מפגן תמיכה ואהבה חסר תקדים בהרמת הכוסית לכב' המינוי של פעילת הליכוד הוותיקה קטי שיטרית, לראש המטה של שר החינוך גדעון סער.

פרי כהן וקטי שיטרית הרל"שית החדשה
בשעת ערב מוקדמת של יום חמישי האחרון (17.02) התקבצו בכירי הפעילים של תנועת הליכוד ובראשם קבוצת "חברי הפורום למען נתניהו", בביתה החם והמטופח של הגב' קטי שיטרית, להרמת כוסית לכב' המינוי המכובד שלה לתפקיד ראש המטה של שר החינוך, גדעון סער.

אם לא הייתם בהרמת כוסית שערכה הגב' קטי שיטרית, ראש לשכתו החדשה של שר החינוך גדעון סער, אזי לא ראיתם מפגן אהבה ותמיכה אמיתי מימיכם. כמויות השבחים והקומפלימנטים שנשפכו על פועלה ואיכותה של קטי שיטרית, מפיהם של מנהיגים כבדי משקל כדוגמת שר החינוך גדעון סער, יואב דבוש "מהפורום למען נתניהו" והאלוף במיל' עוזי דיין, היו עדות מפוארת לצמיחתה של מנהיגה חדשה בתנועת הליכוד.

פרי כהן מחבק בחום את חבריו לפורום למען נתניהו.

המון רב, שכלל מאות אנשי מפתח בתנועת הליכוד, הקיף בהמון אהבה ותשומת לב את הרל"שית החדשה של שר החינוך. את כל מפגן האהבה לרל"שית החדשה, ניווטו וכיוונו מנהיגי "הפורום למען נתניהו" וביניהם בלטו במיוחד, יואב דבוש, עמי חכמון, נפתלי נאור, פרי כהן, דוד ברנס,אלדד מרון, סנדרה רגואן וליאור אבבה.

אם יש משהו שעלה על מפגן האהבה שהעניקו בכירי הפעילים של תנועת הליכוד לקטי שיטרית, היה זה השולחן המפנק והעמוס מטעמים שהכינה המשפחה האוהבת והמיוחדת של הרל"שית החדשה. כבר בכניסה לביתה של קטי שיטרית, יכולתה להרגיש את גלי החום והטיפוח שעוטפים כל חלקה וכל פינה של הבית. לתחושת השייכות המושלמת של האורחים, הוסיפו החיוך והמבט החם של בני משפחתה וחבריה של קטי, שהעניקו לכל מי שהגיע לכנס, ולא משנה אם הוא מהצפון או מהדרום, הרגשה של בן בית.

צוות "חדשות טירת כרמל" מאחל לקטי שיטרית המון הצלחה בדרכה החדשה.

מאת:אלי אבוחצרה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?