מה באמת קורה במערכת החינוך בטירת כרמל?

"אין לעיתון קול החוף ברירה אלא להדביק את מה ששולח אלינו הדובר של ראש העיר" כך אומר בכיר במקומון.
"המחלקה לחינוך נוקטת בשב ואל תעשה- מנהל ביה"ס הנוקט יוזמה חינוכית או תובע את המגיע לתלמידיו או מבקש חלילה לפתור בעיות תחזוקה או רכישה, נחשב בעיני המחלקה לחינוך כאדם טורדני. חוסר אימון מוחלט של מנהלי מוסדות החינוך בעיר, במחלקה לחינוך ובעיריית טירת כרמל". כך כתבו חברי וועדת החינוך של עיריית טירת כרמל, בדו"ח שבדק וסיכם בשנת 2004 את תקופת כהונתו הקודמת של אריה טל. מאת: אלי אבוחצרה.
בשנת 2004 נתבקשו חברי ועדת החינוך של עיריית טירת כרמל, בראשותו של חבר המועצה לשעבר ערן אוחנה מש"ס, לבדוק את מערך החינוך של העיר טירת כרמל. ואלה הן חלק מהעדויות שעלו באותו הדו"ח שנקבר יום אחרי שנכתב...מתוך הדו"ח:
ביה"ס שיפמן:"קיימת אי מוכנות של תלמידי החינוך היסודי במעבר לחטיבת הביניים, הדיווח של היועצים בחינוך היסודי לגבי תלמידים לקוי ואינו מדויק".
ביה"ס מסורת אבות, רשת החינוך העצמאית:"התלמידים לומדים במבנים מוזנחים וחסרי ציוד, הכתות קטנות צפופות ומחניקות, המצב התחזוקתי ירוד וקיים חוסר משווע באביזרי לימוד בסיסיים. העירייה אינה תומכת וביה"ס למעשה מופקר. מעורבות ההורים נמוכה ביותר".

ביה"ס זבולון: "קשיים רבים בתפקוד המחלקה לחינוך ביישוב-התנהלות גרועה, אדישות וזלזול של המחלקה לחינוך".
ביה"ס דגניה:"קיימים קשיים בהתנהלות המערכת התקציבית שגורמים לקשיים בתפקוד, הבירוקרטיה מקשה מאוד".
ביה"ס יגאל אלון:"ההתנהלות של המחלקה לחינוך גרועה, הבירוקרטיה בהעברת כספים מתישה לחלוטין, אין יצירתיות ויזמות מטעם המחלקה לחינוך. הכול קשה ומסורבל והעירייה אינה נוטלת אחריות לגבי התהליכים החינוכיים בביה"ס, הדבר גורם לאדישות ורפיון כוח".
כן...זהו רק חלק מהפנינים שהעזו להגיד מס' גורמי חינוך בעיר...האם מישהו אחרי הדברים האלה יכול לחשוב או להאמין שבטירת כרמל באמת משקיעים בתלמידים...? מיותר לציין שחברי אותה הועדה נתקלו בקשיים לא מוסברים בבואם להעניק שרות בעבודתם הציבורית.
הכותרת שפורסמה היום (01.09.11) במקומון "קול החוף", המשיכה את מסע ההטעיה של אריה טל ועל כך אמר היום מקור בכיר בעיתון "אין לעיתון "קול החוף" ברירה אלא להדביק את מה ששולח לנו הדובר של ראש העיר". אתם מבינים!!! ככה נראית העיר שלנו, הדובר מכתיב לעיתון מה להדפיס....

תגובות

  1. בינר הלך פרג'ון הלך אריה טל הלך וחזר ורק מנהל מחלקת החינוך נשאר.תמיד השקיעו הרבה כסף והתוצאה הייתה סביב ה 50% כלומר כל ילד שני בטירת כרמל מסיים ללא בגרות למרות ההשקעה הגדולה. אלי לאן הולך הכסף?
    אחד ששואל

    השבמחק
  2. לאחד ששואל
    תקרא את שאר הכתבות של אלי וגם של אייל בסיפורים מהטירה ואז תבין בדיוק לאן הולך הכסף. הכל עבודה בעינים של תושבי העיר.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?