מודעה חשובה: טירת כרמל איבדה את המלך שלה...כל היודע דבר על מקום הימצאו של המלך, אנא הודיעו לחברי המועצה האבודים...דרוש דחוף מלך חדש!!!

המלך של טירת כרמל הלך לאיבוד...

המון מתח וחשדנות הדדית ליוו את ישיבת מועצת העיר שנערכה אמש (09.02.11) בבניין עיריית טירת כרמל. המציאות החדשה שיצרה הפרישה מהסיעה של שני חברי המועצה מסיעתו של ראש העיר, יצרה מצב שבו כל ממזר, הפך בין לילה למלך בחצר המלוכה של עיריית טירת כרמל. עובדה זו בלבד יוצרת מתיחות קשה בין ראש העיר לחברי מועצת העיר.

ראש העיר אריה טל, נראה בישיבת מועצת העיר האחרונה כמי שהשלים עם העובדה שזמנו כראש עיר תם ונשלם. פנים נפולות, קול סדוק, חוסר ביטחון והעלאת נושאים לדיון שבעיקר אין מחלוקת עליהם בין חברי מועצת העיר, מעידים שראש העיר מנוהל ע"י המועצה שלו ולא הוא מנהל את המועצה כפי שצריך להיות. המתיחות הקשה ששוררת בימים האחרונים בין כלל חברי המועצה וזה לא משנה אם הם שייכים לקואליציה או לאופוזיציה, נוצרה בעיקר לאחר פרישתם של דורון גרינברג ונטליה ילינסון, שני חברי המועצה מסיעתו של ראש העיר אריה טל. הפרישה של השניים האלה, לא רק שגרמה לראש העיר לאבד את הרוב המובטח שהיה לו במועצה ואשר מונע ממנו כמעט כל מהלך עצמאי ויוזמתי כמתחייב מתפקידו כראש עיר, אלא חשפה אותו לסכנה ממשית של הדחה במקרה שיחברו נגדו שני שליש מחברי מועצת העיר. הליחשושים בין חברי מועצת העיר על אופציית ההדחה שלו, מעידים עד כמה הם נהנים להשתעשע בעתידו של מי שעד לפני כמה שבועות, החזיק מעצמו אלוהים הכל יכול של טירת כרמל.

מיכאל כהן, נאמן ומסור לראש העיר

הנסיך האחרון שנשאר נאמן לראש העיר אריה טל, הוא לא אחר מאשר מיכאל כהן, נציג העדה הקווקזית וראש סיעת "מיכאל כהן למועצת העיר". כן, אותו מיכאל כהן שראש העיר אריה טל, לא עמד בהבטחה למנות אותו לתפקיד עוזר ראש העיר. התפקיד הזה שייך לתחום משרות האמון שראש עיר יכול לתת ללא מכרז חיצוני. ראש העיר אריה טל העדיף, על חשבונו של איש נאמן כמיכאל כהן, לתת את התפקיד היוקרתי של עוזר ראש עיר, כולל שכר הבכירים שנלווה לג'וב היוקרתי, למזכירה הנצחית שלו, אירמה אלואשווילי, וזאת רק בגלל שהיא לא עמדה בתנאי הסף של המכרז למנהלת לשכה ובגלל העובדה שבתפקיד המזכירה של...לא תוכל לקבל שכר בכירים מהעירייה. המון ניסיונות להשיג הצהרה ממיכאל כהן כנגד ראש העיר לא צלחו. האיש ממלא פיו מים ולא מוכן להגיד מילה רעה אחת על ראש העיר והקומבינות המוזרות שלו שבמקרה או שלא במקרה, היו על חשבונו של מיכאל כהן הצנוע והסלחן.

מאת:אלי אבוחצרה

תגובות

  1. לאלי שלום .
    מיכאל כהן הוא האיש שיכתיר את ראש העיר הבא .
    כמובן בעזרת כוחו !!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?