כך אריה טל רואה את להלהלנד שהוא חי בה:"בתים חדשים נבנים, רחובות משופצים, גינות נוי וכיכרות מוריקות"הממלא מקום:"העשייה בטירת כרמל בהקפאה של עשרים שנה"

איציק ואנונו עם השר לביטחון פנים וראש השב"כ לשעבר אבי דיכטר במסע הבחירות של 2008. טירת כרמל וראש העיר שלה לא מנצלות אפילו עשרה אחוז מהיכולות והקשרים של האיש הזה והכל בגלל קנאה פוליטית והעדר פרגון של אנשים קטנים.

"חייבים להחליף את כל הפקידות הבכירה של העירייה, אם רוצים להוציא את טירת כרמל מהקיפאון הניהולי והמחשבתי שהיא שרויה בו בעשרים השנים האחרונות" כך אומר לחדשות טירת כרמל ממלא מקום ראש העיר איציק ואנונו ומוסיף: התפתחותה של טירת כרמל לעיר מודרנית שנותנת מענה לצרכים הייחודיים של תושביה, תלוי בעיקר ברצונם הטוב של כמה פקידים בכירים שגרים מחוץ לטירת כרמל ושהעיר שלנו מעניינת אותם כמו השלג של שנה שעברה". מאת:אלי אבוחצרה

בשיחה שהייתה לי השבוע עם ממלא מקום ראש העיר בשלוש השנים האחרונות, איציק ואנונו, הרגשתי שהאיש לא יכול לסבול כבר את הגועל נפש שאתו הוא צריך לחיות ולעבוד מתוקף תפקידו הפוליטי. איציק ואנונו, הנציג הבכיר של תנועת קדימה בטירת כרמל, כבר מזמן שייך לפוליטיקה הארצית ובכל זאת, טירת כרמל ותושביה עדיין יקרים לליבו. הכעס והטונים הגבוהים שהוא מפגין בשיחה איתי מעידים אלפי מונים על רמת האכפתיות שיש לאדם הזה לעיר שהוא גדל והתחנך בה. עיקר כעסו של הממלא מקום, מופנה לאימפוטנטיות שמפגין ראש העיר אריה טל למחדלים של הפקידות הבכירה בעירייה. המחדלים האלה של הפקידות הבכירה טוען איציק ואנונו, מעכבים ופוגעים בפיתוחה של טירת כרמל בכל מהלך עשרים השנים האחרונות. "צריך להתחיל בפיטוריו של הגזבר הרצל רגב" אומר איציק ומוסיף:הוא שולט ללא עוררין בכספים של העירייה. עיקר דאגתו של האיש נתונה לשמירה על שמו הטוב כגזבר בעיני משרד הפנים במקום לצרכים של התושבים שמשלמים את משכורתו. בשל הרצון שלו לשמור על האינטרס האישי שלו, הוא מעקב ומשהה תקציבים שנועדו לפיתוח שירותים חיוניים לרווחת ה תושבים. אני לא טוען חלילה שגזבר צריך לבזבז כספי ציבור בלי בקרה. אני רק חושב שגזבר טוב ואכפתי, צריך וחייב למצוא בתקציב את האיזון שבין שמירה על תקציב מאוזן לבין נתינת מענה לצרכיהם של כלל התושבים".

שאלה: ומה עם שאר הפקידות הבכירה בעירייה? מהנדס העיר? מזכיר העירייה? מנהל מח' חינוך? מנהלת הרווחה?

איציק ואנונו:"אני חושב שכל מי שמחזיקים בתפקידים כל-כך רגישים, חייבים להתחלף אחת לעשר שנים. לא יכול להיות שמנהלים שביניהם יש גם כמה שכשלו לאורך כל דרכם, ממשיכים להחזיק בתפקידים שיש בהם השפעה על אלפי בני אדם במשך עשרות שנים. זה לא תקין ולא נכון על פי כל אמת מידה שתבדקו. צמתים רגישים בשדרת ניהול כל-כך חשובה כמו השרות הציבורי, חייבים רענון מחשבתי אחת לעשר שנים לפחות. כל אחד מאלה שהזכרת, היה צריך ללכת הביתה כבר לפני עשר שנים לפחות ולו רק בגלל העובדה שאף אחד מהם לא גר בטירת כרמל. בטירת כרמל, החברה האלה מצאו כרית פוליטית נוחה בדמותו של אריה טל ועליה הם מרשים לעצמם להירדם בכיף תמורת משכורת מכובדת של עשרות אלפי שקלים בחודש".

גזבר העירייה הרצל רגב: "אני מנוע מלהתייחס לדברים, אני מפנה אותך לדובר העירייה כדי לקבל תגובה".

עקב העדר שיתוף פעולה מתמשך מחלקת הדוברות של עיריית טירת כרמל, אנו נמנעים מלפנות אליהם במישרין או בעקיפין.

תגובות

  1. לא יאומן כי יסופר
    מ"מ ראש העיר המתבטא בצורה שכזאת
    זה אומר דרשני
    כל הכבוד על הכנות והאומץ
    צריך לעשות את המהפך הזה ויפה שעה קודם

    השבמחק
  2. כתבה חזקה במיוחד
    כל הכבוד לונונו
    התושבים משלמים את המחיר
    השכונות מוזנחות ומלוכלכות

    השבמחק
  3. הכותב בכתבה הקודמת
    ידע מה הוא כותב
    כך רשם
    טירת כרמל זה סיפור רע
    על מנהלי מחלקות
    עצלים ולא תורמים
    שלכאורה עובדים
    עם משכורות באלפי שקלים

    השבמחק
  4. ונונו גבר שבגברים
    מילה זו מילה
    הלוואי שיחליף את ראש העירייה
    ויעשה סדר בעירייה
    מנהלי מחלקות שלא עושים כלום
    ומרווחים עשרות אלפי שקלים בחודש
    די!!נמאס!!

    השבמחק
  5. למה לעבוד קשה כאשר יש זכיה
    ממפעל הפיס שנקרא עיריית טירת כרמל
    מנהלי המחלקות מרווחים כסף גדול כל חודש
    +תנאים רכב וכו... מבלי לתרום לתושבים
    מבלי לשרת את התושבים כמו שצריך
    שילכו הביתה מספיק

    השבמחק
  6. אין לי דבר נגד ואנונו איש נחמד ועובד קשה אבל זה המציאות.
    תפקיד של איש ציבור הנבחר להאוכיח תמיד את עצמו, בשביל מה הוא נבחר? להשפיעה לעשות ולשפר.
    עובדים ופקידים הם כל הזמן שם וממשיכים לעבוד לפי הדרשה של נבחרים.אם איש ציבור יצליח לשכניע כל כך הרבה אנשים להבחר אז לא צריך לחשוש מפקידי עיריה שלא ישכניע אותם צריך תמיד תוכנית מצליחה וגישה נכונה כמו לפי בחירות.
    קדימה לעבוד ולהצליח.

    השבמחק
  7. הראשון שצריך להעיף זה את המהנדס העיר.עושה בעיר מה שרוצה !!!!!!!!!
    סגן ראש העיר מריומה הגיש הצעה לפטר את מהנדס העיר אך ראש העיר הוריד אותה מסדר היום .
    כנראה ולכאורה שלמהנדס העיר שמלכלך על ראש העיר בכל הזדמנות שיש חומר על ראש העיר ובגלל זה הוא לא מפטר אותו......
    אליקו לך תחקור את הנושא ואני בטוח שתגלה מטמון.....

    השבמחק
    תשובות
    1. למגיב המעיף

      מדוע לפטר את המהנדס יש לו משפחה וילדים למה "להעיף"? מדוע ה"סגן" מגיש הצעה לפטר?
      המהנדס מלכלך על "הראש"? זה לא אתי מבחינת המהנדס ורק דבר רכילותי.
      אבל אם לטענתך יש לו חומר על "הראש" זוהי כבר בעיה השאלה אם יש לך חומר מבוסס ואו סתם רכילות? אם יש חומר מבוסס מדוע אתה שולח את העורך לחקור? יש גורמים מתאימים לחקור!
      ואם העניין רכילותי זה לא נחמד מצידך, כתוב בתורנו הקדושה "אֱלהִים, לא תְקַלֵּל; וְנָשִׂיא בְעַמְּךָ, לא תָאֹר" (תקלל). נשיא נחשב גם ראש ממשלה ראש עיר וכד' זה כולל גם ראשי עיר לשעבר במיוחד ראש העיר לשעבר אריה פרג'ון,
      אני למשל מתנגד נחרץ לביבי נתניהו ולדרכו ומתאפק לא ...
      מעט איפוק וביחד נשנה את טירת כרמל

      שלכם עץ הדעת

      מחק
    2. לאלי קח הצעה למאמר

      "טירת כרמל כסניף של לשכת עבודה"

      מחק
  8. מינהל ציבורי משמעו ארגון וניהול של בני אדם להשגת מטרות הקואליציה,
    פקיד ציבורי הוא הזרוע הביצועית של הקואליציה , תפקידו לתרגם את המדיניות הכוללנית לשפת הביצוע, הדבר אינו כך ובעצם התחלפו היוצרות הפקידים עצם "קביעותם" שולטים על נבחרי הציבור ולמעשה הפכו להיות האדונים שככל שפקידים נמצאים זמן רב יותר בתפקידם, הם מעשיים יותר שמרנים ואינם רוצים שינוי. כך למעשה, אותו פקיד שונא סיכון, יתנגד לרפורמות של הקואליציה ובנוסף לכך, יהווה מכשול לרפורמות ארגוניות. ובנוסף הם סובלים משחיקה
    ורוטינה בעבודתם עד כדי שעמום מתפקידם ואי אמביציה.
    רק החלת תחושת חוסר בטחון למשרתם של מנהלים ותיקים בכירים ויהיו פחות "בטוחים" במקום עבודתם -וילמדו שהם "יותר ברי החלפה" או אז יבינו מי בעל הבית
    בקנדה למשל משרתי ציבור מתקדמים על בסיס ביצועים והגבילו את משך החוזה ל-3 שנים במידה ויש שביעות רצון מתפקוד המנהל, החוזה מאורך, אך רק לתקופה מוגבלת. במצב אחר, המנהל מועבר מתפקידו ואפשר להזיז אדם מתפקידו אם ישנו חוסר שביעות רצון.
    בדיוק כמו חוזה של שחקני כדורגל.כל משרה בכירה
    תיושם רק ע"י מכרז חיצוני וקריטריונים קבועים לכולם.
    פקידי העירייה הם עובדי ציבור ואנחנו ובידינו הדבר אנו רוצים שקיפות דיווח ומתן דיןוחשבון מכל פקיד
    ציבור תוך יצירת סביבה תחרותית כך רק נפרוץ את מעגל הקסמים הנוראי שגורמים מנהלי האגפים בעירייה
    ולגבי פקידי העירייה הבכירים הנוכחיים יש לבוא איתם במשא ומתן לפרישה בכבוד אם לאו יש דרכים יצירתיות
    וחוקיות להיפרד מהם.כמו למשל הרצל רגב יעבור לנהל את אגף הפקחים באותה משכורת זה חוקי ניראה כמה זמן
    יחזיק מעמד.דבר חמור נוסף ראיתי במו עיניי מנהל אגף בעירייה מסיע בוחרים לקלפי ביום הפריימריס בליכוד ונניח שזה חוקי אבל לפחות למראית עין רבותיי איזה זלזול באינטלגנציה של התושבים.לא עוד!! אנו משנים "חשיבה" בטירת כרמל.

    נעזרתי באנשי מחקר שונים בתחום

    קורא יקר הצטרף גם אתה "למחאה החברתית" המקומית
    טירת הכרמל משנה "חשיבה" אני ואתה נשנה את טירת כרמל

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
  9. לעורך הנכבד שלום

    לסגן ראש העיר הנכבד מר מוריס בנימין בוקר טוב צפרא טבא איך הייתה השבת נחמדה?! ישנתה היטב?! ובכן מר מוריס אתה נבחר ציבור וככזה מהיום חלה עליך חובת דיווח היות והנך מקבל שכר די מכובד מהקופה הציבורית, היות שאתה אדם נחמד בלי רעש והמולה אשתמש איתך ב"כפפות של משי", מר מוריס אתה סגן ראש העיר תפקיד מכובד לכל הדעות ועם שכר נאה בצידו, אבל אנו נמצאים בעידן של מי שעובד מקבל, ולא מי שמגיע "לעבודה", אמר מישהו "תיתן תקבל לא תיתן לא תקבל", עידן התחרותיות והקידמה, ובכן סגן ראש העיר ואני מניח שיש לך סמכויות בתחומים שונים, מבוקש ממך להציג לנו התושבים מצגת ואו תוכנית תלת שנתית הקשורים לתחומי סמכויותך שהכנת כך מצופה לפחות מסגן ראש עיר לבערך -30 חודשי כהונתך הבאים.
    אם לא הכנת תוכנית, זה דבר מאוד חמור ואם לא קבלת סמכויות מראש העיר זו בעיה כפולה,
    כעת, יש שמועה שאומרת (מר מוריס הנכבד אני מאוד זהיר בכתיבתי כלפיך כי אתה באמת אדם נחמד)שאתה "רץ"
    בבחירות רק כדי לקבל ג'וב ומשכורת,אך מוריס הנכבד יש לי כאן קונפליקט מאוד רציני, זה או אתה ואו מאות ילדינו,תבחר אתה מי.
    מר מוריס הנכבד אני מבין לרצונך לפרנסה דבר טבעי ובסיסי לאדם בעל משפחה ואני בעד ,ראה בתפקיד זה יכול להיות אדם בעל שיעור קומה עם ידע והשכלה ונתונים מתאימים בתחום הניהול וכו',זה לא משחקי ילדים זוהי עיר שצריך לנהל בעיר יש בני אדם ילדים זקנים, אתה מבין מוריס.
    מה שאני מציע לך תפנה לראש העיר ואו לסגן ראש העיר מר ואנונו יצחק יש לו קשרים ובחור מאוד רציני שיסדרו לך תפקיד ואו עבודה בטוחה עד לפנסיה בצורה מכובדת יותר ולא כל 5 שנים לכתת רגליך בין בתים ובין תושבים שיבחרו בך,
    מוריס היקר לך לראש העיר שים תמפתחות ותאמר לו שאתה מתפטר כי אתה באמת לא עושה כלום וחבל על כספי הציבור ושימנה לתפקיד אדם ביצועי ורציני.
    הציבור יכבד החלטתך ויוקיר את פועלך,
    מוריס הנחמד והנכבד אתה יודע אם לא כן אתה תצטרך לתת דין וחשבון לתושבים על מעשיך חודש בחודשו זוהי חובתך המוסרית אנו בעיר הזו התחלנו לשנות "חשיבה" אין יותר זורבים וכדוריים.
    תיתן תקבל לא תיתן לא תקבל!!
    הצטרף גם אתה "למחאה החברתית" המקומית

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
  10. לעורך הנכבד שלום.

    קראתי את הערותיך לגבי הדובר עיריית טירת כרמל.

    דובר עירייה הוא החוליה המקשרת בין הנעשה בעירייה לבין התושב/כלי תקשורת זוהי השקיפות.
    דובר העירייה מקבל מהתושב משכורת אלו כספי ציבור הוא חייב להתייחס לכל פניה באשר היא בין לתושב ואו לעיתונאי משום שהעיתונאי הוא כלי להעברת מידע נקודה.
    זאת חובתו גם מחוק חופש המידע גם פומביות הדיון וגם לשקיפות לדובר חובה לפרסם מידע לכל כלי תקשורת/תושב,
    אין לו את פרביליגיה וזכויות מעל הציבור לעשות כרצונו זוהי חובתו.!!
    ואוליי עורך יקר הוא רק מנסה להצחיק אותנו בזה שאינו מגיב אתה הלו יודע הם משפחה של מצחיקים כאלה כמו אחיו שלום ומני...נסה שוב
    תאמר לו אני משלם לך אתה עובד אצלנו אתה תדווח אם לא
    תחזיר את המפתחות ותתפטר לאלתר חד וחלק.
    אם לא יגיב לך יש מבקר עירייה, ולא, במשרד הפנים יש מחלקה מיוחדת לטיפול בנושאים הללו...כמו תתל'ה הוא יגיב לך.
    יתן יקבל לא יתן לא יקבל!!
    משנים "חשיבה" בטירת כרמל

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
  11. לעורך הנכבד
    לצערי מה שהיה הוא שיהיה ועד שלא נעיף את הכנופיה המושחתת של ראש העיר אריה טל מהעירייה טירה והתושבים שלה ימשיכו לסבול מרמה נמוכה של מנהלים ואנשי ציבור
    אחד שנמאס לו מהשחיתות והמושחתים

    השבמחק
  12. לאלי אבוחצירע
    אתה עוד תשלם ביוקר על הלכלוך שאתה מפיץ על ראש העיר
    יש אלוהים בשמים

    השבמחק
  13. איציק ונונו אתה תותח וכל החארות בטירה קטנים עליך יא צדיק

    השבמחק
  14. לאלי
    כל מילה שאמר הממלא מקום חקוקה בסלע של המושחתים והשחיתות טירה הייתה זבל ותישאר זבל לדורי דורות
    חיפאי

    השבמחק
  15. אין על איציק ואנונו הצדיק שעוזר לכולם רק איציק יהיה ראש עיר תותח

    השבמחק
  16. עץ בוק
    לא יתכן שאתה תסתתר מאחורי עץ ותבקש מדוד שחר היקר באדם וביקום קבלות על הדברים הרבים והנפלאים שהוא עשה בהתנדבות נטו

    השבמחק
    תשובות
    1. מגיב נחמד (עץ טוב)

      אני משיב לך בפעם החמישית אני בטוח שמר שחר איש טוב, פעיל, מתנדב, חביב, יקר, הכל בסדר ונחמד, ואפילו תתפלא אני קורא מכאן לכבוד ראש העיר הנכבד לתת למר שחר ביום העצמאות את אות המתנדב ויקיר העיר ,וקורא למשרד הפנים לתת למר שחר את אות האזרח המתנדב, וקורא לאגודת הפרסומאים לתת למר שחר את אות הפרסומאי המצטיין.בסדר!!
      אבל מכאן ולהיות נציג ציבור המשוכה גבוהה אנו בטירת כרמל משנים "חשיבה" ושוב אני רק תמה אם מתנדב? מדוע שכר על פועלו כסגן, תשמע זה הרבה כסף, אנשים כל חייהם מצפים לזכיה כזו בלוטו,
      ביקשתי רק שיפרט מה התמורה שנתן בקדנציה שלו?
      אגב אני לא מגיב יותר על מר שחר הוא פאסה מבחינתי עד שיפרט את התמורה בגין משכורתו, אלו הם כספי ציבור מה לא מובן?, ואם יעשה זאת אני אשנה את דעתי ..הכדור אצלו.
      זוהי חובתו כנבחר ציבור!!!

      שלך עץ הדעת

      מחק
  17. לעורך
    סע מכאן לאיזה סוף שבוע בצימר כדי להירגע מכל הטינופת שאתה צריך לדווח עליה באתר שלך
    בעל צימר במגדים

    השבמחק
  18. יש אנשים בעולם שסביבם יש מלא מלא מלא קליפות..ומי שאינו יודע מה זה קליפה שיבדוק במקורות..קליפה זה : טומאה .
    לאנשים כאלה אסור להתקרב.אנשים אלה מלאים בארסוברעל שמטנף כל דבר שישנו בסביבה.
    ודרך אגב קליפה [טומאה ] גוברת על טהרה..
    ומי שמבין מבין

    השבמחק
  19. סוף סוף מישהו הרים את הכפפה והוציא את הבעיה של מנהלי המחלקות הכושלים של טירת כרמל אל פני השטח כל הכבוד ישר כוח

    השבמחק
  20. לעורך הנכבד
    למה אתה נותן במה לדברי הסתה כאלה כנגד אנשים שעובדים קשה בשביל העיר שלנו הבעיה היא הפוליטיקב המושחתת ולא המנהלים הצדיקים
    אחד שיודע

    השבמחק
  21. לאבוחצירא
    אולי תגלה לנו מיזה עץ ה דעת הזה שיש לו דיעה על כל דבר ואולי תגיד לו להסביר לנו מטעם מי הוא כותב
    אלהה יחליק יא אלי

    השבמחק
    תשובות
    1. תשובה למגיב (אלהא יחליק)

      יא חליק מעניין אותך מטעם מי אני כותב? תשמע אתה מעלה לי מיני מחשבות ותהיות.תאמת לא יודע במה להתחיל, אבל בלא כלום אי אפשר, ובכן אני הוא אני הוא אני, וכותב רק מטעם עצמי נשבע לך יא חליק,מיום היוולדי ועד היום אני אדון לעצמי,
      ולקושיות שעולות מליבך שיש לי דעה על כל דבר זה רק מבורא עולם ולא רק לי לכל אדם ואדם, אלא מה אני משתמש במה שנתן לי בצורה נכונה, כלומר אני לומד, אני קורה, אני חוקר (דברים לעומקן)
      אני מתפתח שיכלית,ריגשית, טכנולוגית,ועוד, והכי חשוב אני מתרגם את מה שעיניי רואות לפירוש נכון של דברים במסגרת מוגבלות מוחי. וסתם לידיעה כללית לפי מחקר אחרון בתחום,מוח האדם בדור הזה הגיע לקצה גבול יכולתו,
      ולעניינו אתה יודע/מבין מדוע עלתה קושיה כל כך קשה זו לך? כי אתה חי בסביבה (גם אני)כל כך עלובה עם בערות (חוסר רצון ללמוד ולדעת) נוראה
      דבר זה מאוד עצוב לי וחורה לי רק מטעם זה אני כותב, עצוב לי שאתה שואל שאלות כמו מטעם מי אני כותב,זאת אומרת שכל חייך גדלת וחונכת מטעם משהו אחר וחבל יכולת להצליח ולהיות מהנדס למשל
      רק אם היו נותנים לך כלים מתאימים לכך, מטעם זה אני כותב תאמין לי יא חליק נשבע.עצוב לי שיש אנשים קשיי יום,עצוב לי שילדים אתיופים מסתובבים בחוסר מעש, עצוב לי ועצוב לי... לכן חבר יקר אני כאן!!!
      מהיום אני ואתה נשנה את "החשיבה" בט. כרמל
      הצטרף גם אתה למחאה החברתית

      שלך במיוחד עץ הדעת

      מחק
  22. אריה טל ההזקן והסנילי חייב ללכת הביתה הוא גמר את הסוס וחייב לפרוש
    אחד שמכיר אותו טוב

    השבמחק
  23. לעץ הדלעת
    יש לך דעה בכל נושא !!! וזה כבר טוב לכל תגובה אתה מגיב כאילו רק אתה צודק ... אני דווקא נהנה לקרוא את התגובות של האנשים ועוד יותר את התגובה שלך לתגובתם עם ההברקות המילוליות שלך... ישר כח !!! תמשיך בעבותך הנאמנה. רק מה אתה תוקף את כולם ולועג לכולם....אל תהיה כמו יאיר לפיד תביא לנו הצעות שאפשר לקיים כדי שהחיים בטירת כמל יהיו יותר נעימים כמי שקורא את התגובות שלך אתה ממש סובל....כמו כן אשמח לשמוע ממך מי המועמד שלך לראשות העיר כדי להוביל מהלך שכזה. אשמח לקבל תגובתך אבל שתהיה רצינית בלי ציניות ובלי בלבולי לשון כדי שהקורא הממוצע יבין וישכיל מדברך .

    השבמחק
  24. לעורך שלום

    טירת כרמל נכנסת לעידן אחר כלומר מהבחירות הבאות כל ראש עיר שמעוניין להבחר יצהיר
    1. אין יותר סגנים בשכר רק סגן אחד בשכר השאר במשכורת של 1 שקל.
    2. ראש עיר שמקבל כבר פנסיה ממקום אחר בשכר של 1 שקל בתוספת זכויות פנסיונית ותנאים נוספים.
    3. ראשי אגפים רק ע"י מכרז חיצוני וניסיון ניהולי מוכח.חוזה תלת שנתי בלבד.
    ולהסבר אם ניקח את משכורתו של ראש העיר ונכפיל כפול 60 חודשים הסכום שיוצא הוא אסטרונומי, וזה בסדר, בתנאי שראש העיר "עם ביצים" כלומר מנהל תעיר בצורה
    תכליתית, ותנאי שני שזוהי משכורתו העיקרית והיחידה, אם ראש העיר מקבל פנסיה ואו שכר ממקום נוסף אזי שכרו יהיה שקל אחד בלבד ותוספות שונות, וזאת נוכח ניכוי מס הכנסה בגובה של 50% משכרו כלומר יוצא איפה שתושבי טירת כרמל "מעניקים" מתנה של ...960000 ₪ למס הכנסה סתם כך בהתבסס על נתוני שכר לראשי ערים
    משרד הפנים כלומר שכר בסיס של ראש עיר הוא 32000 ₪ לחודש. מתוך הנחה שראש העיר המכהן יש לו פנסיה ממשרד הביטחון.(תיאום מס).
    סגן ראש עיר מקבל לפי נתוני משרד הפנים 26000 ₪ שכר בסיס בלבד לחודש!!! כפול 60 חודשים יוצא שכר בלתי נתפס של... תחזיקו חזק!! 1560000 ₪ .רק בסיס!!
    ולגבי ראשי אגפים רק חוזה תלת שנתי ואם ראש האגף מביא הישגים יקבל בונוס של שנה וחצי נוספות ,לא יותר, דבר זה יוצר תחרותיות ואי תלות.
    ומדוע אני נכנס ל"פרטים" הקטנים מכיוון שאם ניקח נתוני תשלום ללימודי כלי נגינה כל שהוא פסנתר, כינור, וכו' בקונסרבטוריון המקומי הוא 200 ש"ח לחודש לילד ניקח את הסכום שמשולם למס ההכנסה במתנה יוצא לנו 4800 חודשי לימוד לילד אם נצא מתוך הנחה שלאחר 6 שנים מכיתה א' עד ו', הילד א. למד על כלי נגינה ב. הועשר בתחום נוסף ג. חיזוק רגשי ובטחון לילד בעתיד, והחשוב הילד לא "מסתובב ברחוב ללא מעש!! כעת 4800 חודשים לחלק ל-72 חודשי לימוד לילד מכיתה א'-ו' טירת כרמל הייתה מרוויחה 67 ילדים מוצלחים, יותר מאושרים,גאים ביכולותם וללא רגשי נחיתות,
    חיסכון של סגן אחד היינו מרוויחים עוד 108 ילדים מוצלחים יותר. כסף זה יכול גם להיות מתועל ללימודים נוספים כמו אנגלית, מתמטיקה, וכו', ואז כמות שעות הלימוד יהיו לאין ערוך מפני התלמיד לא צריך יותר "מחיזוק", רגע לא סתם כך אלא רק לתלמידים המתקשים וחסרי יכולת וזו תהיה חובה ללמוד חוג ואו
    תחום אחר על פי "חנוך הנער על פי דרכו" באחריות ההורה!! כמו ברוסיה חייבים ללמוד!!! חייבים לשנות חשיבה ולהוציא את הבערות מהמקום הנפלא הזה .

    כתבה ראשונה בסדרה אני ואתה נשנה את טירת כרמל

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
  25. תגיד לי אלי -על מי עובדים בעיניים??
    מצד אחד אתה מפרגן לאיציק וענונו על הכוונה לפטר את כל מנהלי המחלקות - למה כי לתפישתו כולם לא מתפקדים גנבים חיים ע"ח הציבור בטירת כרמל!

    אבל מיצד שני יש לו נהג צמוד שלא עושה כלום כל היום
    מקבל משכורת מהעיריה וכל מה שעושה - מסיע את איציק וענונו!

    ועכשיו מתכוון אדון איציק וענונ למנות את יורם זיו שאין לו עבודה לעוזר ממלא מקום!!

    תגיד לי - אין גבול לשחיתות ? אין גבול לרמאיות?
    ועל חשבון מי זה? לא על חשבון הציבור בטירת כרמל?

    אז שלא יעבדו עלינווווווווו!! אנחנו עדיין לא מטומטמים!!

    והכי מצחיק ראש העיר הטיפש והמושחת הזה נותן יד לדבר
    מאשר את המינוי - כי מה כבר איכפת לו - לתפישתו את הקופה הציבורית אפשר לשדוד ועוד לאור היום!!!

    אנשים שאיכפת להם ורוצים מנהיגות אחרת!!

    השבמחק
  26. למר אנוני האחרון ,אנשים שאיכפת להם ורוצים מנהיגות אחרת , מנהיגות לוקחים ולא מקבלים דרך כתבות ורכילות , לידיעתך גם טל וגם פרגון גרמו לעיר להישאר תקועה במשך שני עשורים עקב פקידי העירייה שמרווחים עשרות אלפי שקלים , פקידי העירייה הבכירים עובדים כ"פוליטיקאים שקטים גם עם פרגון וכרגע עם טל " , איציק ואנונו צודק שיש להחליף את הבכירים ולרענן את השורות בכח אדם חדש ורענן , ואתה במקום לפרגן למינוי כמו יורם זיו תושב העיר , כאחד שמכיר אותו הבחור יודע לעבוד והזיז דברים גם בתקופה אצל פרגון ובטח אצל טל שרוצה אותו לידו מילה זו מילה אצלו ואוהב לעזור לזולת ( הבחור עובד ולא מקבל אבטלה ) , לגבי הקופה הציבורים ,פרגון כל יום שולח חומר למשטרה ועד היום נאדההה , אז תתחיל לפעול למען העיר ויש עוד שנה ויותר לבחירות מקווה מאוד שאנשים חדשים יתמודדו ובאמת נעשה שינוי .

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?