זוהי סדום של האלף השלישי

הצפייה בפרקים האחרונים של "האח הגדול", שהיא תוכנית הריאליטי המצליחה ביותר באלף השלישי וקריאה של מספר מאמרים שכתבו פובלציסטיות בשקל בעיתונות הארצית, הוכיחו לי מעל לכל ספק שהיושר האישי, המוסריות והדרך ארץ, הם נחלת העבר עבור רבים מתושבי המדינה החלולה שאנו חיים בה. אם ההתנהגות של הדיירת הוולגארית ביותר בבית "האח הגדול" ואני מתכוון ללסבית חסרת התרבות פרידה הכט, מסמלת את הפמיניזם שהרבה נשים ייחלו לו (זה מה שעולה ממה שכותבות הפובלציסטיות) אז אני מודיע כאן שתם עידן התמימות של הנשים בעולם. אם אישה שמצהירה בראש חוצות כי קריאה בסמל הקדוש ביותר של עם שעבר רדיפות, רציחות וחורבן במשך אלפי שנים כדי לשמור על הסמל הזה, גורם לה לחרבן יותר טוב וכולם שותקים
והיא עדיין מככבת יום אחרי...אז אני לא יודע איזה צידוק יש לקיום של העם הזה. הציונות בתמימותה, התכוונה להקים כאן בית לעם היהודי ובמקומו קמה כאן ממלכת "סדום" על כל המשתמע מכך...אוי לנו מיום הדין שבו כולנו נצטרך לשלם על המעשים של נרקומנית מסוגה של פרידה הכט...מאת:אלי אבוחצרה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?