דעת מפלגת האם של ברוך מריומה (ישראל ביתינו) או שהוא נעשה על דעתו האישית בלבד.


השמועה החמישית אומרת ש...העדה הקווקזית החליטה סוף סוף להתאחד ולתמוך במכאל כהן (יועץ ראש העיר לענייני עליה) כמועמדה הבלעדי בבחירות הבאות. הדבר נתאפשר לאחר פרישה מהחיים הפוליטיים של גורמי כבדי משקל בעדה ותמיכתם הבלעדית במועמדותו של מכאל כהן כנציג העדה הקווקזית בזירה הפוליטית המקומית.


השמועה השישית אומרת ש...הקואליציה שבנה אריה טל נמצאת בפני פירוק כללי והיא נושמת את נשימותיה האחרונות. חוסר האיזון וניגוד האינטרסים שמאפיין את חברי הקואליציה הנוכחית, הופך את החברות בה לבלתי אפשרית כמעט.


דבר העורך: חוסר השליטה של ראש העיר אריה טל בחברי ההנהלה שלו, בא לידי ביטוי בצורה חמורה בישיבת המועצה האחרונה שבה שלושה מחברי ההנהלה הצביעו נגד ההצעה של ראש העיר להעניק תמיכה של 400.000 ₪ לקבוצה המתפרקת של טירת כרמל בכדורגל. כל זאת ובנוסף לכמעט מחצית מחברי הקואליציה שמתכננים עתיד פוליטי שאריה טל אינו חבר או שותף בו, מעידים יותר מאלף עדים על מצבו הפוליטי הקשה של ראש העיר שבסופו של תהליך ימצא את עצמו יושב לבדו במגדל השן שהוא בנה ביהירותו....


העובדה שסוף סוף החליטה העדה הקווקזית בעיר להתאחד סביב מועמד מוסכם אחד, צריכה להדאיג רבים מהמתמודדים בבחירות הבאות. לאורך תקופה ארוכה מאוד, סבלה העדה הקווקזית בטירת כרמל מהעדר נציגות בכירה במוסדות השלטון בעיר וזאת למרות הכוח האלקטוראלי הרב שקיים בין קהל המצביעים שלה שמהווים כ-25% מסך כלל בעלי זכות ההצבעה בטירת כרמל. הסיבה לאי היכולת לתרגם את הכוח האלקטוראלי להצלחה פוליטית, נובעת מהעובדה שלאורך שנים רבות לא הצליחו להסכים על מועמד אחד שייצג את העדה בבחירות. אי הסכמה זאת גרמה לכך שהכוח האלקטוראלי של העדה יפוזר בין מספר מועמדים שונים. הרבה גורמים פוליטיים בכירים בישוב בחשו לאורך השנים בתוככי הסכסוכים הפנימיים של העדה מה שמעיד יותר מכל שאותם הפוליטיקאים היו הנהנים העיקריים של הסכסוכים האלה.


ההסכם המדובר בין ברוך מריומה לאריה פרג'ון, הוא עוד מהלך גאוני של ראש העיר לשעבר שיודע בשעת משבר לאחד מאחריו כוחות אלקטוראליים מבוזבזים.


העובדה שפרי כהן הצעיר (מס' 2 בסניף הליכוד המקומי) קורא תיגר על פריד אברהם(מס' 1 בסניף הליכוד המקומי), אחד מהשועלים הפוליטיים הוותיקים של העיר טירת כרמל, מעידה שהבחור נולד עם "ביצים" בגודל של תאי הישיבה ברכבל של חיפה.


סגן ראש העיר דוד שחר, מעולם לא היה יס-מן של אף אחד ומי שבנה על השקט שלו או על שיתוף פעולה מצדו לאחר שיסיים את כהונתו כסגן ראש העיר, צפויה לו אכזבה מרה. דוד שחר הוא לוחם וותיק שמתעתד לכבוש את ראשות העיר בבוא הזמן ושקט פוליטי זה הדבר האחרון שהוא מתכוון להעניק לראש העיר ולמחליפו בתפקיד הסגן, מוריס בנימין.


העובדה שדורון גרינברג, קורא תיגר על מנהיגותו של אריה טל, מוסיפה המון ליוקרתו הפוליטית של הכוכב העולה בשמיה הפוליטיים של טירת כרמל. אריה טל ותפקודו הלקוי כראש עיר, מהווים חטוטרת רעה ומכוערת עבור כל מועמד שירצה פעם להצליח פוליטית בטירת כרמל.


מאת:אלי אבוחצרה

תגובות

  1. אלי -זה לא רב-סרן שמועתי! זה רמטכ"ל שמועתי!

    ועל ... דורון אם זה נכון ? - דורון אוהבים ומחזקים אותך ומאמינים בך!! מחזיקים לך אצבעות ומאחלים לך בהצלחה בדרכך החדשה!!

    ריקי!

    השבמחק
  2. אלי שלום!

    שמועות וסיפורים זה התחום של פרג'ון אנא ממך אל תקח את זה ממנו.
    שמועות זה שונה מעובדות. העובדות הן שפרג'ון הצביע נגד העברת כספי תמיכות לעמותת חלב חיטים והכדורגל אשר תמכו בו כשנבחר לראשות העיר. פשוט פרג'ון מוכן להקריב את תומכיו כדי לפגוע באריה טל. לצערי הנקמנות גורמת לאדם לפגוע בחבריו. ומההחלטה שלו כולנו נפגענו.

    אחד שיודע

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?