הספירה לאחור החלה...אריה טל הולך הביתה....
















הזעזועים האחרונים בפוליטיקה המקומית בטירת כרמל וההצבעה של שלושה מחברי הקואליציה נגד ההצעה של ראש העיר אריה טל, להעניק תמיכה של 400.000 ₪ לקבוצת הכדורגל המקומית, מעידים שמשהו רע מאוד מתרחש מאחרי הקלעים של מקבלי ההחלטות בעיריית טירת כרמל.

במצב שנוצר לאחר הפרישה של שני החברים מסיעתו של ראש העיר, יתקשה אריה טל לנהל את העיר בצורה שוטפת. בקואליציה המתפרקת של ראש העיר נשארו רק ארבעה חברי מועצה בטוחים ראש העיר אריה טל והממלא מקום איציק ואנונו (טל), מוריס בנימין ומזל אלשייך (ישר ולעניין). כל השלושה האחרים, דוד שחר (שחר חדש), ברוך מריומה (ישראל ביתינו) וחיים עמרן (ש"ס) הם שחקנים עצמאיים שיכולים בכל רגע נתון להתהפך ולהצביע נגד ראש העיר. מעבר לזאת, העובדה שראש העיר עם שני המושבים שיש לו במועצה, מחזיק בשני התפקידים הבכירים בעירייה (ראש עיר וממלא מקום) לא תעבור בשתיקה למשך הרבה זמן ואני מאמין שכבר בשבועות הקרובים אנחנו נהיה עדים לדרישה חד משמעית מראש העיר מצד אלה שמבטיחים לו היום תמיכה אבסלוטית, לפטר את איציק ואנונו ולמנות תחתיו נציג מסיעה אחרת שמונה שני חברים ואלה יכולים להיות או דורון גרינברג או מוריס בנימין. בדיקת "חדשות טירת כרמל" העלתה שהחוק מאפשר לראש העיר להשיג רוב במועצה כדי לפטר את הממלא מקום שלו וזאת למרות שמועצת העיר אישרה ברוב קולות את מינויו של איציק ואנונו, לחמש שנים. והיה וירצה ראש העיר לפטר את הממלא מקום שלו איציק ואנונו, חייב הוא בעצמו להגיש את ההצעה למועצת העיר.

איציק ואנונו, כפי שידוע לכל מי שנושם פוליטיקה בטירת כרמל, אינו הטיפוס שמישהו יכול או מסוגל להשתמש בו ואז לזרוק אותו, גם אם קוראים לו אריה טל והוא ראש עיר. הצפי שלי הוא שאיציק ואנונו לא ישב בשקט בעקבות מהלך של ראש העיר להדיח אותו מתפקיד הממלא מקום. לאיציק ואנונו יש את היכולת והגב הפוליטי הנדרשים כדי להרעיד את הסיפין בלשכתו של ראש העיר אריה טל והוא גם ינצל את היכולת הזו נגד מי שיעיז להתעסק אתו. לתשומת ליבם של כל החותרים תחתיו.


האופוזיציה שמורכבת משלושת חברי המועצה של המפד"ל של אריה פרג'ון ואיציק יחבס, שפרש מסיעתו של סגן ראש העיר דוד שחר, מתכוונת לעשות חיים קשים לראש העיר אריה טל. בשיחה עם אריה פרג'ון שמנהיג את החבורה הזאת, הבהיר האחרון שלמעט ההגנה שהוא מתכנן להעניק במועצת העיר למהלך הרוטציה שאמורה להתבצע באפריל בין דוד שחר למוריס בנימין, אין לו שום כוונות לוותר בעניין טובתה של טירת כרמל. לדבריו של פרג'ון, התגבשה הסכמה בינו לבין הסיעה העצמאית החדשה בראשותו של דורון גרינברג, בנוגע לשיתוף פעולה במועצת העיר לטובתה של טירת כרמל ותושביה. הדברים הברורים והחדים האלה שאומר אריה פרג'ון, בנוסף לאי היכולת של אריה טל לעשות משהו כדי לשנות את המצב שאליו הוא נקלע, מראים לאריה טל רק דרך אחת והיא הדרך הביתה לרח' האלון מס' אחד ויפה שעה אחת קודם. אני מבטיח לברך ביום שזה יקרה את ברכת: "ברוך שפטרנו מעונשו של זה ובעיקר ברוך שפטרנו מעונשם של החברים הלא מוכשרים שלו שעולים לנו ים של כסף"


ובשולי הדברים...מזה שבועות רבים, מתעקשות השמועות בטירת כרמל לספר על בדיקה מקיפה שעורכים אנשיו של מבקר המדינה בטירת כרמל. עיקרה של הבדיקה, נוגע לפרשת שחיתות חמורה בעירייה. השמועה מתעקשת לספר, שחומרתה של הפרשה היא אשר הביאה לפרישתם של שני חברי המועצה מסיעתו של ראש העיר שלא רצו להיות מעורבים בעניין החמור.


מאת:אלי אבוחצרה



תגובות

  1. אלי היקר!

    לא הבנתי, כיצד האנשים שהתנגדו להעברת כספי תמיכות לעמותות דואגים לטובת העיר? לפי מה שאני קורא בבלוג שלך אני מבין שפרג'ון וחברי האופוזיציה תוקעים מקלות בגלגלים בכל מהלך שמנסה ראש העיר לבצע. גם אם זה במחיר של פגיעה בטירת כרמל ותושביה. זה אומר שבבחירות הבאות בנובמבר 2013 יתנו לאריה טל יותר קולות כדי שיוכל לבצע את תפקידו יותר בקלות. אני מציע לך להביט לעבר הואדי יש שם מנוף והבנייה בעיצומה. את סיפור הסיפורים תשאיר לפרג'ון ואל תתבייש לדווח בבלוג שלך על הבנייה. באשר למבקר המדינה אם תחפש באתר המבקר את טירת כרמל תמצא רק ביקורת על פרג'ון ששילם משכורת כפולה לראש המועצה הדתית שלא כדין, תבדוק בעצמך. מבקר המדינה בודק את אירוע השריפה לא שחיתות ולא נעליים.
    בכל מקרה אני נהנה לקרא את הבלוג שלך (הניסוח טוב)

    אחד שיודע

    השבמחק
  2. אלי ,אליהו הנביא אתה בודאי יודע שהנבואה ניתנה לשוטים .בכל מקרה במידה והמידע שמר גרינברג מוסר לך נכון שירוץ מהר למשטרה .מה אתה חושב שאם הוא יצא מהקואליציה בגלל שפתאום הגיע לידיי מידע על שחיתות הוא לא שותף .שיפסיק לבלבל במוח אין לו 2 קולות רק רעש עניבות וחליפות .ואתה שידוע ככתב די אמין ומרושת נופל לפח שהוא טמן לך .פרגון רוקח יודע להרוס כל חלקה טובה .הבאים בתור שיפלו לרשו הם שחר ומריומה וחבל .אלי הכל הזיות וסרטים של פרגון הוא פשוט חי בסרט עדיין לא התגבר על כך שהוא לא ראש עיר .גנבו לי שתו לי בדוק את המועצה הדתית .למי משלמים שעות נוספות .מי התקבל לעירייה בזמנו .שבת שלום

    השבמחק
  3. פרגון חכם בלילה הוא רוצה את טובת העיר אז מדוע הוא מגן על מוריס בנימין שיחסוך את המשכורת שלו גם כך מוריס רק חימם בעבר את הכסא ועכשיו יחזור לחמם אותו שוב .בלי כל יעולת אפילו משפט שלם הוא לא מסוגל להוציא .העניין שפרגון רוצה לשחק על כולם ולחזור לבמה ,הוא לא מבין שהוא שייך לעבר הציבור כבר לא טיפש די מספיק עם השטויות אנשים רדודים פולטיקאים סוג ו לא רוצה לכתוב את האת השביעית .לאנשים זכרון קצר מאוד וחבל למען פיתוח העיר קואליציה מקיר לקיר נראה אתכם .

    השבמחק
  4. מובן כי 3 הכותבים הראשונים כואבים את המצב.
    האם כואב להם שמצב השכונות בעיר רע מאוד
    הזנחה, לכלוך עשבים ועוד ועוד.
    לפחות בקדנציה הקודמת היה איכפת והיו מנקים.
    מה שדורון עשה אולי ידגדג למשהו ויתחילו לעבוד.
    אחד התושבים

    השבמחק
  5. למגיב הרביעי!

    העובדות מדברות בעד עצמן. המנופים שנראים באופק בונים את הבניינים החדשים בטירת כרמל. אריה טל עושה ומקיים. לגבי שאר הפוליטיקאים אשמח אם יציגו קבלות על עשייתם למען טירת כרמל. בבחירות ב 2013 נפגש והציבור יחליט. ב 2008 הציבור בטירת כרמל החליט להחזיר את אריה טל לראשות העיר ולא בכדי.

    אחד שיודע

    השבמחק
  6. אני רוצה להגיב ל"אחד שיודע"!!!
    נכון יש מנופים שעובדים. כדאי שתדע שכל תוכניות
    הבניה של היום הם של ראש העיר הקודם.
    השאלה האם זה שבונים היום בניינים חדשים זו הסיבה שמזניחים את השכונות.
    בואו ותראו את הלכלוך בשכונות
    אז אל תספרו סיפורים יש תושבים היום חיים בשכונות והם חיים בזבל.
    תאמת נשבר לנו לחכות לבחירות שעוד פעם יבואוו ויבטיחו הבטחות סרק.
    לא רק הזנחה בשכונות גם מצב הכבישים על הפנים
    שלא נדבר על גני המשחקים או על האין ספורט ותרבות בעיר.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?