סוף לגועליציה שהקים אריה טל בטירת כרמל

דורון גרינברג בימים טובים יותר
."אני ושותפתי לדרך, חברת מועצת העיר, הגב' נטליה ילינסון, פרשנו מסיעתו של ראש העיר ויצאנו לדרך חדשה בהכרזה על הקמת סיעה עצמאית. הפרישה מסיעתו של ראש העיר נובעת מהתסכול הרב מהמצב הקיים ומהיום אנחנו מצביעים במועצת העיר אך ורק משיקולים של טובת התושבים וטובת העיר טירת כרמל" כך מצהיר באומץ וללא משוא פנים דורון גרינברג, ראש הסיעה העצמאית החדשה ומי שהיה מקורבו, איש סודו ומס' 2 של ראש העיר אריה טל.

פצצה פוליטית כבדת משקל, הוטלה היום במרכזה של האדמה הפוליטית הבוערת בטירת כרמל. דורון גרינברג, חבר מועצת העיר, יו"ר המתנ"ס המקומי ומס' 2 ברשימתו של ראש העיר אריה טל, הודיע היום במכתב לשאר חברי מועצת העיר, על התפלגות שלו ושל חברת מועצת העיר הגב' נטליה ילינסון, חברתו לסיעת "טל" ומס' 4 בסיעתו של ראש העיר אריה טל והקמתה של סיעה עצמאית חדשה שטרם נבחר לה שם. כמו שכבר דיווחתי רק לפני כמה ימים, האדמה הפוליטית רועדת מתחת לרצפה הרעועה שעליה בנה ראש העיר את הגועליציה שממנה מורכבת הנהלת העיר.



ריבוי האינטרסים של בעלי השררה בעיר, בנוסף לחולשה והפסיביות שמפגין ראש העיר כלפי אותם בעלי שררה, הביאו כנראה את האנשים שטובת העיר יקרה להם להגיד עד כאן!!!. אנשים מסוגם של דורון גרינברג ואיציק יחבס, מגיעים לפוליטיקה כדי לתרום מהיכולות שלהם ולא כדי להיות חותמת גומי של בעלי השררה. המהלך של דורון גרינברג ועוד לפניו של איציק יחבס, מעיד שעוד נכונו לנו ימים טובים יותר בפוליטיקה של טירת כרמל. אני מאחל מכאן הצלחה לכל מי שטובת הציבור עומדת לנגד עניו לפני טובתו האישית. בסוף השבוע יפורסם מאמר שינתח את המצב הפוליטי החדש בטירת כרמל ואת ההשלכות שיש למעשה האמיץ של דורון גרינברג.



מאת: אלי אבוחצרה

תגובות

  1. דורון גרינברג!
    אוהבים אותך ומאמינים בך!
    סוף סוך מנהיגות אחרת ישרה הוגנת איכפתית וכל כולה למען קידומה והתפתחותה של טירת כרמל ולמען תושביה !
    בהצלחה בדרכך החדשה ואנחנו מאחריך!!


    אנשים שאיכפת להם ומחפשים אלטרנטיבה ושינוי !!

    השבמחק
  2. דורון תמיד איתך לאורך כל הדרך!
    היינו איתך בבחירות הקודמות ונמשיך איתך לראשות העיר בבחירות הקרובות!

    מכל הצעירים הנערים והנערות בטירת כרמל וחלקם בתמונה!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?