החתולים הצליחו לשמור על השמנת!!! פרי כהן: "זוהי רק יריית הפתיחה של הקבוצה שלנו ותחילת הסוף של מלקקי השמנת למיניהם"

פרי כהן: "זוהי רק יריית הפתיחה של הקבוצה שלנו ותחילת הסוף של מלקקי השמנת למיניהם."
תוצאות הבחירות הלא רשמיות יש להדגיש, למרכז הליכוד ולמועצות הסניפים של התנועה ברחבי הארץ הודלפו לחדשות טירת כרמל. על פי התוצאות, בסניף הליכוד בטירת כרמל, הקבוצה של הצעירים המשכילים והאיכותיים שאותה מובילים דורון גרינברג, פרי כהן ואסף אלעזר קיבלה שישה עשר מושבים במועצת הסניף. הקבוצה של יו"ר הסניף הנוכחי פריד אברהם, קיבלה עשרה מושבים. הקבוצה של ראש העיר אריה טל, קיבלה עשרה מושבים בסניף. שאר המושבים התפזרו בין מועמדים שונים. ההישג של הקבוצה הפוליטית החדשה שמורכבת בעיקר מצעירים משכילים ואיכותיים ששמו להם למטרה להוציא את טירת כרמל מהקיפאון שבו היא שרויה בעשרים השנים האחרונות, הוא גדול מאין כמוהו. מי שנכח ביום הבחירות, ראה את הכוחות האדירים שחברו רק כדי לבלום את הצעירים המוכשרים האלה. "זוהי רק יריית הפתיחה של הקבוצה שלנו" אמר פרי כהן בהוודע לו התוצאות והוא מתכוון לכול מילה. תוצאות הבחירות בסניף הליכוד המקומי, מוכיחות שהחיבור בין ראש העיר אריה טל ליו"ר הסניף פריד אברהם, הצליח להכניס רוב למועצה ואם הם יצליחו שלא לריב ביניהם עד ישיבת המועצה הראשונה, אז כנראה שלא יהיה שינוי בהנהגת הסניף. מאת: אלי אבוחצרה

תגובות

  1. החתולים אכלו את השמנת נביא כלבים שיסלקו את החתולים

    השבמחק
  2. אליקו היקר!

    כל הרעיון בדמוקרטיה שאחרי הבחירות המפסידים מברכים את המנצחים וממשיכים לקדם את המטרות של הליכוד ושל העיר עד הבחירות הבאות.
    אנא שנה ממנהגך וכתוב פוסט מפרגן אחד לפחות לליכוד בטירת כרמל ולכל המועמדים מכל הגושים שהוכיחו כי בסניף הליכוד התקיים תהליך דמוקרטי עם אחוז מצביעים גבוה.
    להזכירך כל מתפקדי הליכוד מכל הגושים שהזכרת הם באו ותרמו מזמנם כדי לקדם רעיונות טובים שמטרתם קידום המדינה והעיר.
    אחד שיודע

    השבמחק
  3. לאלי
    אני מתבייש לגור בעיר שבה המנהיגים "המהוללים עאלק" חברו עם השונאים הגדולים שלהם בעשרים השנים האחרונות רק כדי לעצור את הסיכוי הקטן לשינוי בעיר המקולקלת שבה אנו חיים שהביאו אתם קבוצת הצעירים. המחזה המביש שהתקיים ביום הבחירות מהווה עדות כואבת למעגל הדוחה והמגעיל של קבוצת האינטרסנטים שכלאו את העיר טירת כרמל והתושבים שלה בתוכו. בושה וכלימה לנו התושבים ובעיקר לכם הפוליטיקאים.

    השבמחק
  4. מי שמתבייש לגור בעיר שילך במקום לבלבל את המוח , איזה צעירים בדיוק אתם מדברים ומי קובע צעיר בן כמה , דורון ליקט חבורה של חובבנים איתו והביא ביום הבחירות אנשים שאין להם שום קשר לליכוד אז בבקשה , לידיעתך אלי יש צעירים וטובים וגם בצד השני , תפסיק בבקשה להיות קיצוני ״ משכילים״ אלק כולה גמרו עריכת דין , כל אדם ממוצע וגם אתה יכולים לעבור את המבחנים . אז בבקשה יום טוב .

    השבמחק
  5. לאנונימי האחרון
    מי אתה שתשלח מישהו לגור במקום אחר. איזה מנדט יש לך על העיר או על התושבים שלה. צעירים יש בצד השני אבל הם רחוקים מהגינות ציבורית או מהמילה טובים בדיוק כמו המרחק בין כדור הארץ לשמש שדפקה לך מאוד על הראש בימים האחרונים.ולידיעתך, תואר בעריכת דין מהווה אינדיקציה להשכלה הרבה יותר מתעודת המפתן שמחזיקים רוב המנהיגים של הצד השני.

    השבמחק
  6. אלי שלום
    השמועה אומרת שטמטום ובוגדנות הן תכונות מולדות העובדות מספרות שמטומטמים ובוגדים לא מתים הם רק מתחלפים וכאלה כידוע בטירה לא חסר....חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  7. לפרי דורון ואסי
    אתם העתיד של העיר הזאת ולא יעזור לכל המושחתים והבוגדים כלום
    אחד שמבין

    השבמחק
  8. לאלי!

    היחידי שהמציא בטירת כרמל את תורת הסיפורים וההשמצות הוא פרג'ון. אין ספק שכל התגובות בבלוג שלך או בבלוג של אייל הטיראי הם פרי בית היוצר של פרג'ון. הבחירות לליכוד הסתיימו וכעת ממשיכים לעבוד ולפתח את העיר. אם מישהו מרגיש שהעיר לא מתאימה לו והאנשים כאן לא בסדר מבחינתו הוא צריך להסיק מסקנות. אני תושב העיר אוהב את התושבים ואת המקום ולא עוזב את העיר. ועיני בראשי ואני רואה את תנופת הפיתוח והבנייה בעיר. אני גם יודע שקשה למצוא דירה להשכרה או לקנייה והמחירים גבוהים. אז אם הביקוש לגור בעיר גבוה זה מצביע על עיר שטוב לחיות בה ואנשים רוצים לבוא לגור. ואני חושב שמגיע למועמדים הצעירים בליכוד כל הכבוד על כך שהם משקיעים מזמנם וממירצם לבוא ולהיבחר ולקדם את העיר והמדינה. אשרינו שאלה הצעירים בעיר.

    פטריוט מקומי

    השבמחק
  9. אכן צודק פרי כהן זוהי "יריית פתיחה", לדעתי זוהי הפגזת "טיל בליסטי"ואסביר מדוע.
    א. פרי כהן איש אנונימי עד להיום הצליח בגדול ולראיה הצליח לבדו להביא 170 קולות לסניף כאשר ה"דיל" כביכול עם גרימברג ואלעזר בטל בשישים הכוח הבלעדי של פרי בלבד מבלי לגמד מחשיבותם של אסף ודורון, פרי הרי הוא כבר פירמה עם צוות יועצים מעולה וכח שלא ניתן לבטלו ועדיף לכל מחנה לקרב אותו
    ב. לא מן הנמנע ויש כבר ליחשושים מצד מחנה טל (וואנונו שהינו הכח והמוח מאחורי טל שכתוצאה מכך כמריונטה בידיו) ומחנה פריד שחושש ולא ישן בלילות עד לבחירת יו"ר הסניף, המנסים להתצטרף למחנה פרי ולבחירתו ליו"ר.
    ג. "חוק הבוגדים" קיים מקדמת דנא שאומר בוגד נשאר בוגד, אתם מאמינים שפריד יסלח אי פעם לטל? וטל הרי יודע שפריד ממתין לו בפינה, ולמרות כל ניירות ופתקים ששניהם חתומים אחד כלפי השני, למקרה ש..
    ד. טל הרי יודע שפרי אינו מכשול עבורו, לפרי הרי שאיפות אחרות והשקפות אחרות,לכן אנו ניראה את אחד הטריקים המבריקים שהיו בסניף הליכוד טירת הכרמל.
    ד. "המוח" ואנונו ששנוא נפשו גרימברג כך לטעמי לא יופיע ברשימת הליכוד ירקום כבר "דיל" עם פרי (אני כבר סומך עליו) פרי כיו"ר בלי גרימברג ברשימת הליכוד והכל יבוא על מקומו בשלום ובכך תמו ימי הבנוניות והכשלונות בליכוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. במידה ויציעו לפרי להיות יו"ר סניף הליכוד בטירת הכרמל והוא יסכים אז דעו לכם שהוא יראה כאבי הבוגדים ואבי המלוכלכים כי לקומבינה כזו אסור לפרי להסכים הוא חייב להמשיך ולהביא עוד מתפקדים על מנת לזכות ברוב גדול בבחירות הבאות

      מחק
  10. מתוך דף הפייסבוק של עורך האתר אלי אבוחצרה
    " לולא חרשתם בעגלתי- לא הייתם פותרים את חידתי" כך אמר שמשון הגיבור לפלשתים שעלצו לנוכח הפתרון שהם מצאו לחידתו באמצעות הלחץ שהפעילו על מי שאהב ליבו. את המסר הזה כדאי מאוד שיפנימו גם אלה שעולצים ומפרגנים לעצמם יכולות פוליטיות. אם יש משהו שמערכת הבחירות הזאת לימדה אותי, אז הוא מצוי דווקה בעובדה שאלופי הטמטום, קברניטי הקבעון המחשבתי ומומחי ההעמסה של זקנים חסרי ישע הם אלה שמרכיבים את עיקר ההנהגה הישנה של העיר טירת כרמל. אהה ועוד דבר, יש גם את החברים. . .

    השבמחק
  11. לא יעזור לאף אחד כלום, פרי כהן ודורון גרינברג ואסף אלעזר הם השלד הבלתי מעורער של ההנהגה העתידית של טירת כרמל. כל מי שחושב כ י אפשר לשנות את העובדה הזאת חי בלהלה לנד.

    השבמחק
  12. מתוך דף הפייסבוק של עורך האתר אלי אבוחצרה שממשיך לתקוף את כל העולם וחברים שלו..
    בוקר טוב לעולם שכולו מלא בפנטזיונרים מלאי חשיבות עצמית מוגזמת. הלו אנשים!!! תתעוררו!!! הגיע הזמן שתתעוררו בבוקר ותקיאו ממה שאתם רואים במראה!!! הגיע הזמן שתיקחו את הנייד שלכם ותחייגו 100 כדי שהמשטרה תתעורר סוף סוף ותבוא לעצור אתכם על מעשה האהבלות שלכם בעשרים השנים האחרונות!!! ואם מישהו לא מבין למה אני מתכוון אז שינסה רק פעם אחת להגיע לישיבת מועצת עיר של חברי העירייה בטירת כרמל, שכזאת הייתה רק אתמול בערב, ויאזין רק חמש דקות לצורה ולאיכות שבה עונה ראש העיר אריה טל לחבריו בהנהלת העיר ואז הוא יבין בדיוק למי ולמה אני מתכוון. שיהיה לכולם יום טוב.

    השבמחק
  13. אלי אין לי נייד יש לי רק טלפון קווי
    אין לי אופנוע מפואר יש לי רק אופניים
    וכאשר אני רוצה ל הרגע אני הולך לישיבת מועצת העיר ושם אני רואה ושומע מה הם עושים עבורי ועבור כל התושבים בישיבת המועצה אין אפליה ואין העדפה לפי קביעתו של דוד שחר היקר וההוגן

    השבמחק
    תשובות
    1. רצוני להביע דעתי לגבי דוד שחר
      לדעתי האיש דוד שחר הוא בועה אפילו לא של סבון
      בלוף מהלך זה שנים ללא שום עשיה ציבורית ואו חברתית רצינית (אם כן אשמח לשמוע).
      הרי שנים השחר רק מברבר ומדבר ונואם ללא כל תכלית (אשמח אם ההפך). "ובוחריו" אם זה משפחה חמולתית מהדגם של פריד וכד' ואו תחנונים "למכריו" שהנה זה כבר ממש כבר אני יסדר לכם עבודה...ושולח אותם לחב' כח אדם.
      בושה לעיר שאלה נבחריו,ובושה לנבחרים שאלו בוחריהם הללו האחרונים אינם אשמים למעשה אלא
      חיים בתקוות שווא ששחר יסדר להם עבודה.
      ובסך הכל אנא מכם דיי סלקו את החרפה מהעיר הזו.

      מחק
    2. אני רק רוצה לשאול איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא(דוד שחר) מ.כ.

      מחק
  14. בושה וחרפה לך שתגיב כך על דוד שחר
    כי דוד שחר הוא המתנדב מספר אחד בארץ
    דוד שחר רץ ממעשה טוב למעשה עוד יותר טוב ומוצלח
    דוד שחר הוא אדם חברתי וחבורתי וחבל שאין עוד כמה אנשים כמוהו

    השבמחק
    תשובות
    1. לגרופי של מיסטר בועה בלוף שחר
      הואיל והינך "מעריץ" בלופים אוליי תפרט במה
      מר בועה התנדב? עשה? יזם? בנה? עזר למי?בסך הכל טפיל בעל אינטרסים? יש לך במה...קדימה ספר כולי אוזן?

      מחק
    2. תיגש לראש העיר ותראה מאות מכתבי תודה עבור דוד שחר אדם משכמו ומעלה

      מחק
    3. "מעריצון" נחמד.
      אני מבין שיש קצת ליקוי למידה/מאורות בהבנת הנקרא אצל "מעריצי בועות" אבל הבקשה הייתה
      אנא פרט מה עשה? יזם? בנה? תרם? עזר למי?
      אני אפילו מתחנן שתספר לי לפחות רק כדי להמתיק משהו בעיר הזו. הרי אתה יודע שאני
      צודק...ואתם רק אינטרסנטים זהו לא יותר
      מבוחרי חמולות דיי נמאסתם רודפי בצע אלוהיכם
      אלוהי הממון והשררה מה תרמתם בכלל לעיר הזו

      מחק
  15. לאלי היקר
    מכירת נכסי העירייה של טירת כרמל לטובת אלה שתמכו בקבוצה של ראש העיר אריה טל בבחירות לסניף הליכוד המקומי החלה אתמול בישיבת מועצת העיר כל הזאבים הפוליטיים התקבצו בחדר הישיבות וחיכו שהמועצה תאשר את חלות השלל של שראש העיר הועיד לשותפים הפוליטיים שלו העדרותו של אריה פרגון מהישיבה נוצלה עד תום לטובת החלטות לא מחויבות המציאות של ראש העיר וחבורתו
    אחד שיודע

    השבמחק
  16. אלי רוצה להיות כלב רק שיחליף את חתולי השמנת

    השבמחק
  17. דוד שחר ,איציק וענונו ,אריה טל ???????
    תושבי טירת כרמל השחיתות אצלינו בבית!!!
    עולם התחתון מסתובב בפרוזדורי העיריה!
    קומו תתעוררו מוכרים את העיר ואת נכסיה!!
    עד מתי תמלאו את פיכם מים?
    עד מתי נשקע בתרדמת ונצפה מהצד על מעשי המושחתים???

    עד מתי ? עד מתי ???

    השבמחק
  18. לאנונימי למעלה שמחפש:
    " אפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא"???

    התכוונת לדוד שחר?????????????

    אנחנו מקווים שאין !! ולא יהיו יותר כמותו!!!

    הספיק לנו מאחד!!

    השבמחק
  19. כמה שנאה לדוד שחר מה הוא אשם שגרינברג ופרי הפסידו .כן איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא להלן הדוגמאות :בית התמחויי הרב גדסי חיבור של חברת טרה ושטראוס לתרומות מוצרים ,קמחאדפסחא שוק סיטונאי תשאלו את הרב גדסי מי הכי פעיל איכפתי .אתי כהן עמותתלי ולך מי מסדר הובלות תרומות וחיבורים .מוטי וגנר עמותת ל"ב ילדים חולי סרטן מי הצליח להתרים למעלה מ50 בעלי עסקים .כל בו אלי תרומות לחגים ,או אולי תגשו למתנ"ס ותבדקו למי מתגעגים ,מי הצליח להרים מופעים בקריגר ובקונגרסים ולא רק למקורבים .כן כמה אנשים עובדים לא בחברות כח אדם באגד בשטוביץ ,בהום סנטר בצים צאו לבדוק .השמצות ללא ביסוס גשו ליפה המזכירה תראו כמה מכתבים ופניות הוא כתב ואז תשפטו מי מחובר לעמידר ,ללשכת עבודה אוליי תרימו טלפון לחגית או תהילה מההון האנושי בודאי תהיה תשובה . נכון כואב לכם הלב אך אתם לא קובעים מי שקובע הוא הציבור שיודע להעריך .דוד שחר יהיה הפתעת הבחירות הבאות ויכפיל את כוחו .שחיתות אתם מנסים להדביק לו כל זאת מצרות וקנאה .דוד שחר עלה והצלח אנחנו איתך ימותו כל הקנאים .דרך אגב זו רק רישמה חלקית של העשייה הברוכה שכל כולה למען הקהילה והתושבים .אחד שיודע ודווקא מהליכוד ,והוא לא סידר לי עבודה .

    השבמחק
    תשובות
    1. הכותב אינו איש ליכוד ואינו איש שונא המילה שינאה אינה בלקסיקון הכותב.
      כל מה שהגדרתה כהתנדבות במקומות הללו כביכול של שחר כזריית חול בעיני הקורא, במקומות הללו שחר רק כמזדנב/ כטרמפיסט /רוכב על גבם של אחרים והכי חשוב גונב לאחרים את "ההצגה" כל מעשה טוב של אחר פתאום מופיע מר שחר עם צלמים
      ולוקח את הקרדיט לעצמו,
      חוץ מדברי רהב ודיבורים וצילומים ראה נתניהו
      כך שחר אין בו כלום של עשייה אמיתית ובתמים.
      כך שאין שינאה כלפי איש אלא נסיון מועט לפתוח את הראש והעיניים לתושבים.

      מחק
  20. בושה וחרפה לעיר כך כותב האנומני מלא השנאה והכעס על דוד שחר,על מה ולמה ? אלי אבוחצירא אתה נחשב לעיתונאי מנהל אתר אחד שמבין חבר עירייה לשעבר יכול לשפוט .מי בקי בחומר ,מי יודע את התקנות מי מגיע מוכן לישיבות ,מי עובד ומשקיע אז אלי בבקשה הגינות עיתונאית .אין כל בעייה שיגדפו וישמיצו אבל מעט הגינות אתה לא מגיב נותן במה למתוסכלים שהפסידו ועכשיו מצאו שעיר לעזזאל .אלי הבמה שלך כתוב את מה שאתה חושב על דוד שחר לכל אותם גאונים שמלבד כתיבה עילגת וושנאה שלא יודעת גבולות לא תרמו לעיר .

    השבמחק
    תשובות
    1. בושה למי שטפיל על ציבור וגם לך מעריצון בועות
      אומר שאין כאן שום עניין של שינאה אלא רק לפקוח לך את הראש כי הרי ידוע כשמעריצים אדם
      מתבטל האני שלך ומכאן גם עיוורון וכהות חושים שנוצרו אצלך הטיפול כידוע למקרים כאלה
      בהיפונוזה למשל,
      אכן הוא בקי בחומר ואתה יודע מדוע? אתה לא יודע אני אסביר כי כשאדם קומבינטור ואינטרסנט
      אז הוא בוודאי צריך להבין בחומר כי אחרת כיצד יקמבן בצורה חוקית? מי שידיו נקיות בה ללא צורך בידע חוקתי ואו מונציפלי לישיבות/דיונים
      לכך יש יועץ משפטי, לכן רק אדם צר עין וקומבינטור בקי "בחומר" ראה רק לדוגמא איך שסיים את כהונתו כסגן....מיד צרה עינו ביו"ר הנהלת המתנס וניסה במחטף לקחת תפקיד זה.....
      ראה עונשו של דוד האמיתי "בכבשת הרש"..

      מחק
  21. אני לא יודע אם לצחוק או לבכות .דוד שחר אשם נכון הוא התערב הוא בחר הוא נבחר ,הלו אנשים תתעוררו שחר לא היה במשחק .עצם העובדה שאתם כותבים עליי מעידה על כוחו .ככל שתשמיצו כוחו יגדל .הוא לא מדבר ולא כותב פשוט עושה .אני כעובד עירייה מתפלל שהוא יחזור לעשייה ,פשוט משעמם אין מי שידחוף ויניע תהליכים .שחר היה אחראי על עשרות פעולות מבטיחות בדרכים ,איכות הסיסב מיחזור נייר בקבוקים ,עבודה מול המינהל זירוז מכרזים וקידום פרוייקטים בנושא נוער וצעירים .כמי שבקיא בנושאים אני חש חובה אמיתי ת למרות שלא בחרתי בשחר לומר את האמת ובבחירות הבאות אני וכל משפחתי ואגייס גם את חבריי נבחר בדוד שחר הבחירה הראוייה ביותר .

    השבמחק
    תשובות
    1. כן חבר יקר אתה צריך לבכות א. כי אתה סומא בערפל ואינך מבחין בין טוב לרע ומצביע/מעריץ אדם כמו שחר וחבל מפני שהוא תמיד רק זנב של אחרים.
      ב.אתה כותב שהוא התערב בבחירות וחמור מכך ששחר אינו במשחק אתה קראת מה שכתבת? מסופקני
      מכאן רואים ששחר כמו תמיד מחפש רק אינטרסיםומצד שני להפריע לאחרים הטובים ממך
      זה דפוס התנהגות ידוע של שחר .
      לגבי עשייה של שחר ראה תגובתי לעיל...
      לגבי אתה ומשפחתך שתבחרו בשחר..ידוע שרק משפחתו בוחרת בו חמולתית...

      מחק
  22. לאנונימי שסוגד לדוד שחר!
    הוא לא עושה את הדברים שכולם "עושים סתר"
    בהתנדבות !!
    הוא מקבל כסף!! מקבל שכר עבור המעשים האלה!!
    אבל הוא לא שוכח לרוץ לאודי אמסלם ולדרוש ולחייב אותו בפירסום ובכתבה!!

    וחוץ מיזה אתה כניראה עיוור - מוריס בנימין עושה בדיוק אותו דבר למען התושבים והקהילה ולא יוצא בשלטים ופירסומות!! והמבין יבין!

    עובד עיריה וממחנה קדימה!!

    השבמחק
  23. כמה שטויות באנונימי אחד לפחות תדייק ממי שחר מקבל כסף ?ידע זו קומבינה החבר שלך מגיע לא מוכן ולפחות מודה ואומר לא מבין .אני מבין שאתה מבין גדול סניגור ומלומד לפחות תדייק ותדבק לאמת הכהונה פשוט הסתיימה אין כאן שום קומבינה .והאמת אתה כותב יפה לא יותר מזה עשייה היא ממך והלאה .אבל הכי חשוב מה הציבור יחליט לא ידעתי שלשחר משפחה כזאת גדולה 1000 איש .ולאותו עובד עירייה תמים ,לא שה ולא כבשה ,שאל את חברך הם יאמרו לך מה שחר באמת עושה .קנאת סופרים תרבה חכמה ,אבל לצערי הרב היא מעבירה אותך על הדעת .ואילו הם חלק מעובדות על עשייה למען התושבים ללא כל הבדלים עולים ילדים צעירים וטף גם אילו שהצביעו לאחרים .הנתינה והעשייה בכל שטח .לגבי אודי אם הוא מצליח ומחייב את אודי לפרסם אז כל הכבוד למה האחרים לא מצליחים .טו בשבט שמח חג לאילנות שחר ימשיך לנטוע ולעשות ואתה לצערי הרב תאכל את הלב תמשיך לקנא ולא לפרגן שזו התכונה הקשה ביותר .

    השבמחק
  24. ואת התגובה האחרונה פירסם : לא פחות ולא יותר :

    " דוד שחר " בעצמו - על מי אתה עובד אדון שחר?

    מה עם איזה כתבה וצילום בעיתון על כל "נוד"
    שאתה תוקע?

    הזיקית לא מתה היא !!
    רק מחליפה צבעים בהתאם לאינטרס שלה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?