"לא לחינם הלך הזרזיר אל העורב כי מין מצא את מינו וטמא קרב אל מקור טומאתו" אמר רבי אליעזר שכנראה השתתף במערכת בחירות בטירת כרמל.

התלמוד הבבלי מלמד אותנו שמי שמתחבר לטמא, חוטא הוא בטומאה..."והזרזיר לא לחינם הולך אל העורב אלא בגלל שמצא בו את מינו" כדברי רבי אליעזר שראה בחיבור הזה בעיקר את "מין מצא את מינו והטמא את מקור טומאתו". טירת כרמל, על מרבית אנשי הציבור שלה מהווה גן עדן לעורבים ואילו ציבור הבוחרים שלה לצערי, מרכיב את אחד מקיני הזרזירים הגדול ביותר שקיים במדינת ישראל. מאת: אלי אבוחצרה
הפוליטיקה בכלל והפוליטיקה המוניציפאלית בפרט, גרמה וגורמת להמון אנשים למכור את נשמתם לשטן בעבור בצע כסף והבטחות למשרה טובה. החכמים שבחבורה יודעים לסחוט את מה שמגיע להם עוד לפני יום הבחירות. הנאיביים שבחבורה מחכים לקבל את מה שמגיע להם יום אחרי הבחירות... הדוחים שבחבורה הם אלה שמוכרים את עצמם למרבה במחיר ביום הבחירות והגרועים ביותר הם "הזונות הפוליטיות בדרגת ה-V.I.P" שמכרו בעבר וממשיכים למכור גם היום את עצמם ואת ציבור הבוחרים שלהם תמורת נזיד של עדשים. גם הבחירות האחרונות בסניף הליכוד המקומי ובעיקר הימים שבאו לאחריו לא אכזבו והעניקו כמות לא מבוטלת של חכמים, נאיביים, דוחים וגם ובעיקר זונות פוליטיות V.I.P..
לכתבות האחרונות שעסקו במערכת הבחירות האמוציונאלית של סניף הליכוד המקומי, נשלחו כחמש מאות תגובות. רובן המכריע (420) של התגובות היו מלאות ארס וקללות כנגד כותב שורות אלה. הקללות והגידופים שהיו מנת חלקי היומית בחודשיים האחרונים, כוונו בעיקר כדי לרפות את ידי ולהקשות על עבודתי כעיתונאי שמשרת את ציבור הקוראים בטירת כרמל. כול התגובות המקללות והמגדפות נדחו כמובן על ידי ולא פורסמו וזאת כדי למנוע מהתושבים את הלכלוך שבו טבועה הפוליטיקה של העיר טירת כרמל.
השבוע פרסמתי באתר כתבה מסוימת שעליה נדרשתי להתקשר לנשוא הכתבה כדי לקבל את תגובתו למה שפרסמתי. האיש כעס שאני חופר לו בחיים ושאני מפריע לו מעצם ההתעסקות שלי בענייניו וצרח לתוך האפרכסת שאני לא עיתונאי...אופססס אבל אני כן מחזיק בתעודת עיתונאי רשמית...טוב, כנראה שהפוליטיקאים בטירת כרמל לא הפנימו עדיין את העובדה שאם אתה רוצה להחזיק במשרה ציבורית על כול המשתמע מכך, אז אתה חייב גם לקבל ביקורת ציבורית. הביקורת הציבורית היא לא איזה טובה שעושה לציבור איש כזה או אחר. לעיר טירת כרמל חסרה מאוד עיתונות בועטת ונושכת ולו רק כדי להוציא את הפוליטיקאים שלה מתוך בועת הסבון שהם חיים בה. אם הייתה בטירת כרמל עיתונות אמיתית, הרבה מהפוליטיקאים בעיר הזאת וזה כולל את ראש העיר המשייט שלנו אריה טל, לא היו מחזיקים רבע קדנציה במשרה שלהם. מרביתם של מחזיקי המשרות הציבוריות בעיר שלנו כולל ראש העיר וכולל גם האיש שכעס עליי שאני מפריע לו, לא מסוגלים לחבר שני משפטים מבלי להביך את שומעיהם. בעיתונות אמיתית הם היו נכתשים ומובכים ללא הפסקה. אני גם רוצה להודיע לאותו איש ציבור שאמר שאני לא עיתונאי...לצערך, אני עיתונאי הרבה יותר מאנשי הציבור שאתה או החברים החדשים ישנים שלך תהיו אי פעם...

תגובות

  1. לעורך היקר ערב טוב
    אכן הפוליטיקאים ולא רק המקומיים לצערנו בורים בכל נושא עיתונות, הללו "חושבים" שעיתונות היא רק לכתוב על פתיחת חנות ואו רמזור בשפיה ואו על ביקור ח"כ.
    ולא היא, עיתונות נכונה ואמיתית עורך יקר היא ככתיבתך וכדומך,עיתונות אמיתית הינה צריכה עצם טיבה להיות נשכנית ובקורתית ולגלות שחיתויות ואי עשייה ואו כל פגם אחר של הרשויות לא זו אף זו עיתונות היא "הפה" של האזרח הקטן וחסר האונים מול מפלצת הבירוקרטיה הסחבת ועיוות חלוקת הקופה הציבורית ,סתימת פיות העיתונאי היא "פשע" כלפי האזרח באשר הוא .
    לדאבון לב הפולטיקאים והמכערים המקומיים בורים ועדיין חיים בשנות השבעים ולא מבינים את הקידמה בתחום העתונות עדיין בחשיבה "שכל דאלים גבר"
    אך למגינת ליבם צץ לפתע עיתונאי אמיתי עומד בפרץ
    וכמו עצם בגרונם אע"פ איומים מרוזמים כלפיך יש לי לומר לך יישר כח על פועלך יש לך חיזוקים מהאזרחים
    אל תחת ואל תפחד כי ה' ילחם לך.

    השבמחק
  2. לאליקו
    כמו שעובד ציבור חייב גם לקבל ביקורת ציבורית.כך גם העיתונאים שצריכים לפרסם כל תגובה גם אם היא לא מוצאת חן בעינם.
    אולי אתה מחזיק תעודת עיתונאי אבל מתנהג כמו הפוליטיקאים אז אתה יכול לבוא בטענות ????
    תהיה עיתונאי ישר ואמיץ ותפרסם גם תגובות שלא משרתות אותך !!!!
    אני מגיב על כל כתבה שלך אבל אתה בשיטתיות ופחדנות לא מפרסם אותם כנראה שאני אומר את האמת ולא מסלף דברים .
    אני מאתגר אותך !!! אם אתה באמת עיתונאי אמיתי תעשה עבודתך ותפרסם תגובה זאת וכל תגובה שילחו לך בלי לסנן אותה!!
    שבת שלום

    השבמחק
  3. למגיב האחרון
    לך ולחברים שלך בעירייה אין בושה וכנראה שגם דרך ארץ היא בבחינת תעלומה עבורכם. בעשרים השנים האחרונות אתם מנהלים את העיר הזאת בחושך תקשורתי מוחלט ובסתימת פיות שלא הייתה מביישת שום משטר בולשביקי מתחילת המאה הקודמת. מה לך כי תלין על אלי אבוחצרה שמסנן את התגובות המלאות בתת רמה ובשגיאות כתיב שאתה והחברים שלך מהעירייה שולחים אליו. מאיפה יש לך ובעיקר לחברים שלך מהעירייה את החוצפה לטעון לקיפוח תקשורתי כשאתם ממנים עיתון קיקיוני מהסוג של "קול החוף". מאיפה יש לך ולחברים שלך את החוצפה לדרוש שהדברים שלכם יפורסמו כשאר בני האדם...האם אתם נהגתם כך עם תושבי העיר ועם אנשי התקשורת שלה? "נאה דורש נאה מקיים" אמרו חכמינו וכדאי מאוד שתיקח את הפתגם הזה ותפנים אותו חזק חזק אצל החברים הבורים שלך. מעבר לזאת, אתה והחברים שלך יכולים לקחת את הצדקנות העיתונאית הזאת שנפלה עליכם פתאום ולדחוף אותה חזק חזק למקום שב ו רק לחרא יש ביטוי...שבת שלום איש יקר והגון שלי.

    השבמחק
  4. לאלי היקר
    למה אתה לא מפרסם את השם של איש הציבור אלק ההזוי הזה שאמר שאתה מפריע לו במנוחה שלו מספירת הכסף של כולנו...איזה עגלות יש בעיר הזאת גועל נפש
    אחד שיודע

    השבמחק
  5. לעורך והעיתונאי אלי ברכות לקבלת תעודת העיתונאי.

    הקידמה והעיר טירת כרמל.

    יש פסוק בספר משלי "הוכח את החכם ויאהבך ואל תוכיח את הכסיל פן ישנאך" אימרה זו של החכם באדם באה בדיוק למקום זה כלומר לבכירי השלטון המקומי לדורותיו
    להוציא יוצא מהכלל (פרג'ון בינר) אתה עורך יקר מנסה
    להוכיח אותם אבל אלא שונאים אותך ויודע מדוע כי הם
    כסילים תרגום לכסיל (לבוחרי ליכוד) שונא לימוד ודעת
    ויש מפרשים שקובעים שכסיל הוא טיפש גרידא, אילו היו
    לוקחים באהבה את הערותך "הבכירים" אנו בוודאי היינו יוצאים נשכרים אך לתוגתינו לא כך הדבר אלא ההפך,
    וממשיך החכם באדם "בן חכם ישמח אב וכסיל תוגת אימו" לכן עורך יקר המשך לכתוב לנו והאר עיננו התושבים אנו לומדים ממך על התנהלות הקלוקלת של בכירי העיר
    ויום יבוא בעז"ה "ועלו מושעים להר ציון לשפוט את הר עשו" ויחזיר לנו את אריה פרג'ון לרשות להמשך קידמה ודעת ... וגם יאמר שלום לאנשים "רגישים".

    השבמחק
    תשובות
    1. למברך היקר
      תודה על הברכות אבל, אני מחזיק בתעודת העיתונאי כבר זמן רב והיא לא התקבלה רק לאחרונה כפי שציינת בברכה שלך. מעבר לזאת, חשוב לציין שתעודת העיתונאי איננה הופכת את המחזיק בה לעיתונאי. מה שהופך את מחזיק התעודה לעיתונאי, הם שלושה יסודות חשובים שאני אמנה אותם כאן. 1)מעורבות אגרסיבית של העיתונאי בשינוי עוולות קיימות ומתמשכות של אנשי שררה כלפי ציבור הצרכנים של השרותים שבגינם הם נבחרו לתפקידיהם הציבוריים. 2)גילוי אומץ לב ואורך רוח כלפי הניסיונות הבזויים והמתמשכים של אנשי השררה לעצור אותו. 3)הבעת דעה ונקיטת עמדה ביחס לכל עניין שיש בו השפעה על התושבים.
      כמה פוליטיקאים רדודים בעיר הזאת, חושבים שאסור לעיתונאי לנקוט עמדה...ובכן, נקיטת עמדה בשולי כתבה או בדבר העורך, היא אחת מהיסודות היותר חשובים שעליהם מבוססת העיתונות בכלל ועבודת העיתונאי בפרט.
      בברכה
      אלי אבוחצרה

      מחק
  6. אליקו היקר!

    לאט לאט יוצא המרצע מהשק. חלק גדול מהתגובות הן תוצאה של מניפולציה של פרג'ון ואנשיו. האסטרטגיה של סכסוך בין כל הכוחות בקואליציה משרתות רק אותו. גם הנסיון לחולל קרע בליכוד נכשל. לצערי מוליכים אותך שולל וגורמים לך לכתוב ומשפיעים על דעתך. ואל תגיד שאתה לא מקבל חלק מהמידע ומהסיפורים ישירות מפרג'ון.
    מזל שאתה לא מוחק מהבלוג את האייטם שבו כתבת שפרי לוקח את הבחירות וניבאת סיפורים של כשלון בדומה ל"סיפורים מהטירה" של פרג'ון. בדיעבד מסתבר שהכל סיפורים. לפעמים גם הכותב עצמו מאמין ל"סיפורים" שלו שהם נשמעים לא רעים אבל בסופו של יום מסתבר שהם רק סיפורים. גם אם הם כתובים יפה ומגיע לך "שאפו" על הכתיבה הנאה.
    דרך אגב שים לב שאתה כותב על כולם רק לא על פרג'ון. אותו הדבר קורה גם בבלוג "סיפורים מהטירה" זה לא נראה לך מוזר? לשם האיזון צריך לכתוב גם על פעילותו כיום למען העיר ותושביה.
    אחד שמבין

    השבמחק
  7. למגיב השלישי וגם לאילקו
    על סמך מה אתה קובע מי החברים שלי !!!
    אני לא בחרתי באריה טל ואני גם לא אבחר בו בעתיד !!!
    אין לו תכונות להיות ראש עיר הוא בובה !!!
    כנראה שיש לך בעיה בהבנת הנקרא...לתגובתי אז בו אני יפרש לך מה בדיוק התכוונתי.
    שאליקו מפרסם כתבה על עבודות שמתבצעות בכבישי העיר אני מצפה לתגובות לכתבה זו שיהיו בעניין הכבישים ולא תגובות בעד גירינבג ופרי.זה שהוא מריץ אותם אין לי בעייה זכותו...אבל הוא צריך לפרסם תגובות נגד. לא כולם חושבים כמוהו וזאת הבמה לכל אחד להביע את עמדתו.
    לי אין בעיה שהוא תוקף את ראש העיר זה מצוין וככה עיתונאי צריך להתנהג בתנאי שהעובדות נכונות.אבל מצד שני צריך לתת במה לכל אדם להביע את דעתו בנושא הרלוונטי שבכתבה ולא יכול היות שכל התגובות שלא מוצאות חן לא יפורסמו.
    כמו כן תגובות עם קללות והעלבות אין לפרסם.
    מקווה שהפעם הבנת למה אני מתקוון.......
    שבת שלום

    השבמחק
  8. אלי היקר

    פרי שהוא בן חסותך חותר תחתיך ויזם מהלכים בניגוד לדעתך והולך לכיוון העורבים וזאת ללא ידיעתך.
    ואתה יושב שאנן .תיזהר ממנו אין בו אמונה...

    השבמחק
    תשובות
    1. לאלי אבוחצרה

      אם פרי ימשיך בצורה כזו אז הוא כורה לעצמו בור ואו תעלה ובכך יסתיים לו עתידו הפוליטי בכלל ברגע שיוצא לפוליטיקאי שם של בוגד ואו לא אמין נגמר הסיפור ואם נכון הסיפור כדאי לך להתנער ולהתרחק ממנו שלא ידבק בך רבב....

      מחק
    2. אוי ואבוי אם בארזים נפלה שלהבת... גם פרי זרזיר? כנראה שתוכו לא כחיצוניותו ואוליי תופרים לו תפקידון העורבים כדי לנתק אותו מגרינברג ואו גם גרינברג בקנוניה? הכל בגלל פחד במה הילד רועד כנראה שהוא לא מגזע המנהיגות אלא עוד מאכר ימים יגידו.

      מחק
  9. לאלי היקר
    עורבים וזרזירים כבודם במקומם מונח אותי מעניין מי הם הזונות הפוליטיות vip שאתה כתבת עליהם? כל העיר סקרנית אז אנא ממך האר את החושך שבו השארת אותנו
    טיראי חרמן

    השבמחק
  10. לעורך
    לא נמאס לך ללכלך על כל העולם? אנחנו התושבים מבקשים ממך להפסיק ללכלך על כל העולם ולהתחיל ללכלך גם על החברים של העולם
    ועוד שאלה
    איפה יש זונות בטירה?
    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סמרטוטים של שירותי נשים בחרנו לנו פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  11. לי אין בעיה עם עתונות נשכנית או כותבת..
    יש לי בעיה עם עתונות שהיא "חד סטרית"
    אפשר להתווכח ומותר ורצוי להתווכח.
    ולצערי הרב אתה לא נותן במה למי שאינו מיישר איתך קו
    אותי צינזרתה מספר פעמים.
    וחבל מאוד שאין עתונות הוגנת בטירת הכרמל

    השבמחק
  12. לעורך

    הקשר בין הון-שלטון

    מאמר זה נכתב כשאלות שעולות במחשבה בלבד.

    לפני כשבוע נחנך בשעה טובה ומוצלחת מועדון לקשישים במרכז המסחרי, ואני לתומי חשבתי שלקשישי טירת כרמל יש מועדון שנקרה בית הקשיש וידוע לי גם שישנם אנשי מקצוע מעולים כולל הסעות וארוחות טיפולי שיניים וכד
    וממומן כניראה ע"י העירייה/ממשלה.
    ומכאן צצות השאלות שבמחשבה,
    א. האם בית הקשיש הציבורי נסגר?
    ב.אם כן? אז כל הכבוד ל"מוקד אנוש".
    ג. אם לא? יש כאן קושיות 1.להווה ידוע שמוקד אנוש חברה פרטית(על בסיס כלכלי טהור) האם "המועדון" נפתח על בסיס כלכלי למשוך לקוחות (כפרסומת סמויה)כמנויים
    למתן שירות ע"י החברה הפרטית?
    ד.האם המועדון קם כתחרות מול "בית הקשיש" המקומי שממומן ע"י רשויות ציבוריות ואו חלילה אין מענה מקצועי לקשישי טירת כרמל ובכך קם מועדון מוקד אנוש?
    ה.אינני מצר על פתיחת המועדון אדרבה ,אבל יש כאן אבל גדול האם נפתח מועדון זה "רק" למען הקשישים? ואו אוליי לשלשל בדרך זו רווחים לחברת מוקד אנוש שהיא חברה פרטית דבר הלגיטימי בעיניי ומוצלח אגב,
    אך מה יש לפוליטיקאים מקומיים לתת חסותם לחברה פרטית כלכלית פרופר? אם ברצונם "לעזור" לקשישים המקומיים אדרבה שיפעלו לטובת בית הקשיש המקומי ולקדם אותו גם למען עובדיו המקומיים שמתפרנסים שם
    וגם כאינטרס מקומי ציבורי כבית מפואר לקשישי המקום.
    מדוע "לקדם" חברה פרטית?
    אוליי יסביר לנו מר מריומה שהוא סגן ראש העיר לפשר
    מתן חסותו "לאירוע"?.
    ואוליי מר שחר דוד חבר מועצת העיר יסביר את פשר חסותו? רק שלא יתרץ מר שחר שהוא מנסה ל"סדר" עבודה לקשישים..
    ואוליי (רק מחשבה) מנסה לתפוס ג'וב לאחר הבחירות?
    (מר רפי ואזנה תחשוש! הוא עשה זאת גם ליו"ר המתנ"ס)
    מה ולמר מריומה ולקשישים? אני מבין שהוא בנישה של זהירות בדרכים אז בבקשה שיזום פעילות ואו מרכז לזהירות בדרכים.
    ולתת לאנשי מקצוע המעולים שבבית הקשיש לעשות מלאכתם
    ואל ינסו לתקוע טריז לסניף המפואר שעלותו ובנייתו עלו למשלם המיסים הון.

    השבמחק
    תשובות
    1. אליקו

      פרצה שמועה בטירה דוד שחר כועס על דודי אמסלם
      כי הוא לא צילם את שחר בפתיחת של המועדון דוד שחר לא מאמין איך הוא לא בעיתון

      מחק
    2. רק אידיוטים כותבים דברי בלע
      ורק טמבלים מפרסמים וחושבים שזה סקופ

      מחק
  13. לאנונימי שמדבר על הון ושילטון!
    כל הכבוד על ההבחנה ועל הכתיבה העיניינית והראויה!
    תרשה לי להתייחס ל- 2 אנשים שאחד הוא סגן היום והשני היה סגן בעבר!
    לא זה ולא זה מתעסקים במה שצריך להתעסק!
    שניהם מחפשים כותרות יחסי ציבור ופירסום שמאד מאד חסר להם בימים אלה וניזרקו לשוליים ולכלבים!
    במיוחד מדובר על דוד שחר!
    כולו בלון נפוח רעש וצילצולים!
    מאחוריו אין עשיה שקרים פולטיקה מזוייפת הבטחות שווא
    וניסיון לרכב על גבי אחרים במידה ויש הצלחות!

    לכו תישאלו את פריד את טל ואת איציק יחבס!
    לכו תבדקו מול כל המסכנים שהוא הבטיח להם בבחירות מקומות עבודה!

    ואפה ראש העיר הרדום והלחוץ והנלחץ הזה שנותן את אישורו לפתיחה של מוקד נוסף ועוד את תמיכתם וברכתם של נציגי ציבור שמקבלים וקיבלו שכר מכספי הציבור???

    עוד כתם וגועל נפש בהתנהלות של העיר הזו והעומד בראשה !!
    וימים עוד יגידו!!!

    השבמחק
  14. לאלי קראתי בכתבה שלך שיש קרע בין פריד לטל ואני שאלתי מקורב מאוד בכיר של פריד לפשר הקרע הבכיר אישר שהיה קרע גדול של טל ופריד הם קרעו את גרינברג דורון ופרי כהן שברוב חוצפתם טוענים שהם הצליחו להכניס לרשימת הסניף 12 מועמדים מתוך ה41 הרי זה מגוחך הקבוצה הגדולה זוכה ב2/3 מהקולות והנותר עובר לקבוצה השנייה בערך1/3 מהקולות לדעתי אלי עשה טובה לפרי ואל תזכיר אותו כי מה שזוכרים היום זה רק את המפלה הגדולה בתולדות הליכוד תמתין עד יעבור זעם אל תהיה זרזיר ואל תהיה חזיר למרות שבן אדם אתה לא הייתה ולא תהיה

    השבמחק
  15. פרי עזוב את דורון במנוחה מספיק עם הנזק שגרמת לו מי יודע אולי זה נזק בלתי הפיך ראש וועד לא יכול לנהל עיר

    השבמחק
    תשובות
    1. עופר עיני לא נתן לדוד שחר להצטלם איתו יחד עם השר כץ ..שחר כועס על עיני

      מחק
    2. דוד (פוזה) שחר כועס על עיתון כל בו מפני שברקוביץ לא הצטלם איתו

      מחק
  16. לאלי העתונאי הנכבד מעם

    האיש שחיפש מלוכה(פרי)ומצא אתונות.

    קשה לי המאמר הנכתב כקריעת ים סוף ואינני רוצה לומר לך ...."אמרתי לך" כחכם לאחר מעשה אך אתה יודע שזה נכון לפני המעשה.

    אמרתי לך אל תשים יהבך על "פוליטיקאים" מטיבעם של אלה לבגוד להיות לא אמינים ובוודאי ל"מכור" עצמם בבוא היום למרבה במחיר (כמקצוע העתיק יומין),אך אתה אליקו טענתה וזאת מעצם היותך אופטימי וישר דרך ונאמן
    עד כדי שכיבה על הגדר למען חבר,שלא כך החבר פרי חשבתה אז שהוא "כמוך" ללא אינטרס אישי אלא באמת למען הכלל,ואז אמרתי לך חבר יקר שלא כך ועדיף שאם
    פרי רוצה את "קירבתך" ולהיות "מלך" שישלם עניתה לי עזוב אני לא בשביל כסף ,הפצרתי בך שאתה טועה ואם כבר הוא ישלם לאחר בבוא היום עדיף שישלם לך עכשיו דחיתה את דעתי, טענתי בפניך לפחות תחתים אותו על התחיוביות על עזרתך תמיכתך נסיעותך עיצותך הדרכותיך
    חייכתה במבוכה כאומר עזוב זה לא אני.. והיום ידידי צר לי מאד שצדקתי.
    אליקו היקר עיצה קטנה ידוע הדבר שכסף הוא שם המשחק ולכן אתה עובר לשחק במשחק של הגדולים והוא הכסף כי בכסף המסריח של הפולטיקאים אתה תהנה ותצמח, מהיום אליקו היקר אתה מדבר רק כסף. וכשזה יקרה אם יקרה יעריכו אותך העוסקים במקצוע העתיק הרבה יותר.
    לצידך תמיד...ובכל עת

    השבמחק
  17. דוד שחר אשם במשבר עם אירן מחירי הנפט עולים בגללו .נו לאן הגענו .קנאה שנאה .שחר עושה, כותב מפרסם .תמשיכו להשמיץ כך כוחו יגבר ויפרוץ .תמשיכו לקשקש ולבלף והבלון הנפוח יהי עוד ראש עיר .הבנה לקוייה או עיורון .אתה אליקו בשם הדמוקרטייה וחופש הביטוי מפרסם הכל .אז מעט אינפורמציה אמיתית ,מוקד אנוש פרטי ,חברה מסחרית שעד לפני כחודשיים נתנה שירות טוב לכל תושבי העיר ,כעת הופרט השירות וחלקו הועבר לבית הקשיש שאכן עושים עבודה טובה ,אבל גאון גדול שמבין בשנאה שם המשחק תחרות שירות מחיר .כן כל אחד יכול לבחור את השירות הטוב ביותר .האמת שחר ומריומה קיבלו כמה מאות שקלים ,צריך לפנות למשטרה ולהתלונן .נכון אתה יודע לכתוב ואפילו עונה לעצמך איש פרגון יקר ,צר לי להודיעתך פרגון כבר לא ראש עיר ושחר לא סגן אבל השנאה מובילה אותך לשקרים וחלומות שלא היו ולא נבראו . להזכירך רשמת בעבר שחר שלא יקיים את ההסכם עם מוריס ,ומה קרה .אז לכל התושבים שיודעים לכתוב ,אבל לא את האמת השמצות ורשעות לא אצלנו .בשבילי דוד שחר הוא דוגמא לאיש ציבור ,צא ושאל בעירייה,במתנ"ס שמאוד מתגעגעים כן כן גם את פריד טל גרינברג פרי ואפילו את יחבס הם יגידו לך את האמת .מעניין מה תהיה תגובתך הפעם .בוא ננסה לנחש בגלל ששחר גר בברוש משפצים את הרחוב שלו ,מושחת .הוא עירקי ובגללו פתחו מועדון לגימלאים של תע"ש במתנ"ס ,או סקופ אמיתי יש לו אחוזים בעיתון קול החוף.

    השבמחק
    תשובות
    1. כמי שמכיר את שחר יודע שההתקפות נובעות מרשעות וגם להסיט את האש מדורון ופרי לאחר המפלה המבישה
      ולך אליקו אני אומר פריד יכבד את ההסכם עם טל בדיוק כמו ששחר כיבד את ההסכם עם מוריס

      מחק
    2. למגיב---דוד שחר אירן

      ראשית אין צורך לצעוק ולכעוס אנחנו אינטלגנטים דבר בשקט לא כמו בישיבות העירייה

      ולעניינו אכן דוד שחר אינו אשם באירן אך הוא אשם בכך שהוא מביא את אירן אלינו והכוונה לתרבות הקלוקלת שבשילטון המקומי מחפש רק את האינטרס האישי שלו בלבד וזאת בכל עניין ועניין לא מצאתי בכל שנות התנהלותו משהו שונה האם ראיתה ואו שמעתה אדוני נבחר ציבור שנכנס לבתים של תושבים ו"מתחנן" שיצביעו עבורו ולמי הוא פונה? לתושבים קשיי יום המבקשים פרנסה וזאת אדוני הוא מבטיח בשפע כאילו שהוא מנכ"ל מנפאאור ולזה מבטיח כך ולזה כך מילים בעלמא אדוני הנכבד אילו הייתה למר שחר אג'נדה אמיתית ורצינית בוודאי היה מציע את מרכולתו בגלוי ובחוצות העיר כנבחר ציבור רציני אך זוהי דרכו.
      ולגבי אליקו?! לא מובנת הטרוניה שלך אדוני אכן הוא מפרסם בשם הדמוקרטיה נכון! אך אדוני אילו לא היה אליקו היינו ממציאים אליקו אחר כי אתה "ואדונך" חוששים מבקורת וגילוי האמת!
      מגיב "נחמד" אתה חצוף ואסביר מדוע חברת מוקד אנוש היא חברה בע"מ ופרטית הייתה ועדיין ונתנה שירות גם לאגודה למען הקשיש טירת כרמל ואם אדוני "מבין" יסביר לי ממי קיבלו משכורת עובדי מוקד אנוש טירת כרמל? מהאגודה למען הקשיש? ואו מחברת מוקד אנוש? ועוד כותב אתה חצופון שבזמן "חסותו" של אדונך מר שחר לחברה שכאילו הופרטה (נניח)בזמן זה היא חברה פרטית לכל הדעות ויודע מדוע כבר החברה אינה נותנת שירות לבית הקשיש? מפני שיש עוד חברות מתחרות שאחת מהן שמה "נטלי סקיולייף" ואדונך בנתינת חסותו תפס כניראה "צד" לטובת חב' מוקד אנוש אכן שם המשחק תחרות אבל היות שאדונך איש "ציבור" אסור לו לתת חסות לחב' פרטיות מובן לך חצוף?אני אפנה אותך לכתבה בנושא ששמה "ככה מנצלים קשישים" תבין יותר לאחר מכן ניראה אותך "מגן" על אדונך."מלחמה עזה מתנהלת בשנה האחרונה בין חברת "מוקד אנוש" לבין חברת "נטלי-סקיולייף" על של שיווק לחצני מצוקה לקשישים, במסגרת קהילות תומכות של העמותות למען הזקן והרשויות המקומיות ברחבי המדינה. למרות שהקשישים אמורים ליהנות מתחרות בתחום, מסתבר שאלו האחרונים מנוצלים לרעה ובסופו של דבר, מפסידים ואף נפגעים. נסיונות של גופים שונים להפסיק את ה"חגיגה" אינם מועילים ונסיונו של גימלאי אחד לעשות צדק, נתקל באיומים". "והדרת פני זקן"? לא בישראל

      קח קישור
      http://www.youpost.co.il/world/local/1523-2010-09-21-16-39-26
      לגבי זה שכבודו קובע "שהם" קיבלו כסף תמורת חסותם זה עניין לציבור הציבור ישפוט.

      מחק
    3. מוקד אנוש- הטעיה? בפרסום

      מוקד אנוש היא חברה בע"מ פרטית
      מדוע בפרסום בעיתון כל בו מיום 3/2/2012 פורסמה "הזמנה לפתיחת מועדון לגמלאים" ע"י חב' מוקד אנוש ללא המילה בע"מ.
      מדוע בפרסום הושמטה העובדה שחב' זו בע"מ?
      מדוע נבחרי צבור נותנים חסות כביכול לאירוע
      היה מהראוי לפרסם אמת בפרסום ולכתוב בע"מ שיבינו שזוהי חב' פרטית בע"מ, פרסום זה מטעה משום שנבחרי ציבור המשתתפים בה כביכול משווים לחב' זו כאילו ציבורית ויכול להיות שאנשי השיווק יעשו שימוש לא ראוי בפרסום זה יש לדעתי לשני הנבחרים להוציא הודעה שאין להם שום קשר לחב' הפרטית פרט לעובדה שהם הוזמנו לאירוע כאנשים פרטיים ולא כמילוי תפקידם כסגן ראש עיר וחבר מועצה

      מחק
    4. תיקון. עיתון קול החוף
      נפלה טעות ונכתב כל בו

      שלכם עץ הדעת

      מחק
  18. "על ראש הגנב בוער הכובע!!"
    עכשיו אנשיו של דוד שחר מנסים להצדיק ולהסביר לנו
    כמה הוא צדיק ?כמה הוא ישר? כמה הוא נותן?

    הכל שקר וכזב!!
    עוד אחד שחייבים להעיף אותו מהנוף של טירת כרמל וכמה שיותר מהר יותר טוב!!

    השבמחק
  19. למגיב האחרון
    את שחר אתה רוצה להעיף
    את טל אתה רוצה להעיף
    את פרגון אתה רוצה להעיף
    את מריומה אתה רוצה להעיף
    את מוריס בנימין אתה רוצה להעיף
    את כולם אתה רוצה להעיף
    אולי נעיף גם אותך !!!!!
    מי נשאר ????
    אני מציע שאליקו יהיה ראש העיר !!!!

    השבמחק
  20. את טל אתה רוצה להעיף
    את פרגון אתה רוצה להעיף
    את מריומה אתה רוצה להעיף
    את מוריס בנימין אתה רוצה להעיף
    את כולם אתה רוצה להעיף
    אולי נעיף גם אותך !!!!!
    מי נשאר ????
    אני מציע שאליקו יהיה ראש העיר !!!!

    השבמחק
  21. אני מציע אחרת לא את מי להעיף אלא מי להשאיר

    להשאיר את מר פרג'ון
    להשאיר את אריה פרג'ון
    להשאיר את פרג'ון אריה
    להשאיר את אריה
    ביננו מה תרמו לעיר ואו בכלל ליקום האנשים האלה?
    מה תרם מריומה? מה תרם
    מה תרם מוריס בנימין? מה תרם
    מה תרם שחר דוד? מה תרם
    מה תרמו יחבס וההוא משס והיא ילנה וההיא הסגנית של הסגן מוריס?
    אני לא מזכיר את גרינברג משום שיש לו עדיין פוטנציאל
    לתרום ליקום

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
  22. לכל הקנאים ומלחכי הפנכה.
    מה שדוד שחר תרם לטירת כרמל אף אחד לא ייקח ממנו !!!
    לכו תשאלו את ראשי העיר לשעבר בינר ,כדורי מה תרם שחר לעיר...עוד לפני שזה שמלכלך לא נולד !!!
    מי שמגיב שיהיה אחראי לדברו ולא לפרסם דברי הסתה !!!.
    כמה עובדות :יו"ר מתנ"ס מתמנה ע"י ראש העיר והמינוי ללא שכר אז על איזה ג'וב בדיוק אתה מתכוון ?????
    לגבי הזקנים והנכים בטירת כרמל, שחר מלווה אותם יותר מעשור והוא היחידי שנלחם שתהיה גישה לנכים בכל העיר. לגבי הבטחות שלא קוימו לך לשאול את פריד או את אריה טל מי לא מקיים הבטחות וגם את פרג'ון באותה הזדמנות !
    לגבי יחבס לא שווה התיחסות...
    אחד שמלווה את שחר כבר 26 שנה עוד מימי הליכוד האמיתי !!!
    לסיום שימותו הקנאים.........

    השבמחק
    תשובות
    1. לפני שאענה לך האם אתה יודע מה זה מלכך פינכה?
      אם כן? מה ההקשר? כניראה שזו המילה היחידה האקדמית שהצלחתה למצוא ובוודאי שאינך מבינה.
      אני מבין שיש לך בעיה או מוחית בנויורונים(לפי כתיבתך)ואו שהינך מגמגם (פגם מולד)ואו שאתה סתם כועס,ואו שיש פגם בהבנת הנקרא.
      אני שב וקורא לך אנא פרט את הישגיו של "אדונך" מר דוד "פוזה" שחר אתה כל הזמן שולח אותי לשאול אחרים עדיף מגוף ראשון ספר לעם מה תרם אדונך, לגבי "מלחמתו" של אדונך למען הקשישים נכים מדוע להלחם? הרי היה סגן ראש עיר והיו לו סמכויות מה כאן מלחמה?ואגב פרט את הישגיו בתחום, אתה שוב שולח אותי לשאול אחרים בקשר להבטחות (הפגם שבך ברור יש טיפולים לבעיה זו)ולשאול את פריד מה זה פריד זה לא שם של זמר מצרי עתיק יומין? ואם יש "פריד" לפחות שיעברת את שמו כמו שמר דוד שינה את שמו מסבח לשחר (סתם הצעה)הרי הפריד היה נבחר ציבור בישראל.כעת אם לא הייתה הדיוט ונכה תרבותי הייתי משיב לך אחרת, אבל למצבך העדין אשאל אותך אתה מבין מה כתבתה? אתה אכן הדיוט ואסביר מדוע אתה כותב ששחר 26 שנה פולטיקאי ואין לך לספר על הישגיו בעיר האומללה הזו? אחד? סליחה אני מפסיק את המשך התשובה כי אתה ממש הדיוט,26 שנה פוליטיקאי אני לא מאמין אין לו מה לעשות? אין חיים אחרים מה הוא תרם ריבון עולם 26 שנים!!!

      מחק
  23. למגיב האחרון
    ידעתי שאתה מדבר בשמו של פרגון הנחש.כדי להיות בטוח אני פרסמתי את כל השמות שצריך להעיף אתה פשוט נפלת למכודת !!!יצא המרצע מהשק !!!
    תלך לפרגון הנחש שילמד אותך איך לא ליפול בפח....
    וקח את פרגון איתך ותעפו מהנוף של טירת כרמל וכמה שיותר מהר יותר טוב!!
    אחרי הפשלת הזאת איך אתה מכנה את עצמך עץ הדעת....אתה עץ הדלעת................וגם זה מחמאה בלשון המעטה !!

    השבמחק
    תשובות
    1. למגיב הנחמד שלום
      המילה "ידעתי" ניתנה רק לנביאים "הם" ידעו.
      אתה רק ניחשתה ואני אומר לך שאתה גם ממלא טוטו ולוטו וצאנס ומגרד חיש-גד סתם ניחוש נכון שצדקתי?! ואתה גם מן סוג "צייד" שכזה,
      לוכד נחשים אתה חמוד אבל ממזר גם טומן מלכודות האה יא ממזר,
      ושמתי לב מגיב חמוד שיש לך משפט שלא חשוב מה תכתוב תמיד הוא יופיע "יצא המרצע מהשק" אהה יא ממזר, אגב יש עוד עשרות פתגמים ואימרות תשמתש בהן, טוב, חמוד.
      ועכשיו קצת רצינות הלוואי שמר פרג'ון היה מלמד אותי נכון אני מכיר אותו אבל בצורה ידידותית, אני מודה לבורא עולם שמר פרג'ון כיהן כראש עיר ולפני זה בתפקידים שונים בעיר הזו היום וגם בעתיד יש לומר ניראה את זרעי החינוך והתרבות שזרע מר פרג'ון אני לא אדבר איתך גבוהה,(מבין לבעיותך)אבל חבל שיש לנו רק פרג'ון אחד ואז היו קמים עוד ספריות עוד מפעלי חינוך ועוד ועוד...אבל אתה גדלתה לצערך כמובן על טוטו ולוטו וכד' ואני מבין או שאתה מובטל ואו טפיל....לא משנה בעד מי אתה תילך רק עם מי עושה באמת לעיר הזו..תשתה דבש קיפודים זה עוזר מאוד למוליכים החשמליים במוח.

      מחק
  24. לפיסכולוג ולפסיכאטר של טירת כרמל ,שלום וברכה ,כמה שאתה טועה ,נכון אכן כן 26 שנה של עשייה למען הציבור וכל הזמן אתה לא תאמין ללא שכר .כן שחר רק בשנתיים האחרונות קיבל שכר שדד את העיר .אז ככה מלומד שהשנאה ואני עדיין לא מבין למה מעבירה אותך מדעתך ,אוליי גם לך הבטיח עבודה ולא קיים .ועכשיו לעובדות כן כן לעובדות ,אני לא שולח אותך סתם לבדוק אצל ראשי ערים אחרים כולל נשמתך ואדון עולם שאין שני לו מר פרגון כן כן גש לפרגון ושאל אותו מי זה שחר דוד .
    לגבי אמינות ויושר שחר הוכיח שמילה שלו בסלע לכן הוא רק שנתיים מקבל שכר לא הצליחו לקנות אותו ,כולל מסירת המנדט שלו בשנת 2008 לפרגון על מנת לקדם את העיר למה שלא תכתוב על כך .ועכשיו לעניין לפרט לך פרוייקטים לדוגמא כנס לאתר של שחר ותקרא הקמת מועצת נוער ,הקמת יער הנופלים ,מסיבת גיוס לנוער ,תחרות הבית הנאה ,פרוייקט המיחזור בעיר ,הגדלת והבאת פרוייקט מציל"ה של המשרד לבטחון פנים ,פרוייקט עתידים יחד עם פרגון ואבנר ברזני ז"ל .הפיכת המתנ"ס הבית שאני אוהב דרך אגב זו הסלוגן שהוא יצר יחד עם חלי לבית חם לתושבי העיר , פרוייקט נתיב האור של חברת חשמל לילדי היעיר ,הבאת חברות לתרומה לעיר ,טמבור ,בזק ,בנק הפועלים ,צים ועוד פעיליות רבות למען ילדי פרוייקטים חברתיים שתקצר היריעה מלמנות אותם אבל אני מזמין אותך לשוחח איתו הוא לא קוף או אריה שיאכל אותך הטלפון שלו 0522826222 שמפורסם לכולם כולל באתר העירייה רק חלק מהרשימה של האיש שאתה שונא .נו מה אתה אומר ידען גדול הבעיה של העיר שחר ,שוחח איתו וחזור כתוב לנו באמת מיהו שחר נחש צבוע לטענתך ועד עתה לא הבאת שום הוכחה לכך או איש ציבור אמיתי שעושה למען הציבור שבחר בו ,דרך אגב מה 1000תושבים בורים מטומטמים ,או לטענך המשפחה שלו סבחה .בסוף תצביע שחר ותצטרף להצלחה והעשייה האמיתית וגם עליך אודי יכתוב ויפרגן ,הרי טובת העיר לנגד עינך.כך לפחות אתה טוען ולא השנאה לשחר .הכדור אצלך .

    השבמחק
    תשובות
    1. למגיב מהשעה 02:12 (פסיכיאטר פסיכולוג)
      שלום לך ולאדונך המדריך בצופים האמא תרזה

      ניכר מכתיבתך שאתה מה זה כועס מזיל ריר וקצף לבן בצידי שפתך, דואג לבריאותך לאט לך סובלנות לא תזיק,הלו פרוייקט מציל"ה ?!..
      אוליי הינך חושב שכותב שורות אלו בור ואו נבער (מלשון בערות)כמו חלק מהכותבים כאן אז ככה יש לך טעות קולוסאלית לגביי זאת ועוד אינני שונא איש מילה שונא אינה בנמצא בלקסיקון שלי ומכאן כל מה שכתבתה לספיחים של השינאה מופרכים .על פי כתיבתך הינך פרנואיד ולחוץ יש סיבה? כניראה שכן לא אפרט מפאת כבודך,
      לגבי נשמתי ואו אדון עולם ..אתה איש נפסד מדוע? כי אני איש פרטי ולי אין אדונים ואו מעריצים הסובלים מליקוי מאורות לי יש רק בורא עולם ולדידי יש ערכים ומצפון שניתנו בסיני מה שלך ולשכמותך אין ולא יהיו, אלוהיכם אלוהי השררה והממון הבצע והכלום .
      אם כל שנותיו פעל בהתנדבות מדוע שאף להיות סגו ראש עיר בשכר? היה לו להיות סגן ללא שכר אז מה ידידי הממון עיוור עיני חכמים? התנדבות אלאק.
      ושוב לגבי הפרוייקטים שציינתה אתה באמת רציני?אני פשוט חס על כבודך ולא מעוניין לבזות אותך ברבים אך לצאת ידי חובה אכתוב משהו.
      ובכן הפרוייקטים הנ"ל הוקמו ע"י אחרים ואתה רק נמצאתה "כעוזר" ולא זו בלבד אני לא מזלזל חלילה בפרוייקטים אלו, אבל באמת זוהי פסגת עשייתך? "פרוייקטים" אלו הם של מדריך בצופים ואו חבר בוועד כיתה ט' אני פשוט לא מבין נשגב מבינתי 26 שנות "עשייה" של אדונך והוא מקים חוגים "תחרות הבית היפה" "מסיבת גיוס לנוער" "מועצת נוער" ככה אתה רוצה שיזכרו את אדונך שחר דוד ככה באמת?זו פסגת גאוותו?
      אני באמת באמת חומל, רחמים מתוך הלב לאדונך.
      "סלוגן" זה הרזומה של אדונך, ממש האמא תרזה.
      והכי חמור בעיניי זה עניין התרומות הלו זו עיר או קבוצת נוער ואו מחלקה בצה"ל אין צורך בתרומות הלו אדונך היה חבר מועצה וסגן והיה מתוקף תפקידו לדאוג לתקציבים לעיר מדוע חב' בזק ואו טמבור יתרמו לעיר אנחנו רפובליקת בננות? הלו למי חשבת שאתה כותב? לליכודניק.
      ולגבי ה- 1000 מצביעים הם לא מטומטמים כמו שאתה קובע אלא מצביעים "טועים".לגבי שכביכול טענתי ששחר נחש אני לא מתבטה בצורה זו.אני רק טוען שהוא כלום ריק וואקום רק "פוזה" כלשון הליכוד.
      מודה על מחוותך לגבי מס' הטלפון של מר שחר אבל
      תשאיר אותו כאן לעתיד...אוליי הוא יהיה מובטל ונצטרך לעזור לו למצוא עבודה כעיקרון עזרה הדדית בתורתנו הקדושה "כמו הכתוב עזוב תעזוב עימו"...

      שלכם עץ הדעת

      מחק
  25. ל "עץ הדעת " - שאפו!! ויישר כח על התגובה!!
    סוף סוף מישהוא ממקום לא אינטרסנטי וללא תמורה או כוונה ,אדם מהיישוב שרואה את הדברים האמיתיים
    ומגלה את פרצופו האמיתי של דוד שחר!!
    לא צריך להוסיף אף מילה למה שתיארת את דמותו כוונתו ויחסו של הנחש!!
    לגבי התרומות שהגיעו לך תשאל את איציק יחבס שהביא אותם מבנק הפועלים??
    איזה מועצת נוער ואיזה פרוייקטים ואיזה נעליים?
    תחרות פה ותחרות שם או להמציא לוגו למתנ"ס
    בלי תכנים בלי עשיה בלי חזון בלי תוכניות ולך ותעשה סקר בקרב עובדי המתנ"ס - על עשייתו ותרומתו של דוד שחר?? כלום מכלום!!!

    ולך עץ הדעת אני מחזיק אצבעות ומברך אותך על כל מילה ועל הגילוי הנאות לטובת תושבי העיר ולטובת 1000האנשים שטעו בעבר ויתקנו בעתיד והבינו מי זה דוד שחר הנחש!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  26. חן חן לך מגיב
    אני מעט נבוך מהמחמאות תודה

    כוונתי בכתיבה היא להאיר את התושבים במקום היפיפה זה יש תושבים משכמם ומעלה,ויש פוליטיקאים ....
    בכתבותיי הבאות אי"ה (אם ירצה השם)אני מתכוון "להפשיט" ולקלף קליפות מפולטיקאים נוספים הטפילים וגיבנת על הישוב...מקווה שהקב"ה יהיה בעזרי

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
  27. עץ הדעת אני איתך רק פרגון ,רגע שנייה הוא לא חתם הסכם אם מי שאתה רוצה להעיף מוריס ונונו מריומה .מה לבד הוא ינצח .אתה לא עץ ולא דעת סתם אחד שיודע לכתוב ולו כלום .פרגון ראש עיר לשעבר אוליי יהיה בעתיד ואגלה לך סוד למען הבחירה הוא יחבור לדוד שחר הנחש שאתה שונא ואז מה תעשה תגיד שפרגון נחש .אבל לא נורא היושב במרומים יודע בוחן לב וכליות ,ולדאבונך יש לך אוליי 5-6 קולות או אוליי משפחה גדולה כמו שחר 1000קולות .תעזור לפרגון להיבחר .תכתוב לעצמך ,תחמיא ,תענה ותחלק ציונים .ממליץ בחום שתחליף את אודי או אליקו .

    השבמחק
  28. מגיב נכבד
    אותי לא תשמע מעיף אנשים, אני מעדיף את מי להשאיר שים לב לדבר, אני לעולם לא נגד אני רק בעד.
    ב. גם בלכתוב אני לא כל טוב אני רק מנסה.
    תתמודד במילים, ושוב אומר בפעם ה-56 אני לא שונא איש ובמיוחד לא את מר שחר אלא מאי.
    אני טוען שהוא אדם ציני המנצל בקור רוח מצמרר יש לומר אנשים קשיי יום וקשישים ונכים ונוער בהבטחות סרק ומצב זה מאוד בעייתי.
    ויודע מה?! אתה מאתגר אותי ואני אפנה לשחר בגוף ראשון. 1. מדוע אתה אדון שחר על גבם של פנסיונרים מפרסם חב' פרטית בע"מ כאיש ציבור?
    2. אל תדבר בסיסמאות תן נתונים כאדם רציני על מעשיך ב-26 כהונה אשמח לשמוע לאט לך קח תזמן אסוף נתונים ותדווח כאן כל משהו רציני שעשיתה
    רק בבקשה אל תספר לי על "תחרות הגינה הנאה" בבקשה
    3. מדוע אתה שחר מספר שפועלך רק התנדבות ורץ להיות סגן בשכר, מדוע ללא שכר, קיבלתה שכר של 30 חודשים כפול 20000 ש"ח לערך זה הרבה מאוד כסף, ומה נתתה בתמורה? סלוגן !
    איך אתה ישן בלילה פוליטיקאי קטן איך?
    אדון שחר אני אמתין לדו"ח על פועלך ב-26 שנות כהונה . זאת מחובתך כאיש ציבור!!! אתה לא תתחמק!!!

    שלכם עץ הדעת

    השבמחק
    תשובות
    1. עץ בוק
      לא יתכן שאתה תסתתר מאחורי עץ ותבקש מדוד שחר היקר באדם וביקום קבלות על הדברים הרבים והנפלאים שהוא עשה בהתנדבות נטו

      מחק
  29. אז איך אתה ( דוד שחר ) ישן בלילה פולטיקאי קטן ואינטרסנט שלנו?? איך אתה ( דוד שחר ) ישן בלילה זיקית מחליפה צבעים ודיעות ומפלגות נחש גדול שלנו?
    על זה אתה רוצה שהציבור יתן לך את אמונו?
    על תחרות הסוכה הנאה ? על סלוגן שלא אתה המצאת אותו?( מיודעי דבר ) על תרומות מבנק הפועלים שהביא לך איציק יחבס ? על בגידות באריה טל ? על חתירה מתחת לחבריך בקואליציה ? ועוד ועוד!
    אתה צריך ללכת הביתה ופעם אחת ולתמיד!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?