תחיית המתים של קלפי 12


האגדה על קלפי 12 מסרבת לדעוך.
עדויות של תושבים בשכונת גיורא, חושפות שגורם משפטי מסוים, עורך חקירות מעמיקות שנוגעות לתהליך ההצבעה בקלפי 12.
על פי חלק מהעדויות, החוקרים מציגים את עצמם כחוקרים מטעם משרד הפנים. על פי העדויות, כל תושב שיש לגביו חשד ששמו נמחק מספר הבוחרים של קלפי 12 למרות שלא הצביע, מתבקש ע"י עורך דין שמוזמן לביתו ע"י החוקרים, לחתום על הצהרה משפטית מחייבת בנוגע לאי הצבעתו ביום הבחירות בקלפי 12. "הגיעו שני אנשים אלי הביתה והציגו תעודה של חוקרים במשרד הפנים" אמרה אחת מהדיירות בשכונת גיורא, "הם שאלו שאלות בנוגע להצבעה של אחי וכשהזעקתי אותו לבית, התברר ששמו נמחק בספר הבוחרים של קלפי 12 למרות שהוא לא הצביע בקלפי הזאת. בסיטואציה הזאת, החוקרים הזמינו עו"ד והוא החתים את אחי על הצהרה משפטית". סיכמה הדיירת שסירבה להיחשף מפחד שיבולע לה.
חלק אחר של העדויות, חושף שהחוקרים אשר מגיעים לבתים בשכונת גיורא, מזדהים כחוקרים של משרד עורכי דין המזוהה עם אריה פרג'ון.
אריה פרג'ון סירב להתייחס לשאלה מי עומד מאחרי החקירה שמתנהלת בין המצביעים של קלפי 12. "אני הגשתי בזמנו תלונה במשטרה והיא שאחראית לחקירת אי הסדרים שהיו בקלפי 12, מעבר לזאת אני לא מעוניין להוסיף דבר" סיכם פרג'ון את תגובתו.
מוריס אסייג, דובר העירייה: הנושא של אי הסדרים בקלפי 12 נבדק בשלוש ערכאות משפטיות ואריה טל יצא בכל אחת מהערכאות, נקי וללא רבב. מעבר לזאת, אין לנו עניין להתייחס למי שלא מוכן לקבל את דין הבוחר".
משרד הפנים סירב להתייחס לדברים המובאים בכתבה.
מאת: אלי אבוחצרה "חדשות טירת כרמל"

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?